Klein Berlijn

Hoofdstraat 34 7311 KC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Klein Berlijn

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Klein Berlijn

Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede smaken en fijne bediening. Weer eens wat anders
Ivonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vanavond hier heerlijk gegeten.
Goeie tussen pauzes.
Samuël S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Klein Berlijn. Een super leuk feest gehad en we hoefden ons nergens druk om te maken want alles wat perfect geregeld! Hapjes, drankjes en iedereen had het naar hun zin. Wat een top service en uitstekend personeel. Echt een aanrader voor een culinair dineetje, een lekkere koffie of een biertje op t terras!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op uitnodiging bij klein Berlijn wezen eten. Men heeft een week menu wat me enigszins huiverig maakte. Maaaarrrrrr wat was dit een leuke avond. Hele relaxte bediening. Erg eigentijds ingericht. Het eten was heel erg lekker. Niet teveel en niet te weinig. Mocht je iets wel of niet willen is dat geen probleem. Al met al is het voor mij 100% zeker dat ik hier zeker terug kom.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Enthousiast, fris restaurant. Sinds anderhalf jaar in handen van een nieuwe jonge eigenaar. Erg leuke sfeer. Gekozen voor het verrassingsmenu. Tartaar, risotto, kangoeroe en een mooi chocolade/mango/fruit nagerechtje. Alles goed bereid en foutloos geserveerd. Voor herhaling vatbaar..
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zo fantastisch goed gegeten! Echt grote klasse!! Smaak, pure producten en opmaak van de borden, geweldig!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden het verrassingsmenu en het was zó lekker en het zag er prachtig uit!
Ze hebben nét iets anders dan anders. (Geitenkaas met honing en walnoten kun je overal wel eten, Hier maken ze met mooie producten heerlijke verrassende mooie gerechten. Kommen gauw weer!
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
top restaurant!, leuke mensen en erg lekker eten. erge leuke inrichting. fijn personeel en ook erg vriendelijk. ik kom er zeker terug!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben op een zondagavond bij Klein Berlijn gegeten. Het was erg rustig, maar desondanks hebben we gezellig gezeten. De sfeer is ongedwongen. Je hebt niet het idee dat je in een standaard restaurant zit. Ondanks dat het een heel informele setting is, is alles wel netjes voor elkaar.
We hebben een 4 gangen verrassingsmenu gegeten en dat beviel uitstekend. Goede kwaliteit eten en de bediening was erg attent. Zo werd er telkens keurig gevraagd of we klaar waren voor de volgende gang of even wilden wachten.
Al met al een aanrader. We komen hier zeker nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier vanavond voor het eerst gegeten. Ik een jeugdige frisse sfeer, fantastische gerechten gegeten. De smaken en presentatie waren in één woord geweldig. Complimenten aan de chef en zijn staf.
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fijne ontspannen sfeer met veel persoonlijke aandacht. Heerlijk gegeten. Aanrader ook met kinderen. Bij volgend bezoek aan Apeldoorn kom ik graag terug
Marinde H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Top avond gehad bij Klein Berlijn. Verfijnde keuken ! Heerlijke gerechten.Lekkere wijn erbij en persoonlijke bediening. We komen graag een keer terug!
m.w. B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Beperkte (wisselende) kaart maar keus genoeg en alles vers. Borden met zorg opgemaakt en geweldig lekker eten. Bij mooi weer heerlijk buiten zitten aan rustige straat.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Super lekker en gezellig gegeten. Mooie inrichting, bediening was attent en vriendelijk. Het eten was goed en lekker, mooie opmaak van de borden. Kortom: zeker een aanrader, wij komen er graag terug!
W R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Tadusi Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke persoonlijke samenstelling van ons 5 gangen verrassingsmenu
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Fijn alternatief eetcafé in Apeldoorn, zou niet misstaan in Berlijn waar ik veel kom of in Amsterdam. Wat een verlichting ! Ongedwongen sfeer, zeer aardige kok /eigenaar die een babbeltje met je maakt en het verrassingsmenu tot ons plezier maakte. Veganistisch voor 1 van ons was ook geen punt, er werd eerder normaal over gedaan.
Een ding, de serveerster kon geen mes en vork goed leggen en servetten moesten we om vragen. Ze kon wat attenter zijn.
Adeline K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit prachtig ingerichte restaurant. De gamba's en asperges waren overheerlijk en met veel aandacht bereid en opgediend. En de beste service ooit: waar vind je een restaurant dat je in plaats van een taxi te bellen zelf even wegbrengt? Deze plek is top!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Erg goed gegeten, fijne gelegenheid! Ondanks de niet aangekondigde eetwijze van mijn vrouw (vegetarisch, low carb, geen suiker e.d.) wat het geen probleem om iets heerlijks te mogen ontvangen.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Een trendy restaurant zonder dat je een 'hoge drempel' ervaart. Tikkie duur, maar beslist de moeite waard. Heel aardige bediening!