Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Glas champagne

Donderdag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Berlijn

Alex G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helemaal top! Goed biologisch en lekker gegeten, het restaurant heeft een leuke gezellige sfeer en het personeel is heel aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eline L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prettige gastheer met veel kennis en er hangt een leuke sfeer.
Lewalt E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ongedwongen, ontspannen sfeer. Heerlijk eten met bijna bij elke hap wel iets bijzonders. Dat gaan we nog eens herhalen!
Jeska T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening en een origineel interieur!
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een nieuwe kaart met heerlijke kleine gerechten, er werd nog proef gedraaid en regelmatig kwam Arnoud informeren wat we er van vonden. De gerechten zijn echte schilderijtjes met soms een ware smaak explosie! Informeel, gezellig, aanrader!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij kozen voor het verassingsmenu en een verrassing was het. Fantastische smaak combinaties en heerlijk gegeten. Dit is een leuk en hip restaurant. Ook de wijnen zijn goed.
Leonie C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat een prettige sfeer met kwalitatief hoogwaardige gerechten. Heb er al meerdere malen gegeten, voor zowel lunch als diner en elke keer is het weer een feestje voor mijn smaakpapillen. De chefkok weet goed wat lekker koken is en kan het ook nog eens prachtig/smaakvol presenteren. Gelukkig weten ze hier raad met mijn glutenallergie. Oh ja de salades zijn ook echt een aanrader. Absoluut een aanrader!
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een vriendelijke informele sfeer maar een rolstoel-onvriendelijk pand met veel trappen. Het eten was nogal zout en er is niet veel keus in hoofdgerechten. De door mij gekozen bietenrisotto bevatte te veel olijfolie. De zalm leek mij wel uitstekend.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Briljant gegeten! Fantastische smaken in een leuke informele sfeer en gezellig ogend en modern restaurant ! Compliment! Echt iet van deze tijd.. heerlijk stuk vlees van de Green egg, vooraf een top vegetarische salade en na een verfijnd dessert van hoge ambachtelijke kwaliteit... een aanrader is klein Berlijn
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Op weg maar het station kwamen we langs klein Berlijn, in de waan dat we alleen even iets kleins zouden eten. Toen we alle prachtige gerechten langs zagen komen dachten we dag willen we ook en hebben we voor het vegetarische 4 gangen menu gekozen. De bediening hielp ons vriendelijk en kwam zo hier en daar even gezellig kletsen. Goeie tussenpauzes tussen de gerechten en ze waren schitterend opgemaakt. De volgende keer dat we hier zijn gaan we zeker terug komen.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Samen wezen dineren met mijn vriendin. Had veel gehoord over dit mooie plekje in apeldoorn.
Alles voldeed aan mijn verwachting

Mooi huiselijk ingericht.
Leuke menukaart met veel keuzes.
Een ontspannen sfeer.
En een top kopje koffie van bosbrand.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en mochten we een mooi plekje uitzoeken waar we maar wouden. Naar uiteindelijk een plekje te hebben gevonden boven bij het raam
werd ons gevraagd wat we wouden drinken ik koos voor een dubbele espresso en mn vriendin voor een glas witte wijn We waren allebij verrast door de uitgebreide kaart

Wij heb uiteindelijk besloten om ons te laten verrassen met een 3 gangen verrasings menu
het was allemaal super lekker echt een aanrader. Mooie smaken op bord en een lekker glas wijn erbij alles klopte. Top!

Bedankt wij komen zeker terug!
Mia D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Kom privé hier graag eten maar nu ook zakelijk een afspraak gemaakt voor diner.
De kok heeft een menu samengesteld waar je u tegen zegt.
Zo mooi vlees en lekker op smaak met verschillende groentetjes op het bord en met zalige verfijnde saus.
Hier kan ik met m'n relaties gerust aanschuiven.
Top gedaan kok Arnoud.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wat een leuk restaurant! Mega lekker eten, leuke chef en spontaner bediening. Eten erg lekker op smaak en mooi gepresenteerd. Wij gaan hier zeker nog een keertje terugkomen!
Franco K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Slecht!
Op zich redelijk eten, maar gezien de prijs zeer slecht. We hadden een klein bakje rijst+kip, bordje salade voor mijn vrouw en een heel klein bordje salade voor mijn dochter. Zonder drinken EUR 40!
Salade staat po het menu vanaf(!) 8,50, doe je er een lepeltje couscous bij, 2,50 meer, een lepeltje .... enz. Klein bordje salade uitzoeken kost je een vermogen.
Gebakken ei besteld.....ze hebben geen eieren, dan maar avocado ..... ook niet :-(
Verder wilden we boven zitten, is gereserveerd zeggen ze. Maar er komt echt helemaal niemand zitten. Personeel heeft geen zin om 6 tredes naar boven te moeten lopen.
Hier komen we dus nooit weer!
Lonneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het is erg gezellig om hier te zitten en het eten is heerlijk! Met vriendelijke bediening. Ik ga hier zeker nog vaker heen.
IrisvV .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ik bestelde alleen een hoofdgerecht, de risotto met rucola. De smaak was goed, maar de portie was echt erg klein. Ik heb er iets van gezegd, en volgens de serveerster was dit omdat Klein Berlijn gericht is op het serveren van driegangenmenu’s. Wat ik een beetje een vreemd argument vond, aangezien je in andere restaurants ook een driegangenmenu kan bestellen en dan zijn de porties ook niet zo klein. Dat zei ik overigens niet tegen haar. Maar ze bood me wel uit zichzelf een gratis salade aan, wat ik dan wel weer erg sympathiek vond. Ik kreeg een originele rucolasalade die erg lekker was en redelijk goed gevuld. Helaas zaten er wel een paar grassprietjes tussen de blijkbaar vers geplukte rucola. Ondanks dat ik redelijk tevreden was over het eten, zal ik hier niet zo snel terugkomen. Je kan niet verwachten dat je altijd een gratis salade krijgt en de porties zijn gewoon erg klein en best wel prijzig.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassings menu is echt een aanrader! De gerechten waren van hoge kwaliteit en erg mooi opgediend. Wij komen graag terug!
Gwendolyn B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was prima, wel wat aan de dure kan voor wat je krijgt. De service was minder. Het was een zeer rustige avond en we hadden pas om 8 uur gereserveerd. Ik had het idee dat ze ons graag weer snel weg wilden hebben. Bovendien reageerden ze niet heel gastvrij toen we aangaven graag binnen te zitten ipv buiten. De inrichting is top! Als ze de service wat verbeteren ga je een top avond tegenmoet en neem je het prijskaartje voor lief.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk tentje, alternatief qua inrichting, sfeervol. Muziek stond een beetje te hard. Bediening charmant en af en toe beetje onhandig. Aanrader voor een fijn avondje!
Luci C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede verrassende keuken, een aanrader.