Klein Berlijn

Hoofdstraat 34 7311 KC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Klein Berlijn

9,1

Jouw recensie over het restaurant Klein Berlijn

Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassings menu is echt een aanrader! De gerechten waren van hoge kwaliteit en erg mooi opgediend. Wij komen graag terug!
Gwendolyn B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was prima, wel wat aan de dure kan voor wat je krijgt. De service was minder. Het was een zeer rustige avond en we hadden pas om 8 uur gereserveerd. Ik had het idee dat ze ons graag weer snel weg wilden hebben. Bovendien reageerden ze niet heel gastvrij toen we aangaven graag binnen te zitten ipv buiten. De inrichting is top! Als ze de service wat verbeteren ga je een top avond tegenmoet en neem je het prijskaartje voor lief.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk tentje, alternatief qua inrichting, sfeervol. Muziek stond een beetje te hard. Bediening charmant en af en toe beetje onhandig. Aanrader voor een fijn avondje!
Luci C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede verrassende keuken, een aanrader.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Klein Berlijn, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden.
Lekkere koffie, ongedwongen sfeer.
Echt een aanrader.
anne P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De bediening was niet goed geschoold. Zij kwamen maar geen bestelling opnemen terwijl ze meerdere keren langs onze tafel liepen. Uiteindelijk moest ik er zelf achteraan ze stonden beneden gewoon te kletsen. Zij vergaten dingen de die zij zouden brengen. De koffie was koud en toen ik nieuwe kreeg zat er geen suiker bij. Het vegetarische eten was fantasieloos en slecht gemaakt. Een groentenquiche met een droge en verbrande buitenkant, behoorlijk verzouten en als hoofdgerecht aan de kleine kant. De borden waren niet mooi opgemaakt. Toen ik er wat van zei bedankte men voor de tip maar voelde zich niet geroepen de koffie gratis te geven. Bij het afrekenen verwisselde de bediening de cijfers en vroeg zij 86 euro terwijl op de bon 68 euro stond. Al met al jammer van zo een mooi lokaal.
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Klein Berlijn. We zaten aan een fijne ronde tafel, de ruimtes tussen de tafels waren lekker groot waardoor je lekker kon kletsen met het gezelschap zonder dat andere mensen daar last van hadden en het eten was fantastisch! Kortom, een aanrader!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassende gerechten (verrassingsmenu): 3 gangen genoten. Zelfs de spruitjes smaakten lekker. Leuke inrichting en leuke informele bediening.
ericvanderhave .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We hebben hier een geweldig feest gegeven ter ere van onze 40-jarige bruiloft. Het 6-gangen Standing Dinner was Outstanding. De locatie was top en alles liep zoals afgesproken! Geweldig!
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
11 euro voor 2 broodjes met dip bij het begin van de maaltijd is echt teveel gevraagd, doe dat gewoon gratis. Losse consumpties ook aan de prijs en een dessert voor 9,50 poeh. Wel leuke tent, origineel en zeer verse keuken.
Maud D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Er is een informele sfeer, bediening erg vriendelijk en goed. Gezellige restaurant. Prima gegeten. lekkere proucten en goed wijntje.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Toevallig bij Klein Berlijn terecht gekomen. Heerlijk gegeten, leuke omgeving, zeer aardig personeel. We komen zeker nog eens terug.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Mooie ambiance, lekker eten, mooie wijnen en prima bediening! Zeker even een keer gaan kijken als je in de buurt bent. ;-)
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lunch bij Klein Berlijn. Ondanks reservering geen goede tafel beschikbaar; enige vrije tafeltje was zo laag dat ik er met mijn knieën niet onder paste. Vriendelijke jongeman in de bediening, dames achter de kassa leken het allemaal nogal moeilijk te vinden. Erg lekker broodje pulled pork gegeten, lekker pittig. Wel flink aan de prijs allemaal; een smoothie kost meer dan 5 euro en is maar een klein glas, voornoemd broodje bijna 10 euro.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk, smaakvol eten. Goede vegetarische opties. Broodje vergeten te serveren. Goede wijn. Wachttijd tussen de gangen vond mijn partner iets te lang.
Saf V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Met een grote groep in de kelder gezeten. Heerlijk gegeten, lekkere wijn en goede sfeer en inrichting. Later een feestjes boven gehad met enthousiasme bediening. Geen poespas, gewoon top.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima restaurant. Een kleine maar smakelijke kaart. De porties kunnen misschien iets groter.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten, helaas was het niet erg druk en de ruimte was niet erg warm, wellicht omdat er niet veel mensen waren. Super mooie ruimte die leuk aangekleed was.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke eetgelegenheid met eerlijke en heerlijke producten.
Beau A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
In een ongedwongen verfrissende omgeving heb ik hier van verrassend chique borden kunnen genieten. Bekwame barista's met verstand van eten, en een keuken op hoog niveau.