Kitchen & Bar Van Rijn

Rembrandtplein 17I 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-204500555

Over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Kitchen & Bar Van Rijn is een blikvanger op het Rembrandtplein. Buiten een uitnodigend terras waar je ontspannen mensen kunt kijken in de zon. Binnen is de hoogte van het restaurant indrukwekkend, de verlichting accentueert de opvallende inrichting en creëert een gezellige sfeer. Je kunt hier iedere dag terecht voor een voortreffelijke lunch of diner. De gevarieerde kaart biedt iedere wereldburger iets lekkers, regelmatig ondersteunt met live muziek.

Meer informatie over restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

• Af te huren , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Sander B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooie entourage en goede service, maar eten en wijn teleurstellend en overpriced.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Na ongeveer een jaar weer bij Van Rijn neergestreken. Dit blijft een nog weinig ontdekte parel in hartje Amsterdam. Hartelijke ontvangst en bediening door een jonge en enthousiaste crew, met verstand van zaken. We kozen met zijn vieren voor het vijf gangenmenu. Een deel van het gezelschap wilde iets afwijken van het menu. Geen enkel probleem hier en dus werden we vergast op zalige coquilles in plaats van de entrecote die overigens ook de goedkeuring van een van de tafelgenoten kon wegdragen. Verder aten we ceviche van zeeduivel met soft shell crabs, een sensationeel warm/koud gerecht van kreeft, daarna griet met een zachte kreeftensaus en tot slot een fantasie op basis van panna cotta. Alles even prima bedacht en klaar gemaakt en overal de perfecte cuisson. Inclusief twee flessen Sancerre kwam de rekening op minder dan € 300. Een absoluut koopje, zeker als je ook het niveau van de ingrediënten in aanmerking neemt, die je in menige sterrenzaak moet missen.
jpjfholla H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend eten in een levendige ambiance (terras Rembrandtplein) met goede bediening.
Joris05 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ik was hier op maandag 17 juli met een groep van 19 personen. Een spontaan etentje na een reünie van de musical Cats in Carré en vindt s'avonds dan bij mooi weer maar eens á la minute een plaats op een terras voor 19 personen. Dat was voor de manager van dit restaurant geen probleem ondanks de drukte. We konden zoals gewenst een uur later aanschuiven aan een gezellig gedekte tafel in L-vorm op het terras.
Alle hoofdgerechten prima op smaak en keurig verzorgd. Vooral de zalm kreeg veel waardering van deze groep kritische mensen.
Kraanwater tijdens het diner, allemaal apart afrekenen en speciale allergie dinerverzoeken waren verder geen probleem voor dit restaurant. Verder prima en geduldig personeel voor deze groep lastige mensen. Chapeau! ... Dat verwacht je niet zomaar op zo een toeristische locatie
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De service was erg goed. De meeste gerechten smaakvol. Alleen de rissotto werd overheerst door de kaas. Al met al lekker gegeten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben dit restaurant bezocht omdat op de website van IENS het restaurant verscheen bij de filter VEGANISTISCH. Die filter klopt niet. Aantal veganistische gerechten op het menu: zero, nul, nada.
Ik weet niet waar de fout ligt, bij het restaurant of bij IENS, maar laat iemand de vermelding veganistisch weghalen. De vermelding vegetarisch ook trouwens, want gegrilde geitenkaas en risotto als enige keuzes, dan kan niet anno nu. Zo moeilijk is het echt niet, plantaardig koken.
We hebben dus alleen maar een cocktail gedronken met wat olijven erbij en zijn toen vertrokken.
De inrichting van het restaurant is top, de bediening is vriendelijk.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bijzonder restaurant zo midden op het Rembrandtplein. Mooi pand, sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en goed verzorgde gerechten met diverse smaaksensaties.
Ik vond alleen de tafel bij de deur aan de frisse kant, steeds wanneer er andere gasten binnenkwamen voelde je kou over de tafel trekken.
Geslaagde avond gehad, aanrader!
M&V ..
