Klein Paramaribo

Rolderstraat 17 9401 AM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Paramaribo

Surinaamse gastvrijheid

Bij Klein Paramaribo word je vanaf binnenkomst direct omarmt door Surinaamse gastvrijheid. De bediening is bijzonder vriendelijk en iedereen komt regelmatig bij je langs om te kijken of alles naar wens is. De gerechten zijn exotisch goed, authentiek Surinaams en je zult verrast worden door de uitgebreide keuze aan lekkernijen. Met dit restaurant is de typische Surinaamse keuken naar Nederland gebracht. Echt een klein stukje Paramaribo!

Meer informatie over restaurant Klein Paramaribo

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was heerlijk maar van de Surinaamse gastvrijheid was helaas niets te merken. Eerst maar positief beginnen. De surinaamse proeverij was erg lekker en ook meer dan voldoende. Het cijfer wordt echt dramatisch naar beneden gehaald door de service. Heel erg zonde... De bediening had er duidelijk geen zin in. Erg ongeïnteresseerd, pas afruimen als de volgende gang al klaar was, niet vragen tussendoor of het naar wens was, er is de hele avond niet gevraagd of we nog wat drinken wilden, de bediening was de hele tijd weg (in de keuken aan het praten)en als je de aandacht wilde trekken als de bediening er wel was ging ze andere dingen doen, mopperen en zuchten toen we dessert wilden (deze moes de bediening blijkbaar maken hoorden we klagend uit de keuken) en ze de rekening opnieuw moest doen omdat er 10 euro te veel op stond. Je kon haar ook horen klagen in de keuken want er zat alleen een gordijn tussen... Het voelde net alsog wij vreselijke gasten waren terwijl we alleen gezellig samen van een diner wilden genieten voor valentijn in een van onze voorheen favoriete restaurants. Voortaan bestellen wij alleen nog maar want het eten willen we wel weer (daarom nog een voldoende), maar we hadden met deze service zo helemaal geen leuke avond. We voelden ons geen gewenste gasten.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gebruik gemaakt van het wensmenu voor 2 personen. Voorgerecht was uitgebreid en lekker.Bara, gebakken banaan en 2 verschillende loempiaatjes met heerlijke sausjes. Hoofdgerecht bestond een diversiteit aan lekkernijen. Kerrieaardappeltjes, plate, kip, rundvlees, kouseband, bami en nasi.Geserveerd op een grote ronde schaal in aparte bakjes. Een lust voor het oog en de smaalpapillen. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor de liefhebber van de Surinaamse keuken.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Op zaterdag 10 december hebben mijn vriend en ik hier gegeten. We keken hier naar uit, mede dankzij de goede recensies op internet. Het eten was inderdaad erg goed. Wij hadden saté en tapas als voorgerecht en als hoofdgerecht de rundvlees roti en gamba's. Dat smaakte erg goed! De bediening liet helaas te wensen over. Er was een jong meisje aan het werk die alles alleen moest doen: bediening, telefoon aannemen voor bestellingen, de afhaal en de afwas. Wij hebben 40 minuten gewacht op een refill van twee simpele cola's. Ook het eten liet erg lang op zich wachten. Het voorgerecht heeft 45 minuten geduurd, voor een soepje en een stukje brood met kip... Het hoofdgerecht klopte in eerste instantie niet, maar er kwam geen excuus. Het leek eerder een verwijt naar ons toe. Ook bij de betaling geen excuses ontvangen voor het lange wachten. Ook geen compensatie helaas. Dit was voor ons de laatste keer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vandaag voor het eerst opgehaald uit dit restaurant.
Het was erg lekker eten, goed van hoeveelheid en smaak en prachtig op tijd klaar.
Omdat het geen parkeergelegenheid heeft is dat dus erg belangrijk.
Jammer alleen dat deze afhaalmogelijkheid twee keer de prijs is van het afhalen van de shanti rotti shop in Groningen, zo is het nog steeds de moeite waard om naar Groningen te rijden,
Bij Shanti Rottishop is de rotti kip 5,00 en kost een extra plaat maar 1,00.
De hoeveelheid is gelijk en de smaak net zo. De rottiplaat zelfs beter dan uit Assen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke smaken en aardige bediening. We hebben genoten van de gerechten. 100% aanrader
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geen aanrader. Eten is vet en smakeloos.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wederom heeeeeerlijk gegeten. Kortom "TOPPIE"!!!!!
Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag met de familie een proeverij gehad erg gezellig en goede uitleg over de gerechten ,na afloop tonnetje rond.Uitstekend van smaak
en kwaliteit en goede bediening.Ga zo door Aniel en team.
Van mij dan een dikke tien
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vol enthousiasme na het lezen van alle recensies hier vanavond gegeten. Helaas is het ons enorm tegen gevallen. Het eten was flauw en kon echt wel meer van alles gebruiken zeg maar (inclusief wat meer temperatuur, het was lauwwarm) ook enige twijfel over de kousenband (naar onze mening waren het sperziebonen). Bediening was wel heel vriendelijk. Locatie is niet ideaal (niet het fijnste straatje van Assen), maar eenmaal binnen merk je daar weinig meer van.
M T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanuit Wateren naar Assen gefietst en hier een zeer lekkere roti gegeten. Kan dit aan iedereen warm aanbevelen, krijg je geen spijt van. De bediening was heel vriendelijk. Jammer dat wij niet dicht bij Assen wonen, waren in Drenthe op vakantie.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteren met het gezin een avondje Surinaams gegeten. Zonder enige verwachting aan dit avontuur begonnen. Wij hadden bij onze reservering al aangegeven graag de 10 gangen Proeverij te willen doen.
Bij binnenkomst werden wij door de kok en gastvrouw onthaald. De zaak zag er geweldig sfeervol uit.
Bij iedere "gang/ gerecht " werden wij uitgebreid geinformeerd wat er op het bord ligt maar ook vooral waar de oorsprong van dit gerecht ligt. Alle gerechten waren een verassing maar vooral ook een "Feestje" als het gaat om smaak. Regelmatig kregen wij ook te horen dat als wij meer wilden wij dat vooral moesten zeggen. ( wij hadden echt voldoende aan alles). Aan het eind van de avond nog een lekker kopje koffie toe als afsluiter. Daarna meer dan voldaan naar huis waar wij nog lang hebben nagenoten en gesproken over deze feestavond. Want dat was het zeker. Vriendelijke groet Marja & Leo
panoramix .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Rustige dag in het restaurant, waarschijnlijk door het extreem warme weer.
We hadden gereserveerd en voor ons was de Surinaamse keuken totaal nieuw.
Veel gehoord dat Roti erg lekker moest zijn dus daarvoor gekozen, tenminste voor één van ons beide.
Bij twijfel bestellen we meestal verschillende gerechten om te proeven.
Het werd netjes opgediend en de smaak was prima van beide gerechten.
Bediening was keurig en de zaak ziet er mooi en schoon uit.
Minpuntje, de rekening klopte niet. (in ons nadeel)
We nemen aan dat het geen opzet was, maar toch vervelend.
Geachte heer/mevrouw,

