Over het restaurant Klein Paramaribo

Surinaamse gastvrijheid

Bij Klein Paramaribo word je vanaf binnenkomst direct omarmt door Surinaamse gastvrijheid. De bediening is bijzonder vriendelijk en iedereen komt regelmatig bij je langs om te kijken of alles naar wens is. De gerechten zijn exotisch goed, authentiek Surinaams en je zult verrast worden door de uitgebreide keuze aan lekkernijen. Met dit restaurant is de typische Surinaamse keuken naar Nederland gebracht. Echt een klein stukje Paramaribo!

Meer informatie over restaurant Klein Paramaribo

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Klein Paramaribo

angelina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn man en ik heb vanavond heerlijk gegeten bij klein Parimaribo voor Valentijns dag. Wij zijn voor de 3 gangen menu gegaan vooraf Bara hoofdgerecht Roti kip en als toetje Bojo, na 3 gangen zat ik propvol dus je krijgt genoeg! Service ontvangst was goed, eten volgde elkaar goed op en een zeer vriendelijke meneer die ons bediende en uitleg gaf over hoe je bepaalde gerechten moest en mag eten! Al met al een dikke 10 en wij komen zeer zeker terug! Groetjes Angelina en Jacky Hondijk uit Hoogeveen
Åke D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk surinaams eten. De rode wijn was aan de koude kant maar de gerechten smaakten naar meer. Wij komen zeker terug.
J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Onbegrijpelijk dat het restaurant niet vol zat, gezien prettige bediening en smakelijke eten.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend !
Was even zoeken omdat we niet echt bekend zijn in Assen en het is nogal een stuk uit de buurt van de andere restaurantjes maar was echt wel de moeite waard !
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vlotte bediening
Aangenaam personeel
Xtra CD ivm Kerst
De tafel van Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben wederom goed en plezierig genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. In een sfeervolle ambiance,
Jammer dat schijnbaar de liefhebbers van de Surinaamse keuken dit pareltje in Assen nog niet hebben weten te vinden. Ze missen echt iets.
Grietje V.
Wederom ons laten verrassen met een verrassingsmenu.....het was heerlijk en gevarieerd
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat is er met de bara gebeurd? volgens het meisje van de bediening zijn de groenten eruit gehaald waardoor de bara niet meer bruin gekleurd is..erg teleurstellend vind ik. De smaak is volledig verdwenen!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Niét superprofessioneel, wél héél gezellig.. Had iets méér smaak verwacht.
merel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een echte surinaamse ervaring, heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en enthousiaste koks die je graag meer vertellen over de surinaamse gerechten.
Ina A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alleen jammer dat het ijs op was voor de sorbet.
Verder heerlijk en gezellig gegeten
Shanna J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fijne restaurant en heerlijk eten voor een mooie prijs.
Luna E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Goed eten
Alkie L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was heerlijk maar van de Surinaamse gastvrijheid was helaas niets te merken. Eerst maar positief beginnen. De surinaamse proeverij was erg lekker en ook meer dan voldoende. Het cijfer wordt echt dramatisch naar beneden gehaald door de service. Heel erg zonde... De bediening had er duidelijk geen zin in. Erg ongeïnteresseerd, pas afruimen als de volgende gang al klaar was, niet vragen tussendoor of het naar wens was, er is de hele avond niet gevraagd of we nog wat drinken wilden, de bediening was de hele tijd weg (in de keuken aan het praten)en als je de aandacht wilde trekken als de bediening er wel was ging ze andere dingen doen, mopperen en zuchten toen we dessert wilden (deze moes de bediening blijkbaar maken hoorden we klagend uit de keuken) en ze de rekening opnieuw moest doen omdat er 10 euro te veel op stond. Je kon haar ook horen klagen in de keuken want er zat alleen een gordijn tussen... Het voelde net alsog wij vreselijke gasten waren terwijl we alleen gezellig samen van een diner wilden genieten voor valentijn in een van onze voorheen favoriete restaurants. Voortaan bestellen wij alleen nog maar want het eten willen we wel weer (daarom nog een voldoende), maar we hadden met deze service zo helemaal geen leuke avond. We voelden ons geen gewenste gasten.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gebruik gemaakt van het wensmenu voor 2 personen. Voorgerecht was uitgebreid en lekker.Bara, gebakken banaan en 2 verschillende loempiaatjes met heerlijke sausjes. Hoofdgerecht bestond een diversiteit aan lekkernijen. Kerrieaardappeltjes, plate, kip, rundvlees, kouseband, bami en nasi.Geserveerd op een grote ronde schaal in aparte bakjes. Een lust voor het oog en de smaalpapillen. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor de liefhebber van de Surinaamse keuken.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Op zaterdag 10 december hebben mijn vriend en ik hier gegeten. We keken hier naar uit, mede dankzij de goede recensies op internet. Het eten was inderdaad erg goed. Wij hadden saté en tapas als voorgerecht en als hoofdgerecht de rundvlees roti en gamba's. Dat smaakte erg goed! De bediening liet helaas te wensen over. Er was een jong meisje aan het werk die alles alleen moest doen: bediening, telefoon aannemen voor bestellingen, de afhaal en de afwas. Wij hebben 40 minuten gewacht op een refill van twee simpele cola's. Ook het eten liet erg lang op zich wachten. Het voorgerecht heeft 45 minuten geduurd, voor een soepje en een stukje brood met kip... Het hoofdgerecht klopte in eerste instantie niet, maar er kwam geen excuus. Het leek eerder een verwijt naar ons toe. Ook bij de betaling geen excuses ontvangen voor het lange wachten. Ook geen compensatie helaas. Dit was voor ons de laatste keer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vandaag voor het eerst opgehaald uit dit restaurant.
Het was erg lekker eten, goed van hoeveelheid en smaak en prachtig op tijd klaar.
Omdat het geen parkeergelegenheid heeft is dat dus erg belangrijk.
Jammer alleen dat deze afhaalmogelijkheid twee keer de prijs is van het afhalen van de shanti rotti shop in Groningen, zo is het nog steeds de moeite waard om naar Groningen te rijden,
Bij Shanti Rottishop is de rotti kip 5,00 en kost een extra plaat maar 1,00.
De hoeveelheid is gelijk en de smaak net zo. De rottiplaat zelfs beter dan uit Assen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke smaken en aardige bediening. We hebben genoten van de gerechten. 100% aanrader
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geen aanrader. Eten is vet en smakeloos.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wederom heeeeeerlijk gegeten. Kortom "TOPPIE"!!!!!