Klein Java

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Klein Java

Tijd voor smaaksensaties

Geen haast. Neem lepel en vork in handen en neem uitgebreid de tijd voor de rijsttafels van Klein Java in het boeiende en jeugdige Sneek. Het Indonesische restaurant daagt je uit met een diversiteit aan smaken. Je beleeft allerlei mogelijke smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Klein Java

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Klein Java

Coby H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten,wij komen zeker nog een keer terug ,erg leuke avond gehad.de gerechten waren heerlijk op smaak,bediening was goed,muziek was mooi en rustig ,een aanrader om een heerlijke maaltijd te nuttigen.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten gisteravond,leuke bediening en zeker de moeite waard om terug te komen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
DIt was voor ons de vierde keer en zeker niet de laatste. Het is niet voor niets dat we hier terug blijven komen. Sympathieke gastheer en, nog veel belangrijker, magistraal eten. Zoals de meester of juf vroeger wel 's in mijn rapport zette: ga zo door!!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezien de andere recensies hadden wij er veel van verwacht. Het viel echter wat tegen. Het duurde erg lang voordat wij de kaart kregen, het was heel erg rustig in het restaurant. De amuse was smakeloos. Het voorgerecht was lekker, veel verrassende smaken. De hoofdgerechten waren redelijk van smaak, niet bijzonder, soms wat vlak, de hoeveelheid was niet groot. Het dessert, wij moesten er nog om vragen, hoewel wij enige in de zaak waren, was ook heel gewoontjes.
Jammer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik kan iedereen Klein Java aanraden!
Het eten is echt super en de eigenaar en medewerkers staan echt voor je klaar...top
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Rijsttafel met gevarieerde gerechten, allemaal even smakelijk en porties voldoende groot voor ons. Mango ijs was topper!
Bauke A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een echte aanrader dit restaurant.Prachtige gerechten en alles heerlijk vers.Het was een volle bak waaruit blijkt dat wij niet de enigen zijn die deze indonesische keuken waarderen.Wij komen graag terug.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een heel prettige verrassing was de rijsttafel Jakarta. 12 verschillende heerlijke gerechten.
Prima leuke bediening.
Zeker een aanrader.
Willem Jan T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldige sfeervolle ambiance. Verrukkelijke maaltijd. Kortom een heerlijk avondje uit!
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, al meerdere keren geweest en altijd goed
Roelof H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk eten juiste mix van smaken en pittigheid.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom uitstekend Indonesisch gegeten tegen een redelijke prijs. Sfeer in het restaurant is relaxt.
judith N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De ontvangst is altijd hartelijk! Het was erg druk vanavond, net als elk weekend wat natuurlijk goed is. Heerlijke stoelen en mooi gedekte tafel met wit damast. De rijsttafel was heerlijk, zoals altijd.
Klein Java is ons favoriete restaurant in Sneek!
Bouwe R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Uitgebreid en heerlijk gegeten.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eten is altijd uitstekend. Serviesgoed mist hier en daar een stukje en er zat een gat in het tafellinnen maar dat mocht de sfeer niet drukken.
We moesten wel langer wachten dan gewoonlijk op het dessert maar het was dan ook druk in het restaurant. Bediening is correct en aardig.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg vriendelijk en heerlijk gegeten.
Reinier D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Aardig en vakkundige bediening. Inrichting is wel heel modern en ademt niet echt Indonesië .
René B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fantastisch Indonesië's gedineerd, ben je in Sneek zou ik maar een tafeltje reserveren
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de porties mogen wel wat groter. Was te weinig voor ons. 2 volwassenen man en vrouw.
Inrichting wat rommelig niet sfeervol. Terras erg rommelig/slordig.
Bediening vriendelijk, personeel werd wel aangesproken op tafel dekken bestek lag volgens leidinggevende? niet goed. Erg miereneukerig en niet netjes in bijzijn klanten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben een heel gezellige avond gehad bij Klein Java. We hebben genoten van de heerlijke rijsttafel Jakarta. Gezellig om zo met elkaar ban alles te proeven en te genieten. Ook lekker verl groente. De bediening was prima, duidelijk en vriendelijk. Niet te opdringerig. Al met al een heerlijke avond in alle opzichten.