Kiwi

Zaterdag 17:00 - 02:00

• Af te huren , Wi-Fi
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Ik heb nu drie keer bij de kiwi gegeten. Het is op studenten gericht, de binnenkant ziet er basic toch hip uit en fijne banken om op te zitten. De service in het restaurant is slecht, de staff is onderbezet en hebben daardoor weinig tijd. Je moet soms lang wachten op het eten, actief de aandacht trekken als je nog een drankje wilt bestellen en de glazen zijn niet goed schoongemaakt. Het eten (de hamburgers) zijn lekker, maar klein voor de prijs die je betaalt in vergelijking met andere eetgelegenheden in Maastricht. Kortom als je iets goedkoop wilt en weinig verwachtingen hebt prima, maar er zijn betere van dit soort eetgelegenheden in Maastricht.
Kimmm1986 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Leuk restaurant met lounge banken, relaxed sfeertje. Zeer goedkope en voor die prijs, lekkere gerechten, vooral de noodles met zalm en teriyaki en de kipsalade vind ik erg lekker. De cocktails zijn geweldig en helemaal niet duur! Prima restaurant dus om goedkoop een hapje te eten en daarna vooral lekker blijven zitten om heerlijke cocktails te drinken!
Maastricht3 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Vorige week vrijdag met een vriendin gaan eten. Als voorgerecht de loempia's besteld. Bij de eerste hap kwam ik erachter dat er een groot stuk plastic IN mijn loempia zat. De ober erbij gehaald die navraag ging doen. Na een tijdje kwam ze terug met de mededeling dat Kiwi de loempia's kocht bij een leverancier en zij niets konden doen aan het feit dat ik een stuk plastic van 1-1,5 cm in mijn loempia had. Ik heb de loempia's retour gegeven. Bij het betalen werd wederom aangeven dat Kiwi hier niet verantwoordelijk voor is en dat ik de loempia niet hoefde te betalen. Nee, klopt, deze had ik dan ook niet opgegeten. Erg slecht!!
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Lekker uiteten geweest met een vriendin op een woensdagavond. We zijn gegaan voor de Frikkin' chicken bruger en de cheez' burger. Gewoon zoals een bruger moet zijn en dat voor een hele goede prijs. Bediening was zeer attent. Aanrader om te reserveren. Voor studenten een hele goede!
Ohelwig .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
De avond begon goed: Restaurant ziet er leuk uit en de bediening/leiding was heel behulpzaam. Prijs is erg aantrekkelijk. Allen de bediening had de controle niet (we hadden een groep met 66 man/vrouw)

Enige (grote) minpunt is het eten:
- Pasta was echt niet te eten (iedereen heeft dat laten staan)
- Hamburger was redelijk/matig
- Pizza was redelijk

Al bij al had ik liever iets meer uitgegeven voor beter voedsel.
Romady .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Met vrienden hier enige tijd geleden gegeten.
Het restaurant ziet er hip uit, helaas stond de muziek wat hard.
In het menu is er voldoende keuze aan gerechten.
Wij hadden allemaal een voor--, hoofd-, en nagerecht en de uiteindelijke prijs was om te verbazen zo weining. Terwijl het eten in orde is (niet hoogstaand, maar gewoon ok)
De bediening was echter matig. Lang gewacht op ons drinken en vaak ook lege glazen op onze tafel. Bediening dat klaar was met werken, ging zelf aan de bar zitten drinken.
Als
Markie88 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Lowbudget eten en dito kwaliteit. Mooie locatie maar helaas is daar alles mee gezegt. De pasta was koud en het biefstuk helemaal doorbakken. Bediening loopt rond zonder te weten wat ze doen. Zonde van je tijd en geld!
Maastricht043 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
We hadden niet gereserveerd en het was vrij druk, konden toch nog boven een plaatsje krijgen. Vervolgens zaten we daar erg lang te wachten totdat we iets te drinken kregen. Eten was goed, niet hoogstaand, maar wel lekker. Tweede drankje duurde weer erg lang, dus daar hebben we het maar bij gelaten. Inrichting is leuk en hip.