Kitchen Punx ACU

Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met een vriendin hier pas het dagmenu gegeten: linzensoep, een wrap met tofu en bonen, en een boekweitwortel-cake toe. Alledrie fantastisch.
Naast het vriendelijke personeel, wisselt de kaart met regelmaat.
Ik kom zeker vaker om te eten!
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Met een groot gezeldschap heb ik bij de ACU gegeten. Een zeer uniek eetcafe in Utrecht Centrum. Het is een alternatief eetcafe en zo ziet het er binnen ook uit, leuk om te ervaren. De service was erg goed. De bediening gebeurd door vrijwilligers die geld bij elkaar brengen voor goede doelen en het was makkelijk om afspraken te maken met de kok over wat zij speciaal voor ons gezeldschap kon koken. In haar woorden een "puur en eerlijke" maatijd.
Wel ben ik na deze eerste veganistische ervaring nog niet overtuigd dat het helemaal mijn keuken is. Ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen omdat ik nog geen referentie-kader heb opgebouwd over veganistisch eten, maar de keuken van niet-veganistisch eten vind ik doorgaans lekkerder dan wat ik hier op had.
Marrie77 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Bij binnenkomst valt inderdaad de schaarse inrichting op, het is inderdaad wel in krakersstijl. Maar het eten maakt dit allemaal weer goed! We begonnen eerst met spread & bread: zelf gemaakt brood met een soort humus; deze was niet erg smaakvol, het geheel vulde wel. Toen kwam na ongeveer 10 minuten het hoofdgerecht. Ik had de tandoori main course en mijn tafelgenoot de gnocchi. Mijn gerecht was een variatie aan smaakexplosies: de combi met de tofublokjes overgoten met echt pittige tandoorisaus en de smaakvolle samosa's was echt heerlijk. De spinazie die erbij zat vond ik minder, maar de rest maakt dit zeker goed. De pappadum gaf een lekkere knapperigheid aan het geheel. Mijn tafelgenoot genoot ook zeker van de gnocchi; het was erg vullend, maar de smaak was goed. Ik weet 1 ding zeker; wij komen hier nog eens terug om eerlijk, puur en diervriendelijk te eten.
Eddelicious .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Mijn favoriete plek om te eten in Utrecht: heerlijk, eerlijk, niet duur en altijd gezellig. Bewijs dat je niets mist als je veganistisch eet!
Renee J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Dit is werkelijk mijn favoriete eetcafé. Ik vind het erg bijzonder dat ze met een keuken vol vrijwilligers elke maand (!) een nieuw en zeer creatief menu opstellen. Het is altijd lekker, en de prijs is bespottelijk laag. De informele sfeer vind ik prettig; het personeel is misschien niet super-efficiënt maar wel heel aardig en sociaal. De fooi gaat naar een goed doel, en dat geeft mij een goed gevoel :)
Elea B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Het eten is hier heerlijk en goedkoop: er zijn maar weinig plaatsen waar je veganistisch kunt eten en dat vind ik altijd jammer. Erg leuk is dat er een wisselend daggerecht is en dat je de drie (heerlijke) voorgerechten gecombineerd als hoofdgerecht kunt bestellen!
De service laat te wensen over: ze hebben maar een tafeltje of 10 en toch duurt het vaak erg lang voor je geholpen wordt. Maar de sfeer is informeel (en de prijzen ook) dus ik kan daar niet erg over inzitten.
June V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2009
Ontzettend lekker gegeten voor een klein prijsje.
Erg verrassend kwa smaak en mondgevoel.
Zeker een aanrader, helemaal top en ook wanneer je niet voor het restaurant komt maar voor de leuke avonden met muziek enzo.