Kitchen & Bar Van Rijn

Rembrandtplein 17I 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-204500555

Over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Kitchen & Bar Van Rijn is een blikvanger op het Rembrandtplein. Buiten een uitnodigend terras waar je ontspannen mensen kunt kijken in de zon. Binnen is de hoogte van het restaurant indrukwekkend, de verlichting accentueert de opvallende inrichting en creëert een gezellige sfeer. Je kunt hier iedere dag terecht voor een voortreffelijke lunch of diner. De gevarieerde kaart biedt iedere wereldburger iets lekkers, regelmatig ondersteunt met live muziek.

Meer informatie over restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

• Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Sfeer etc. prima, maar het eten was echt verschrikkelijk. Eten/borden was niet mooi opgemaakt, smaak was prima maar bereiding was zeer slecht. Vlees was niet goed gaar etc.
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en erg aardige bediening
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
wat een feest om hier te eten. zeer vriendelijk en gastvrij personeel en het eten was heerlijk!
isabelle E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Stijlvol ingericht, leuke sfeer, hippe tent en na het eten (op vrijdag avond) hoef je niet te verkassen voor 'een drankje' want langzaam verandert het restaurant in een hippe bar/grand cafe. Leuke avond gehad. Eten was gewoon goed maar niet uitzonderlijk.
m.denneboom .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
erg leuk restaurant,leuke inrichting, zeer plezierige bediening, alle gekozen gerechten heerlijk, voor oudere mensen wel harde muziek.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk eten, snelle bediening
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
we gaven vooraf aan dat we naar theater moesten en daarmee werd pro-actief rekening houden. Ontvangst t/m afscheid was professioneel en vriendelijk. Gerechten waren prima in orde.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg goede gerechten, smaakvol en goede porties.
We komen vaker ondanks dat het erg toeristisch is.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het vlees werd iets te koud opgediend maar dat was dan ook het enige minpunt. De rest was heerlijk en de sfeer maakte voor ons de rest van de avond perfect.
mulderinie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellig in een releaxte sfeer lekker eten, live DJ en muzikant in lounge sfeer is een goede begeleiding voor het diner of gewoon een drankje voor het uitgaan, zeer attente bediening en aangegeven voorkeur netjes uitgevoerd.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en oplettende bediening, lekkere cocktails en goede wijn. Ondanks de drukte was de keuken erg snel.
Mariët W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lang moeten wachten op eerste drankje, oa omdat er iets mis was met de tap. Uiteindelijk andere, duurdere keuze moeten maken. Prijs/ kwaliteit verhouding loopt helemaal mis omdat voor alles extra betaald moet worden ( brood, klein schaaltje frites, sla) , water ook duur. Toiletten onfris
odette291263 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke gegeten bij het sfeervolle restaurant Van Rijn. Carpaccio, zalm, entrecote, surf en turf waren allemaal heerlijk. Desert Dame Blanche smaakte ook weer heerlijk. Vriendelijke bediening, maar naar mijn mening werd er iets te vaak gevraagd, of het smaakte en dan heb ik het over een keer of 10. Kom zeker terug voor de surf en turf.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooie entourage en goede service, maar eten en wijn teleurstellend en overpriced.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Na ongeveer een jaar weer bij Van Rijn neergestreken. Dit blijft een nog weinig ontdekte parel in hartje Amsterdam. Hartelijke ontvangst en bediening door een jonge en enthousiaste crew, met verstand van zaken. We kozen met zijn vieren voor het vijf gangenmenu. Een deel van het gezelschap wilde iets afwijken van het menu. Geen enkel probleem hier en dus werden we vergast op zalige coquilles in plaats van de entrecote die overigens ook de goedkeuring van een van de tafelgenoten kon wegdragen. Verder aten we ceviche van zeeduivel met soft shell crabs, een sensationeel warm/koud gerecht van kreeft, daarna griet met een zachte kreeftensaus en tot slot een fantasie op basis van panna cotta. Alles even prima bedacht en klaar gemaakt en overal de perfecte cuisson. Inclusief twee flessen Sancerre kwam de rekening op minder dan € 300. Een absoluut koopje, zeker als je ook het niveau van de ingrediënten in aanmerking neemt, die je in menige sterrenzaak moet missen.
jpjfholla H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend eten in een levendige ambiance (terras Rembrandtplein) met goede bediening.
Joris05 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ik was hier op maandag 17 juli met een groep van 19 personen. Een spontaan etentje na een reünie van de musical Cats in Carré en vindt s'avonds dan bij mooi weer maar eens á la minute een plaats op een terras voor 19 personen. Dat was voor de manager van dit restaurant geen probleem ondanks de drukte. We konden zoals gewenst een uur later aanschuiven aan een gezellig gedekte tafel in L-vorm op het terras.
Alle hoofdgerechten prima op smaak en keurig verzorgd. Vooral de zalm kreeg veel waardering van deze groep kritische mensen.
Kraanwater tijdens het diner, allemaal apart afrekenen en speciale allergie dinerverzoeken waren verder geen probleem voor dit restaurant. Verder prima en geduldig personeel voor deze groep lastige mensen. Chapeau! ... Dat verwacht je niet zomaar op zo een toeristische locatie
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De service was erg goed. De meeste gerechten smaakvol. Alleen de rissotto werd overheerst door de kaas. Al met al lekker gegeten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben dit restaurant bezocht omdat op de website van IENS het restaurant verscheen bij de filter VEGANISTISCH. Die filter klopt niet. Aantal veganistische gerechten op het menu: zero, nul, nada.
Ik weet niet waar de fout ligt, bij het restaurant of bij IENS, maar laat iemand de vermelding veganistisch weghalen. De vermelding vegetarisch ook trouwens, want gegrilde geitenkaas en risotto als enige keuzes, dan kan niet anno nu. Zo moeilijk is het echt niet, plantaardig koken.
We hebben dus alleen maar een cocktail gedronken met wat olijven erbij en zijn toen vertrokken.
De inrichting van het restaurant is top, de bediening is vriendelijk.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bijzonder restaurant zo midden op het Rembrandtplein. Mooi pand, sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en goed verzorgde gerechten met diverse smaaksensaties.
Ik vond alleen de tafel bij de deur aan de frisse kant, steeds wanneer er andere gasten binnenkwamen voelde je kou over de tafel trekken.
Geslaagde avond gehad, aanrader!