Klein Parijs Utrecht

Bosboomstraat 24 3582 KH Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Klein Parijs Utrecht

Restaurant Klein Parijs zit gevestigd in Utrecht Oost. Een bourgondisch restaurant op een gezellig plein aan de rand van het centrum. De ouderwets gezellige sfeer gecombineerd met moderne invloeden maakt het restaurant tot een warme omgeving. Je kunt bij ons genieten van een heerlijke diner onder het genot van één van onze top wijnen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Klein Parijs Utrecht

U kunt ons onder andere bereiken met bus 8 vanaf Utrecht CS richting Wilhelminapark. U kunt kijken op www.u-ov.nl voor de beste route naar ons restaurant. Het adres is: Bosboomstraat 24.
  • Kom je met de auto?
    U vind ons aan het plein op de kruising van de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat. Wij zitten op de rand van het gezellige centrum bekend als Utrecht Oost. Wij zijn te vinden op een steenworp afstand van de Galgenwaard en het Diakonessenhuis.
  • : Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving van het restaurant. U kunt uw auto kwijt bij zowel het diakonessenhuis als op de Adriaen van Ostadelaan en de Bosboomstraat.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Parijs Utrecht

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, goede bediening en prettige sfeer. Een onverwacht pareltje. Een aanrader. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten, fijne bediening. Heel leuke avond gehad, wij komen zeker terug!
Renee W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed eten, attente bediening, prima prijs kwaliteit verhouding. Tip, iets strakkere inrichting en presentatie van het eten dan is het top.
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het waar heel sfeervol ondanks dat we in ons eentje binnen zaten lekkere Franse muziek op de achtergrond en het eten was meer dan goed echt hel goeie verse carpaccio en heerlijke zalm op de huid gebakken, en vriendelijke en geïnteresseerde bediening
Kok is ook 2 x langs geweest ook zeer attent .
Het was heel mooi weer dus de rest van de gasten zaten buiten.
Maar wij wilde graag binnen de sfeer proeven en die was heel fijn
Melanie A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuke locatie , fijn personeel . Echt een aanrader
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met twee personen gegeten. Start met lekker brood. Veel brood, iets meer smeersels zou fijn zijn maar zeker lekker. Vooraf soep en carpaccio. Goed gelukt. Hoofdgerecht zal en boefstuk. Zalm was prima. Biefstuk iets t3 doorbakken. Frites en salade erbij, goed van smaak. Nagerecht 2 x kaasplateau. Lekker, veel verschillende soorten kaasjes maar er werd niet verteld welke kaas er op het bord lag. Jammer.
Bij het eten wijn. Chardonnay was lekker. Merlot niet zo. Al met al goed gegeten met 20% korting.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima gegeten, bediening was vriendelijk en gepast. Goed betaalbaar ook.
Carolina I.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Muy buena comida
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed restaurant met goede ambiance! Was er heen gegaan met het idee om hertenbiefstuk te eten (wat op de kaart op Iens stond), maar die was er helaas niet. Totaal niet erg uiteindelijk! Vooral van het voorgerecht (mosselen) heb ik erg genoten en ook de spareribs waren uitstekend, evenals het dessert. Service goed. Goed restaurant om met zijn 2e heen te gaan.
Menko B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten en prettige bediening, wel een beetje een Ikea inrichting..
Hedwig S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker plekje, fijne bediening. Eten is niks mis mee, maar ook niet bijzonder. Spareribs waren erg lekker. MonChou taartje was erg vettig, wel leuk gepresenteerd.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Uitstekend restaurant buiten het centrum. Buitengewoon aardige bediening en lekkere Franse gerechten. Aanrader!
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
gewoon lekker, het voorgerecht, de saté erg lekker, het piepkuiken erg lekker, de biefstuk zozo.
nagerechten prima, medoc flauw.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijke en behulpzame bediening. We stonden op tijd en daar werd heel goed en flexibel mee omgegaan. Eten was simpel en klassiek, maar goed bereid en mooi opgemaakt. Puntje van kritiek zou het gebrek aan zout zijn, wat overigens een bewuste keuze van de chef bleek te zijn. Nagerecht (crème brulee) was uitzonderlijk goed; textuur en temperatuur is in veel zaken een probleem, maar hier precies goed!
Marrit G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Kleine kaart en de scholfilet die op de kaart stond was niet verkrijgbaar, maar het geserveerde eten was goed en de bediening was heel plezierig. De inrichting is helaas meer een stationsrestauratie dan een gezellig restaurant.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zomaar binnengevallen. Gewoon gastvrij, charmant restaurantje op een onverwachte plek. Herkenbare kaart met prima gerechten in vlees, vis en vega. Nagerechten top.
Martinah S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Matig, netjes. Inrichting. Voor 4 personen 1 klein bakje sla is toch wel
Karig! Ook de frietjes was ook
weinig.

Als de kok wat meer groenten serveert dan zou het menu beter aan slaan.
Slibtongetjes voor 19.50 euro met bovengenoemde bijlage. Dat is wel treurig.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een geweldig leuk restaurant met enthousiast personeel. Het eten was erg goed en zeer verzorgd. We hadden Gamba's als voorgerecht en die waren heerlijk. Wat we eigenlijk misten was wat brood, op onze opmerking daarover werd onmiddellijk een mandje brood afgesneden. Hoofdgerechten gekozen waren Spare Ribs en Zalm. De Spare Ribs waren erg lekker, en heel anders maar daardoor erg lekker, klaar gemaakt. De Zals was ook erg lekker. We kregen als toegift van de kok ook nog een klein potje met hazenpeper wat ook weer lekker was. Als dessert kozen we de verassing van de chef. Dat bestond uit heerlijke kleine desserts en was prachtig opgemaakt.

Het personeel was super vriendelijk.

Echt een aanrader dit restaurant.
Savvas S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Nogmaals lekker gegeten hier! Een van de beste restaurants in Utrecht. Zeer vriendelijk bediening. Alles naar wens geweest. Zeker een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018