Kitch&

Rembrandtstraat 2 2311 VW Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Kitch&

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Meer informatie over restaurant Kitch&

• Kom je met de auto?
    Parkeren kun je het best op de 'Haagweg Parking', drie minuten lopen naar het restaurant of met een gratis shuttle service!

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
M L J P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prachtig ogende en tongstrelende gerechtjes voor een leuke prijs. Heerlijk avondje dineren in een bijna sjieke, maar ontspannen entourage.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten. Bijzonder lekkere smaakcombinaties en goede formule. Zonde dat ik dit restaurant niet opgemerkt heb de afgelopen 7 jaar in Leiden!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten goede bediening en gezellige sfeer.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke bites in 4 gangen gegeten! Leuke frisse smaakcombinaties in een fraaie en relaxte ambiance.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met 3 vrienden op een zaterdagavond gegeten bij Kitch&. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Mooie inrichting en zeer gastvrije ontvangst.
Een aparte kaart, waar je kon kiezen uit tal van kleine en iets grotere hapjes. Wij begonnen alle vier met een amuse. Een heel smakelijk hapje met haringtartaar. Daarna heb ik zelf gekozen voor 3 bites. Een variatie van makreel met bietjes. Heel smaakvol en verrassend! Gamba's met een ontzettend lekker sausje en ten slotte ganzenborst. Ook heel lekker. Als afsluiting namen we met zijn vieren 2 desserts, die we hebben gedeeld. Prachtig opgemaakt en verrukkelijk.
De bediening was buitengewoon professioneel en vriendelijk.
Eén minpuntje. Op een gegeven moment stroomde het werkelijk vol met een delegatie van de universiteit. Vanaf dat moment was het wat lastig om elkaar te verstaan en dat was jammer. Maar voor de rest niets dan lof voor dit restaurant. Wij komen zeker terug!
Andrew V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Kitch& biedt een zeer aangename restaurant ervaring. Het eten was overheerlijk en de service was uitmuntend. We hebben de Parade van de Chef genomen en werden tijdens iedere gang verrast met de pracht en geweldige smaak van de gerechten. Kortom, ik raad dit restaurant zeker aan.
De tafel van Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
originele kaart met wat kleinere bijzondere, en zeer smaakvolle gerechtjes. Wij hadden de makreel in allerlei soorten met een bietjes ding erbij, vlees en kleine stukjes ananas (ingelegd?), een schuimig paprikasoepje en vis op risotto. Allemaal heel vers en smaakvol. Ruime keuze aan goede wijnen. We gingen daarna naar het theater en hadden gekozen voor het theaterarrangement. De 4 gangen hadden wij binnen het uur op zonder een gehaast gevoel! Complimenten aan het personeel. Tip: zorg dat je op de site van Ins Blau (= het theater) terecht komt, want dit is een perfecte uitvalsbasis
Nienke W.
heerlijk gegeten binnen een uur, zodat we op tijd waren voor onze theater voorstelling. Top service
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prima service!
Gera L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vanavond kennis gemaakt met Kitch& en het was echt een verrassing om dit restaurant te ontdekken. Met mijn ervaring bij de top 10 van Lekker-restaurants overal in Nederland kun je rustig zeggen dat ik wat gewend ben. Bij Kitch& was het een ware verrassing om te ontdekken wat er allemaal geboden werd aan superkwaliteit. Hoe speciaal is dit eten, het begon al met de keuze van gerechten. We namen beiden het verrassingsmenu van 5 gangen. Volop kansen om allerlei lekkers te proeven, het zag er allemaal even mooi uit, en smaakte ook nog bijzonder. De bediening was top, de entourage, het eten, allemaal perfect. Mensen die zeuren dat het te duur is, weten niet te waarderen wat er neergezet worden door topkoks, die moeten voortaan maar even naar de zaak met de gele M. Of naar de Librije in Zwolle en dan kwaliteit en rekening vergelijken.
