Kitchen Rani

Gevers Deynootplein 223 2586 CT Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Kitchen Rani

Bij restaurant Kitchen Rani proef je de authentieke, traditionele smaken van India, gepresenteerd in een modern jasje. De Indiase keuken is enorm veelzijdig. Naast de befaamde curry’s zijn er veel andere gerechten die hun oorsprong in India vinden en die ze jou graag willen laten proeven. Kitchen Rani vertaalt traditionele Indiase smaken naar hedendaagse betaalbare gerechten en een creatieve en eigentijdse presentatie. De koks hebben oog voor duurzaamheid en gebruiken verse (seizoens)producten, zodat je altijd op een lekkere en gezonde maaltijd mag rekenen.

Meer informatie over restaurant Kitchen Rani

Tram 9, 1 bus 21, 23 en 24
  • Kom je met de auto?
    Kitchen Rani ligt aan het Gevers Deynootplein in Den Haag (Scheveningen) direct links van het Kurhaus Hotel. U bereikt ons door links van het Kurhaus via de trap omhoog te lopen richting de zee.
  • : Kuhausparkeergarage

Van maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service

Jouw recensie over het restaurant Kitchen Rani

Marianne F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We hadden 17.00 uur gereserveerd buffet was niet klaar. Gevraagd waarom je 17.00 kan reserveren wanneer je niet kan eten. Er was vandaag een catering voor 300 mensen dus in het restaurant was er daarom nog geen buffet. Jammer want we hadden speciaal vroeg gereserveerd ivm andere afspraak.
Kavi .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten, genoeg keus voor vega’s ook. Niet alles was even warm. Bediening is niet altijd even alert, ne moet echt de aandacht trekken wil je geholpen worden.
Alleen jammer dat er een verjaardag werd gevierd en het halve restaurant was afgehuurd. Hierdoor konden we niet rustig eten of elkaar verstaan. Jammer, hadden ze bij de reservering wel mogen doorgeven. Dan hadden we hier waarschijnlijk niet die avond gegeten
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goed eten, goede service
Raj J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Een totaal ramp. Absoluut geen aanrader, onder welke omstandigheden dan ook.

1) Gerechten waren koud.
2) Voorgerechten waren op.
3) Hoofdgerechten niet compleet.
4) Geen service, geen aandacht, niemand reageert op vragen.
5) Als dit allemaal geen ramp is dan wachten op de gerechten zonder enige smaak. :(

Nooit meer Rani Kitchen.
Geachte R. Jaksani,

allereerst wil ik graag onze excuses aanbieden en vind ik het erg jammer dat u geen geslaagde avond heb gehad. Zoals u misschien al door had was dit een zeer drukke avond, maar dat mag niet het geval zijn dat het eten op raakt en afkoelt wij zullen daar dan ook beter op gaan letten.
Alleen kreeg ik niet de indruk van u dat u niet tevreden was, ik heb meerdere malen met u gesproken die avond.
Ik wil u toch bedanken voor u bezoek en uw reactie. En ik hoop echt dat u het toch nog een keer gaat proberen bij ons zodat wij u dan wel tevreden kunnen stellen.

Team Kichten Rani
Romie R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten. Prettige sfeer. Personeel is professioneel maar ze mogen iets meer glimlachen.
Wiedjai B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wederon uitstekend en lekker gegeten. Bediening was goed en vriendelijk. Deze keer werden we verrast door een vernieuwd buffet en een heerlijk voorgerecht wat speciaal door de chef was gemaakt ????
sagar S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
heerlijk gegeten bij Kitchen Rani
jose V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve kritiek. Het was er schoon, mooi . De bediening was top. Zeer vriendelijke keurige ontvangst. Wij hadden het buffet. Alles was warm en werd goed bijgehouden. We kregen goede uitleg over wat alles was De keuze was top. Vis, kip of vegetarisch voor ieder wat wils. Het eten was echt vers en bereid in open keuken. Het Is wat ver rijden voor ons , maar als we in de buurt zijn gaan we zeker weer. Bovendien krijgen ze van mij de gun factor omdat ze heel aardig zijn, allemaal .
Elizabeth C.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De gastheer mag ervoor waken om ‘vermoeid’ klanten te ontvangen.
Zijn costuum zat slordig om zijn lichaam en er zaten wat vlekken op.
Hij leek bijna zonder interesse.
Het beïnvloedde niet de sfeer. Een ieder kan een offday hebben.
Roberto S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Echt top fijne sfeer, aardig personeel en heerlijk gegeten van het buffet. Veel keus en ook nan. Kom zeker nog een keer terug :)
Roberto S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top!! Heerlijk gegeten, fijne bediening uitgebreide uitleg over het buffet met veel keus. Heb een leuke avond gehad zeker een aanrader!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijke gerechten in het buffet. Lekker om op deze manier verschillende gerechten te kunnen proberen. Er was een vriendelijke service en de mogelijkheid voor een parkeerkaart is een mooie bijkomstigheid.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Redelijk goed eten, niet heel erg Indiaas.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel vriendelijk gastdame en personeel ook correct en vriendelijk
Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zoals altijd, een constante kwaliteit van eten en service op een mooie locatie!
Rani J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ben een tijdje geleden geweest zonder aanbieding en het eten was top. Deze keer met aanbieding, en het eten viel zwaar tegen. Dat is wel jammer, chai was lauw. Jammer!!!!!
Jeetin A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vandaag weer eens via de IENS aktie héérlijk gegeten bij Kitchen Rani, eten was super lekker! De bediening en de koks zijn top!

Gastvrouw (Sara) is ook erg vriendelijk!

Dit restaurant is zeker een aanrader!
IENS bedankt voor jullie goede service en aktie..! ????
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima restaurant, ook fijn dat ze een uitrijkaart voor de parking geven. Eten is prima en redelijk authentiek. Buffet is prima en je kunt zo snel of langzaam eten als je wil.
Ciska R.
Formidabel.
Zoals altijd vers smakelijk en wat een keus.
Zowel alle voorgerechten hoofdgerechten en wat moet je nemen als nagerecht ?
Waar moet je mee beginnen keus genoeg verse gebak fruit en indiaase gerechten in overvloed.
Ik raadt een ieder aan om bij Kitchen Rani te gaan eten.
FMW S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker eten, goede prijs en vriendelijk personeel. Tafeltjes wel wat dicht op elkaar en personeel vergat 2x iets wat we hadden gevraagd te brengen.