Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Toegankelijk voor rolstoelen
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Dit Japans restaurant heeft ook een terras met heaters. De kwaliteit van de gerechten is best aardig, kan wat beter op smaak nog. De sausjes zijn uit een tube en erg kunstmatig. Heel goed zijn de maandelijks wisselende specialiteiten.
Jeugdige Nederlandse bediening, vriendelijk. Ik vermoed dat alleen de kok uit Japan komt. Men komt wel om de haverklap vragen of we nog wat willen drinken. Na verloop van tijd wordt dat vervelend. Het publiek is van alle leeftijden.
Frederique D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De sushi die ipv zeewier kokommer had vonden wij erg origineel en smaakte heerlijk. Ruime keuze op de kaart. Moesten in het begin even wachten maar de verdere rondes waren er goed op tijd! Op sommige gerechtjes een beetje veel mayo maar dat kon je er of zo afhalen of vragen of ze dat eraf wilde laten. Vriendelijke manager en zeker een aanrader!
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prima sushi restaurant.
Fijne vlotte bediening en heerlijke gerechten.
Grote keuze aan gerechtjes.
Prima locatie met parkeren onder het restaurant.
Een aanrader.
Eliar .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Kiyoshi is mijn favoriete sushi restaurant, we zijn er daarom al vaak geweest. Absolute favoriet is nummer 11, zalm met gesmolten kaas. Zowel de sushi als de warme gerechten smaken gewoonweg heerlijk. Er is genoeg keuze, ook voor vegetariers, zwangeren of mensen die niet van vis houden. Bediening is vriendelijk en altijd zeer vlot, de prijs is redelijk voor wat je krijgt. Leuke inrichting, het enige minpuntje is dat je soms wat te dicht op andere gasten komt te zitten. Nog een tip: wat meer toetjes op het menu zou leuk zijn.

Als je in de buurt van Veenendaal bent is Kiyoshi zeker een aanrader.
Luc .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Tweede kerstdag gegeten bij Kiyoshi. Het was niet mijn eerste bezoek. Verbeterpunten worden steeds duidelijker. Het kersttarief was behoorlijk wat hoger dan het reguliere tarief, zonder dat er iets speciaals werd aangeboden. De kaart was exact hetzelfde als op elke andere dag. Daarbij ook weinig lachende gezichten bij de bediening en weinig persoonlijk contact. Het eten was ook niet bijzonder. Met name de gebakken rijst was smaakloos. Met kerst moet je naar mijn mening iets meer uitpakken en zorgen dat het voor elke gast een feestje is.

Kiyoshi staat naar mijn mening stil in haar ontwikkeling sinds de oprichting. Je moet blijven vernieuwen, maar dat gebeurt hier niet.
Meryan D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Maandag 30 november zijn we met 5 personen wezen eten bij Kiyoshi. Zowiezo al prettig dat zij op maandag zijn geopend. Na een teleurstellend bezoek aan het sushi restaurant in Wageningen, nu uitgeweken naar Veenendaal en met succes! Vlotte service en heerlijk verse sushi en hapjes van de grill.
Ook voor de gast met een gluten allergie, bleek er een aparte lijst te zijn en deze hapjes werden apart geserveerd.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij dit sushi restaurant. Op de menukaart staat veel vis (natuurlijk), maar ook als vlees-liefhebber of vegetariër kun je hier prima terecht. In het bijzonder de garnalen in kiyoshi saus, de witvis, de mini loempia's en de sojabonensoep waren heerlijk. Je kunt 5x5 gerechten bestellen. Wel mooi dat ze uitgaan van het principe dat je niet meer bestelt dan je op kunt eten. Wie toch te veel bestelt, betaalt iets extra voor het goede doel (voedselbank). Heel goed! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Voor een all you can eat sushi is dit wel een lekkere, je proeft de versheid. Service was vlot en vriendelijk. Had verkeerde bestelling gekregen maar werd goed opgelost.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Heerlijke sushi... Het enige dat tegenviel waren de gefrituurde hapjes.. De gepaneerde kipstukjes en de aardappelkoekjes waren zacht ipv knapperig.. Alsof ze in te koude olie waren gebakken.,jammer. Verder prima!.
De service/ bediening was perfect.. Vriendelijke meisjes die zorgden voor een snelle verzorging van je tafel.
Markusftw .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Zelden zulke goede sushi gegeten! Ook de tepanyaki (warme niet sushi gerechten) zijn van hoge kwaliteit.

