Klein Centraal

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Klein Centraal

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gisteren gegeten bij Klein Centraal Santpoort-Zuid.
Een week van tevoren als eerste een tafel gereserveerd. Wat schetst mijn verbazing bij aankomst de slechtste tafel te krijgen ( het straftafeltje in een gangetje bij de keuken). Schandalig!! Geen respect voor je klanten; je hebt te zorgen voor een goede tafel. Ik stond voor schut bij mijn gezelschap.
De bediening en het voorgerecht waren prima.
Mijn hoofdmenu, Tournedo Klein Centraal , was fantasieloos. Voor die prijs mag je meer verwachten.
Geen restaurant om nog een keer naar toe te gaan, ondanks dat het op 300m van mijn huis ligt.
Teddy V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een heerlijke plek waar je lekker kan nazitten en genieten van het eten. Het vriendelijke en lieve personeel zorgen er voor dat je je thuis voelt!
Fatih K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gister goed gegeten bij Klein centraal te Santpoort. De andere vestiging in Overveen was ik bekend mee maar deze locatie nog niet. Erg leuk ingericht op dezelfde stijl als de andere vestiging. Je voelt je er gelijk thuis. De prijs kwaliteit verhouding is hier prima in orde. Ik had de surf en turf van kalfszwezerik en gamba (met een witte portstroop) wat erg lekker was! Mijn tafelgenoot had de proeverij van vis wat ook erg leuk was opgemaakt. Als Hoofdgerecht beide gekozen voor de Lamsrack. Bord was mooi opgemaakt en de rack was mooi rosé gegaard zoals die hoort. Bediening was ook attent en kundig. Voor herhaling vatbaar kom zeker terug!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
op zaterdagavond hier gegeten. het opnemen van onze bestelling liet even op zich wachten. Het voorgerecht surf en turf , gamba met kalfszwezerik was uitstekend en de zwezerik uitstekend gebakken (krokant maar niet droog) de papadum met zalmcarpaccio van mijn tafelgenoten was prima. Mijn hoofdgerecht lamsrack met gegrilde groene asperges was top en de lamsrack prachtig rose gegrild met een mooie jus van gepofte knoflook. Er staat hier een chef die zeker weet waar hij mee bezig is en weet hoe hij met de producten om moet gaan . Wat mij dan alleen verbaasd is dat de groene asperges niet geschild waren. Klein foutje moet kunnen en hier werd door de aardige en gezellige Damens van de bediening goed mee omgegaan.
Dit was voor mij de derde keer dat ik hier gegeten heb en het was uitstekend.
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mijn partner en ik hebben beiden saté genomen; hij saté van de haas, ik kipsate. We hebben hier vaker gegeten en goede ervaring.
De kipsate was niet goed gaar, terug gegeven en daarna prima gaar.
Beide sate's waren bremzout - maar je wilt niet blijven 'zeuren'.
Bediening was vriendelijk, niks op aan te merken.
Ikke12345 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke sliptongetjes gegeten vanavond en een overheerlijk chocolade-toetje na. Een aanrader. Vrolijke en vriendelijke bediening, prima sfeer. We komen snel nog eens eten.
Janbenjamins .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met 11 personen gegeten.Bij het hoofdgerecht bleek dat dat voor 2 personen vergeten was.Zij kregen hun gerecht toen de rest bijna klaar was.Over de hoofdgerechten: de slibtongetjes te krokant,de ribeye niet echt lekker van smaak,de groenteburger veel te droog,de kaasfondu: klein bakje kaasfondu,glaasje met paar stukjes rauwkost en 6 stukjes brood vind ik duur betaald.Als bijgerecht alleen patat.bij de ribeye en slibtongetjes zat een heel klein beetje,soort van,soepgroente.Na het opnemen van de bestelling werd het bestelde herhaald alsof wij bij moesten houden of het klopte?! Toen wij de deur uitgingen werd er niet naar ons omgekeken. Kopje koffie van het huis was best op zijn plaats geweest.

