Klein Paramaribo

Rolderstraat 17 9401 AM Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Paramaribo

Surinaamse gastvrijheid

Bij Klein Paramaribo word je vanaf binnenkomst direct omarmt door Surinaamse gastvrijheid. De bediening is bijzonder vriendelijk en iedereen komt regelmatig bij je langs om te kijken of alles naar wens is. De gerechten zijn exotisch goed, authentiek Surinaams en je zult verrast worden door de uitgebreide keuze aan lekkernijen. Met dit restaurant is de typische Surinaamse keuken naar Nederland gebracht. Echt een klein stukje Paramaribo!

Meer informatie over restaurant Klein Paramaribo

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Klein Paramaribo

Radja R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vandaag voor het eerst in dit restaurant "Surinaams" eten gehaald. Bijna 37 euro weggegooid geld! Ik ben zelf Hindoestaans Surinaams, 34 jaar getrouwd geweest met een Surinaamse vrouw, dus niemand hoeft mij te komen vertellen wat goed eten is. Dit restaurant is een aanfluiting, een schande voor het Surinaams eten. Kleffe, rijst met een bruine kleur is geen nasi. In nasi horen bepaalde ingredienten, zoals ei, of geplozen kip, of mais enzv. En als ik een nasi met kip bestel, dan wil ik ook kip, met een flink stuk bot en geen stukjes vies smakende, droge kipfilet. Bij de teloh ging het om oude cassave, die waarschijnlijk al vele keren was gebakken en overgebleven van voorgaande dagen, want de kleur was donkerbruin, bijna zwart, het droop van het vet en je kon met geen mogelijkheid proeven dat het cassave was. Het smaakte naar spons, of zeep en bovendien was het liefdeloos bereid, door snel grote mootjes te hakken die niet in de mond passsen. Met liefde, hoor je smalle repen te hebben, die na het bakken krokant zijn en een lichtgele kleur hebben. Dit was gewoon vieze vuile troep, geserveerd met ongewassen bakkeljauw die zo zout was dat mijn zoontje en ik beiden moesten kotsen. Niets dan zout, geen enkele peper, uien, knoflook... niets, alleen een zoute smaak. Broodje bakkeljauw, ook zo zout, dan we het hebben weggegooid. Bovendien was de peper niet uitgesmeerd over het hele brood, maar op een plek gekwakt. De bami hebben we zonder te proeven weggegooid, want het hoefde van ons niet meer. Zelfs een zieke hond zet je dit voedsel niet voor. Bah, walgelijk. En de kaaskoppen die positieve recensies schrijven, zijn niets gewend. De awards die ze zogenaamd hebben gewonnen, zullen ze wel gekocht hebben, of ze zijn toegekend door een geestelijk gestoorde randdebiel, die zich voordoet als gastronoom. Dit restaurant heeft geen bestaansrecht en is een belediging voor Suriname, Surinamers en de Surinaamse keuken. Shame on you!!!
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wij hebben gekozen om in het restaurant te gaan eten.Het is ook mogelijk om het af te halen.Mijn gerecht was kipsaté wat hier aan opviel was dat de kip super mals was en de satésaus een echte eigen smaak had.De salade was heerlijk op smaak gebracht.Achtergrond muziek was Surinaams.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
zaterdag 30 juni samen ( Anja en Dirk uit Tiel ) wezen eten bij klein Paramaribo te assen.
zeer gezellig en sfeervol ingericht restaurant. bij aankomst gelijk een klik met de gastheer en gastvrouw .
bij het uitserveren van de proeverij werd netjes vertelt wat het was en hoe te eten.
zeer redelijke wachttijd tussen de gangen.
en belangrijk je kunt aangeven of je wel of niet van (zeer) pittig houd.
dit restaurant is zeker een topper mede door de kok en gastvrouw die een paar keer kwam vragen of alles naar wens was / of dat er nog wat extra nodig was.
Meppen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, roti met bakkeljauw en zoutvlees en heerlijke saté. Alles huisgemaakt en niet te duur. Na afloop kreeg onze kleine nog een lekker waterijsje. Komen graag nog eens terug.
Raytje T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Eten is goed echter niet klantvriendelijk en eetwensen worden niet aangenomen.aardappelschijfjes kunnen niet doorgebakken worden,er wordt vertelt dat je ze niet kan bestellen.echter staat dit bijgerecht wel op de kaart.dit is bv net zoals je niet kan en mag aangeven dat vlees bijvoorbeeld doorgebakken kan worden of well done.heel raar naar mijn mening moet en is klant altijd koning.ook erg lange wachttijd 1uur is niks.
Regina Teunis S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke roti gegeten. Leuke ongedwongen bediening in een sfeervol restaurant.
Wij gaan hier vaker komen.
TOP