Verwacht zoals eigenlijk altijd in een sushi restaurant niet teveel vriendelijkheid, maar is zeker ook geen onvoldoende.
Mai N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
ETEN:
Over het algemeen lekker gegeten! Kan me niet zo goed vinden in de negatieve reacties betreffende het eten. Het enige negatieve wat betreft het eten: proporties. Jammer dat er zo buitenproportioneel veel mayo op m'n maki's en kipsalade zat en de rijst overschaduwde het stukkie vis dat erop lag. Meer is minder. De kaart heeft geen echte Kiyoshi-"signature sushi"; misschien een leuk idee?

SERVICE:
Zeer vriendelijke bediening; men groet je hier met een brede glimlach en iedereen doet hard z'n best, van begin tot eind. Ook proactief: we kregen nieuwe servetjes zonder ernaar hoeven te vragen. Het klinkt misschien onbenullig, maar lang niet overal heeft men oog voor de klant. In tegenstelling tot sommige andere zeer populaire all-you-can-eat-restaurants worden bijna al m'n gerechten gelijktijdig gebracht, dus geen 10 verschillende mensen in 1 minuut die je 10 aparte gerechten brengen (uiteraard overdreven voor het dramatisch effect).

DECOR:
Wat moet ik vertellen? Verschillende eethoekjes, dus gelukkig heb je wel wat privacy. Helaas was het erg krap bij m'n hoekje en zat ik zowat bij de gast achter me op schoot; iedereen naast me moest opstaan om plaats te maken, zodat ik naar de wc kon. Iets meer beweegruimte zou fijn zijn. WC zag er goed uit, maar de prullenbak mag vaker worden geleegd.

Smakelijk gegeten? Jazeker. Zou ik hier nog eens langskomen? Zou best kunnen. Is er ruimte voor verbetering? Kleine aanpassingen, ja.

P.s.) Voor de mensen die meteen zeggen "Sushi eten?? Ik houd niet van VIS!" zeggen: bekijk de kaart eens. Een grote variëteit aan verschillende soorten gerechten heb je hier, dus voor ieder wat wils.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Wat een droevigheid! Mede naar aanleiding van de scores op Iens.nl hier gegeten met een vriendin. Dit viel alles behalve mee. De bediening was op 1 dame na erg kortaf en totaal niet geïnteresseerd in de gasten, terwijl het toch niet echt heel druk was. Diverse verkeerd geleverde bestellingen bv. Het eten zelf begon goed. De eenvoudige koude sushi smaakte redelijk, maar bij de volgende rondes kozen we helaas voor warme sushi en/of meer complexe varianten. De eend was taai, lam niet gaar, zeebaars zuur, sojabonen niet gezouten. Echt heel jammer. En dat alles begeleid door knipperende kerst-ledverlichting. Geen aanrader.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Zondag 7 december hebben we voor het eerst hier gegeten. Wat een mooi restaurant en klantvriendelijk personeel! Het eten was heerlijk. Ook een groot voordeel is dat je ernaast kunt parkeren. Bij het verlaten van het restaurant werd zelfs de deur open gehouden. Nette en schone toiletten ook. De kaart is zeer uitgebreid en de soepjes zijn erg lekker! Heerlijke avond gehad!
Milou589 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Restaurant ziet er sfeervol en gezellig uit en door de schotjes heb je tevens aardig wat privacy tijdens het eten. Bij aankomst wordt gevraagd of je je jas op wil hangen, wat met een volle kapstok uitnodigend is.

Voor mij was het de eerste keer dat ik (vegetarische) sushi at en is goed bevallen. Alle gerechtjes smaakte prima (ook vlees en vis bleek goed te zijn). De kipspiesjes en de omelet gingen er bij mijn vriend goed in en ik vond het zeewier, komkommerrolletjes en aardappelkoekjes erg lekker. De gefermenteerde groente vond ik persoonlijk vies en hoefde we gelukkig niet extra voor te betalen.