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker gegeten in leuk aangekleed restaurant, maar de bediening was belabberd. Niemand leek zijn werk leuk te vinden, stonden chagrijnig aan je tafel en men hield de lege glazen niet in de gaten. Toen we weggingen keek niemand ons aan en niemand zei ons gedag. Ik ga hier niet meer eten, jammer want echt wel leuke tent met lekker eten, maar je hebt niet het idee dat je welkom bent.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het begon met een enorme rioollucht in restaurant die niet meer weg ging. Bediening had weinig aandacht. Sauce bij tournedos met pepersauce was gewoon niet te eten. Werd niet gevraagd hoe we het vlees wilden. Kom nooit meer terug.
daan134 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Bediening leek onervaren. Geen duidelijke leiding. Na het eten hebben we 20 min gewacht en was de tafel nog niet afgeruimd. Toen hebben we maar afgerekend bij de bar. Jammer aan het eten lag het niet.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
we waren op zoek naar een restaurant in de buurt en kwamen uit bij klein centraal. Gelukkig was er nog 1 tafel beschikbaar.
Het restaurant was bij aankomst vol.
We kregen een leuk tafeltje bij het raam, van waar wij de treinen zagen aankomen/vertrekken.
Voorgerecht: sashimi en gamba's. Beide gerechten smaakte lekker.
Hoofdgerecht: Tournedos en saltimbocca. Goed bereid, goede smaak, mals vlees. Gesmuld!
Jammergenoeg hadden we geen plek meer voor een toetje, dus we moeten zeker terug om deze eens te proeven.
Fijne, aangename, gemoedelijke sfeer.
Gezellig en vriendelijk personeel.
Toen wij om 22.00 uur weggingen was nog 2/3 van de tafels bezet.
Een aanrader!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Een treinengek als ik, die veel te veel in de auto zit en te weinig in de trein, voelde zich helemaal in zijn element in dit voormalige NS-stationsgebouw van Santpoort-Zuid.
De service hartelijk, vriendelijk en bovenal snel, de zitplaatsen voldoende ruim en de gerechten waren top of the bill (we namen allen twee keer een voorgerecht, omdat we vanavond licht wilden eten); mooi gepresenteerd en dito smaak, voor de gevraagde (aantrekkelijke) prijzen een ware traktatie.
De desserts waren een tien met een griffel; de panna cotta hebben we tot nu toe nog nooit zo lekker gegeten, het vanilleijs was een streling voor de tong en het trio van limoncello zeer origineel en smaakvol.

We will be back !
Culinaria2 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
We komen hier regelmatig om lekker snel een hapje te eten en het bevalt altijd goed! Lekkere gerechten, goede porties, spontane bediening en de rekening valt altijd mee! Erg goede prijs-kwaliteitverhouding!
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Goed zo jongens dat jullie weer op iens staan. Zo hoort het ook. Sinds de opening alweer een flink aantal keren gegeten en het is echt een aanwinst voor ons dorpje. Als kopie van de vestiging in Overveen zijn er dan ook geen verrassingen voor ons. Altijd druk, altijd gezellig en gewoon een prima maaltijd voor een eerlijke prijs. Jullie hebben met Klein Centraal een prima concept in handen en dat is nog lang niet uitgewerkt.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Op donderdag 16 april 2015 bij Klein Centraal Santpoort-Zuid wezen eten met mijn 3 collega's.
Voor mij extra spannend omdat ik hier 15 jaar lang een fysiotherapie praktijk heb gehad.
Daarbij had ik erg hoge verwachtingen gezien de status van Klein Centraal in Overveen.
Het stationnetje is volledig in stijl verbouwd. Hier en daar lagen nog wel wat draden los van mijn oude intercom, maar over het algemeen zag het er heel netjes uit. Het aantal tafeltjes is wel wat veel voor de ruimte waardoor je wel wat krapjes zat. Jammer dat je voor een broodmandje extra moet betalen. Onze voorgerechten: de proeverij van vis vond ik redelijk. De rauwe tonijntartaar had weinig smaak, het kreeften kroketje daarentegen juist wel, maar over de hollandse garnalen zat juist weer teveel cocktailsaus, zodat je de garnalen zelf nauwelijks meer proefde. De truffeldressing op de carpaccio was erg zoet. De gamba's waren prima. Als hoofdgerecht had ik een lamsrekje, waarbij de grote hoeveelheid vlees wel opviel. De zalm in bladerdeeg zwom letterlijk in de mosterd/dille saus. Zo veel dat de smaak van de zalm nog moeilijk te proeven was. De Sliptongetjes waren echt veel te lang gebakken...te droog. De Tournedos Rossini was perfect. Alles werd geserveerd met wat groente, salade en patatjes.
Als toetje had ik een prima Dessert Centraal en mijn collega's de Wentelteefjes. Beide gerechten waren echt goed van smaak. De bediening was over het algemeen vriendelijk en correct, op één meisje na, die alles wel erg ongeïnteresseerd op tafel kwakte. Misschien had ik van te voren wat te hoge verwachtingen. Mag ik restaurant kwaliteit verwachten of is Klein Centraal meer een eetcafe ???