Kitch&

Rembrandtstraat 2 2311 VW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kitch&

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Meer informatie over restaurant Kitch&

• Kom je met de auto?
    Parkeren kun je het best op de 'Haagweg Parking', drie minuten lopen naar het restaurant of met een gratis shuttle service!

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Kitch&

Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Hier meerdere keren gegeten, en keer op keer een persoonlijke en vriendelijke benadering. Het concept met de bites sprak mij erg aan
De service is snel, en er wordt prettig advies m.b.t. wijnen en gerechten gegeven. Elke keer heerlijk gegeten.
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prettg restaurant met een keur van verschillende smaken op kleine bordjes geserveerd, vriendelijke bediening!
Aanrader in Leiden
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vlak voor kerst weer eens bij Kitch& gegeten, door de tijd heen hier zo'n 6-7 keer gegeten en de zorg en aandacht is altijd meer dan prima! 5-gangen verrassingsmenu met een heerlijk wijn (italiaanse Trentino?). Als ik dan toch een opmerking mag plaatsen: de bieten 'cheesecake' bij de voorgerechten was zo'n goed voorbeeld van heerlijk vegetarisch dat ik in de toekomst graag een keer een volledig vegetarisch menu zou zien!
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Als je zwanger bent en niet van vis houdt dan is het een teleurstelling. Er werd geen enkele rekening mee gehouden. Ook de keuzes van de wijn hadden niets met het gerecht te maken. Dan is het wel veel geld voor een matige avond
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, originele gerechten.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was een feestje om weer eens bij Kitch& te eten! Vriendelijke en alerte bediening, uitstekende gerechten en heerlijke wijn. Wij kozen de parade van de chef, een 5 gangen verrassingsmenu waarbij rekening gehouden wordt met eventuele dieetwensen, een echte aanrader! Wij komen gauw weer terug!
Patty M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig, informele sfeer. Vriendelijke bedoening. Eten was heerlijk en de vorm vernieuwend.
Elger V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
5 gangen van de chef, inclusief wijn. Geen kwaad woord - gewoon dikke prima en voor een goede prijs. Je kunt in Leiden kwalitatief beter eten, maar dan zit je wel in een ander segment...

Vrijdagavond was de tent niet vol en dat is natuurlijk niet goed en ook onterecht. Als je rond de €60-70 de neus kan uitkomen heb je hier een prima avond.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was weer allemaal even heerlijk en gevarieerd, bediening alert en ontspannen-vriendelijk, en een prima prijs-kwaliteitverhouding. Een van de beste restaurants van Leiden!
Soei-len B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een geweldig restaurant. De bediening echt een 10. Concept van verschillende hapjes is erg prettig. Opmaak vd gerechten is prachtig. Sfeervol. Hier gaan we zeker terug
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Spannende verfijnde gerechtjes die zeer smaakvol waren bereid.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Echt verrukkelijk eten. Hele onverwachte en subtiele smaak combinaties. Een leuk concept en goede service. Wat wil je nog meer. Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Ze verdienen meer bekendheid.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was smakelijk, maar de gerechtjes /bites waren wel klein. Uiteindelijk was het een behoorlijke rekening en ik zat niet echt (lekker) vol dus dat vond ik wel een minpuntje. Ik zou adviseren om een klein gerechtje te kiezen en 1 van de hoofdgerechten ipv alleen bites.
joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
een uitsteken restaurant waar ze goed weten wat lekker eten is in een uitstekende ambiance. Per rond wordt bij het surprise menu telkens 3 nieuwe gerechten op kleine bordjes gepresenteerd. Op hoogstaand niveau passeren er prachtige smaken die telkens aangenaam verassen!. DE uitstekende bereiding en passende wijn maken het echt voor ons een mooi avond uit. Iets om niet even snel een hapje te doen, maar een avondje met elkaar van te genieten! WE komen graag weer terug
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Hier lekker gegeten met mijn lief. Impulsieve actie op een zonovergoten zondag. We namen het 'Sunday Bite-menu' (hoop dat ik het goed zeg)en dat was in alle opzichten goed. Vier heerlijke gangen, aangevuld met brood en frites. Daarbovenop ook twee glazen wijn inbegrepen en dat alles voor slechts 25 euro.
Heerlijke creaties van de chef en lekkere rosé. Kortom, een aanrader!
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker gegeten, geen overdreven porties, maar toch voldoende. Vriendelijke en attente bediening met tijd om een extra praatje te maken... het was overigens zeer rustig in het restaurant.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Opnieuw genoten van weer een heerlijke parade van de chef. Steeds opnieuw een aangename verrassing. Dit leuke concept heeft altijd onze voorkeur in dit gezellige sfeervolle restaurant... echt een aanrader.

Jan en Marga
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Geweldige variatie aan 'bytes'. Zeer sfeervol modern ingericht met verschillende eethoeken. Keurige professionele bediening....kortom:
Wij komen er graagweer terug!
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Als u liefhebber bent van de textuur van Brinta, dan is dit hét restaurant voor u. Wij kozen het vijf gangen-tellende verrassingsmenu; verrast waren we inderdaad! Elk gerecht was papperig, zonder knapperige elementen om relaas te bieden; de smaak van het gehele menu viel tussen "zout" en "zoutig"; de volgorde van gangen was volstrekt bizar (drie gerechten vis; drie gerechten vlees; een grote kom mosterdsoep; vlees, vis en patat; en als laatste een enorm dessert dat niet verder kwam dan "zoet"); ik kom woorden tekort.

Één van de gerechten was een soort kip in (wat leek op) maissoep van Unox met een beetje rauwe paprika. Deze kip zag er zodoende rauw uit dat we bang waren hem te eten.

De tent zelf is leuk ingericht, maar de muziek was ronduit verschrikkelijk en de akoestiek waardeloos, waardoor ik het idee had dat we aan het schreeuwen waren terwijl we fluisterden. Personeel was goed, doch overdreven formeel.

In conclusie: pak je 100 euro en ga met z'n tweeën naar één van de vele GOEDE restaurants die Leiden te bieden heeft. Behalve als je, zoals aangegeven, van Brinta houdt.
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten. Helaas was het op deze zondagavond niet erg druk in het restaurant waardoor het wat minder gezellig was. Mijn vriendin heeft het ook een beetje koud gehad.