Klein Centraal

- Ontbijt 09:00 - 16:00

• Af te huren
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima, het eten is lekker. Maar de wijn is echt slecht. Een reden voor ons om niet meer te komen. Pas aub de wijnkaart aan.
Disappointed .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016

Tafelzetting verkeerd in eerste instantie, mensen met rug naar elkaar toe. Dit awerd wel verholpen. Bediening op 1 persoon na ronduit onbeleefd, bij op- of aanmerking luisterden ze je zin niet eens af en liepen geirriteerd weg. Eten werd niet gelijktijdig opgediend waardoor de een al was uitgegeten en de ander nog moest beginnen. Er was geen bestek, erom vragen leverde weer geiriteerdheid op. Evenals vragen om mayo, ketchup voor op hamburger van kindermenu...daar zat nml níets op. Bij reserveren is ook duidelijk aangegeven dat er een glutenvrij persoon bij zou zijn. Daar bleek dus niets voor geregeld te zijn.. Dus zelf brood bij AH gekocht..... (Zit gelukkig vlakbij).Voorgaande keren was dat prima geregeld, ook de mayo was toen glutenvrij verzorgd...nu wist men niet of er gluten in wat voor sausje dan ook zat.....we hadden voorgaande keren heerlijke huis gemaakte friet, nu een bak dievries patat. Minieme simpele sla/ groente. Bij sommige vleesgerechten was gewoon te gaar gekookte soepgroente geserveerd.,.. De spare ribs, die zgn. van hun botje vielen, waren hard en meer bot dan vlees.
Schijnbaar was men het wel eens met onze klachten...,want we kregen dessert en koffie van het huis. Dit maakte het nog enigszins aanvaardbaar. We waren hier al vaker, maar het is niet meer zoals het ooit was. Jammer! Leria
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Afgelopen weken hier 3x gegeten. Leuke plek, aardige ambiance, wel lastig parkeren voor 18u. Afgelopen zondag voor tweede keer binnen een maand tijdig gereserveerd maar tafel gewoon niet op afgesproken tijd beschikbaar, moet je met z'n vieren kwartier wachten aan bar bij eg krappe doorgang, gewoon niet plezierig als je beide keren gereserveerd hebt. De twee mannen in gezelschap kwamen voor de tournedos specialiteit, bij opnemen bestelling wordt medegedeeld dat deze op is (18.30u) vanwege verkeerd ingekocht oid, tegenvaller. Eten op zich wel okay. Proeverij vis lekker, alleen tonijntartaar erg flauw. Salade gamba's prima, maar salade Nicoise veel te veel tonijn tov sla, jammer. Rib-eye, kaasfondue en spare ribs prima, lekkere frieten. Bediening functioneel, geen echte vriendelijkheid.
Beste Mevrouw/meneer,

Punt 1 parkeren kan gratis voor de deur, boven aan de weg en de NS pakeerplaats (onzin dus)
Punt 2 we hebben geen salade nicoise op de kaart (ook onzin dus)
Punt 3 vriendelijke is lastig als jullie met zn 4en omgekeerd aan de bar zitten
Punt 4 als iets op is betekend het ook dat er veel vers is, een ramp ook met een kaart met zoveel gerechten.

