Over restaurant Kitch&

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Meer informatie over restaurant Kitch&

• Speciale voorwaarden om te komen
    Parkeren kun je het best op de 'Haagweg Parking', drie minuten lopen naar het restaurant of met een gratis shuttle service!

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Wi-Fi
Eten8,4/10
Service8,4/10
Decor8,1/10
Gera L. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vanavond kennis gemaakt met Kitch& en het was echt een verrassing om dit restaurant te ontdekken. Met mijn ervaring bij de top 10 van Lekker-restaurants overal in Nederland kun je rustig zeggen dat ik wat gewend ben. Bij Kitch& was het een ware verrassing om te ontdekken wat er allemaal geboden werd aan superkwaliteit. Hoe speciaal is dit eten, het begon al met de keuze van gerechten. We namen beiden het verrassingsmenu van 5 gangen. Volop kansen om allerlei lekkers te proeven, het zag er allemaal even mooi uit, en smaakte ook nog bijzonder. De bediening was top, de entourage, het eten, allemaal perfect. Mensen die zeuren dat het te duur is, weten niet te waarderen wat er neergezet worden door topkoks, die moeten voortaan maar even naar de zaak met de gele M. Of naar de Librije in Zwolle en dan kwaliteit en rekening vergelijken.
Dit etentje was 100% de moeite waard, een bijna overvloed aan lekkere hapjes en er zijn maar weinig restaurants van deze prijsklasse in Leiden die dit kunnen verbeteren en waar je dan ook met een gevuld gevoel de deur verlaat.
Hans F. Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke kleine en erg smaakvolle gerechten. Al loopt de rekening bij het a la carte bestellen wel snel richting de €50 euro p/p wanneer je er een paar glazen wijn bijneemt. Hoewel de wijnen niet meer dan redelijk ( maar ook tegen een redelijke prijs ) smaakten is het altijd fijn dat er ook gewoon een karaf kraanwater op tafel wordt gezet wanneer daarom wordt gevraagd.
De keuze aan desserts viel ons een beetje tegen dus daar hebben we vanaf gezien. Het tempo tussen de gerechten had ook iets hoger gemogen. Maar we hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug naar dit restaurant met leuke en gezellige hoekjes.
Naomi92 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Jonge bediening die keurig hun werk doen. In voor een geintje en duidelijk weten waar ze het over hebben en wat ze serveren. Ontzettend bedankt, wij hebben genoten!
Dobos . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De bediening was super vriendelijk en servicegericht. Dacht goed mee en was flexibel met onze wensen. Erg prettig! Het eten was uitstekend. De kaart was niet te groot maar had wel genoeg variatie. We vonden het wel lastig om de portiegrootte in te schatten. De kleine amuses waren groter dan we dachten waardoor we wat sneller vol zaten omdat we er twee pp bestelden. De grootte van het bites gerecht (de ossenhaas) was die van een normaal voorgerecht en valt zeker aan te raden. Restaurant is heel mooi en sfeervol en ik raad het zeker aan! Uiteindelijk hebben we geen hoofdgerecht gedaan maar een gevarieerd nagerecht van zowel kaas als zoet. Het beviel goed!
Theo S. Fijnproever (9 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuke vroege avond gehad bij Kitch&, we hadden niet ziveel tijd en kozen voor het 3 gangen bites menu! Prima keuze een soort van ceviche vooraf, daarna een mooie , op de huid gebakken vis met risotto ! Dessert gewisseld voor kaas , ook dat was prima ! Prima betaalbare wijn . Goede correcte service
Marlies K. Bourgondiër (3 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zondag menu 4 gangen genomen. Lekker laten verrassen.
Mooie borden en heerlijk eten, we hebben een heerlijke avond gehad.
Zeer gastvrij ontvangen, en de bediening was TOP.
Jan V. Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Mega echt mega lekker gegeten.
Het kon snel het kon langzaam
Wat we wilden.
Onze dochter 13 heeft vegatarisch gegeten.
Zo apart.
En onze andere dochter 10, ja die wilde eigenlijk gewoon frietjes.
Nou daar kwamen ze .....
Huisgemaakte frietjes.
Zeldzaam lekker.
En dan wij de ouders en onze twee oudste zonen cocuies, zalm gebakken
Allemaal aparte gerechten en alles mega lekker.
En dan die chardonnay erbij.
Uit Australië.
Hele aardige bediening.
Vakkundig geholpen.
Geen woorden voor.
En gewoon parkeren op de haagweg.
Paar minuutjes lopen en hup je bent er.

Even onze rekening weer bijtanken want met zessen zo eten is natuurlijk een ander prijsje dan een pizza wegknagen.
Maar dan daarna zijn wij zeker weer van de partij.