Regina en Teunis
angelina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn man en ik heb vanavond heerlijk gegeten bij klein Parimaribo voor Valentijns dag. Wij zijn voor de 3 gangen menu gegaan vooraf Bara hoofdgerecht Roti kip en als toetje Bojo, na 3 gangen zat ik propvol dus je krijgt genoeg! Service ontvangst was goed, eten volgde elkaar goed op en een zeer vriendelijke meneer die ons bediende en uitleg gaf over hoe je bepaalde gerechten moest en mag eten! Al met al een dikke 10 en wij komen zeer zeker terug! Groetjes Angelina en Jacky Hondijk uit Hoogeveen
Åke D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk surinaams eten. De rode wijn was aan de koude kant maar de gerechten smaakten naar meer. Wij komen zeker terug.
J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Onbegrijpelijk dat het restaurant niet vol zat, gezien prettige bediening en smakelijke eten.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend !
Was even zoeken omdat we niet echt bekend zijn in Assen en het is nogal een stuk uit de buurt van de andere restaurantjes maar was echt wel de moeite waard !
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vlotte bediening
Aangenaam personeel
Xtra CD ivm Kerst
De tafel van Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben wederom goed en plezierig genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. In een sfeervolle ambiance,
Jammer dat schijnbaar de liefhebbers van de Surinaamse keuken dit pareltje in Assen nog niet hebben weten te vinden. Ze missen echt iets.
Grietje V.
Wederom ons laten verrassen met een verrassingsmenu.....het was heerlijk en gevarieerd
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat is er met de bara gebeurd? volgens het meisje van de bediening zijn de groenten eruit gehaald waardoor de bara niet meer bruin gekleurd is..erg teleurstellend vind ik. De smaak is volledig verdwenen!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Niét superprofessioneel, wél héél gezellig.. Had iets méér smaak verwacht.
merel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een echte surinaamse ervaring, heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en enthousiaste koks die je graag meer vertellen over de surinaamse gerechten.
Ina A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alleen jammer dat het ijs op was voor de sorbet.
Verder heerlijk en gezellig gegeten
Shanna J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fijne restaurant en heerlijk eten voor een mooie prijs.
Luna E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Goed eten
Alkie L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was heerlijk maar van de Surinaamse gastvrijheid was helaas niets te merken. Eerst maar positief beginnen. De surinaamse proeverij was erg lekker en ook meer dan voldoende. Het cijfer wordt echt dramatisch naar beneden gehaald door de service. Heel erg zonde... De bediening had er duidelijk geen zin in. Erg ongeïnteresseerd, pas afruimen als de volgende gang al klaar was, niet vragen tussendoor of het naar wens was, er is de hele avond niet gevraagd of we nog wat drinken wilden, de bediening was de hele tijd weg (in de keuken aan het praten)en als je de aandacht wilde trekken als de bediening er wel was ging ze andere dingen doen, mopperen en zuchten toen we dessert wilden (deze moes de bediening blijkbaar maken hoorden we klagend uit de keuken) en ze de rekening opnieuw moest doen omdat er 10 euro te veel op stond. Je kon haar ook horen klagen in de keuken want er zat alleen een gordijn tussen... Het voelde net alsog wij vreselijke gasten waren terwijl we alleen gezellig samen van een diner wilden genieten voor valentijn in een van onze voorheen favoriete restaurants. Voortaan bestellen wij alleen nog maar want het eten willen we wel weer (daarom nog een voldoende), maar we hadden met deze service zo helemaal geen leuke avond. We voelden ons geen gewenste gasten.