Klein Marrakech

Hendrik Consciencestraat 50, Mechelen, Belgium 2800 Mechelen België Kaart

Over het restaurant Klein Marrakech

MECHELEN STATION - Enkele stappen van het Station van Mechelen legt Restaurant Klein Marrakech u in de watten met de geuren en kleuren en van de Marokkaanse keuken.

UNIEKE GASTRONOMIE – Met Zuiderse invloeden brengt de keuken authentieke Marokkaanse gerechten die verenigd zijn met de Europese gastronomie. U kiest tussen stomende Tagines, hemelse couscous of pastilla, maar ook de vegetariërs vergeet men niet door onder veel meer overheerlijke groenteschotels te bereiden.

MAROKKAANS INTERIEUR – Van kruiken, keramische borden met traditionele prints, schilderijen die landschappen tonen tot kleine lampjes in gekleurd glas,... elk detail klopt. Drink zeker ook die fris geurende verse muntthee, geserveerd zoals het hoort in zilveren theekannetjes en kleine glaasjes.

Halve fles mineraalwater

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Klein Marrakech

Station Mechelen

Non-stop service: van 11u30 tot 22u30 (behalve dinsdag)

• Bancontact , Mastercard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
Erg rustig
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Super goed gegeten, heel fijn keuken en democratische prijzen.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Verzorgde en lekkere Tajine gegeten. Normale portie met Marokkaanse brood en achteraf koffie marakesh met hapje. Genoeg gegeten en toch geen overdaad en vriendelijke en zorgzame bediening. Al 2 x geweest en voor herhaling vatbaar. Interieur Marokkaanse stijl, misschien tikje verouderd maar toch gezellig. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Kenza B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was lekker en de service perfect. Het personeel heeft gevoel en geeft gehoor aan de wensen van de klant.
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Persoonlijk had ik de lams tajine met groenten. Wat me opviel was dat er weinig lamsvlees aan zat en eerder meer ven en vel dan vlees. Iets meer aandacht voor stukken lamsvlees zou ervoor zorgen dat ik zeker terug kom. Voor de rest zaten de smaken erg goed.
Mijn partner had de tajine van scampi's en zeevruchten en in tegenstelling tot mijn gerecht was dit van haar minder gekruid. Hier iets meer en beter kruiden zou een goede zaak zijn.
Katja P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker marokkaans eten in een mooi en gezellig interieur
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en eten snel klaar en zeer lekker.
Aanrader ????????
nicole V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In de tajine mag er wel wat meer vlees en minder groenten
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een Marokkaanse sfeer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij kunnen dit restaurant aanraden.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Een compliment voor de gene die ons bediende en het in zijn eentje alles op rolletjes liet lopen. Wij hoefden niet te wachten op ons eten, het was ruim voldoende en heerlijk.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een aanrader! Prijs kwaliteit uitstekend. In een rustig kader
Karine B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
tof om te gaan eten , na de 10 de keer nog steeds even lekker gewoon boeken en gaan , ha ja 1 min puntje parkeren is en blijft een probleem daar in mechelen aan t station .
Gonda C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Niets speciaal
Prijs naar kwaliteit
Fouad T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer rustgevende inrichting en een zeer bekwame en charmante vrouw die ons bediend heeft
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekkere smaakcombinaties en voldoende groente in de gerechten. Een aanrader.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We waren mogelijk aan de late kant, er was naast ons niemand anders aan het eten. Maakt het niet heel gezellig. Het eten was prima, best veel ook, maar niet bijzonder origineel. We misten Arabische smaken, groenten waren erg lang gesmoord en wat vlak van smaak. Ook de zalm was naar onze smaak net te lang op het vuur geweest. De koekjes als toetje leken erg op elkaar en waren op het taaie af. Al met al teleurstellend gezien de eerdere beoordelingen.
Karine B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
super !!!
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer aangenaam kader, vriendelijke en correcte bediening en rustig. Erg lekker, ook. We hebben een tajine genomen met lamsvlees en een tajine met kip. En de lekkere Marokkaanse gebakjes waren overheerlijk. De ligging dichtbij het station van Mechelen is een plus.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De sfeer werd onmiddellijk gezet bij het binnen komen, prachtige setting. Een warm onthaal dat opgevolgd werd door een goede service en lekker eten. Meer dan dit mag een mens niet vragen. Top!
Katie T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heel lekker ! Gaan zeker nog eens terug.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met een vriendelijke bediening en een redelijke prijs. Alleen lastig dat je contant moet betalen.