Dit etentje was 100% de moeite waard, een bijna overvloed aan lekkere hapjes en er zijn maar weinig restaurants van deze prijsklasse in Leiden die dit kunnen verbeteren en waar je dan ook met een gevuld gevoel de deur verlaat.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke kleine en erg smaakvolle gerechten. Al loopt de rekening bij het a la carte bestellen wel snel richting de €50 euro p/p wanneer je er een paar glazen wijn bijneemt. Hoewel de wijnen niet meer dan redelijk ( maar ook tegen een redelijke prijs ) smaakten is het altijd fijn dat er ook gewoon een karaf kraanwater op tafel wordt gezet wanneer daarom wordt gevraagd.
De keuze aan desserts viel ons een beetje tegen dus daar hebben we vanaf gezien. Het tempo tussen de gerechten had ook iets hoger gemogen. Maar we hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug naar dit restaurant met leuke en gezellige hoekjes.
Naomi92 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Jonge bediening die keurig hun werk doen. In voor een geintje en duidelijk weten waar ze het over hebben en wat ze serveren. Ontzettend bedankt, wij hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een echt avondje uit zoals het hoort. Goede bediening, alle smaken klopte en heerlijke wijn. Als wij weer wat te vieren hebben doen we dat bij Kitch&!
Dobos .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De bediening was super vriendelijk en servicegericht. Dacht goed mee en was flexibel met onze wensen. Erg prettig! Het eten was uitstekend. De kaart was niet te groot maar had wel genoeg variatie. We vonden het wel lastig om de portiegrootte in te schatten. De kleine amuses waren groter dan we dachten waardoor we wat sneller vol zaten omdat we er twee pp bestelden. De grootte van het bites gerecht (de ossenhaas) was die van een normaal voorgerecht en valt zeker aan te raden. Restaurant is heel mooi en sfeervol en ik raad het zeker aan! Uiteindelijk hebben we geen hoofdgerecht gedaan maar een gevarieerd nagerecht van zowel kaas als zoet. Het beviel goed!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuke vroege avond gehad bij Kitch&, we hadden niet ziveel tijd en kozen voor het 3 gangen bites menu! Prima keuze een soort van ceviche vooraf, daarna een mooie , op de huid gebakken vis met risotto ! Dessert gewisseld voor kaas , ook dat was prima ! Prima betaalbare wijn . Goede correcte service
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zondag menu 4 gangen genomen. Lekker laten verrassen.
Mooie borden en heerlijk eten, we hebben een heerlijke avond gehad.
Zeer gastvrij ontvangen, en de bediening was TOP.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Mega echt mega lekker gegeten.
Het kon snel het kon langzaam
Wat we wilden.
Onze dochter 13 heeft vegatarisch gegeten.
Zo apart.
En onze andere dochter 10, ja die wilde eigenlijk gewoon frietjes.
Nou daar kwamen ze .....
Huisgemaakte frietjes.
Zeldzaam lekker.
En dan wij de ouders en onze twee oudste zonen cocuies, zalm gebakken
Allemaal aparte gerechten en alles mega lekker.
En dan die chardonnay erbij.
Uit Australië.
Hele aardige bediening.
Vakkundig geholpen.
Geen woorden voor.
En gewoon parkeren op de haagweg.
Paar minuutjes lopen en hup je bent er.

Even onze rekening weer bijtanken want met zessen zo eten is natuurlijk een ander prijsje dan een pizza wegknagen.
Maar dan daarna zijn wij zeker weer van de partij.

Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Af en toe eten we hier en het is altijd weer een genot. Heerlijk eten en een erg prettige bediening. Top! Een echt avondje uit.
AnneVoorschoten .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Altijd heerlijk eten. Ook vegetarisch altijd goed. Heerlijke wijnen. Vriendelijke bediening die weet waar ze het over hebben. Altijd een superavond hier.