Klein Parijs

Bosboomstraat 24 3582 KH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Verrassing v/d Chef

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Klein Parijs

Restaurant Klein Parijs zit gevestigd in Utrecht Oost. Een bourgondisch restaurant op een gezellig plein aan de rand van het centrum. De ouderwets gezellige sfeer gecombineerd met moderne invloeden maakt het restaurant tot een warme omgeving. Je kunt bij ons genieten van een heerlijke diner onder het genot van één van onze top wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Klein Parijs

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vindt ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum, bekend als Utrecht Oost, en op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Parijs

Aram D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was een gezellig restaurant met lekker eten en goede wijn. De gastheer was vriedelijk, bekwaam en deed erg zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken. Een fijne service
Herdis S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten en goede service!
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Allrs goed alleen weinig groenten.
Bedankt voor de recensie en de feedback. Graag tot snel!
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We hebben prima gegeten in dit redelijk kleine restaurant. In de achterruimte konden we ongestoord met z'n achten zitten zodat ook de rest van de klanten geen last van onze grote groep had. Eten was prima en bediening evenzo.
Bedankt Joja voor het achterlaten van een recensie. Dit waarderen wij zeker!
Christina T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Als je een verassingsmenu aanbied waarbij je kan kiezen tussen vlees, vis of vega dan verwacht ik bij de vega optie ook echt een hoofdgerecht te krijgen. Een bord sla met wat stukken kaas is dan diep teleurstellend. De ober kwam ook niet vragen hoe het was. Hij sjeesde steeds langs. Toen hij kwam afruimen heb ik er iets van gezegd en toen vertelde hij dat het vegetarisch hoofdgerecht op was. Dan kom je dit vooraf toch melden?! Toen kreeg ik als compensatie een tweede voorgerecht. Maar dat had ik al gehad. Kortom, hier ga ik niet voor uit eten. Een pak sla kan ik zelf ook wel opentrekken. En, ik had ook vis kunnen kiezen als de ober bijtijds was komen vertellen dat het op was. Ik verwacht van een ober dat die even komt checken hoe het verassingsgerecht is bevallen en niet steeds wegschiet als ik hem zie. Als klap op de vuurpijl was ons toetje niet hetzelfde toetje met een brownie die we steeds langs hadden zien komen maar een karig bolletje ijs. Die was zeker ook op! Geen bevredigende maaltijd of ervaring.
Beste Chrstina,

Wat vervelend om te horen dat je je bezoek aan ons restaurant zo hebt ervaren. Dit vinden wij erg jammer en komen daarom graag telefonisch met je in contact om een passende oplossing te vinden. Zou je contact op willen nemen met ons restaurant via 030 633 9878?

We kijken ernaar uit van je te horen.

Met vriendelijke groet,
Achmed
Henk J.
Gewoon goed
En deze recensie vinden wij ook: gewoon goed!
Jos S.
Goede bediening
Heerlijk wijntje
Lekker eten
Porties mogen iets groter
Dank je wel Jos!
Eline R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk eten, gezellig en hele goede service. Aanrader!
Bedankt Eline voor de mooie recensie! Graag tot snel bij Klein Parijs.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
heel aardig en behulpzame bediening en ze geven blijk van veel liefde en toewijding jegens hun klanten en over de gerechten
AntoinetteZ V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten,
Interieur en servies beetje basic
Sophia M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Klein Parijs! Leuk, klein restaurant, met erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Super om te lezen dat je ons restaurant een aanrader vindt. Dankjewel voor deze hartverwarmende woorden, Sophia!

Groeten,
Team Klein Parijs
Khadija K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Elk bezoek weer een genot
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Klein Parijs is helemaal top! Super vriendelijke en attente bediening, gezellige ambiance en het eten is altijd goed! 1 van mijn lievelings plekken in Utrecht! Keep up the good work!
Wat een eer dat wij tot een van jouw lievelingsplekken in Utrecht behoren, dankjewel! Graag tot ziens bij Klein Parijs.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prettige ontvangst en een goede bediening. Komen hier zeker terug.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heel leuk klein gezellig restaurant goede bediening en erg lekker eten
Was een verrassing menu ik had vis mijn partner vlees allebei hadden we lekker gegeten
Wat fijn om te horen Miranda! Daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Klein Parijs.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Hier al een keer eerder gegeten toen goed bevallen, en nu gekozen met een Groupon voucher het verrassingsmenu van de chef. Aan gegeven dat één van de 2 liefst geen vis at.
Toch kregen we beide gelijke gerechten, was wel jammer (rekende stiekem toch op de zalm).
Als voorgerecht carpaccio, tussengerecht pompoensoep met pijnboompitten, hoofdgerecht biefstuk met ketjapsaus en als dessert 1 bolletje ijs met een feuille de palmier (dun krokant koekje) met crème brûlée (geen gebrande suikerlaag...)!
Binnen een uur vanaf voorgerecht tot aan dessert, vinden dit wel erg snel. Hadden amper het bestel op het bord gelegd, afgeruimd en het volgende gerecht kwam al weer door (kregen zelf onze desserts voordat de tafel welke eerder begon hun laatste gang kregen). Beetje jammer.

Eten an sich, voorgerecht goed, soep kan beter, hoofdgerecht erg lekker (weinig groenten), dessert aan de kleine kant).
Beste Mick, dankjewel voor je recensie. Wat vervelend dat het jullie allemaal te snel ging. Wij gaan ermee aan de slag. En mocht het in de toekomst toch nog een keer gebeuren, dan kun je altijd aangeven dat je iets meer tijd tussen de gerechten wilt. We zien jullie graag nog een keer terug!
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten. Van mij had de televisie met beelden van het Louvre niet aan hoeven staan.
Fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten Coen. Inmiddels hebben we de open haard op de televisie aanstaan voor iets wat warme sferen in de koudere maanden! We zien je graag weer terug.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten in gezellig restaurant
Dankjewel voor je positieve recensie Harry! Graag tot ziens.
Fabienne D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten, het 4 gangen verrassingsmenu van de chef. Lekker op het terras in de zon gezeten en goed bediend. We komen zeker terug!
Wat goed om te horen Fabienne. Dankjewel voor je recensie en graag tot een volgende keer!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We kwamen met z'n 5-en eten en hadden 2 AH tweede driegangen menu gratis-bonnen bij ons. Hiervoor werd een verrassingsmenu aangeboden t.w.v. € 32.50 met de keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Voor- en nagerecht geen keuze. Dus onze 5e persoon kreeg de kaart te zien en koos een 3-gangenmenu voor € 24,50. We kregen allemaal carpaccio als voorgerecht, maar de 4 met de bonnen kregen een kleinere portie dan de ene. Geen excuses, geen uitleg, maar zeer teleurstellend voor die prijs. 4 Hoofdgerechten waren vlees met de bonnen, de ene koos een zalmmoot. Geen commentaar. Maar de toetjes waren weer heel schamel: de 4 met de bonnen waren weer kleiner dan die ene. Dat kun je toch niet maken! Een teleurstellende ervaring, reden om hier nooit terug te komen!
Wat jammer om te horen dat jullie het zo hebben ervaren. Er is inderdaad met de voorgerechten (carpaccio) iets misgegaan. We maken dit graag goed en is niet de service die we normaal bieden. Mochten jullie nog eens terug willen komen, dan bieden we graag als voorgerecht carpaccio van het huis aan. Hopelijk tot ziens!