Klein Berlijn

Hoofdstraat 34 7311 KC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Klein Berlijn

Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Toevallig bij Klein Berlijn terecht gekomen. Heerlijk gegeten, leuke omgeving, zeer aardig personeel. We komen zeker nog eens terug.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Mooie ambiance, lekker eten, mooie wijnen en prima bediening! Zeker even een keer gaan kijken als je in de buurt bent. ;-)
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lunch bij Klein Berlijn. Ondanks reservering geen goede tafel beschikbaar; enige vrije tafeltje was zo laag dat ik er met mijn knieën niet onder paste. Vriendelijke jongeman in de bediening, dames achter de kassa leken het allemaal nogal moeilijk te vinden. Erg lekker broodje pulled pork gegeten, lekker pittig. Wel flink aan de prijs allemaal; een smoothie kost meer dan 5 euro en is maar een klein glas, voornoemd broodje bijna 10 euro.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk, smaakvol eten. Goede vegetarische opties. Broodje vergeten te serveren. Goede wijn. Wachttijd tussen de gangen vond mijn partner iets te lang.
Safanja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Met een grote groep in de kelder gezeten. Heerlijk gegeten, lekkere wijn en goede sfeer en inrichting. Later een feestjes boven gehad met enthousiasme bediening. Geen poespas, gewoon top.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima restaurant. Een kleine maar smakelijke kaart. De porties kunnen misschien iets groter.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten, helaas was het niet erg druk en de ruimte was niet erg warm, wellicht omdat er niet veel mensen waren. Super mooie ruimte die leuk aangekleed was.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke eetgelegenheid met eerlijke en heerlijke producten.
Beau A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
In een ongedwongen verfrissende omgeving heb ik hier van verrassend chique borden kunnen genieten. Bekwame barista's met verstand van eten, en een keuken op hoog niveau.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We kozen het 3 gangen verrassingsmenu. Gerechten die we uit onszelf waarschijnlijk niet snel uitgekozen hadden (o.a. Runderstaart), we hebben ons echt laten verrassen en het was een positieve verrassing! Alles was heerlijk, echt top! Ook fijn was dat het niet teveel was maar gewoon genoeg (in sommige restaurants krijg je er zoveel friet bij, maar hier was dat niet zo).
M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Meer dan heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden !!!
Yardy P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was buitengewoon lekker en meer dan verwacht! Heerlijk en ‘eerlijk’ eten!
Lief en attent dat ze hadden gedacht aan de verjaardag bij het dessert! We komen zeker nog een keer terug!
Beau A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooie avond gehad in een verfrissende, ongedwongen omgeving. Goeie barista's met kennis over eten en een keuken op erg hoog niveau.
chadwick .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was voortreffelijk. Bediening matig/slecht (o.a. geen servetten, niet vragen hoe men het vlees wil ) Duurde lang voordat het eten kwam. Muziek veel te hard en soort muziek afgestemd op selecte groep (bedienend personeel?). De menukaart was niet dezelfde als op de website. De wc (heren) zonder toiletpapier en vies. Prullenbak in halletje bij baby commode vol en vieze luiers hingen over de rand. De kok verdient een compliment, de rest was van een dermate slecht niveau dat wij hier zeker niet terugkomen. Jammer, vooral voor de kok die er zoiets moois van gemaakt had.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Echt zo ontzettend lekker gegeten, het is allemaal net even iets anders dan in andere restaurants. De dames die ons hielpen waren heel vriendelijk en na het eten ploften we lekker op de retro bank met ons kopje thee. Echt een aanrader.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede smaken en fijne bediening. Weer eens wat anders
Ivonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vanavond hier heerlijk gegeten.
Goeie tussen pauzes.
Samuël S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Klein Berlijn. Een super leuk feest gehad en we hoefden ons nergens druk om te maken want alles wat perfect geregeld! Hapjes, drankjes en iedereen had het naar hun zin. Wat een top service en uitstekend personeel. Echt een aanrader voor een culinair dineetje, een lekkere koffie of een biertje op t terras!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op uitnodiging bij klein Berlijn wezen eten. Men heeft een week menu wat me enigszins huiverig maakte. Maaaarrrrrr wat was dit een leuke avond. Hele relaxte bediening. Erg eigentijds ingericht. Het eten was heel erg lekker. Niet teveel en niet te weinig. Mocht je iets wel of niet willen is dat geen probleem. Al met al is het voor mij 100% zeker dat ik hier zeker terug kom.