Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kees Stipplein 1 3901 Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kiyoshi in Veenendaal is het allereerste All-You-Can-Eat Japanse Sushi & Grill restaurant in Veenendaal!

Verras jezelf met bijzondere gerechten van de Japanse keuken. Je kunt bij dit restaurant genieten van verschillende warme en koude verse vis, vlees en vegetarische gerechten.
De gerechten worden klaargemaakt door professionele koks die al tientallen jaren ervaring hebben in het bereiden van Japanse gerechten op de authentieke wijze.

Van maandag t/m donderdag: Volwassen € 24,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 12,50.
Van vrijdag t/m zondag: Volwassen € 26,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 14,50.

Meer informatie over restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Rens V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prima sushi, niet uitmuntend. Zaten wel paar verrassingen bij. Andere gerechten vielen over het algemeen tegen.
Arjanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geweldig eten en service. Lekkerste sushi in de wijde omtrek. Mogelijk om te parkeren voor de deur. Met een speelplek voor de kinderen hebben we heerlijk genoten.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Er was een beginnende serveerster. Het meisje heeft t zelf waarschijnlijk niet door maar zij begon standaard met uh....; daarin kunt u haar coachen. We hadden een heerlijke gezellige avond met voortreffelijk eten
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten , en het personeel is zeer allert op lege bordjes en lege glazen . Het eten werd snel gebracht .
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten zoals altijd uitstekend !Nieuwe zitjes buiten staat erg mooi ! Nieuwe lampen binnen staat erg mooi!
Nu de letters aan de gevel nog vernieuwen die zijn roze ipv rood ! Verder alles TOP !
Els H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten. Zeer vlotte bediening, mag soms iets vriendelijker. Er lopen veel vlotte jongedames, maar soms wordt er niet bijgezegd wat er op de tafel wordt neergezet. De een zegt standaard heel vriendelijk : eet smakelijk, de ander zet het zonder iets te zeggen op tafel.
Bryan B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
1,5 uur wachten op twee rondes, waarbij de sushi vervolgens niet smaakt en te groot is gesneden. De salades worden in een bakje gegooid en er gaat een lepel saus overheen, heel vervelend.

Bij het afrekenen aangegeven niet tevreden te zijn en vervolgens wordt hier niet adequaat op gereageerd. Ik had op zijn minst een uitleg verwacht over de lange wachttijd.
Lonneke I.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt een super leuk restaurant. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Je mag 5 rondes 5 erecbgen bestellen, maar dat redde we niet. Zo veel en super eten. Echt een aanrader.
Was de 1e keer hier voor ons, maar zeker niet de laatste keer
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vriendelijk personeel..snelheid precies goed .. heerlijke gerechten ........zoals altijd weer genoten!
Wij komen zeker weer terug ????
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
super goed zoals altijd! ik kom hier vaak. heerlijk eten, super kwaliteit en fijne sfeer qua inrichting. alleen de muziek moeten ze beetje opletten niet te poppig, liever japanse muziek dan
S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was fantastisch. Op de bediening een aantal punten: wij zaten nog net NIET en er werd al gevraagd of we iets wilden drinken. Bij elke ronde misten we 1 of meerdere gerechten. Bij de laatste slok werd er direct gevraagd of we nog iets wilden drinken. Wij waren nog met de laatste gang bezig en er werd al gevraagd of we ijs wilden. Dat de bediening zo gehaast was veroorzaakte bij ons irritaties . Het is niet gasvrij!!!!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten lekker, bediening vriendelijk. Aantal keren klopte de bestelling niet, maar werd goed opgelost. Vuile lepel bij het ijs. Sfeer onvoldoende ivm het lawaai en toiletten die niet schoon waren en knipperlicht omdat de lamp niet goed is was de vorige keer ook.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten,de bediening was goed ( krijgen van de juiste bestelling) En met de hittegolf was het er heerlijk vertoeven.
W H R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was lekker koel in het restaurant.Wij zijn al vaker geweest omdat het heerlijk eten is de prijs kwaliteit verhouding is perfect de sfeer prima zeer vriendelijke bediening .Zoals gewoonlijk voor herhaling vatbaar.
Groeten Wim.R
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
zoals altijd snel, zorgvuldig en erg lekker! Binnen het genre van de 'all you can eat-restauranten' zonder twijfel een van de allerbesten!'
Francesco V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Top
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alles is hier werkelijk super. Ik ben helemaal in mijn element als ik hier eet. Heerlijke mooi sushi en geweldige warme hapjes van de grill. Het valt overigens wel op dat de hapjes niet altijd meer lijken op de foto p de kaart. Er is al ingeboet op aankleding. En wat wel een punt van aandacht is is de muziek die gedraaid wordt. Blijf bij jullie thema en ambiance hou het in de Japanse sfeer. De avond dat ik er was werd er schreeuwerige stampmuziek gedraaid dat verstoorde echt mijn heerlijke ervaring van t eten. Maar het eten is echt niks op aan te werken. ZO ONWIJS LEKKER!!!
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer goed restaurant met lekker gevarieerd eten de sushi is ook echt vers !! En dat proef je bij elk gerecht de prijs is ook goed en wij haalden het niet eens tot de laatste ronde ! Omdat het goed vult zeker gaan wij een derde keer ook weer naar kiyoshi
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening , we komen zeker nog een keer bij jullie terug voor een gezellig avondje.