Kite Restaurant & Bar

Westblaak 160 3012 KM Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.

• Voorgerechten

• : Ruim parkeeraanbod oa parkeergarage Apcoa

Zondag t/m donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag t/m zaterdag 17:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kite Restaurant & Bar

Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Daniël B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
4 gangen menu van de chef gegeten. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Lekker divers. Gerechten goed op smaak. Ook voldoende hoeveelheid. Inrichting van het restaurant is modern. Had wat mij betreft wat meer "cultuur" mogen bevatten.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Helaas ben ik te verwend wat oosters betreft. En het eten hier is slechts van het niveau van bites bij een cocktail. De bediening is wel zeer vriendelijk, met uitzondering van de niet zo vrolijke eigenaar. Kortom, ja voor een cocktail met bites. Nee, als je voor een lekker en bijzonder diner komt.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
prettige sfeer en nette en leuke bediening
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Wat een leuk restaurant. Heerlijk genoten van het speciale AH driegangenmenu. Het aperitief cava is een aanrader. Van het dessert werden we helemaal blij. Zoveel smaken.
Hier komen we graag nog een keer.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Enthousiaste gastheer geeft tekst en uitleg over de Afghaanse keuken, de ingrediënten en gewoontes. En verraste ons met een heerlijke cocktail vooraf.
Mgjmdejong D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Komen graag nog eens terug. Aanbevolen!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
ik had geen heel hoge verwachtingen en was daardoor juist verrast. het eten was erg lekker en de bediening was heel aardig..
Marlies J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Verrassend en goede bediening met heerlijk eten. Wordt veel met verse producten gewerkt. Mooie cocktails, maar er ontbreekt een kwalitatief goede wijnkaart. De bedrijfsleider lijkt het moeilijk te vinden om te vragen of de gasten het naar de zin hebben gehad. Ietwat te afwachtende houding.
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening., beetje rumoerig door de akoestiek. Aanrader, we gaan zeker nog een keer terug
Paulvandeenen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was lekker, maar niet bijzonder????
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ah bon voor 3 gangen diner ter waarde van 29,50 voor die prijs waren de porties erg klein en afgepast
Smaken vielen tegen was eerste keer Afghaans en ook tevens de laatste keer
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Met de AH bon hier gegeten. Een door het restaurant samengesteld menu. Lekker gegeten. Soep was voor ons wat te kruidig. Maar vooral dessert over heerlijk.
Amparo D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft de Afgaanse keuken met kruidige geuren en volle smaken! Wij komen zeker weer terug, al is het ook voor de goede cocktails!
Tjakko V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Zoals mijn tafelgenoot ook zei. Het had zo maar een hamburgertent kunnen zijn. Weinig authentiek en muziek niet passend.
ID F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Afgelopen vrijdag bij Kite gaan eten. Restaurant zat gezellig vol, maar werden gelijk gastvrij ontvangen aan de bar en naar onze tafel gewezen. Hier vriendelijk en deskundig geholpen. Kaart was ons onbekend (niet eerder Afghaans gegeten) dus d.m.v. het viergangenmenu een soort proeverij gehad. Daarnaast twee cocktails genomen, allebei net zo lekker als het eten, oftewel: super! Lekker lang ongedwongen kunnen genieten voor een vriendelijke prijs, ik zou Kite aan iedereen aanraden en kom zelf zeker terug.
Arno .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wederom prima gegeten in kader ah restaurantactie. Heerlijke soep, mooie verschillende gerechten als hoofdmenu en groot toetje. Heel leuk was dat de eigenaar/kok even bij de tafel kwam informeren of alles naar wens was. Een kleine kritische opmerking: laat iets meer tijd tussen de welkomstcocktail en de soep.....
Willeke O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
de smaken waren goed. We zijn gaan eten met AH actie en dit viel tegen. Op de site stond een keuze menu maar er was voor ons gekozen en dat was niet onze keuze.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Dit restaurant heeft ons in positieve zin verrast. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en een sfeervolle entourage.