Het is altijd vervelend als er fouten gemaakt worden. Wij doen altijd ons best dit te verbeteren.
Ik heb mijn collega hier over gesproken en hij kan zich niet herinneren dat hij een fout heeft gemaakt met uw rekening. Dit betekent nog niet dat u teveel betaald hebt.

Als u ons e mail stuurt met een foto van uw bon willen wij het teveel betaalde bedrag terug storten op uw rekening.

Met een warme groet,
Aniel Gajadhar
Restaurant Klein Paramaribo
Exotisch Lekker

PS :Wij zijn blij horen dat het eten u goed gesmaakt heeft.
frans H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Laten we voorop stellen dat we heerlijk gegeten hebben bij Klein Paramaribo. We namen alle drie een ander gerecht voor, en als hoofd en ook toe ,zodat we heerlijk konden uitwisselen. Heerlijke salade; lekkere loempia en geweldige Roti en ook de kip van mijn vrouw was heerlijk. Wat mijn dochter gegeten heeft weet ik niet meer zo goed; ook tevreden. Zelfs de koffie vaak een zwak punt in meer exotische eetgelegenheden, was top. We misten wel het terras, niet gezien, en ook binnenkomen via de "snackbar" is niet je-dat. Maar het eten: HEERLIJK. We komen terug en hopelijk meer mensen maar dan wel graag een meer lichte ambiance met terras.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was super! We hebben de baka bana, bara, teloh bakkeljauw, sate en roti kip gegeten! Op al deze gerechten niets aan te merken. Niet alleen de smaak, maar ook de presentatie was top! Service, dikke 10!
*Toen we bij t restaurant aankwamen ging mijn schoen stuk, van de lieve eigenaar toen slippers gekregen om aan te doen, zodat ik niet op blote voeten naar huis hoefde.
Echt een aanrader om lekker te eten in een prettige laidback sfeer!

Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op een maandagavond hebben we bij Klein Paramaribo heerlijk Surinaams gegeten. Vooraf heerlijke gefrituurde hapjes: 'Entree to share' (minimaal voor 2 personen). Als hoofdgerecht voor mij de Roti Bakkeljauw en voor mijn vrouw Javaanse kip. Heerlijk! De bediening was ontzettend aardig maar erg onzeker en kennelijk niet erg ervaren, want bij vragen moest hij eerst navraag doen. De ambiance is gezellig huiskamerachtig. Op de avond dat wij er waren, waren er echter nauwelijks andere gasten waardoor het helaas stil en niet erg gezellig bleef. Jammer ook dat het licht in het aquarium kort na onze komst op zwart ging (later wel weer aan) en dat we moesten vragen of de kaarslichtjes op tafel aan konden. Dit restaurant verdient elke avond vol te zitten, want het eten is super.
Rdamfan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten in dit leuke restaurant, we namen roti en kip met heerlijke smaken! Dit concept beviel uitstekend. De bediening was zeer goed en we voelden ons prima thuis. De prijs/kwaliteit is uitstekend en we komen hier nog eens terug!
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
In Amsterdam veel Roti gegeten bij vele Surinamers met diverse culturele achtergrond. Mensen in Drenthe mogen blij zijn met zo'n Surinaams restaurant. Wat een heerlijk eten!
Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vriendelijke bediening. Eten was lekker. Wij waren met zijn tweeën en hadden alle aandacht aangezien we de enige klanten waren. Het moet rustig op zondagavond in Assen zijn, want aan het eten en de service lag het zeker niet!
ashna1990 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gezellige avond bij Klein Paramaribo
Enige minpuntje dat we erg lang op het eerste gerechtje moesten wachten.
Drankje vooraf werd tegelijk met stokbrood geserveerd.
Het was gewoon goed.

jcutter .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We kwamen binnen en werden direct geholpen. Er volgde een roti rundvlees maaltijd en een bakkeljauwbroodje. Beide gerechten waren heerlijk. De eetruimte was leuk ingericht en gaf sfeer. Hier wil ik vaker eten.