Klein maar fijn

Hooigracht 4A 2312 KR Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klein maar fijn

KoCa .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Eigenlijk verspilde moeite hier een recensie over te schrijven. Treurig slecht! Nog nooit zo slecht afhaal Indisch gegeten. Na 3 happen weggegooid! Ongekend, schaamteloos, een belediging voor iedere Indische keuken liefhebber! Hoe is het mogelijk dat zo'n zaak een prijs krijgt op de Pasar Malam voor hun Nasi Ramas! Dat moet door iemand anders zijn gemaakt want de mensen die in de winkel staan heen niets begrepen van de Indische keuken!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Maandag 2 maart hier afgehaald. Bijzonder vriendelijke service, zo was de kip ketjap op maar werd dit creatief opgelost en dit gerecht was dan ook prima in orde. Mijn kip kerrie met nasi en boontjes was dat helaas niet. Zeer droog (zowel de nasi als de kip) en de verhouding rijst enerzijds en boontjes/kip anderzijds was erg scheef; je moest tussen de rijst zoeken naar een stukje kip of boontje. Jammer!
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
In dit Javaanse eethuisje krijg of haal je lekker Javaans eten en Surinaamse roti en heerlijke zelfgemaakte sambals. Zeer vriendelijke bediening. Er is één tafeltje en er staan stoeltjes langs de vensterbank. Het decor is zeker niet mooi, maar het blijft een eethuisje.