Kitchen & Bar Van Rijn

Rembrandtplein 17I 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-204500555

Over restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

Kitchen & Bar Van Rijn is een blikvanger op het Rembrandtplein. Buiten een uitnodigend terras waar je ontspannen mensen kunt kijken in de zon. Binnen is de hoogte van het restaurant indrukwekkend, de verlichting accentueert de opvallende inrichting en creëert een gezellige sfeer. Je kunt hier iedere dag terecht voor een voortreffelijke lunch of diner. De gevarieerde kaart biedt iedere wereldburger iets lekkers, regelmatig ondersteunt met live muziek.

Meer informatie over restaurant Kitchen & Bar Van Rijn

MenV .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuk restaurant waar ik vrijdagavond even snel een hapje heb gegeten hoewel dit niet mijn bedoeling was. Sfeervol, geen opsmuk maar vriendelijk en gastvrij. Als je met enige regelmaat in een sterrenrestaurant eet, is dit zeker een goed alternatief, Betaalbaar en sfeervol. De sfeer van het drukke Amsterdam merk je zowel binnen als buiten. Ik vond het leuk en gezellig. Heerlijk gegeten binnen een redelijk tijd. Bedankt top, ook zonder ster kun je goed presteren.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hier met grote groep een lunch genoten en zeer goed bevallen. Wat een topzaak op toplocatie. Zeer vriendelijk personeel lekkere gerechten zeer zeker een herhaling waard
Myranda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Genoten van een lekkere lunch op het terras van dit prachtig ingerichte restaurant. Aardige, behulpzame & vlotte bediening. De moeite waard om (toch) het Rembrandtplein weer eens op zoeken ;-)
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Niet de eerste en zeker niet de laatste keer bij Van Rijn. We zaten tussen lunch en diner in. Geen probleem hier. Vanaf 3 uur serveerde de sous-chef ons een uitgelezen 4 gangen vismenu. Alles even prachtig opgemaakt en rijk in details op je bord. Jammer dat zo weinig locals deze zaak weten te vinden. Het decor is prachtig, de bediening zonder meer goed en het eten vurrukuluk. Met een fles AIX en een fles water kwam de totale nota op € 133. Da's nog eens waar voor je geld!
PatriciaHoogvliet .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Paar weken terug hier wezen eten. Als voorgerecht een proeverij dit was wel oke niet helemaal mijn smaak maar wel goed. Hoofdgerecht, 2x de steak, best prijzig voor een klein stukje vlees met niks er bij word ook niet verteld dat je van alles bij moet bestellen.
Viel erg tegen.. Het decor is erg groot en massaal, maar wel leuk. Zou er niet terug komen.
LisavanDoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Vorige week hier met zn 2-en gegeten. En beide het 3-gangen menu gekozen met hier en daar een kleine aanpassing. Voor een zeer vriendelijk prijsje echt belachelijk goed gegeten.

Bediening kwam wat onprofessioneel over, wist de naam van de wijn niet goed uit te spreken en miste wat charme. Ook de dame van het ontvangst kwam enigszins 'verdwaald' over.

Verder een mooie zaak waar de keuken zeker een extra vermelding verdient!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Prachtige setting op een mooie locatie. Perfect voor romantisch samen, of met vrienden of collega's. Geweldig om de koks hard aan het werk te zien in de open keuken. De jonge medewerkers van de bediening komen erg onprofessioneel over.
RicoTopchef .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Met ons gezin een dagje Amsterdam, naar het Rijks en daarna even snel wat eten. We hebben de lunchkaart genomen.

Onze kinderen hadden een pannini met alles er op en een voortreffelijke (medium gebakken) hamburger. Wij een heerlijke salade met padenstoelen, bietjes, witlof en balsamico. alles klopte! we vroegen om er geen brood bij te serveren en ter vervanging kregen wij een bakje met extra salade.

Vriendelijke bediening, leuke entourage.

Een klein dingetje. vlak bij ons stond een grote stalen pilaar met op ongeveer anderhalve meter een dot kauwgom..... we hebben er maar om gelachen :)
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Op een toeristische trekpleister aan het Rembrandtplein verwacht je niet dat je hier zo goed geholpen wordt. Een mooi restaurant, met warme tinten ingericht en een grote open keuken. De bediening is prima. De gerechten die gereserveerd worden zijn oké, maar ook niet meer. Het mist net allemaal het beetje extra. De Rib eye was wat smaakloos, en de rode wijn jus was erg zout. Voor de bijgerechten moet je bijbetalen. De frietjes waren wat slap. De kabeljauw was wat te ver door gegaard. De prijs kwaliteit verhouding is niet in evenwicht. Dan merk je dat je op een toeristische plek zit en je wat meer moet betalen.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
In de hectiek van Amsterdam op zoek naar een restaurant aan het Rembrandtplein, komen we uit bij van Rijn. We Werden ontvangen door de gast dame die ons naar onze tafel bracht alwaar het voor ons een uiterst prettig avondje uit eten starten. Prijs kwaliteit goed in verhouding vriendelijke bediening snel adequaat kundig. Een van onze tafel genoten vroeg om een variatie van groente als hoofdgerecht gemaakt kon worden, was geen punt de kok had er duidelijk zin. Omdat we voldaan waren van het lekkere eten wilde we toch het nagerecht proberen de appel kaneel en creme brullee wat een mini feest van smaken op een bord. We komen zeker terug.
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Aangenaam New Yorks aandoend etablissement, eerst in/voor het raam geborreld met uitzicht op het Rembrandtplein al met al beetje toerist in eigen stad gevoel.
Niet gereserveerd dus weinig keus wat tafel betreft want vol. Helaas pal voor de hele drukke keuken en naast een groot (mannen) gezelschap waardoor het nogal luidruchtig was.
Vlot personeel in alle opzichten. Amuse van watermeloen zag er mooi uit en was verrassend, zalm asian style geen topper qua aziatische smaken maar absoluut goed bereid met kleine extra verassing van zalm erbij.

