Klein Paramaribo

Rolderstraat 17 9401 AM Assen Nederland Kaart

Over restaurant Klein Paramaribo

Surinaamse gastvrijheid

Bij Klein Paramaribo word je vanaf binnenkomst direct omarmt door Surinaamse gastvrijheid. De bediening is bijzonder vriendelijk en iedereen komt regelmatig bij je langs om te kijken of alles naar wens is. De gerechten zijn exotisch goed, authentiek Surinaams en je zult verrast worden door de uitgebreide keuze aan lekkernijen. Met dit restaurant is de typische Surinaamse keuken naar Nederland gebracht. Echt een klein stukje Paramaribo!

Meer informatie over restaurant Klein Paramaribo

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke smaken en aardige bediening. We hebben genoten van de gerechten. 100% aanrader
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geen aanrader. Eten is vet en smakeloos.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wederom heeeeeerlijk gegeten. Kortom "TOPPIE"!!!!!
Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag met de familie een proeverij gehad erg gezellig en goede uitleg over de gerechten ,na afloop tonnetje rond.Uitstekend van smaak
en kwaliteit en goede bediening.Ga zo door Aniel en team.
Van mij dan een dikke tien
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vol enthousiasme na het lezen van alle recensies hier vanavond gegeten. Helaas is het ons enorm tegen gevallen. Het eten was flauw en kon echt wel meer van alles gebruiken zeg maar (inclusief wat meer temperatuur, het was lauwwarm) ook enige twijfel over de kousenband (naar onze mening waren het sperziebonen). Bediening was wel heel vriendelijk. Locatie is niet ideaal (niet het fijnste straatje van Assen), maar eenmaal binnen merk je daar weinig meer van.
M T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanuit Wateren naar Assen gefietst en hier een zeer lekkere roti gegeten. Kan dit aan iedereen warm aanbevelen, krijg je geen spijt van. De bediening was heel vriendelijk. Jammer dat wij niet dicht bij Assen wonen, waren in Drenthe op vakantie.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteren met het gezin een avondje Surinaams gegeten. Zonder enige verwachting aan dit avontuur begonnen. Wij hadden bij onze reservering al aangegeven graag de 10 gangen Proeverij te willen doen.
Bij binnenkomst werden wij door de kok en gastvrouw onthaald. De zaak zag er geweldig sfeervol uit.
Bij iedere "gang/ gerecht " werden wij uitgebreid geinformeerd wat er op het bord ligt maar ook vooral waar de oorsprong van dit gerecht ligt. Alle gerechten waren een verassing maar vooral ook een "Feestje" als het gaat om smaak. Regelmatig kregen wij ook te horen dat als wij meer wilden wij dat vooral moesten zeggen. ( wij hadden echt voldoende aan alles). Aan het eind van de avond nog een lekker kopje koffie toe als afsluiter. Daarna meer dan voldaan naar huis waar wij nog lang hebben nagenoten en gesproken over deze feestavond. Want dat was het zeker. Vriendelijke groet Marja & Leo
Panoramix .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Rustige dag in het restaurant, waarschijnlijk door het extreem warme weer.
We hadden gereserveerd en voor ons was de Surinaamse keuken totaal nieuw.
Veel gehoord dat Roti erg lekker moest zijn dus daarvoor gekozen, tenminste voor één van ons beide.
Bij twijfel bestellen we meestal verschillende gerechten om te proeven.
Het werd netjes opgediend en de smaak was prima van beide gerechten.
Bediening was keurig en de zaak ziet er mooi en schoon uit.
Minpuntje, de rekening klopte niet. (in ons nadeel)
We nemen aan dat het geen opzet was, maar toch vervelend.
Geachte heer/mevrouw,

Het is altijd vervelend als er fouten gemaakt worden. Wij doen altijd ons best dit te verbeteren.
Ik heb mijn collega hier over gesproken en hij kan zich niet herinneren dat hij een fout heeft gemaakt met uw rekening. Dit betekent nog niet dat u teveel betaald hebt.

Als u ons e mail stuurt met een foto van uw bon willen wij het teveel betaalde bedrag terug storten op uw rekening.

