Klein Berlijn

7,2
6,6
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Ik bestelde een Ceaser Salade. Helaas bleek het een variant zonder kip te zijn en met ansjovis (wat ik niet lust). Het was dus alleen sla, een ei, komkommer en croutons. Toen ik er iets over zei, werd me verteld dat ze geen kip hebben en dat ze die vraag vaker kregen. Heel jammer, zeker omdat de prijs (€ 8,50) naar verhouding erg hoog was.
Miss-MH .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heeeerlijk om hier te zijn. Relaxte gasten en medewerkers. Je voelt je gelijk zen na een bezoekje.. Lekker biertjes op fles en je can your own food meebrengen.. Al hebben wij dat nog niet aangedurfd
Hoogen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Klein Berlijn? Wat moet ik er over zeggen.. Waar moet ik beginnen? Ik kan eigenlijk niks zeggen over het eten en het drinken want daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Eerste keer klein Berlijn : naar binnen gelopen om me drankjes te bestellen aan de bar, werd ons toen verteld buiten plaats te nemen en dat er bediening rond liep. Naar een kwartier wachten nog geen bediening gezien. 2e keer klein Berlijn: verwacht dat er bediening zou lopen, maar die was nergens te bekennen. Toch maar naar binnen: word er door het bedienend personeel verteld dat hij je niet kan helpen omdat hij even aan het eten is. Wanneer gaan jullie nouw is leren dat je ook met selfservice service moet bieden? Wakker worden!
Jandemann .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Het terras is leuk, zeker met een zonnetje is het heerlijk vertoeven aan het water. Het eten is standaard (tosti's, broodjes) maar wel lekker. De bediening was echter heel traag en niet gastvrij. Toen we na lang wachten zelf maar om een tweede drankje vroegen, werden we raar aangekeken. Dit is voor mij een reden om niet meer te gaan.
Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Ik kom nu al meer dan een jaar ieder weekend bij Klein Berlijn en vond een reactie daarom wel gepast. Dus hier wat positieve punten:
- Suppi von Mutti is altijd overheerlijk
- GEEN TAP = TOP > er is namelijk wel enorm veel keuze uit fles!
- De bediening is jong en anders wel vitaal (of beide)
- Altijd heerlijk de zon op het terras tot laat.
- dans avonden zijn off the chart !
- goed voor een borrel/feestje
Al met al blijf ik hier zeker komen :)
p.s. deze reactie is absoluut NIET door iemand uit de bediening geschreven !
Een_eter .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Zijn wij nu zo naïef om te verwachten dat je op een terras gastvrij ontvangen wordt?
Zijn wij nu zo naïef om te verwachten dat je een tosti kunt bestellen en dat je daar dan vervolgens niet 20 minuten op hoeft te wachten? (terwijl er verder maar een ander tafeltje bezet is). En als je tosti dan gebracht wordt zegt de serveerster er doodleuk bij: Ja sorry ik was even afgeleid en daarom is hij nu wat "knapperiger" uitgevallen dan de bedoeling was. Tja, op zo'n terras kom je niet meer terug. Zo naïef zijn wij niet.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Geluncht met 2 personen bij Klein Berlijn. Het concept is leuk. De zaak gaat om 12 uur open en we konden mooi een tafeltje aan het water en in de zon uitzoeken.
Klein Berlijn heeft een relatief beperkte lunchkaart, maar uiteindelijk is er genoeg keus om leuk te kunnen lunchen. Verder veel bier en wijn op de kaart. Erg mooi is ook de mogelijkheid om je eigen eten mee te nemen of te bestellen, zolang je de drank maar bij hun besteld.
Mijn lunchgenoot nam een tosti ham/kaas, ikzelf een broodje filet americain en een tosti brie.
Drinken was koffie, melk en jus d' orange.
De gerechten zijn redelijk geprijsd en mooi en vers opgemaakt. De bediening is vriendelijk en relaxed, goed passend bij de locatie en het publiek.
Buiten staan een aantal tafels en ook binnen is er voldoende plek. De locatie van het restaurant is wat moeilijk te vinden, maar mooi is dat er voldoende gratis parkeerruimte is.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.