Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kees Stipplein 1 3901 Veenendaal Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Kiyoshi in Veenendaal is het allereerste All-You-Can-Eat Japanse Sushi & Grill restaurant in Veenendaal!

Verras jezelf met bijzondere gerechten van de Japanse keuken. Je kunt bij dit restaurant genieten van verschillende warme en koude verse vis, vlees en vegetarische gerechten.
De gerechten worden klaargemaakt door professionele koks die al tientallen jaren ervaring hebben in het bereiden van Japanse gerechten op de authentieke wijze.

Van maandag t/m donderdag: Volwassen € 24,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 12,50.
Van vrijdag t/m zondag: Volwassen € 26,50 / Kinderen van 4 t/m 11 jaar € 14,50.

Meer informatie over restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Wij vonden het dit keer wat minder,gerechten lieten langer op zich wachten dan wij gewend zijn,soms kwam het ook helemaal niet.kan een keer gebeuren,we komen ook zeker nog een keer terug,maar dit verdient wel een aandachts puntje.
Arie O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Fijn restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding en vooral ook heerlijke sushi.
We komen niet voor niets regelmatig terug !
R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wij hebben genoten van een top avond. Heerlijk gegeten in een ondanks het grote aantal bezoekers rustig restaurant. We komen terug.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Zoals altijd was het weer heerlijk!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Mooie avond gehad met lekker eten . Super avond
Tessa I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Super restaurant. Erg lekker. Je wordt snel geholpen en zijn erg vriendelijk. Gerechten worden snel gebracht. Zeker een aanrader.
Berrie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk eten, lekker vers en heerlijk op smaak. Top gewoon! Echt een aanrader om naar toe te gaan. Wij gaan er steeds graag naar terug.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Eten was erg lekker en vers. Ze hebben sinds kort een nieuwe kaart met nog meer verschillende gerechten. Toen wij er waren was het erg druk en moesten we wat langer wachten op de gerechtjes. We zijn ook op andere momenten geweest toen het wat rustiger was en dan loopt het vlot door.
H.W. A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker eten maar vandaag wel erg lang moeten wachten op het eten !
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten veel keuze ga binnenkort weer
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Aantal nieuwe gerechten op de kaart die ook heerlijk zijn. Altijd een goede keuze om lekker te eten. In het nieuwe jaar zeker weer een keer bezoeken
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Super restaurant met heerlijke sushi!
W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Normaal komen we graag, nu viel alles tegen, oa steriele bediening, gerechten kwamen langzaam en ook soms helemaal niet. Geregeld dat de 1 eten had en dat de ander een hele tijd moest wachten. Ongezellig eten zo. Teleurstellend. We hebben het ook eerlijk bij het weggaan vermeld.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
was perfect georganiseerd en super lekker , wij komen zeker nog eens terug! Erg lekker gerechten ook voor vegetariërs. En prima toetje 1 bolletje ijs na al de gerechtjes...blij dat er niet ook nog een toetjesbuffet was. Kortom; genoten!
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het eten was prima en de bediening ook. Maar twaalf euro voor drie flessen water vind ik een beetje te gek.
Het afrekenen aan de kassa (in de rij staan ) kan ook beter aan tafel gebeuren.
Lotte T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Altijd weer heerlijk!!
Lucille B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De beste sushi in de omgeving! Vlotte en aardige bediening. Naast sushi ook voldoende keuze in andere gerechtjes. Het is altijd druk, wat een goed teken is. Daardoor wel wat rumoerig maar dat is in de meeste sushi restaurants.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst. Fijne stoelen of zitbanken, kleine tafels. Veel nieuwe gerechten op nieuwe menukaart, smakelijker klaargemaakt als drie maanden geleden. Erg lekkere sushi, veel keuze in andere gerechten voor mensen die hier niet echt gek op zijn. Gevulde runderrolletjes en eendenborst zijn heerlijk! Probeer ook vooral het toetje zwart sesamijs! Klein minpuntje: jammer van mayonaisegebruik in carpaccio. En waar winst te halen valt: zet beter getraind en volwassener personeel in!
John F.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Alle nieuwe gerechten uitgeprobeerd! Erg lekker. Net zo als de andere gerechten die we besteld hebben. Erg vriendelijk personeel en goede bediening. Dat gaat niet vervelen!!!! Een echte aanrader!,,