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik was hier op zaterdag 6 juni geweest voor lunch. Ben hier al vaker geweest. Als je in het centrum van Amsterdam heerlijk wilt lunchen in een rustig en sfeervolle omgeving, dan moet je hier zijn. Ik had een Seafood Salad besteld, met een dubbele espresso macchiato en een verse muntthee. De salade was weer zalig. Stukjes kreeft en coquilles door de salade heen met plakjes gerookte zalm. Als je van seafood houdt, dan is dit een must try gerecht. Bij de salade krijg je warm vers gebakken brood met roomboter, heerlijk. Dit is gewoon een toprestaurant in Amsterdam.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Kwaliteit van het eten was prima, sfeer in de zaak goed. Helaas was de bediening steeds veel te laat en aboluut niet alert, dit deed volledig afbreukmaan de totale beleving, helaas.
Remy K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Altijd heerlijk om bij Van Rijn te eten, drinken of hangen. Dit keer de zalm gehad... m'n nieuwe nummer 1 op deze kaart!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Verfijnde gerechten en service with a smile.
Janklomp .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Zondag avond 9 April 2017.
Heerlijk gedineerd bij van Rijn op het Rembrandtplein Amsterdam.
De gerechten werden met zorg opgemaakt een plaatje voor het oog. De steak die ik had besteld was precies zoals ik had doorgeven aan de serveerster. Mijn partner kreeg een risotto voorgeschoteld die ook met veel aandacht was bereid en zeer smakelijk was. Ik heb even geproefd. De open keuken is een lust om naar te kijken de jonge koks kunnen er wat van. De bediening is vakkundig en plezierig in de omgang. Wij komen zeker weer terug bij dit trendy restaurant op deze mooie locatie.
Ditte K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Enige jammere vonden wij dat ze (moeten) proberen allerlei extra's te verkopen. Duurdere wijn ipv de huiswijn, meerdere gangen als je voor 3-gangen gekozen hebt, etc.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag hier gedineerd en dat is uitstekend bevallen. Afgegaan op de goede recensies en onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Gerechten van het 4gangenmenu en bijbehorende wijnen waren heerlijk en de service uitstekend! De manager kwam aan tafel en was ook oprecht geïnteresseerd naar onze beleving. Je verwacht het niet op her Rembrandtplein, maar deze zaak is echt een pareltje. Prijskwaliteitverhouding prima.
S_S .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
zaterdag 28 Januari heerlijk gegeten met zijn vieren. we hadden een 4-gangenmenu en dit waren heerlijke gerechten en die werden ook verrassend geserveerd, heel lekker en hele vriendelijke en vlotte bediening. Leuke zaak groot maar toch sfeervol.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten in van Rijn. Mooie grote sfeer volle zaak.
Vriendelijke bediening, maar af en toe lastig om hun aandacht te krijgen.
Leuk om hier te eten met een grote groep vrienden.
Gail P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Erg leuk neiuwe tent op een anders zeer touristisch plek. Lekker gegeten en mooi uitzicht - zeer vriendelijke bediening. Wij komen terug.
M&V ..
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was hier op zaterdag 3 december 2016 rond 12:00u geweest voor lunch. Had een "Seafood Salad" besteld. Was werkelijk heerlijk! Met Sint Jacobsschelp, kreeft, gerookte zalm en gebakken tongfilet. Werd geserveerd met lekker warm brood met boter (op temperatuur). Als ik toch iets moet aanmerken, dan zal ik de tongfilet weglaten en vervangen door warme gamba's. Dat kon je bij de vorige menukaart als extra topic nemen op de Ceasar salad. Persoonlijk vind ik dit veel lekkerder en meer passen in het geheel van deze "Seafood Salad".
Het personeel was vriendelijk en attent. De ambiance was sfeervol in het restaurant. Gezellig maar toch ook strak en modern. Top tent!
John F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuk restaurant waar ik vrijdagavond even snel een hapje heb gegeten hoewel dit niet mijn bedoeling was. Sfeervol, geen opsmuk maar vriendelijk en gastvrij. Als je met enige regelmaat in een sterrenrestaurant eet, is dit zeker een goed alternatief, Betaalbaar en sfeervol. De sfeer van het drukke Amsterdam merk je zowel binnen als buiten. Ik vond het leuk en gezellig. Heerlijk gegeten binnen een redelijk tijd. Bedankt top, ook zonder ster kun je goed presteren.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hier met grote groep een lunch genoten en zeer goed bevallen. Wat een topzaak op toplocatie. Zeer vriendelijk personeel lekkere gerechten zeer zeker een herhaling waard