AnneVoorschoten . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Altijd heerlijk eten. Ook vegetarisch altijd goed. Heerlijke wijnen. Vriendelijke bediening die weet waar ze het over hebben. Altijd een superavond hier.
BAMMM . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We vonden het niet zo goed, na verhouding te duur. Het gamba voorgerecht smaakte prima maar niet naar gamba, de zalm bij het hoofdgerecht was matig, de asperges goed maar slechts 3 stuks. Het ziet er mooi uit en de service gaat prima. De gerechtjes zien er wel leuk uit, de smaak valt tegen.
Roos M. Gastronoom (18 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteren voor theaterbezoek genoten van een viergangen theaterdiner en dat was een goede keuze. Er kwamen vier mooie gerechtjes op tafel (geen dessert), gevarieerde en allemaal even lekker. Als eerste een voortreffelijke parmaham met o.a. truffelolie, gevolgd door kroketjes van bouillabaisse. Als derde gerecht kwam een crèmesoepje van gepofte paprika met een crostini op tafel en het geheel werd afgesloten met op de huid gebakken kabeljauw met peultjes en risotto en nog een bak frites. Die laatste hadden van mij niet echt gehoeven maar anderen vinden dat misschien juist fijn. Lekker gegeten dus, fijne bediening en alles werd in een goed tempo geserveerd waardoor we ruim op tijd in het theater waren.
Pingy . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Theatermenu. Bijzondere gerechten. Uitstekende bediening. Gezellige ambiance. Toch nog wel prijzige rekening.
Tineke V. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vriendelijke bediening en ontvangst. Leuke en verrassende combinaties van de gerechtjes. Rustige ambiance, perfect voor een intiem dinertje. Aanrader.
Jordy V. Gastronoom (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
- We hebben 'de parade van de chef' gekozen. Een heerlijk 5-gangen diner met allerlei 'bites' om te delen. Erg leuk om zo te proeven van al het lekkers dat de chef maakt.
- Bediening is attent, vlot en gastvrij.
- Prijs is prima t.o.v. de kwaliteit.
Annejoy . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De bediening was vriendelijk en attent. Het eten was lekker, wel erg weinig groente. De frietjes waren buitengewoon lekker. Prima wijn. De muziek vond ik wat nikserig (muzak).
Johan T. Gastronoom (17 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Mooi restaurant ruim op gezet, het restaurant seveert kleine gerechtjes wij hadden het vijfgangenmaal van de chef dat was voldoende. Ook de bijpassende wijnen waren prima. Maar wat betrefd prijs kwaliteit vond ik het echt te duur.
Christophe O. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk uitgebreid genoten. Ontvangst aan de bar was top, geweldig goeie gin-tonic. Ruime keuze leuke en lekkere amuses. Als voorgerecht heb ik buikspek gekozen, welke bijzonder smakelijk was. Een hapje 3 x wortel ging er ook goed in, en ze maken een voortreffelijke tartaar. De hoofdgerechten zijn klassiek doch uitstekend. De keuze is beperkt, maar voldoende. Ze hebben een ruime wijnkaart, waarbij zowel de bestelde witte als rode wijn goed in de smaak gevallen zijn. De bediening was vriendelijk doch formeel. Al met al een geweldige avond gehad.
Rob D. Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Ivm bioscoopbezoek kitch& bezocht en het 4-gangen theatermenu gekozen. De zaak is een stuk chiquer dan de website doet vermoeden. Moderne klasse, mooie zaak. Men heeft naast de menu's een formule met foodshots (amuses), bites (voorgerechten) en big bites (hoofdgerechten), waarin je naar hartelust kunt variëren in soort en aantal. De menu's zijn verrassingen. Dit keer een drietal voorgerechten + hoofdgerecht, beginnend met een heerlijk stukje forel, vervolgens stukjes ossenhaas met ingelegde groenten, een wilde spinaziesoep en als hoofdgerecht heerlijke zwaardvis met risotto en groente. vLaamse frieten erbij. Alles begeleid met een heerlijke Chileense carmenère. Kortom, uitstekend keuze. Een beetje gehorige ruimte voorin het gebouw is het wel.
Theo S. Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Prima restaurant goed eten voor acceptabele prijs bediening netjes , beetje stijfjes mag wat losser al met al prima ervaring
Paul.gytha . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
5 gangen verrassingsmenu was geweldig en werd mooi opgemaakt geserveerd. Bediening sprak goed engels wat gewaardeerd werd door mijn collega's.
Frederique H. Fijnproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het eten was okay, maar het duurde heel erg lang. Tot het brood en het eerste voorgerechtje gebracht was, waren wij 1,5 uren verder. Desondanks wij daar iets van zeiden, heeft het eten in totaal 3,5 uren geduurd.
De baas en de meiden waten zeer vriendelijk, het eten ook okay. Het shared dining was leuk.