Klein Java

Wijde Noorderhorne 18 8601 EB Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Java

Tijd voor smaaksensaties

Geen haast. Neem lepel en vork in handen en neem uitgebreid de tijd voor de rijsttafels van Klein Java in het boeiende en jeugdige Sneek. Het Indonesische restaurant daagt je uit met een diversiteit aan smaken. Je beleeft allerlei mogelijke smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Klein Java

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

René B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fantastisch Indonesië's gedineerd, ben je in Sneek zou ik maar een tafeltje reserveren
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de porties mogen wel wat groter. Was te weinig voor ons. 2 volwassenen man en vrouw.
Inrichting wat rommelig niet sfeervol. Terras erg rommelig/slordig.
Bediening vriendelijk, personeel werd wel aangesproken op tafel dekken bestek lag volgens leidinggevende? niet goed. Erg miereneukerig en niet netjes in bijzijn klanten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben een heel gezellige avond gehad bij Klein Java. We hebben genoten van de heerlijke rijsttafel Jakarta. Gezellig om zo met elkaar ban alles te proeven en te genieten. Ook lekker verl groente. De bediening was prima, duidelijk en vriendelijk. Niet te opdringerig. Al met al een heerlijke avond in alle opzichten.
Rein P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten! Authentieke, verse ingrediënten.
Boy P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Goed en smaakvol

Goed en vriendelijke
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Weinig aan bovenstaande toe te voegen. Uitstekend zitcomfort!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima service, vriendelijk personeel
martha V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het eten wastafel verrukkelijk zeker een aanbeveling erg smaakvol en de accomodatie heerlijk rustig. En het personeel enorm vriendelijk. Wij komen zeker nog eens weer. Ook de prijs was naar behoren. Echt een aanrader.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben een uitgebreid diner gehad met vier personen. Proeverij vooraf en daarna een rijsttafel met vlees, vis, sateh en groenten.
Persoonlijk vond ik de sereh overheersen in de meeste gerechten, al hadden mijn tafelgenoten daar minder 'last' van. Kwaliteit is erg goed en hoeveelheid ook niks op aan te merken. Bediening is erg vriendelijk.
g W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kundig en aardig personeel, fijn rustig voor mijn dove oren!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, wat was het geweldig!
Vriendelijke en deskundige bediening, super gegeten, heerlijke wijnen en ook nog eens op een mooie zichtlokatie.
We komen terug!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, wat was het geweldig!
We komen terug!
Cisca M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Klein Java is een toppertje. Echt een aanrader, je krijgt waar voor je geld en het is nog erg lekker ook.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Na onze verhuizing naar het westen lang niet meer geweest. De inrichting is mooi geupdated. Professionele bediening die weet waar ze het over hebben. Over het eten kunnen we kort zijn, meer dan uitstekend. Je zou er zo 150 km voor omrijden om er wekelijks te eten.
Jelte H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was heerlijk! Ik ging samen met mijn ouders en mijn Indonesische vrouw uit eten om te vieren dat we inmiddels drie maanden getouwd zijn. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel geholpen. Ze gaven goed advies over onze keuze. We kozen voor de rijsttafel Bandung, omdat die wat pittiger is. Ook voor mensen die niet van heel pittig houden is deze rijsttafel goed te doen was onze indruk. Alleen de kippenpootjes zijn wel pittig, wat ik en mijn vrouw dan weer erg lekker vonden. Het eten was van erg goede kwaliteit, het vlees was goed mals en de boemboe goed op smaak. Het was een erg geslaagde avond.
jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
19-10-2016. Bediening zeer teleurstellend (luisteren niet | te jong | geen passie voor het vak). Gebakken rijst besteld - na aandringen geleverd. Gebakken rijst compleet aangebrand. Er is dus ook geen controle in de keuken!!! Prijs | prestatie verhouding absolute beneden maat!
rico S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Prima restaurant met uitgebreide kaart. De tijd heeft binnen wel een beetje stil gestaan maar dat wordt zeker goed gemaakt met het goede eten. Ook is het personeel zeer vriendelijk.
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijke gerechten. Moderne inrichting. Vlotte bediening met kennis van de gerechten. Terras buiten kon wel wat opgeruimder. Heren wc had wat mankementen lekkage plafond handdoekenautomaat werkte niet urinoirs spoelden niet goed door. Goed eten. Leuk familie bedrijf.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Uitstekend Indisch eten met een rijsttafel van allerlei kleine hapjes. Inclusief voor en hoofdgerecht voor een heel redelijke prijs. De service (van de twee nog jonge meiden) was professioneel en uitstekend. Ze weten waar ze over praten en wat er op tafel komt. Klein Java is echt een aanrader als je iets authentieks en wat anders dan de standaard wok-tent wilt.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de tweede keer in dit toprestaurant gegeten en onze verwachtingen zijn weer ruimschoots uitgekomen. Na een vriendelijke ontvangst hebben we op ons gemak genoten van zeer verse, huisgemaakte producten waarbij een uitgebreide beschrijving zat. We hebben met de hele tafel gekozen voor rijsttafel Klein Java en kregen een keur van voorgerechten geserveerd waarbij opviel dat de porties en de smaakbalans perfect in orde waren. De rijsttafel bestond uit 15 warme gerechten met twee soorten rijst en een aantal koude bijgerechten. Ook hier was de smaak variërend van zoet naar neutraal naar zeer pittig. Als afsluiter nog het mangodessert.
Zeker de gastheer mag nog extra genoemd worden. Een perfecte balans tussen vakkennis en spontaniteit!
Wij komen hier zeker nog eens om te genieten van een perfect avondje uit!