Over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Kitchen & Bar Van Rijn is een blikvanger op het Rembrandtplein. Buiten een uitnodigend terras waar je ontspannen mensen kunt kijken in de zon. Binnen is de hoogte van het restaurant indrukwekkend, de verlichting accentueert de opvallende inrichting en creëert een gezellige sfeer. Je kunt hier iedere dag terecht voor een voortreffelijke lunch of diner. De gevarieerde kaart biedt iedere wereldburger iets lekkers, regelmatig ondersteunt met live muziek.

Meer informatie over restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

9,1

Jouw recensie over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Onlangs hier voor de tweede keer gegeten en het was de eerste keer blijkbaar geen toevalstreffer. Dat tonijntartaartje met ingelegd zuur en wasabi... Die risotto met die parmezaanse kaaskoekjes... Die Angus steak... Bam! wat kunnen die gasten koken zeg! Echt heel erg lekker, op een plek waar je het niet verwacht en dan ook nog eens voor een hele prima prijs. Wij zijn fan!
Beste Caroline,

Bedankt voor je positieve review.
Het maakt het team erg blij om te horen dat jullie ook deze keer hebben genoten.
Natuurlijk hopen wij jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Van ontvangst tot na het dessert top geregeld. Perfect rekening gehouden met allergieën. Absoluut een aanrader!
Beste Ivo,

Bedankt voor uw positieve review over Van Rijn.
Goed om te horen dat de service u goed beviel, en dat u hierdoor heeft kunnen genieten van het eten.
Wij hopen u snel weer bij Van Rijn te zien.

Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Geweldige bediening en eten van voortreffelijke kwaliteit. Zeer goede wijn. Een en al verwennerij. We komen regelmatig terug en ervaren telkens goede service en heerlijke eten.
Beste Yvette,

Wij willen u bedanken voor uw recensie.
Team Van Rijn doet elke keer haar best om service en kwaliteit te leveren.
Het maakt het team dan ook erg blij om te horen dat u - als vaste gast - aan elk bezoek een prettige ervaring overhoudt.
Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We zijn heel erg tevreden. Bijzonder lekker gegeten met zeer vriendelijke en professionele bediening. Een van de gasten eet glutenvrij als coeliakie-patiënt. Dat was helemaal geen probleem. Lekkere wijn ook. Alle reden om hier nog vaker naar toe te gaan. Echt super
Beste Bart,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
Het is fijn om terug te lezen dat uw bezoek aan Van Rijn een prettig ervaring is geweest.
Team Van Rijn kijkt uit naar uw volgende bezoek.

Tim R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Restaurant is aan te raden als je naar Amsterdam gaat,de smaken,kleuren originaliteit van de gerechten zijn top prijs kwaliteit zit goed
Beste Tim,

Wij willen u bedanken voor uw positieve review, en uw bezoek aan ons restaurant.
Het team hoopt u binnenkort nog eens terug te zien.

Nas H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Mooie ambiance! Viel gelijk op. Goed ontvangst, jassen werden keurig aangenomen en werden naar onze tafel begeleid. Heerlijk een ronde tafel en midden in het restaurant. Hier had ik goed overzicht van zowel de bar, de keuken als het mooie restaurant zelf. De service was erg fijn, de manager kwam regelmatig onze glazen bijvullen met fles water die wij gekoeld hadden staan op tafel (het gaat om dat soort kleine dingen die medebepalend zijn). Het is wat aan de prijzige kant, maar dat weet je van te voren. De bediening was prettig en toegankelijk. Mooie wijnkaart en heerlijk eten op het menu. De hert smaakte dan ook uitstekend en de frietjes welke ik erbij had besteld, waren erg lekker. Niet vettig of te hard. Prijs kwaliteit verhouding is keurig. Wat ik wel miste was een schaaltje (groene) groente. Sla kon wel, dus dan maar dat genomen, maar als dat het enige is, ga ik er geen ster voor inleveren. Te makkelijk om te kijken naar wat niet goed was, terwijl al het ander verder perfect was. Er werd keurig uitgelegd wat er op je bord lag tijdens het serveren. Het was wel druk in het restaurant, zowel met mensen, ook groepen (wat gezellig is) als qua geluid. Na een drukke week bij Van Rijn een goed en rustig gesprek hebben, zou ik niet adviseren op een donderdag. Wel als je na een drukke week zin hebt om lekker in je weekend stemming te komen. Sfeervol en gezellig! Wij werden ook echt bediend en maakte tussendoor ook zeker een praatje met onze serveerster. Prettig en goed, dat dit niet elke keer een ander is. Zij hebben blijkbaar ook live muziek in het weekend en dat ga ik zeker nog eens meemaken. Kortom, een aanrader! Ik kom hier vaker terug.
Beste Nas,

Bedankt voor het achterlaten van een review op IENS.
Team Van Rijn waardeert de feedback, zowel positief als negatief.
Wij vinden het erg fijn dat u van uw bezoek heeft genoten.
Het team hoopt u snel weer welkom te heten bij Van Rijn.

Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Goede grootstedelijke tent. Live muziek. En super bediening
Beste Marc,

Bedankt voor uw positieve review over Van Rijn.
Het maakt van Van Rijn erg blij dat u van de ambiance en het eten heeft genoten.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Jacoba N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten en genoten van de muziek.
Beste Jacoba,

Bedankt voor je review.
Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het eten en de ambiance.
Team Van Rijn hoopt jullie snel weer te verwelkomen.

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super entourage
Jammer dat we t brood nog niet ophadden of het hoofdgerecht was er al
Was alles binnen een half uur
Moest een gezellige avond worden met eten, wij hebben t gedaan met wijn ????

Komen zeker nog weer terug

10+ voor de bediening
Beste Peter,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.
Zowel positieve als negatieve feedback wordt gewaardeerd door het team.
Desondanks hoopt Team Van Rijn jullie snel weer te verwelkomen.

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Bediening was uitermate slecht. Drankjes besteld die niet kwamen, fles wijn werd pas open gemaakt terwijl we bijna klaar waren met het hoofdgerecht. Niet attent dus.
Het hoofdgerecht surf & turf was van matige kwaliteit. Kreeft was droog en smaakloos. De bearnaise saus was koud en te dik. Ik kom hier niet snel terug
Beste Chris,

We betreuren dat uw ervaring aan Van Rijn niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Wij willen u dan ook erg bedanken voor het delen van uw review.
Zowel positieve als negatieve feedback wordt door het team serieus genomen.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen, en de gewenste service te leveren.

Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Geweldig lekker gegeten. Risotto was overheerlijk en de wijn perfect! Personeel aardig en behulpzaam. Met an zessen werden we snel geholpen.
Beste Danielle,

Wij zijn erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven.
Uw feedback maakt het team dan ook erg blij.
Hopelijk zien we je snel terug bij Van Rijn.

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
hoge ruimte geeft onrustige akoestiek. Bediening ruimte en eten uitstekend. Koffie apparaat was defect en we moeten iets langer wachten op onze cappuccino.
Beste Willem,

Team Van Rijn stelt uw feedback erg op prijs.
We waarderen alle feedback, zowel positief als negatief.
Uw feedback zal dan ook gedeeld worden met Team Van Rijn.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Tim R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
ideaal voor wie originele culinaire gerechten wil ontdekken,en vertoeven in een gezellig kader,waar prijs kwaliteit zeker rekening mee is gehouden.Kortom wie in Amsterdam verblijft moet zeker eens Kitchen en bar Van rijn eens bezoeken,ideaal ook bij mooi weer om eens te luieren op het groot terras dat ze hebben.
Beste Tim,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.
Het is erg fijn om terug te lezen dat u een prettige ervaring bij ons heeft gehad.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Vanavond lekker gedineerd. Er wordt duidelijk gebruik gemaakt van mooie stukken vlees, erg goed bereid en de borden waren verzorg opgemaakt. De bediening zeer attent met een goede toelichting op de gerechten. Tevens alert op allergieën.
Beste Fabian,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
Het team Van Rijn is dan ook erg blij met de feedback.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten, speciale uitleg bij de gerechten en persoonlijke service.
Sfeer goed en leuk ingericht met later op de avond meer muziek.
Onverwachte plek in het toeristische deel vd stad!
Beste Wouter V,

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Het is fijn om terug te lezen dat u zo'n prettige ervaring bij ons heeft gehad.
We hopen u binnenkort opnieuw te zien.

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk geluncht. Mooi terras . prima bediening snel en heel vriendelijk.
Beste Anneke,

Wederom bedankt voor uw fijne review. Wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite neemt om een review te plaatsen. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen ontvangen.

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Prima service en heerlijk gegeten. Terras en prachtig weer. Het kon niet stuk.
De bediening vriendelijk en snel. Het leek wel vakantie.
Beste Anneke,

Bedankt voor uw fijne en vrolijke recensie. Erg fijn te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad en we hopen u nog eens een 'vakantiegevoel in eigen land' te kunnen bieden.

Carola L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik vind het een erg goede keuken en zeer gastvriendelijke bediening.
Voor mijn eigen portemonnaie kan de menukaart beter iets lager geprijsd zijn.19,50 euro betalen voor een, overigens heerlijke, risotte vind ik aan de dure kant. ik zou adviseren 16,50 euro.
Ook desserts aanbieden van 5 euro lijkt me verstandig.

MvG Carola uit Amsterdam
Beste Carola,

Bedankt dat je de moeite hebt om een review te schrijven. We zijn blij te horen dat je een prettig ervaring hebt gehad. Wij zijn blij met alle feedback. Hopelijk zien we je snel weer terug bij ons in het restaurant.

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooi en gezellig restaurant met hele alerte en lieve bediening. Reageren overal gelijk op. Bv de patatjes waren vergeten, wordt er gelijk koffie aangeboden en patatjes zijn van de bon gehaald.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Sfeer etc. prima, maar het eten was echt verschrikkelijk. Eten/borden was niet mooi opgemaakt, smaak was prima maar bereiding was zeer slecht. Vlees was niet goed gaar etc.