Met een warme groet,
Aniel Gajadhar
Restaurant Klein Paramaribo
Exotisch Lekker

PS :Wij zijn blij horen dat het eten u goed gesmaakt heeft.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Laten we voorop stellen dat we heerlijk gegeten hebben bij Klein Paramaribo. We namen alle drie een ander gerecht voor, en als hoofd en ook toe ,zodat we heerlijk konden uitwisselen. Heerlijke salade; lekkere loempia en geweldige Roti en ook de kip van mijn vrouw was heerlijk. Wat mijn dochter gegeten heeft weet ik niet meer zo goed; ook tevreden. Zelfs de koffie vaak een zwak punt in meer exotische eetgelegenheden, was top. We misten wel het terras, niet gezien, en ook binnenkomen via de "snackbar" is niet je-dat. Maar het eten: HEERLIJK. We komen terug en hopelijk meer mensen maar dan wel graag een meer lichte ambiance met terras.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was super! We hebben de baka bana, bara, teloh bakkeljauw, sate en roti kip gegeten! Op al deze gerechten niets aan te merken. Niet alleen de smaak, maar ook de presentatie was top! Service, dikke 10!
*Toen we bij t restaurant aankwamen ging mijn schoen stuk, van de lieve eigenaar toen slippers gekregen om aan te doen, zodat ik niet op blote voeten naar huis hoefde.
Echt een aanrader om lekker te eten in een prettige laidback sfeer!

Lekkerman .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op een maandagavond hebben we bij Klein Paramaribo heerlijk Surinaams gegeten. Vooraf heerlijke gefrituurde hapjes: 'Entree to share' (minimaal voor 2 personen). Als hoofdgerecht voor mij de Roti Bakkeljauw en voor mijn vrouw Javaanse kip. Heerlijk! De bediening was ontzettend aardig maar erg onzeker en kennelijk niet erg ervaren, want bij vragen moest hij eerst navraag doen. De ambiance is gezellig huiskamerachtig. Op de avond dat wij er waren, waren er echter nauwelijks andere gasten waardoor het helaas stil en niet erg gezellig bleef. Jammer ook dat het licht in het aquarium kort na onze komst op zwart ging (later wel weer aan) en dat we moesten vragen of de kaarslichtjes op tafel aan konden. Dit restaurant verdient elke avond vol te zitten, want het eten is super.
Rdamfan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten in dit leuke restaurant, we namen roti en kip met heerlijke smaken! Dit concept beviel uitstekend. De bediening was zeer goed en we voelden ons prima thuis. De prijs/kwaliteit is uitstekend en we komen hier nog eens terug!
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
In Amsterdam veel Roti gegeten bij vele Surinamers met diverse culturele achtergrond. Mensen in Drenthe mogen blij zijn met zo'n Surinaams restaurant. Wat een heerlijk eten!
Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vriendelijke bediening. Eten was lekker. Wij waren met zijn tweeën en hadden alle aandacht aangezien we de enige klanten waren. Het moet rustig op zondagavond in Assen zijn, want aan het eten en de service lag het zeker niet!
Ashna1990 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gezellige avond bij Klein Paramaribo
Enige minpuntje dat we erg lang op het eerste gerechtje moesten wachten.
Drankje vooraf werd tegelijk met stokbrood geserveerd.
Het was gewoon goed.

Jcutter .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We kwamen binnen en werden direct geholpen. Er volgde een roti rundvlees maaltijd en een bakkeljauwbroodje. Beide gerechten waren heerlijk. De eetruimte was leuk ingericht en gaf sfeer. Hier wil ik vaker eten.
Edverhagen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij vonden de kaart te beperkt.
De roti die wij hadden was erg heet voor een doorsnee westerling.
Ik ben pottig eten gewend en doe thuis overal sambal bij maar dit was ook mij iets te heet.
Het zou mooi zijn als er op de kaart een aanduiding stond van de scherptegraad.
De loempia uit het voorgerecht was erg vet.
Hellen22 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Tijdens onze vakantie in Nederland kwamen wij terecht bij restaurant Klein Paramaribo.
Een modern ingericht restaurant, maar waar je de autentieke Surinaamse smaak terug vind.
een stukje Suriname in Assen. Het is een restaurant om voor om te rijden als je van de Surinaamse keuken houd.
Inesrinus .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hadden nog niet eerder kennis gemaakt bij de Surinaamse keuken. Afgaande op de mooie beoordelingen hebben wij een aantal dagen tevoren een tafeltje gereserveerd in ons weekeindje Assen. Dat werd een aangename verrassing mede doordat ook onze zoon met vrouw en dochter op de zelfde tijd binnen kwamen. Wij hadden hierover geen vooroverleg gehad, 'Zoontje' had ook vooraf even de website van IENS bestudeerd en was tot de zelfde keuze gekomen. Wij hebben toen natuurlijk een gezamenlijke tafel gemaakt en met z'n allen heerlijk gegeten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het eten was heerlijk. Hele vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. Nadat ik heb aangegeven dat ik een gastric bypass heb, dus heel weinig kan eten, heeft de kok de maaltijd gehalveerd met saus apart. Ontzettend attent! Hoewel dat niet had gehoeven, hebben ze ook maar een halve maaltijd in rekening gebracht. Super service!!!