Kitch&

Rembrandtstraat 2 2311 VW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kitch&

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Meer informatie over restaurant Kitch&

• Kom je met de auto?
    Parkeren kun je het best op de 'Haagweg Parking', drie minuten lopen naar het restaurant of met een gratis shuttle service!

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was smakelijk, maar de gerechtjes /bites waren wel klein. Uiteindelijk was het een behoorlijke rekening en ik zat niet echt (lekker) vol dus dat vond ik wel een minpuntje. Ik zou adviseren om een klein gerechtje te kiezen en 1 van de hoofdgerechten ipv alleen bites.
joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
een uitsteken restaurant waar ze goed weten wat lekker eten is in een uitstekende ambiance. Per rond wordt bij het surprise menu telkens 3 nieuwe gerechten op kleine bordjes gepresenteerd. Op hoogstaand niveau passeren er prachtige smaken die telkens aangenaam verassen!. DE uitstekende bereiding en passende wijn maken het echt voor ons een mooi avond uit. Iets om niet even snel een hapje te doen, maar een avondje met elkaar van te genieten! WE komen graag weer terug
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Hier lekker gegeten met mijn lief. Impulsieve actie op een zonovergoten zondag. We namen het 'Sunday Bite-menu' (hoop dat ik het goed zeg)en dat was in alle opzichten goed. Vier heerlijke gangen, aangevuld met brood en frites. Daarbovenop ook twee glazen wijn inbegrepen en dat alles voor slechts 25 euro.
Heerlijke creaties van de chef en lekkere rosé. Kortom, een aanrader!
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Lekker gegeten, geen overdreven porties, maar toch voldoende. Vriendelijke en attente bediening met tijd om een extra praatje te maken... het was overigens zeer rustig in het restaurant.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Opnieuw genoten van weer een heerlijke parade van de chef. Steeds opnieuw een aangename verrassing. Dit leuke concept heeft altijd onze voorkeur in dit gezellige sfeervolle restaurant... echt een aanrader.

Jan en Marga
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Geweldige variatie aan 'bytes'. Zeer sfeervol modern ingericht met verschillende eethoeken. Keurige professionele bediening....kortom:
Wij komen er graagweer terug!
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Als u liefhebber bent van de textuur van Brinta, dan is dit hét restaurant voor u. Wij kozen het vijf gangen-tellende verrassingsmenu; verrast waren we inderdaad! Elk gerecht was papperig, zonder knapperige elementen om relaas te bieden; de smaak van het gehele menu viel tussen "zout" en "zoutig"; de volgorde van gangen was volstrekt bizar (drie gerechten vis; drie gerechten vlees; een grote kom mosterdsoep; vlees, vis en patat; en als laatste een enorm dessert dat niet verder kwam dan "zoet"); ik kom woorden tekort.

Één van de gerechten was een soort kip in (wat leek op) maissoep van Unox met een beetje rauwe paprika. Deze kip zag er zodoende rauw uit dat we bang waren hem te eten.

De tent zelf is leuk ingericht, maar de muziek was ronduit verschrikkelijk en de akoestiek waardeloos, waardoor ik het idee had dat we aan het schreeuwen waren terwijl we fluisterden. Personeel was goed, doch overdreven formeel.

In conclusie: pak je 100 euro en ga met z'n tweeën naar één van de vele GOEDE restaurants die Leiden te bieden heeft. Behalve als je, zoals aangegeven, van Brinta houdt.
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten. Helaas was het op deze zondagavond niet erg druk in het restaurant waardoor het wat minder gezellig was. Mijn vriendin heeft het ook een beetje koud gehad.
Lauris B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk kunnen genieten van het eten. Een leuk concept, waardoor je meer verschillende gerechten kan eten. De porties waren lekker en van een goed formaat. We gingen met een zeer voldaan gevoel weg.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gegeten. Zeer vriendelivkebediening, flexibel bovendien. Echt een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima en lekker.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Helaas door misverstand pas drie kwartier later aan tafel. Wel goed opgelost met een wijn van het huis. Vriendelijke, soms wat trage/ afwezige, bediening en prima eten.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, soms iets teveel tijd tussen de gerechten maar wel attente bediening.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, hoewel sommige gerechtjes van het vaste menu wat op elkaar leken.

Een aantal zeer fenomenale gerechten waar we zeer van genoten hebben!

De wijnkaart is goed, hoewel het leuk zou zijn om een aanbeveling te krijgen van de bediening bij de bestelde gerechten.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben weer een heerlijke parade van de chef gehad met een mooie mix van vis en vleesgerechtjes en verrassende desserts. Heerlijke avond in een prima sfeer.
jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
wij zijn hier op een drukke zaterdag avond met een groot gezelschap van 32 personen wezen eten. Door een communicatiefout in onze groep moesten we de reservering een uur verzetten, gelukkig was dit voor het restaurant geen enkel probleem. De uitstekende service begon dus hier al.

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer die de rest van de avond ook voortreffelijk voor ons zou zorgen.Het eten was gewoon echt goed, werd snel uitgeserveerd en was iedere keer goed op temperatuur, ondanks het feit dat we dus met een zeer grote groep waren.

Service ook heel goed voor elkaar, water en brood ongevraagd op tafel is altijd te waarderen. Qua prijs/kwaliteit ook een dikke voldoende, je krijgt hier echt waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog een keer terug en willen het restaurant aan iedereen aanraden!
jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016

M L J P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prachtig ogende en tongstrelende gerechtjes voor een leuke prijs. Heerlijk avondje dineren in een bijna sjieke, maar ontspannen entourage.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten. Bijzonder lekkere smaakcombinaties en goede formule. Zonde dat ik dit restaurant niet opgemerkt heb de afgelopen 7 jaar in Leiden!
janneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten goede bediening en gezellige sfeer.