Klein Berlijn

Hoofdstraat 34 7311 KC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Berlijn

Onbewerkt eten in hippie stijl

Bij Klein Berlijn geen Duitse kaart, maar wel een hippie Berlijns interieur. Plantjes, opvallende lampen, ruimtelijkheid. Achter de bar zie je een biologische saladebar, en met onbewerkte producten uit de natuur is de hele kaart opgebouwd. Wat je ziet is wat je krijgt. Klein Berlijn is ook dé plek om gluten-, lactose- en suikervrij te eten in Apeldoorn. Leuk: hier kun je ook clubben met Afterhours.

Meer informatie over restaurant Klein Berlijn

• Mastercard
  • Terras , Wi-Fi
nico M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een bezoek aan paleis 't Loo in de winter hadden we stevige trek gekregen. We besloten niet eerst naar huis te rijden, maar vonden in Apeldoorn restaurant Klein Berlijn. Er waren weinig gasten en de bediening was niet vlot. Pas na een half uur kregen we wat te drinken en de menukaart. Die was zo klein dat sommige uit de groep niets konden vinden wat ze lusten. De anderen namen een verassingsmenu.
Het eten was goed, maar verliep niet vlot. Als starter kregen we een amuze, maar ik had liever brood gekregen om de trek wat te stillen. Het duurde ruim drie uur voordat alle gerechten geserveerd waren. Het eten was beslist lekker, maar voor mij niet genoeg. Er ontbraken vooral koolhydraten in het menu. De entourage was wel grappig, beetje hipster inderdaad, maar het was onaangenaam koud.
Floortje H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een heerlijke plek! Bij het verrassingsmenu krijg je het ene na het andere lekkere gerecht voorgeschoteld, de bediening is top, de locatie is prachtig. Wat wil je nog meer? Echt een van de beste restaurants van Apeldoorn! Het 5 gangen verrassingsmenu is een feestje!
huiskamp1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Echt een super leuke locatie met een verrassend menu. kortom genieten. we komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.
Heimen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een leuke zaak! Het was een echte verrassing. Ik wist helemaal niet wat te verwachten maar het was heel erg leuk. Leuke inrichting en daardoor direct een leuke sfeer. Gerechten waren mooi opgemaakt, smaken in balans. Kan niks slechts verzinnen. Doen we lekker nog een keer binnenkort :-)
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Erg leuke nieuwe zaak in Apeldoorn. Lekkere salades, leuke bediening en erg aardige gepassioneerde chef. Tip is misschien iets meer keuzes op de kaart. Succes