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Kwamen door toeval hier terecht. Het Rembrandtsplein is niet direct favoriet. Het restaurant ziet er schitterend, werelds uit. Het eten vond ik, ondanks de indrukwekkend uitziende keuken, niet heel bijzonder. Het is er vrij duur maar dat kun je ook op zo´n locatie verwachten. Prima plek.
Anne-1979 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De inrichting en sfeer bij Van Rijn zijn al erg prettig. Relaxt.

De bediening is vriendelijk en professioneel. We werden door verschillende personen bediend, maar allemaal vriendelijk en goed. Er werd meerdere keren - zonder dat het opdringerig was - gevraagd of alles naar wens was.

Het eten was heerlijk, echt heel lekker. Beschaafde porties, dus voldoende ruimte voor een toetje.

Kortom; zeker een aanrader als je in Amsterdam centrum wilt eten.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wat een prachtige ambiance aan het gezellige Rembrandtplein. Prima attent personeel die duidelijk uitleg geeft wat de mogelijkheden zijn.
Met z'n vieren heerlijk genoten van de prima bereide lunch.
Absoluut voor herhaling vatbaar en dan voor een dinner. Ik zet dit restaurant op mijn wishlist
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eerst op het terras gezeten, het terras is een beetje karig ingericht. Wel een goede Grüner gedronken die mooi op temperatuur was. Het borrelplankje was goed en een mooi portie. De service buiten was goed alleen iets te amicaal. Later naar binnengegaan om daar te dineren. Vooraf de lamsproeverij was erg smakelijk. Binnen een geweldige ambiance waarmee de verwachtingen al direct hoog liggen. Het hoofdgerecht was bijzonder goed, had een mooi stukje biefstuk de goed gebakken was. De service binnen begon wel steeds lomper en amicaler te worden. Het dessert was werkelijk zeer goed. Alleen de prijs kwaliteit ligt wel een beetje uit verhouding. De service zou strakker kunnen en netter.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ons favoriete restaurant aan het Rembrandtplein. Qua locatie en decor fantastisch, zeer attent en oplettend personeel. De gerechten zijn met zorg gemaakt en worden erg mooi opgediend. Het is een feestje om hier te eten. Als voorgerecht de proeverij heerlijke kleine hapjes verschillende smaken. De hoofdgerechten zalm en pasta waren ook heerlijk. De dame blanche wordt stukgeslagen, de chocolade gecombineerd met warme saus is zo lekker. We komen zeker terug.
Femke2906 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Al een tijd vergeten een reactie te plaatsen. Ik heb ongeveer een maand terug bij kitchen en bar van Rijn gegeten.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk en goed ontvangen. Naar onze tafel begeleid en meteen gevraagd wat we als aperitief wouden. Helemaal goed! Daarna hebben we rustig de tijd gekregen om de kaart te bekijken. We besloten om voor een verassing menu te gaan. Nou wat was dat een feest. Ik heb in tijden niet zo heerlijk gegeten! De smaken en presentatie waren perfect op elkaar afgestemd. Totaal het tegenovergestelde wat je verwacht op deze locatie. We wouden t rustig aan doen en daar werd ook goed rekening mee gehouden. We hadden bij het menu een passend wijn arrangement waar ook goed over nagedacht was.
Eigenlijk was het allemaal in een woord top! Ik kom zeker terug en ga het zeker aanraden aan vrienden en familie!
Brem71 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Gisteren hebben mijn vrouw en ik in Kitchen & Bar Van Rijn gedineerd. De fantastische uitstalling van Van Rijn met een bijna buitenlandse sfeer heeft ons verbaast op deze plek.
De bediening was vriendelijk en goed geïnformeerd.
We hebben als vooraf genoten van een proeverij van Van Rijn en als hoofdrecht een super verse Fuits de Mer voor twee personen. Je kan kiezen uit een ruim assortiment van heerlijke wijnen en de bediening heeft ons goed geadviseerd met het maken van de juiste keuze.
Het was een mooie diner avond, we hebben genoten.
Uberfoody .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ik heb afgelopen week gegeten bij van Rijn, een hele positieve ervaring.
Beef Toban en lambsracks gegeten, ( ja inderdaad, ik houd van vlees), en allebei top met lekkere garnituur. Gewoon huiswijn gedronken en die was prima. Bediening was zeer attent, de entourage is echt stijlvol, muziek passend, wij komen zeker terug!