Klein Parijs

Bosboomstraat 24 3582 KH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassing v/d Chef
      Verrassing v/d Chef

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Klein Parijs

Restaurant Klein Parijs zit gevestigd in Utrecht Oost. Een bourgondisch restaurant op een gezellig plein aan de rand van het centrum. De ouderwets gezellige sfeer gecombineerd met moderne invloeden maakt het restaurant tot een warme omgeving. Je kunt bij ons genieten van een heerlijke diner onder het genot van één van onze top wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Klein Parijs

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vindt ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum, bekend als Utrecht Oost, en op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 14.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Parijs

Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk contact met crew.
Dank je wel Tineke voor je mooie recensie! Tot ziens bij La Strada
Marvin C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Afgelopen weekend hier gegeten met de ah restaurantactie. We kregen een verrassingsmenu wat erg tegen viel. Kleinere porties dan van de kaart en geen keuze in gerechten. Kortom geen menu om mensen voor terug te laten keren
Mascha H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lieve hartelijke bediening, lekker gegeten, rustige sfeer buiten op het terras, gewoon prima!
Hoi Mascha, fijn om te horen! Graag tot ziens.
Christel W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Verrassend lekker gegeten! Leuk terras, binnen netjes en fijne muziek.
Khadija K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd en we komen zeker terug.
Beste Khadija,

Bedankt voor de positieve woorden. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
Team Klein Parijs
Annemiek A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten bij Klein Parijs. Uitstekende bediening en prima gerechten.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Nee dit was het niet, geen beleving. Wel vriendelijk personeel maar thuis zijn de gerechten beter op smaak ;)
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Met een jarige vriendin heerlijk gegeten bij Klein Parijs. Enige nadeel was dat het lang duurde, waardoor we alleen brood vooraf en hoofdgerecht hebben kunnen eten tussen 17.30 en 19.30. Heel jammer, want het hoofdgerecht was erg lekker. Met name de zalm met de fijne saus was om te smullen.
De salade erbij had iets creatiever gekund en ik had speciaal gevraagd of er geen komkommer in zou komen vanwege een allergie, maar die zat er helaas wel in. Vriendin heeft de salade opgegeten, maar dat is wel een puntje van aandacht.

De ontvangst is zeer hartelijk. Het restaurant is erg leuk en stijlvol ingericht met een prettige sfeer. Informeel maar ook gewoon netjes. Het is een kleine ruimte met verrassend veel plaats, ook achter in de zaak. De akoestiek is prima. Rondkijkend alleen maar tevreden gezichten gezien.
Ondanks de aandachtspuntjes komen we graag een keer terug.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij hebben echt een slechte ervaring gehad vanavond. De service was erg slecht. Wij gingen buiten zitten en kregen de eerste 1,5 nauwelijks aandacht. De ober was druk met de gasten die binnen zaten. Toen wij de ober vroegen of hij alleen aan het werk was, negeerde hij ons totaal. Toen ik na een tijdje nog een wijntje bestellen en naar een ober binnen zwaaide, zwaaide deze overdreven terug en er gebeurde niets. De carpaccio was lauw en de biefstuk koud. We hebben er maar niets meer van gezegd . Op onze plek op het terras lagen overal peuken. Erg smerig. We hebben het geprobeerd maar met de slechte service en idem gerechten was het voor ons de laatste keer!
Jwilting W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuke tent op een leuke plek in Utrecht. Een bistro met niet echt speciale kaart, maar prima eten en enthausiast personeel die goed aanvoelt wanneer je iets wil en wanneer niet. Fijne ten om te eten als je gezellig met wat mensen uit eten wil.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
een klein restaurant, schoon en goed verzorgd.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, goede bediening en prettige sfeer. Een onverwacht pareltje. Een aanrader. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten, fijne bediening. Heel leuke avond gehad, wij komen zeker terug!
Renee W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed eten, attente bediening, prima prijs kwaliteit verhouding. Tip, iets strakkere inrichting en presentatie van het eten dan is het top.
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het waar heel sfeervol ondanks dat we in ons eentje binnen zaten lekkere Franse muziek op de achtergrond en het eten was meer dan goed echt hel goeie verse carpaccio en heerlijke zalm op de huid gebakken, en vriendelijke en geïnteresseerde bediening
Kok is ook 2 x langs geweest ook zeer attent .
Het was heel mooi weer dus de rest van de gasten zaten buiten.
Maar wij wilde graag binnen de sfeer proeven en die was heel fijn
Melanie A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuke locatie , fijn personeel . Echt een aanrader
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met twee personen gegeten. Start met lekker brood. Veel brood, iets meer smeersels zou fijn zijn maar zeker lekker. Vooraf soep en carpaccio. Goed gelukt. Hoofdgerecht zal en boefstuk. Zalm was prima. Biefstuk iets t3 doorbakken. Frites en salade erbij, goed van smaak. Nagerecht 2 x kaasplateau. Lekker, veel verschillende soorten kaasjes maar er werd niet verteld welke kaas er op het bord lag. Jammer.
Bij het eten wijn. Chardonnay was lekker. Merlot niet zo. Al met al goed gegeten met 20% korting.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima gegeten, bediening was vriendelijk en gepast. Goed betaalbaar ook.
Carolina I.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Muy buena comida
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed restaurant met goede ambiance! Was er heen gegaan met het idee om hertenbiefstuk te eten (wat op de kaart op Iens stond), maar die was er helaas niet. Totaal niet erg uiteindelijk! Vooral van het voorgerecht (mosselen) heb ik erg genoten en ook de spareribs waren uitstekend, evenals het dessert. Service goed. Goed restaurant om met zijn 2e heen te gaan.