Kitchen Rani

Gevers Deynootplein 223 2586 CT Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kitchen Rani

Bij restaurant Kitchen Rani proef je de authentieke, traditionele smaken van India, gepresenteerd in een modern jasje. De Indiase keuken is enorm veelzijdig. Naast de befaamde curry’s zijn er veel andere gerechten die hun oorsprong in India vinden en die ze jou graag willen laten proeven. Kitchen Rani vertaalt traditionele Indiase smaken naar hedendaagse betaalbare gerechten en een creatieve en eigentijdse presentatie. De koks hebben oog voor duurzaamheid en gebruiken verse (seizoens)producten, zodat je altijd op een lekkere en gezonde maaltijd mag rekenen.

Meer informatie over restaurant Kitchen Rani

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kitchen Rani

Harry L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Werden goed opgevangen aan de deur en goed eten mooie inrichting. Het enige min punt van de serveerster maar dat hoor je tegenwoordig vaker in de horeca wat willen JULLIE drinken.
Blijft voor mij nog steeds een no go en zeker als je in de service industry werkt.
Freek R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Het buffet werd ons helemaal uitgelegd. Heerlijk gegeten!
Sharmila G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Service bij Kitchen Rani was onwijs goed en het smaakte heerlijk. Echt een aanrader!!
p D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Hier heerlijk gegeten, restaurant zal vol met Indiërs en dat zegt genoeg, hier komen we nog wel een keer.
Het eten is in buffet vorm alles zag e zeer smakelijk uit en dat deed het ook.
Danja R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag voor het eerst Indiaas gegeten, wij vonden het heerlijk. We hebben voor het buffet gekozen, uitgebreide keuze van salades, hoofderechten en toetjes in mooie schalen opgediend. Daarnaast konden er ook nog 3 soorten vlees van de gril besteld worden. We hebben ons goed gevuld, voor een goede prijs. Zeer vriendelijke bediening, zaak ziet er mooi uit. Ligging loop je niet zo makkelijk tegenaan, maar dit maakt het binnen helemaal goed en gezellig.
Ook nog een parkeerkaart gekregen voor een parkeergarage niet ver weg, dit was ook nog een pluspunt! Wij gaan hier zeker in de toekomst nogmaals eten.
Hartelijk bedankt voor uw recensie, we zijn er erg blij mee.
Wij hopen u dan ook weer snel terug te zien

Team Kitchen Rani.
S. S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We waren er op een rustige dag, dus veel persoonlijke aandacht van vriendelijk personeel gehad. Uitgebreide uitleg over gerechten. Uitgebreid voor, hoofd en nagedacht buffet. Heerlijke gevarieerde curries, vers gebakken naanbrood erbij opo verzoek. Net mooi interieur. Hele fijne ervaring!
Beste S. Schipperen,

wij zijn erg blij dat u het zo naar uw zin heb gehad en dank u wel voor die mooie recensie.
Graag tot de volgende keer.

Team Kitchen Rani
josteen73 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuk restaurant, ruim ingericht, vlak bij de boulevard en bij het raam uitzicht op zee. Betrokken en vriendelijk personeel; heerlijk eten en goede service. Absoluut een aanrader voor wie van de Indiase keuken houdt, of het een keer wil proberen.
Beste Josteen,

Hartelijk bedankt voor die mooi woorden. wij zijn altijd blij met feedback.
Hopelijk tot snel.

Team Kitchen Rani
Mevrouw S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hadden van tevoren goed uitleg gekregen over het parkeren. Het eten was heerlijk. We hebben gebruik gemaakt van het buffet waar een zeer ruime keus aan warme en koude gerechten was. Je kon zelfs nig versgemaakte naan krijgen en tandoori kip of lamsvlees. De verschillende kruiden en specerijen waren duidelijk te proeven in alle gerechten en het vlees was heerlijk mals gestoofd. Het restaurant is heel erg mooi ingericht. Modern maar toch zeer passend bij een Indiaas restaurant. De bediening was ook goed en hulpvaardig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dinusha R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
lekker gegeten en goede service. Alleen openingstijd kwam niet overeen met de reserveer mogelijkheden bij iens.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super lekker gegeten!!! Heel vriendelijk personeel!
Een echte aanrader voor iedereen!
Resma G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Service was heel goed. personeel en manager is heel vriendelijk.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke smaakexplosies in buffetvorm, waaronder saladebuffet en dessertbuffet. Wij hebben geweldig genoten van begin tot eind!
Sunil M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Anders dan de eerste keer. Deze keer veel meer kruiden en het was scherp. De eerste keer was lekkerder, meer smaak door minder scherpe kruiden.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Buffet was super divers en erg lekker. Aanrader voor bezoek Circustheater!
Amiet L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk!!!!goede service!!! Open keuken!!! Mooie omgeving!!!!!zeker nog een keer doen!!!!!!!moet jij zeker ook gauw doen!!! Niet te vergelijken met de vorige zaak!!!
Beste Amiet,

Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie en graag tot de volgende keer
James S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Dit is een nieuw restaurant op Scheveningen. het is erg prachtig ingericht met hele mooie koperen lampen.De bediening is er erg vriendelijk en attent. wij hebben genoten van het buffet. dit zag er erg verzorgt uit met veel keuze en verschillende smaken. wij waren helemaal niet bekent met de Indiase keuken, maar zijn nu erg aangenaam verrast. wij komen snel terug