Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kees Stipplein 1 3901 Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kiyoshi in Veenendaal is het allereerste All-You-Can-Eat Japanse Sushi & Grill restaurant in Veenendaal!

Verras jezelf met bijzondere gerechten van de Japanse keuken. Je kunt bij dit restaurant genieten van verschillende warme en koude verse vis, vlees en vegetarische gerechten.
De gerechten worden klaargemaakt door professionele koks die al tientallen jaren ervaring hebben in het bereiden van Japanse gerechten op de authentieke wijze.

Van maandag t/m donderdag: Volwassen € 24,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 12,50.
Van vrijdag t/m zondag: Volwassen € 26,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 14,50.

Meer informatie over restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten voor elk wat wils. Vriendelijke bediening helemaal goed.
Goede plek in het restaurant wachttijden uitstekend.
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Top
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten ,veel keus en ondanks de drukte hoefde wij niet lang op ons eten te wachten. Enige minpuntje is dat de tafels erg dicht op elkaar staan.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij vinden het altijd erg prettig om bij Kiyoshi te komen eten. Het eten is erg lekker en er is veel keuze. Daarnaast is het in het restaurant heel gezellig en is het, ondanks dat er veel mensen zijn, erg rustig. Het concept staat ons ook helemaal aan. Prima!
W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zowel ontvangst als bediening als de kwaliteit van de gerechten zijn bovengemiddeld voor deze categorie restaurants.
Zonder veel poespas wordt er een uitstekende kwaliteit verse spullen op tafel gezet.
Aanbevolen voor ontzorgd en tevreden eten.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zonder reservering konden we gemakkelijk terecht. Het werd, voor een maandagavond lekker druk in het restaurant. We konden uiteindelijk vijf keer vijf gerechten bestellen voor een vaste prijs. Dat hebben we niet gered, voor die tijd waren we verzadigd. De kwaliteit van de sushi was goed, die van de grillgerechten erg goed. De porties zijn royaal. Een heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening. De muziek is niet onze smaak, maar is niet te luid. We komen graag nog eens terug.
henk F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Voor elk wat wils ????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Voor ons de eerste keer in dit restaurant, maar viel ons een beetje tegen. De gerechten waren ok, maar niet meer dan dat. We zijn beter gewend. Storend vonden we dat er vrij luid muziek uit de plafondspeakers kwam. Waarom, we komen toch niet om naar muziek te luisteren? De bediening en ontvangst was prima.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Waar vroeger de Sushi goed en vers was is dit verworden tot een eerder klaargemaakt en diep gekoeld gerecht wat tevoorschijn wordt gehaald bij bestelling. Helaas komt dit de kwaliteit niet ten goede, De warme hapjes zijn stuk voor stuk slecht en van een goedkope kwaliteit en de smaak loopt harder en harder achteruit. Voor ons vieren de laatste keer, mede omdat er in Veenendaal inmiddels ook echt hele goede restaurants (Orientaals) zijn waar het eten prima is.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen. Goede service en eten goed van smaak en temperatuur
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijk en corrigeerbaar personeel.
Jammer dat (een deel van) het drinken niet ingegrepen was in de prijs.
Prima kwaliteit van eten met ruime keus in alle gerechtjes.
Fanneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, echt eenrader. Groot restaurant, wat wij van de buitenkant niet verwacht hadden, en ondanks dat het redelijk vol zat kwam het eten snel en hoefde we nergens lang op te wachten
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was heerlijk maar we hadden de indruk dat er een onderbezetting was in de bediening. De levering van de bestelde gerechten en drankjes was slordig. We hebben op vier! verschillende momenten opnieuw moeten vragen om de bestelde gerechten of drankjes.

Hopelijk wordt de goede prijs/kwaliteitsverhouding niet bereikt over de rug van het personeel. Of het was gewoon vrijdag de dertiende, kan ook.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een goede kwaliteit. Alles klopte wat betreft de bediening. Niet te snel en warme hapjes waren warm. We gaan hier zeker vaker eten
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een opmerkink: de gepaneerde kipfilets konden knappiger. Het paneermeel viel er op het bordje af.
Verder niets dan lof! Heerlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
wij komen er vaker en zijn nog nooit teleurgesteld
Ook nu weer was alles naar wens en je kunt er prima met en groep eten
cees V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Perfecte avond gehad, goed eten en fijne bediening! TOP!!
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden en kindjes, zoals gevraagd bij reservering keurig 3 kinderstoelen en plek voor kinderwagen. Kinderen eten gratis mee en is gerichte aandacht voor hen. Snelle en vriendelijke bediening.
Colin B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten was lekker, helaas van de eerste ronden een aantal gerechten niet gekregen. Deze gerechten waren kennelijk bij een verkeerde tafel gebracht.
erik Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
goed eten. wel jammer dat er geen bakje knoflook kon worden geleverd.