Eén keer waren ze een gerechtje vergeten te brengen en aan het einde kwam één van onze laatste bestellingen (1 gerechtje) pas toen we het ijs al hadden. Verder was het personeel vriendelijk, kregen we het eten erg snel en werden lege bordjes ook snel opgehaald. Ook fijn: naast de gewone eetstokjes hebben ze ook 'kinderstokjes', waardoor het eten soms toch wat makkelijker kan gaan!
Dijcksma J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wij gaan hier regelmatig eten. Met een groep vrienden of gezellig met z'n tweetjes. Er hangt een leuke sfeer, loopt vriendelijk personeel en bijna alles kan er geregeld worden in overleg. Het eten is echt heerlijk. Je kan van alles kiezen van het zeer uitgebreide menu. Het komt netjes tegelijk met de rest van de tafel 'vlees net wat later dan de vis' maar toch eet je gezellig samen. Wij gaan snel weer.
Mario Y.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Bij binnenkomst werden we snel geholpen en kregen we een plekje bij het raam. Het is binnen erg ruim en het is ook zeker lekker zitten. Vriendelijk personeel en zeker erg vlot! Muziek is ook lekker modern.

Het eten is erg goed. Zeker de gerechten als de ebi tempura en de zalm sashimi zijn top. Het is wel zo dat de maki's misschien wat kleiner kunnen. Ook mis ik de tofu, maar opzich is verder alles lekker vers.

GAAN? : Ja!

Inge B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wij komen hier regelmatig en zijn altijd zeer tevreden. Het eten is vers en erg lekker. Ik ga elke ronde weer voor een portie tempura maki, zo ongelooflijk lekker! De kaart veranderd regelmatig. dus je hebt altijd wel wat nieuws. De service is goed en beleefd, het decor is nog steeds erg fris.
Sikje85 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Met ons gezinnetje voor de vierde maal hier gegeten. Ons dochtertje van twee was er ook bij.

Het valt toch telkens weer op hoe hoog de kwaliteit van het eten is, zeker gezien het all-you-can-eat concept. Authentieke gerechten, veel variatie, de juiste temperatuur en versheid; je waant je in een vele malen duurder restaurant. Hoewel we grote eters zijn, krijgen we het 'kaartje' (vijf rondes van maximaal 5 gerechten) nooit vol...

Naast de grote variatie in gerechten valt er ook veel te kiezen tussen dranken, zoals sake en Japans bier. Gewoon doen!

Het nagerecht blijft qua keuzemogelijkheden een pijnpuntje, want je kunt alles nemen, zolang het maar 1 van de vijf smaken ijs is. Maar wees gerust; je zit zó vol van het heerlijke eten, dat een nagerecht overbodig is. Het ijs is overigens vers en veel smakelijker dan je doorgaans krijgt in een restaurant. Alsnog het speciaal voor Kiyoshi gemaakt wordt.

Service is altijd vriendelijk, snel en correct. De vrouwelijk bedrijfsleider ging leuk om met onze kleine meid die de neiging had met d'r handjes te eten. Dat is eigenlijk not-done bij de Japanner (terecht overigens) en mevrouw haalde dus een klein bestekje voor onze kleine en ging rustig met haar oefenen hoe ze netjes moest eten. Ook werd ons (ten overvloede, maar toch) aanbevolen de kleine niet teveel rauwe vis te geven, maar enkele andere gerechtjes te geven. Echt heel attent!

Daarom is dit restaurant voor ons één van de beste in de regio.
Ynez L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Ik heb een aantal allergieën, maar werd gelijk vriendelijk geholpen en de hele keuken bleef ook goed opletten. Top restaurant, jammer dat het niet in de buurt is, maar kom zeker terug!
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Ik heb hier niet gezeten maar afgehaald. Ik had de vegibox en wat losse sushi besteld.
Ik ben er keurig geholpen, erg vriendelijk en behulpzaam. De sushi was snel klaar.
Ondertussen kon ik mooi het restaurant bekijken. Het zag er schoon, netjes maar ook sfeervol uit. Het is zeker een restaurant waar ik terug zal komen om eens te gaan eten.
De prijzen voor als je er gaat zitten zijn prima. Het is namelijk "all you can eat". De take away is dan wel duur vergeleken als je er gewoon gaat eten. De sushi smaakte heerlijk op die met beef na. Daar zat een vreemde smaak aan. Verder was het prima.