Klein Berlijn

Hoofdstraat 34 7311 KC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Meer informatie over restaurant Klein Berlijn

• Mastercard
  • Terras , Wi-Fi
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mijn lief en ik kozen voor het verrassingsmenu (zij vier, ik vijf gangen). Stuk voor stuk prachtige gerechtjes, mooi op bord, heerlijk en verrassend van smaak. De bediening is vriendelijk en ongedwongen. De inrichting is ronduit retro, wel leuk. De stoelen konden wel wat beter. Klein Berlijn is een aanrader, de chef heeft heel goede ideeën en ze worden mooi uitgevoerd.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het 3 gangen vegetarisch verrassingsmenu gekozen. Alles klopte. Verrassende uitgebalanceerde smaken. Vooral de aardperensoep is ge-wel-dig! De bediening was erg leuk, enthousiast en vriemdelijk en wat een hippe tent. Zeer eigentijdse aankleding, gemoedelijke sfeer en fijne muziek. Ik zeg Top!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, maar service liet te wensen over. Zeer onervaren bediening en na een 3 gangenmenu beneden bij de kassa afrekenen is jammer.
leonie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een leuke locatie met verrassend goed eten! Verrassingsmenu was een groot succes! In verfijning gepresenteerd en heerlijke smaken! Blijvertje!
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De inrichting van klein Berlijn is eigentijds en huiselijk tegelijk. Het eten is verrassend en vernieuwend; de kok moet wel een zijn en liefde voor zijn vak hebben. De bediening was vriendelijk.
Femmy
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een leuke on- Apeldoornse plek! Heerlijk verrassend gegeten en er wordt een goede huiswijn in een mooi glas geschonken. Hebben ietwat lang moeten wachten op voorgerecht maar in deze omgeving is dat geen ramp.
JeroenSterk ..
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De salade die besteld was, was heerlijk. Alleen jammer dat hij vol zand zat. Bij het terugsturen kwam er een nieuwe, waar ook niet al het zand uit was. Beetje jammer..
nico M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een bezoek aan paleis 't Loo in de winter hadden we stevige trek gekregen. We besloten niet eerst naar huis te rijden, maar vonden in Apeldoorn restaurant Klein Berlijn. Er waren weinig gasten en de bediening was niet vlot. Pas na een half uur kregen we wat te drinken en de menukaart. Die was zo klein dat sommige uit de groep niets konden vinden wat ze lusten. De anderen namen een verassingsmenu.
Het eten was goed, maar verliep niet vlot. Als starter kregen we een amuze, maar ik had liever brood gekregen om de trek wat te stillen. Het duurde ruim drie uur voordat alle gerechten geserveerd waren. Het eten was beslist lekker, maar voor mij niet genoeg. Er ontbraken vooral koolhydraten in het menu. De entourage was wel grappig, beetje hipster inderdaad, maar het was onaangenaam koud.
Floortje H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een heerlijke plek! Bij het verrassingsmenu krijg je het ene na het andere lekkere gerecht voorgeschoteld, de bediening is top, de locatie is prachtig. Wat wil je nog meer? Echt een van de beste restaurants van Apeldoorn! Het 5 gangen verrassingsmenu is een feestje!
huiskamp1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Echt een super leuke locatie met een verrassend menu. kortom genieten. we komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.
Heimen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een leuke zaak! Het was een echte verrassing. Ik wist helemaal niet wat te verwachten maar het was heel erg leuk. Leuke inrichting en daardoor direct een leuke sfeer. Gerechten waren mooi opgemaakt, smaken in balans. Kan niks slechts verzinnen. Doen we lekker nog een keer binnenkort :-)
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Erg leuke nieuwe zaak in Apeldoorn. Lekkere salades, leuke bediening en erg aardige gepassioneerde chef. Tip is misschien iets meer keuzes op de kaart. Succes