Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kiyoshi Japanse Sushi & Grill Restaurant

Teus D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super lekker zoals altijd!
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening
lisannevhasselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb hier al zo vaak gegeten, en vaak is het helemaal top. Maar afgelopen zaterdag was het beduidend minder.
Het eten was niet geweldig, je merkt dat de kwaliteit veel minder is als doordeweeks. Als het druk is besteden ze hier minder aandacht aan.

Daarnaast hebben we de derde ronde een half uur gewacht op ons eten. Toen wij een jongen aanspraken zei hij "ja het isgewoon druk.." met andere woorden: heb geduld zeikerds.
Later kwam de wat oudere japanse vrouw met de vraag of ze onze kaart mee kon nemen.. dus wij weer uitleggen. En 10 minuten later bleek dat ze onze kaart kwijt waren. Kregen we weer een nieuwe en konden we weer wachten. Met een uur pauze er tussen kregen we uiteindelijk weer eten. Niet echt goed gecommuniceerd allemaal. Erg jammer want het was altijd zo'n fijne zaak.
Roberto C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bij Kyoshi altijd een warm welkom door zeer vriendelijke mensen.
Voorkeur voor een tafel en daar wordt altijd rekening mee gehouden.
Goed eten, prima sfeer, fijne bediening en aardige mensen.
Heerlijke avond gehad!
josien8 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
zeer goed eten en leuke gerechtjes, ook als je niet van Sushi houdt is er meer dan genoeg keuze!
Alles is heel vers en smakelijk bereid.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
zeer fijn restaurant waar we iedere maand 2 keer eten met en zonder de kinderen. wij vinden dit het beste sushi restaurant. Heerlijk eten, normale porties, fijne bediening, thuiskomen!
A S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Veel keus uit sushi en andere gerechtjes. En allemaal even lekker. Goede sfeer en fijne bediening.
Wij komen er zeker terug.
Elif Y.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede service, ontzettend lekker eten, snelle bediening met een lach.
Ik heb hier gegeten met een tweetal vriendinnen en we hebben werkelijk genoten van elke hap!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima all you can eat Sushi restaurant met goede Sushi, redelijke warme hapjes. Minpunt is slechte keuze in Sashimi.... Maar verder prima middelmoot !
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heb hier al een paar keer heerlijk gegeten. Een van de betere sushi tenten. Nu kreeg ik een aparte bestelkaart waar met pen op was geschreven wat ik wel en niet mocht als zwangere. Maar klopte niet helemaal naar mijn mening. Carpaccio sushi mocht ik en ook calafornia Roll terwijl daar rauwe viseitjes op zaten. Dit kan beter en professioneler. Wel lekker gegeten en veel keus. Snelle bediening en redelijke sfeer. Gember miste ik bij de wasabi. Maar toen ik t vroeg kwam t direct. Kok hier zeker nog een keer.
Adrian T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De 3de keer hier in 3 jaar, niet veel veranderd, gewoon goed.
M A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Smaakvolle gerechten, voor elk wat wils. Van vis, vlees tot groentes en champignons. Warme en koude gerechten waaronder prima sushi's.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten voldoende keuze zeker een aanrader wij gaan binnenkort weer zowel de koude als warme gerechten zijn goed en nog ijs als afsluiting
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten en gedronken! Bediening was vriendelijk en vlot.
Gevraagd om een rustige tafel en die ook netjes gekregen.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Dikke pluim voor het personeel, heel vriendelijk en oprecht vrolijk! Soms iets te lang wachten op het volgende gerecht, maar het restaurant was dan ook wel volgeboekt.
elis D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Er werden wat fouten gemaakt en de bediening was niet heel vrolijk. En keek ook zo
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooie inrichting, gezellig en goed eten.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Uitstekend eten. Kaart vernieuwen mag na half jaartje. Variatie voldoende. Parkeren is ideaal in garage. Ruimte kan meer sfeer hebben.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Op een paar meisjes na zeer slechte bediening. Chagrijnig en niet op de hoogte van de menu-/drankenkaart. Kwaliteit eten compenseert veel, maar dit is echt een min-punt.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
al wel vaker all-you-can-eat sushi gegeten in verschillende restaurants maar bij deze voor het eerst dat ik liever geen sushi bestelde. slecht teken. Kwaliteit van de sushi was teleurstellend. We bestelden uiteindelijk alleen nog maar warme gerechten omdat de sushi niet smaakte.

Ook de warme gerechten waren echter niet echt heel top te noemen. Overal zat een saus overeen waar zout in overheerste.Ik denk dat dit bedoeld was om ons te stimuleren om meer drinken te bestellen.

Service was ok maar bij verschillende personen ontbrak enigszins wel wat vriendelijkheid. gold niet voor iedereen gelukkig die in de bediening bezig was.

Inrichting is redelijk standaard wat je in meeste van dit soort restaurants ziet. niets bijzonders.