Zwakke recensie en absoluut gebaseerd op onwaarheden. Ik zou zeggen lekker in een restaurant gaan eten en niet in een gezellig eetcafe waar het inderdaad druk kan zijn. Sorry voor een kwartiertje bar zitten.
Ruben A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Leuk Restaurant! Goeie en asertieve bedining en een leuke entourage.
Ik heb enorm genoten van de Ierse Rib- Eye, de patat is ook goed (altijd goed om te weten!)
Ik heb een heerlijke avond gehad en Klein Centraal is zeker een aanrader!
Rubenjonkert .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Maandag gegeten in Klein Centraal. Heerlijk gegeten goede bediening. Leuke kaart vooral de vegetarische gerechten waren erg smakelijk. We waren met 8 personen en iedereen vond het geweldig. Ook het oude pand en locatie fantastisch. We konden niet pinnen door een storing maar dat werd prima opgelost. Komen snel terug
Info225 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het vegetarische hoofdgerecht was alleen schijven aubergines druipend van de olie met tomaat erop. Geen enkel plantaardig eiwit. Een voorgerecht als hoofdgerecht serveren is een totale mislukking. Het was bovendien geen taartje zoals op de kaart staat. Wie bedenkt zoiets en waarom die naam?
Uw kok zou dat gerecht kunnen aanpassen aan de voorschriften van een vegetarisch gerecht.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met een groep van 6 personen gegeten bij Klein Centraal in Overveen.
Prachtige sfeervolle locatie.
We besloten om te gaan voor een hoofdgerecht en een dessert.
Hoofdgerechten prima, ruim voldoende en echt lekker.
Als nagerecht gingen we bijna allemaal voor de hazelnoot parfait. Helaas werd deze vergezeld door een mosterd dille saus inplaats van een karamelsaus. De bediening er bij gehaald, na enig aandringen en haar de saus laten proeven gaf ze toch toe dat dit inderdaad niet in orde was. Uiteindelijk nam ze de 5 borden mee terug. Geen excuus of zo. Daarna kwam er een ander met 3 nieuwe borden, toen we aangaven dat er echt nog 2 bij moesten werd dat morrend gedaan.
De toen geserveerde parfait was hard, wel smakelijk.
Al met al best lekker gegeten maar de service kan echt een heel stuk beter, jammer.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het is een eetcafe. Het zou onzin zijn hieraan hoge eisen te stellen. De gerechten zijn eenvoudig maar goed bereid. Tournedos met roquefortsaus. Zoiets verwacht je hier en is er dus ook. Frites en salade erbij. Ik heb lekker gegeten!
Max K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Een leuke tent met heerlijk eten! Hele leuke bediening en zeker een aanrader voor iedereen! In santpoord zuid is het precies hetzelfde dus het is 2x top!!
P V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Al vaker hier geluncht, en dat was altijd oke. Maar nu dan ook 's avonds hier gegeten. We bestelden een vegetarische lasagne met bospaddestoelen : erg lekker, en mijn tafelgenote was lyrisch over het vispannetje. De rode huiswijn was niet heel bijzonder. Dat was jammer. Maar het eten zo lekker en veel dat we geen dessert meer bestelden. Het kopje koffie na was ook prima. De entourage is leuk. De bediening doet t goed.
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Bij binnenkomst gelijk enthousiast, wat zag het er leuk uit! Voorgerecht: zalmtaartje, nou naar mijn idee weinig bijzonder, het leek wel of er roggebrood onder zat, niet bijzonder. Hoofdgerecht: lamsrack, deze was koud... Terug gestuurd,was er een stuk van de lamsrack afgesneden! Bord was 2e keer heet maar het eten helaas nog steeds niet. Naar mijn idee moet dit restaurant gewoon een simpele gerechten verkopen, bediening leek er geen zin in te hebben, zonde hoor! Al met al cijfer: 3. Kan er niks meer van maken...
Daim M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Super lekker met mijn vriend gegeten. Onwijs goede service. We zaten eerst op het terras en er vloog een wesp in mijn vriend zijn soep. We kregen gelijk een nieuwe. Even later 2x een wesp ib mijn wijn en steeds een nieuwe gekregen, super goede service. We zijn toen naar binnen gegaan. Het enige nadeel was dat toen ik terug kwam van de wc. Ik het bediening personeel met het keuken personeel over de gasten hoorde roddelen. Toevallig ging het over mij en mijn vriend..... tip voor de volgende keer: NIET MEER DOEN. Dit is niet leuk voor je gasten
JohannesG .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Samen met m'n vriendin bij Klein Centraal in Overveen gegeten. In Santpoort-Zuid hebben ze onlangs een 2e vestiging geopend, binnenkort eens proberen. In Overveen viel het eten toch wat tegen. De Tournedos Klein Centraal zag er op de kaart goed uit maar viel tegen: vlees was te well-done en de begeleidende uit/spek/champions stelde heel weinig voor. Sate van m'n vriendin was goed, niet bijzonder. In beide gevallen prijs/kwaliteit niet helemaal in balans. Opmerking gemaakt naar de keuken over de Tournedos maar werd lauw ontvangen. Ik hoop dat ze in Santpoort-Zuid iets meer enthousiasme voor het eten laten zien.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Gezellig klein restaurant, lekker gegeten heb sashimi en een biefstukje gegeten, had wel wat meer mogen zijn, denk dat ik hier nog wel is terug kom
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Wij komen hier regelmatig en het eten is meestal redelijk goed. Maar helaas nu moest ik opnieuw vaststellen dat de rekening niet klopt. Dit is de derde keer op rij. Het ging nu maar om een paar euro maar de vorige keren betrof het om grotere bedragen. Wij zullen nu zeker niet snel besluiten om hier opnieuw te gaan eten.
Knoestertje .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk en gezellig gegeten met 4 personen in Santpoort-Zuid, ikzelf gamba's vooraf en tournedos parmigiano daarna, erg lekker. Tafelgenoten waren ook zeer tevreden. We dronken er een heerlijke verdejo bij en een prima merlot!
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Vorige week gegeten met mijn man in Klein Centraal Santpoort. Echt een verrassing, mooie kaart en leuke bieren op de tap. Wij wonen om de hoek dus echt een aanwinst. Lekkerste vond ik de sliptong voorgerecht was ook prima. Leuke jonge mensen in de bediening en inrichting is gezellig.
Eiko R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Kipsaté was glibberig en vet, bleek kippendij te zijn, zo stond het niet op de kaart. Dessert warme kersen met ijs, kreeg een bord vol met kersen, erg oninteressant met een bolletje (verijsd) ijs.
Dan betaal ik liever wat meer dan zo te eten. Jammer, want de locatie is leuk en de bediening prima, alert.
Margoth .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Gegeten bij Klein Centraal Santpoort-Zuid.
De zeewolf was prima. Kwam wel erg snel op tafel; we zaten nog te overleggen of we een mandje brood zouden bestellen (jammer dat dat sowieso niet aangeboden werd) maar toen stond het eerste gerecht al voor onze neus.
Erg flauw was, dat toen we na afloop thee met een brownie bestelden, we het complete dessert van ijs met brownie bij de thee geserveerd (en berekend) kregen! Men kan toch zelf ook wel nagaan dat dat niet de bedoeling was. Dan hadden we wel eerst een dessert en daarna thee besteld.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
De locatie is natuurlijk al uniek. Wilde er altijd al een keer eten, van buiten lijkt het namelijk gezellig en knus. Niets is minder waar. Het is inderdaad gezellig met al die verschillende hoekjes erin. Het was er druk en gezellig. De bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk. Ik had de Tournedos Parmiggiano, heerlijk vlees met een knipoog naar de Italiaanse keuken. De lamsrack van mijn vrouw was ook heerlijk. De gerechten zagen er mooi uit en waren zeker niet karig! Komen hier zeker terug, aanrader!