Klein Amerika

Baarleseweg 62 4861 RH Chaam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Klein Amerika

DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We waren vorige week zondag uitgenodigd door onze buren van de camping om te gaan eten in restaurant Klein Amerika. Honderden keren zijn we er langsgereden, maar gegeten haden we er nog niet. Een leuk restaurant en vooral voor kinderen een aldorado. Mijn vrouw had een koude visschotel vooraf en die was net als mijn voorgerecht met garnalen meer dan uitstekend. Janny haar hoofdgerecht met zeebaars was goed, maar niet super. Ik had een kalfs entrecote en helaas was die meer medium dan rare, zoals ik had gevraagd. Beide haden we een baklava als dessert en die was geweldig. De bediening was meer dan uitstekend en als mijn entrecote wat roder had geweest had ik dit restaurant zeker een 8/9 gegeven. Prijs/kwaliteit meer dan voldoende dus we gaan hier zeker terugkomen
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Prijs kwaliteit is erg goed hier. Op tweede Paasdag hier wezen eten maar geen sec spijt gehad. Voor 20 EUR in het weekend heerlijke gerechten en super vriendelijke bediening. We komen er zeker terug.
Feekel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Zeer vriendelijke eigenaresse en bediening. Leuk ingericht. Ze zijn een tijd terug naar een drie gangen keuzemenu concept gegaan (eerst gewoon a la carte) en hierdoor vind ik de kwaliteit van het eten ietsjes minder. Prihs kwaliteit is het echter heel goed te doen. Wij blijven terugkomen!
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Geweldig driegangendiner voor een idioot laag bedrag! Wij komen uit de Randstad en daar kunnen ze nog veel van dit geweldige restaurant leren...vooral de lieve, klantvriendelijke en super attente bediening van Sammy en Christel was top! Wanneer u in de buurt van Chaam vakantie heeft? Echt even naar dit restaurant rijden...zo de moeite waard!

TB
Hoofddorp
Babs1403 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Super leuk restaurant de kinderen vermaken zich hier prima zo een grote speeltuin top!
Het eten is van iets mindere kwaliteit maar met zo een speeltuin in de tuin vergeet je dat snel.
Werk een beetje aan het eten en julie hebben een topzaak.
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Superleuk restaurant, super vriendelijke bediening en zeer lekker eten.
Onverwachts het weekend voor kerst daar gaan eten zonder te reserveren, ondanks dat er 2 grote feesten werden gegeven, en niet hadden gereserveerd was het geen enkel probleem, en kregen we snel een mooi tafeltje aangewezen. super service! En het eten was overheerlijk,
Afgelopen weekend weer gegaan, om eens wat anders te proberen van de kaart, ook dit maal zeer vriendelijk geholpen, en het eten was weer superlekker! Wij komen hier zeker vaker!