Kite Restaurant & Bar

Westblaak 160 3012 KM Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kite Restaurant & Bar

Op loopafstand van metrostation Eendrachtsplein
  • : Ruim parkeeraanbod oa parkeergarage Apcoa

Zondag t/m donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag t/m zaterdag 17:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Kite Restaurant & Bar

Mona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Verrukkelijke gerechten, subtiel gekruid, mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening. Punten van kritiek: de airco staat niet afgestemd op zittende gasten, maar eerder op personeel in beweging! Die mag dus wel een graadje of twee hoger. Verder vroegen wij, naast wijn, om een glas of karaf kraanwater. Nee, dat ging niet, want kraanwater 'vinden wij niet zuiver genoeg'. Dat werd dus een literfles Sourcy, die voor 7 (!) euro op de rekening stond. Dat vind ík dus niet zuiver!
Geen enkele relatie tot Afghanistan, noch in sfeer, aankleding of achtergrondmuziek. Misschien bewuste keuze, maar vooral muziek zou wat mij betreft wel mogen.
Jolanda D.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Netjes,schoon,leuk personeel en heerlijk gegeten.
Marlise K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor het eerst eens iets anders geprobeerd en wat een goede keuze. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Zeer professioneel en toch een informele sfeer. Het eten was werkelijk een cadeautje, zo goed een eigenlijk was alles lekker!
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voor de 2e keer bij Kite gegeten. Nu met onze kinderen. Ook zij waren lovend over dit restaurant. Eten en bediening waren wederom fantastisch.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Nieuwe eigenaar, met 50% korting gegeten. Mooie nieuwe frisse aankleding, van deze tijd.
Wel wat punten: muziek was niet passend bij uit eten (Backstreetboys muziek oa). Verder was het te fris, denk dat ik airco voelde.
Eten was heerlijk, goed gekruid, lekker van smaak, warm. Echter wel te kleine porties. Komt door het shared dining concept, maar dan is nog steeds de prijs voor de hoeveelheid naar mijn idee te hoog. Zonder korting zou ik hier vanwege de prijs niet terug komen.
De 9's en 10-en die hier worden gegeven vind ik dan ook echt overdreven en niet in verhouding tot het gebodene.
Kortom, muziek veranderen, denk aan temperatuur, houd de receptuur maar geef iets grotere porties, en pas de prijs aan naar beneden, want dit is simpelweg te prijzig.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
De Afghaanse keuken met een hippe touch. Vooral de curry's en de groentengerechten zijn aanraders. Verrassende zaak; ook een uitgebreide cocktailkaart. Vriendelijk personeel.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk eten, profi cocktails, persoonlijke service. Ook goede prijs zonder acties. Deze nieuwe plek verdient succes
S. L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Met twee personen lekker gegeten bij Kite.
Wij hebben voor het shared dinen gekozen. De kaart geeft voldoende keus, wel vonden wij het wat lastig om te bepalen hoeveel gerechtjes we moesten bestellen.
Op aanraden hebben wij 4 gerechtjes genomen en daarbij de salade. Wij zouden adviseren om er ook iets van brood of rijst bij de bestellen omdat de gerechtjes zelf vrij klein zijn. Het eten was zeer geslaagd.
De bediening was verder prima. De locatie ziet er mooi uit, het was bij ons bezoek wat rustig.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten, heel goed klaargemaakt. Leuke coctails, ook alcokvrij. Mooi restaurant.
Musab C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Voor de iftar maaltijd hier gereserveerd. Reservering verliep via WhatsApp (op de site kun je via WhatsApp reserveren). Vriendelijk te woord gestaan en de reservering snel geregeld.

Voor de iftar maaltijd kregen we de volgende gerechten:
-ash
- pasteitjes
-mantoe
-kebab en kip spies met afghaanse bruine rijst
-chocolate lava cake met aardbei ijs en stukjes aardbei

Het eten was prima, soms iets te pittig gekruid voor een iftar (kan nadelig werken als je hele dag gevast hebt). Heb erg genoten van de ash en van de lavacake. De pasteitjes waren naar mijn mening niet anders dan ik gewend ben. Hun brood met de spiezen was smakelijk. De kip is lekkerder dan het gehakt, dus komende keer zou ik alleen om kip vragen.

AANRADER: ze hebben hier mocktails en zelfgemaakte ice tea. Gekozen voor de mango en passievrucht ice tea. De passievrucht ice tea is echt heerlijk!

De bediening was zeer vriendelijk en kwam heel professioneel over. Na elke ronde gevraagd of alles naar wens was, laat affectie zien.

De sfeer is echt hip en vermakelijk. Old school R&B en hiphop is wel mijn ding. Het was niet te luid, maar ook niet te zacht. Het stoorde totaal niet als je een gesprek wilde voeren.

Ik zou zeker nogmaals komen om de reguliere menu te proeven.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super lekker gegeten! Een dikke 10, alles was heerlijk gekruid en vers. Porties waren prima,
Bediening was vriendelijk en uiterst bekwaam.
Het was een beetje veel, geen punt: werd ingepakt. Wat een leuk en vriendelijk gebaar.
Mensen, op naar Kite!
PetraPuk B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zalig gegeten!!! De smaken zijn precies goed en het eten niet vet. Lekkere naan met pittige chutney, de pittigheid is lekker getimed als het ware. Kip korma lekker smeuïg en fijne kerrie smaak. Vlees en kip waren goed mals. Koriander goed gedoseerd niet te veel. Muziek mag van mij wat zachter of gewoon weg beetje skyradio-achtig. Bediening gezellig, alert en vriendelijk! We hebben er weer een zalig adres bij :-D
Marijke F.
Boven verwachting!
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Geweldig restaurant. Het eten is superlekker, personeel is heel hartelijk en niets is hen teveel. Een gemiste kans als je hier niet eet.
Lisa C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat heb ik hier heerlijk gegeten!! Top kwaliteit, mooie prijzen en zeer vriendelijk personeel. Een absolute aanrader! :)
Annelien B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooi restaurant, hip interieur. Het eten is dik in orde. Heerlijke smaken, goed gebruik van kruiden. Een aanrader voor iedereen.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De smaak van de gerechten en de bediening was erg goed. Alleen voor een shared dining concept waren de gerechten te klein en te duur. Dus of ze moeten goedkoper/ iets groter. Ter illustratie: €7,- voor 2 kleine pasteitjes voor 3 personen. Dat is raar. Verder mooie zaak!
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018