Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Klein Berlijn

(H)eerlijk eten van topkwaliteit!

'Wat je ziet is wat je krijgt' is het motto van Klein Berlijn in Apeldoorn. In dit trendy, gezellige restaurant geniet je van (h)eerlijk eten van topkwaliteit. De chefkok bereidt alles met onbewerkte producten uit de natuur. De gerechten zijn daardoor niet alleen heel erg smakelijk, maar ook nog eens lekker gezond. Dat zorgt vaak voor een verrassende twist.

Eet jij glutenvrij, lactosevrij of suikervrij? Geen probleem want de menukaart van Klein Berlijn staat ook voor jou vol met lekkers. Bij Klein Berlijn is alles puur natuur. En dat proef je!

Glas champagne

Donderdag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Klein Berlijn

Mischa R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten was goed, vriendelijke bediening, sfeer viel wat tegen en er werd geen lekkere wijn geschonken (zeker niet in verhouding met het lekkere eten).
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Lekker gegeten in een leuke sfeer. Ook goed te bereiken per auto. Wij komen zeker een keer terug!
winne R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het viel tegen: er was niet goed nagedacht over smaakcombinatie en niet alles was warm (genoeg).
Verder waren ze te laat met gerechten ondanks het feit dat we gezegd hadden dat we ergens op tijd verwacht werden.
Iets te conceptueel.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Weer een heerlijke avond gehad en uitstekend gegeten. Echt top!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zonder twijfel één van de leukste tenten waar ik ooit gegeten heb. Met smaak bijeengeraapte zooi in een voormalige meubelmakerij, waarbij iedereen op iets anders zit. Het heeft sfeer en geeft je het gevoel thuis te komen. En dan prima gerechten, die niet te groot zijn met voortreffelijke wijn (de rode van Arnaud is een aanrader!).
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Sympathiek restaurant, maar te zout, vrij kleine porties en bediening was niet berekend op een volle zaak.
Miekeenad .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geweldig gegeten!
Geen gerechten zoals je overal kan krijgen. Zeer gevarieerd en met liefde bereid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. We hadden voor het 4-gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassende wijnen, en dat is zeker voor herhaling vatbaar: de gangen waren vers, mooi gepresenteerd en met verassende combi's en bijzondere smaken. De persoonlijke aandacht en tijd die er voor ons als gasten was maakte het helemaal af. Tot de volgende keer! Jack en Karen
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
5 gangen verrassingsmenu genomen. Gazpachio van rode biet met verse groenten, gevolgd door een buffel mozzarella op een bedje van parel couscous. Daarna garnalen op een zalfje van zoete aardappel en een stukje hertenbiefstuk op pastinaak puree. Met als dessert brownie, met heerlijke chocolade cake. Daarbij nog een flesje bubbels en onze avond kon niet meer stuk.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fantastische avond.
We hadden aangegeven dat we met de trein kwamen en dus iets later. ( geen probleem )
Ik werd eerder op de dag gebeld met de mededeling dat er op de bovenverdieding een feestje zou zijn.
Fijn dat je dat van tevoren weet, dan kun je je daar op instellen.
Overigens totaal geen last van gehad.
We gaven aan echte lekkerbekken te zijn en graag een proeverij wilde.
De kok heeft zich echt uitgesloofd, HEERLIJK.
Ook gaf mijn man aan dol te zijn op donkere biertjes waarop er allemaal verschillende de revu passeerde.
Kortom , een topavond! Nogmaals onze dank!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fijne rustige sfeer, die helaas verdween toen tijdens het desert er plotseling een groepsbirrek begon
Cobie T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed concept. Er wordt goed ingespeeld op personen die geen fan zijn van couscous of anderszins .
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig ongedwongen sfeer en heerlijke gerechtjes.
Randy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten, leuke tent!
Daniël A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening was vriendelijk maar traag met het uitleveren van drankjes en de rekening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker op ons gemak gegeten. Prima maaltijden, met een prima keuze van de wijn. Echt een aanrader.
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helemaal top! Goed biologisch en lekker gegeten, het restaurant heeft een leuke gezellige sfeer en het personeel is heel aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eline L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prettige gastheer met veel kennis en er hangt een leuke sfeer.
Lewalt E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ongedwongen, ontspannen sfeer. Heerlijk eten met bijna bij elke hap wel iets bijzonders. Dat gaan we nog eens herhalen!
Jeska T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening en een origineel interieur!