Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Klein Parijs Utrecht

Restaurant Klein Parijs zit gevestigd in Utrecht Oost. Een bourgondisch restaurant op een gezellig plein aan de rand van het centrum. De ouderwets gezellige sfeer gecombineerd met moderne invloeden maakt het restaurant tot een warme omgeving. Je kunt bij ons genieten van een heerlijke diner onder het genot van één van onze top wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Klein Parijs Utrecht

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vind ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum bekend als Utrecht Oost. Wij zijn te vinden op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 16.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m Zaterdag 16.00 - 23.00 uur
Zondag 16.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Klein Parijs Utrecht

Rony H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie inrichting . Goede keuken en een zeer redelijke prijs. Hier komen we zeker terug
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuk restaurant, hele nette vriendelijk bediening en goed eten
Emile C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk.

Waarom geen hoger cijfer? Het was tochtig vanwege de deur en we moesten lang wachten tussen de gerechten. Als er iemand extra in dienst zou worden genomen zou dit al heel veel schelen.

Wel echt een aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed ontvangst! Toegankelijk en toen ik vroeg om een verrassing voor mijn partner werd het direct geregeld... Heel super!
Jonas V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig restaurant, leuke ambiance, goed eten, verrassingsdessert was niet super speciaal maar wel lekker. Met de IENS 20% promotie hier gegeten, daarmee is prijs kwaliteit meer dan op orde.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vorige week hier gegeten en het was uitstekend! We hadden het restaurant al eens eerder op het oog gehad, helaas zat het toen volgeboekt. Op donderdagavond hadden wij meer geluk! Wij kozen het 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Vooraf konden wij aangeven wat wij absoluut niet lekker vonden en hier werd uitstekend rekening mee gehouden. Het menu bestond uit heerlijke en eerlijke gerechten waar duidelijk een hoop liefde en aandacht aan is gegeven. De chef is tevens een aantal keer aan tafel gekomen en heeft ons aanvullend aan het menu nog wat lekkernijen uit de keuken laten proeven. Zelfs een klein gerechtje met het ingrediënt wat wij vooraf hadden aangegeven niet lekker te vinden, liet hij ons (aanvullend) proeven, wat ons (onverwacht) toch heerlijk smaakte! Kortom, het was een geweldige avond met een uiterst deskundige chef en hele prettige bediening! Wij voelden ons welkom, hebben geweldig gegeten en raden iedereen aan dit restaurant uit te proberen
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader.
marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Menu van de chef gegeten, heel lekker en geen geld...
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima gegeten, keuze uit lekkere gerechten, niet heel verrassend qua menu maar de uitvoering was uitstekend. Het is een gezellig tentje, maar er waren deze avond maar twee tafels bezet, dat maakt het toch wat ongezellig. En bij entrée took ik een riool achtige lucht maar na 5 min. rook ik dat niet meer.
Bediening vriendelijk, niet opdringerig maar wel attent.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Rustige sobere plek waar je prettig met een groep kunt eten en praten.Prima eten met zorg bereid; vriendelijke bediening
B. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Klein maar gezellig restaurant, lekker eten voor een betaalbare prijs. Ontspannen en gezellige sfeer.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben genoten van het eten. Het was heel smaakvol klaargemaakt. De kaart was niet uitgebreid, maar daar zit hem misschien ook net de kracht. Wat erop staat is goed. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Voor herhaling vatbaar
Philo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! Gerechten met duidelijke smaak. Prima porties. Kleine kaart, maar ruim voldoende keuze. De bediening was super: attent, vriendelijk en netjes. Mooi opgemaakte borden. Enige verbeterpuntje dat we konden vinden: misschien iets meer groente. We hebben genoten en komen hier zeker nog eens terug.
Wea H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben zoals altijd ook deze keer weer heerlijk gegeten!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten in rustige omgeving. Fijn dat de kok ook nog een aanpassing naar onze wens kon doen aan het nagerecht van het drie gangen menu.
Merlijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hadden het driegangenmenu. De keus van de gerechten is niet groot, maar voor ons voldoende. De kok heeft duidelijk eer aan zijn werk. Behalve dat de gerechten smakelijk waren, had hij ze ook mooi opgediend. Dat zie je niet zo vaak voor de bescheiden menuprijs. Enige nadeel is misschien de locatie, wat meer aan de rand van de stad. Parkeergelegenheid is er voldoende, maar wel betaald.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was erg rustig op de zondagavond. Maat, we hebben heerlijk gegeten en gezellig rustig kunnen zitten. Prima bediening! Goeie kok en leuk dat hij even persoonlijk langs kwam om te vragen of alles naar wens was! Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!
vogeltji .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eergisteren hebben we er gegeten. Prima keuken, goede bediening, prima sfeer. De kaart biedt genoeg voor niet-roodvlees-eters en de wijnkaart is overzichtelijk, prima en betaalbaar. et restaurant is niet luidruchtig, een goed gesprek gaat prima.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een aanrader, heerlijk gegeten!
paul H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten geen poeha, gewoon simpel (zalm op huid), vriendelijk personeel