Klein Parijs in Haarlem

Meer informatie over restaurant Klein Parijs in Haarlem

Dinsdag t/m Zaterdag 10:30 - 17:30

Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima eten lekker de meeste lekker vers.Personeel buiten gewoon vriendelijk en behulpzaam.
De prijs is zeer redelijk tot goed voor de lunch die wij hier hebben gegeten.Je kan ook leuk gerechten combineren
Leuke inrichting met franse muziek inderdaad waan je je in klein Parijs. Aanrader
Laska .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij klein Parijs in Haarlem. Leuke kaart met verse producten en met liefde bereid! Dat proef je.
Ook het gebak is home made. Dit hebben wij met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Ik gun het deze mensen welke zuivere producten in combinatie met gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.
Een aanrader!
Bert .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Klein Parijs in Haarlem. Naast de lunch kunt u hier ook terecht voor heerlijke homemade taarten, mooie brocante en lekker genieten van de franse muziek!
Maar wat vooral van belang is, de sfeer, een echt familie bedrijf, die met hart voor de zaak en haar producten alles in de strijd gooit om zowel het product als je aanwezigheid tot een succes te maken.
Daarnaast zitten ze in de leukste winkelstraat van Haarlem.
Geweldige om hier even te lunchen.