Klein Parijs

Bosboomstraat 24 3582 KH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassing v/d Chef
      Verrassing v/d Chef

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Klein Parijs

Restaurant Klein Parijs zit gevestigd in Utrecht Oost. Een bourgondisch restaurant op een gezellig plein aan de rand van het centrum. De ouderwets gezellige sfeer gecombineerd met moderne invloeden maakt het restaurant tot een warme omgeving. Je kunt bij ons genieten van een heerlijke diner onder het genot van één van onze top wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Klein Parijs

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vindt ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum, bekend als Utrecht Oost, en op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Parijs

Fabienne D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk gegeten, het 4 gangen verrassingsmenu van de chef. Lekker op het terras in de zon gezeten en goed bediend. We komen zeker terug!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We kwamen met z'n 5-en eten en hadden 2 AH tweede driegangen menu gratis-bonnen bij ons. Hiervoor werd een verrassingsmenu aangeboden t.w.v. € 32.50 met de keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Voor- en nagerecht geen keuze. Dus onze 5e persoon kreeg de kaart te zien en koos een 3-gangenmenu voor € 24,50. We kregen allemaal carpaccio als voorgerecht, maar de 4 met de bonnen kregen een kleinere portie dan de ene. Geen excuses, geen uitleg, maar zeer teleurstellend voor die prijs. 4 Hoofdgerechten waren vlees met de bonnen, de ene koos een zalmmoot. Geen commentaar. Maar de toetjes waren weer heel schamel: de 4 met de bonnen waren weer kleiner dan die ene. Dat kun je toch niet maken! Een teleurstellende ervaring, reden om hier nooit terug te komen!
Dinant K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
lekker verrassingsmenu, kleine hoeveelheden maar genoeg voor ons, enige gasten vroeg op de dinsdagavond
Bedankt Dinant voor de mooie scores. We zien je graag bij ons terug. Wellicht in het weekend?

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig en lekker gegeten......
Bedankt Hans!
Khalid A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk eten voor een zeer goede prijs. De service is ook uitstekend. Ik kom hier zeker terug!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hadden een kaartje van de AH-restaurantactie. Dat is geldig voor twee personen maar we waren met drie personen. Toch konden we alle drie profiteren van de actie. Echt top. En dat was het eten ook. Erg lekker, mooi opgemaakt en met liefde bereid. Ook de sfeer was helemaal top. Het restaurant zat helemaal vol. En dat is ook terecht.
Bedankt Anita voor de mooie recensie. We zien je graag bij ons terug buiten de AH actie om!
Stevien V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De porties waren inderdaad aan de kleine kant. Wat we het meest misten, was groente bij het hoofdgerecht. Het bedje van paprika stelde weinig voor en kan niet gezien worden als groente bij het hoofdgerecht. Verder gezellig klein restaurant en vriendelijke bediening.
Het is wel apart dat je voor hetzelfde 3-gangenmenu zonder AH-actie € 8 minder betaalt. Als je hier met 20% korting gaat eten, is het prijsverschil erg klein.
Beste Stevien,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie en de hoge scores. Desondanks deze mooie scores nemen we graag je aanbevelingen mee in de toekomst. Wellicht zien we je nogmaals bij ons buiten de AH actie om.

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Als altijd absolutely divine gegeten
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Leuk kleinschalig restaurant, met vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
Bedankt Jacqueline! Graag tot de volgende keer.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben zaterdagavond weer voortreffelijk gegeten , voorgerecht Carpaccio, daarna een heerlijke pompoensoep deze was TOP. Als hoofdgerecht kogelbiefstuk , precies gegaard als besteld!! Daarna als dessert Creme Brulee geserveerd met een klein bolletje ijs en vruchten en slagroom. Vingers aflikken !!! De chef Chaid had zich weer overtroffen !! Heb nog wel een advies aan de chef, hij wil de naam niet veranderen in Groot Parijs i.p.v. Klein Parijs. Dan maar deze suggestie verander de naam in Groot Paradijs !!
Bedankt voor de uitgebreide en positieve recensie Pim!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het verrassingsmenu voor de AH-actie was goed klaar gemaakt. De bediening was vlot.
Bedankt Anita voor de mooie recensie! We zien je graag terug, naast onze AH actie.

Team Klein Parijs Utrecht
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
klein, maar gezellig restaurant met een perfecte bediening, een echte gastvrouw.
Bedankt Ger voor de mooie woorden! We zien je graag weer bij Klein Parijs aan tafel.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten en we kijken uit naar de volgende keer.
Bedankt Khadija voor de mooie recensie! Graag tot ziens bij Klein Parijs
H.W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Geweldige vriendelijke bediening en waar de klant echt als gast wordt behandeld.
Beste H.W.F. van Doorne,

Bedankt voor de mooie cijfers en toelichting! We ontvangen je graag nogmaals in ons restaurant in Utrecht.

Joan A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Leuke bediening
Beste Joan,

Bedankt voor de recensie! Graag tot ziens bij Klein Parijs.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk contact met crew.
Marvin C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Afgelopen weekend hier gegeten met de ah restaurantactie. We kregen een verrassingsmenu wat erg tegen viel. Kleinere porties dan van de kaart en geen keuze in gerechten. Kortom geen menu om mensen voor terug te laten keren
Beste Marvin,

Dankjewel voor je recensie. Wat jammer dat het verrassingsmenu tegenviel. Wel is het zo dat dit menu telkens veranderd en anders kun je natuurlijk ook zelf gerechten van de kaart bestellen. Heb je verder wel lekker gegeten?

We hopen je graag nog een keer terug te zien.

Klein Parijs
Mascha H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lieve hartelijke bediening, lekker gegeten, rustige sfeer buiten op het terras, gewoon prima!
Hoi Mascha, fijn om te horen! Graag tot ziens.
Christel W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Verrassend lekker gegeten! Leuk terras, binnen netjes en fijne muziek.
Dankjewel voor je positieve recensie Christel. We ontvangen je graag weer bij Klein Parijs!
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd en we komen zeker terug.
Beste Khadija,

Bedankt voor de positieve woorden. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen in ons restaurant!