Kitch&

Rembrandtstraat 2 2311 VW Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kitch&

Mis geen enkele smaak

Ook altijd zoveel keuzestress als je een menukaart bekijkt? Bij Kitch& heb je hier geen last van. De chef serveert een keur aan bites, zodat je geen enkel smaakje hoeft te missen. Mix & match, en geniet van een culinaire avondje uit!

Meer informatie over restaurant Kitch&

• Kom je met de auto?
    Parkeren kun je het best op de 'Haagweg Parking', drie minuten lopen naar het restaurant of met een gratis shuttle service!

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Als u liefhebber bent van de textuur van Brinta, dan is dit hét restaurant voor u. Wij kozen het vijf gangen-tellende verrassingsmenu; verrast waren we inderdaad! Elk gerecht was papperig, zonder knapperige elementen om relaas te bieden; de smaak van het gehele menu viel tussen "zout" en "zoutig"; de volgorde van gangen was volstrekt bizar (drie gerechten vis; drie gerechten vlees; een grote kom mosterdsoep; vlees, vis en patat; en als laatste een enorm dessert dat niet verder kwam dan "zoet"); ik kom woorden tekort.

Één van de gerechten was een soort kip in (wat leek op) maissoep van Unox met een beetje rauwe paprika. Deze kip zag er zodoende rauw uit dat we bang waren hem te eten.

De tent zelf is leuk ingericht, maar de muziek was ronduit verschrikkelijk en de akoestiek waardeloos, waardoor ik het idee had dat we aan het schreeuwen waren terwijl we fluisterden. Personeel was goed, doch overdreven formeel.

In conclusie: pak je 100 euro en ga met z'n tweeën naar één van de vele GOEDE restaurants die Leiden te bieden heeft. Behalve als je, zoals aangegeven, van Brinta houdt.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten. Helaas was het op deze zondagavond niet erg druk in het restaurant waardoor het wat minder gezellig was. Mijn vriendin heeft het ook een beetje koud gehad.
Lauris B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk kunnen genieten van het eten. Een leuk concept, waardoor je meer verschillende gerechten kan eten. De porties waren lekker en van een goed formaat. We gingen met een zeer voldaan gevoel weg.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gegeten. Zeer vriendelivkebediening, flexibel bovendien. Echt een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima en lekker.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Helaas door misverstand pas drie kwartier later aan tafel. Wel goed opgelost met een wijn van het huis. Vriendelijke, soms wat trage/ afwezige, bediening en prima eten.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, soms iets teveel tijd tussen de gerechten maar wel attente bediening.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, hoewel sommige gerechtjes van het vaste menu wat op elkaar leken.

Een aantal zeer fenomenale gerechten waar we zeer van genoten hebben!

De wijnkaart is goed, hoewel het leuk zou zijn om een aanbeveling te krijgen van de bediening bij de bestelde gerechten.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben weer een heerlijke parade van de chef gehad met een mooie mix van vis en vleesgerechtjes en verrassende desserts. Heerlijke avond in een prima sfeer.
jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
wij zijn hier op een drukke zaterdag avond met een groot gezelschap van 32 personen wezen eten. Door een communicatiefout in onze groep moesten we de reservering een uur verzetten, gelukkig was dit voor het restaurant geen enkel probleem. De uitstekende service begon dus hier al.

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer die de rest van de avond ook voortreffelijk voor ons zou zorgen.Het eten was gewoon echt goed, werd snel uitgeserveerd en was iedere keer goed op temperatuur, ondanks het feit dat we dus met een zeer grote groep waren.

Service ook heel goed voor elkaar, water en brood ongevraagd op tafel is altijd te waarderen. Qua prijs/kwaliteit ook een dikke voldoende, je krijgt hier echt waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog een keer terug en willen het restaurant aan iedereen aanraden!
jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016

M L J P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prachtig ogende en tongstrelende gerechtjes voor een leuke prijs. Heerlijk avondje dineren in een bijna sjieke, maar ontspannen entourage.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassend lekker gegeten. Bijzonder lekkere smaakcombinaties en goede formule. Zonde dat ik dit restaurant niet opgemerkt heb de afgelopen 7 jaar in Leiden!
janneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten goede bediening en gezellige sfeer.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke bites in 4 gangen gegeten! Leuke frisse smaakcombinaties in een fraaie en relaxte ambiance.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met 3 vrienden op een zaterdagavond gegeten bij Kitch&. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Mooie inrichting en zeer gastvrije ontvangst.
Een aparte kaart, waar je kon kiezen uit tal van kleine en iets grotere hapjes. Wij begonnen alle vier met een amuse. Een heel smakelijk hapje met haringtartaar. Daarna heb ik zelf gekozen voor 3 bites. Een variatie van makreel met bietjes. Heel smaakvol en verrassend! Gamba's met een ontzettend lekker sausje en ten slotte ganzenborst. Ook heel lekker. Als afsluiting namen we met zijn vieren 2 desserts, die we hebben gedeeld. Prachtig opgemaakt en verrukkelijk.
De bediening was buitengewoon professioneel en vriendelijk.
Eén minpuntje. Op een gegeven moment stroomde het werkelijk vol met een delegatie van de universiteit. Vanaf dat moment was het wat lastig om elkaar te verstaan en dat was jammer. Maar voor de rest niets dan lof voor dit restaurant. Wij komen zeker terug!
Andrew V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Kitch& biedt een zeer aangename restaurant ervaring. Het eten was overheerlijk en de service was uitmuntend. We hebben de Parade van de Chef genomen en werden tijdens iedere gang verrast met de pracht en geweldige smaak van de gerechten. Kortom, ik raad dit restaurant zeker aan.
De tafel van Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
originele kaart met wat kleinere bijzondere, en zeer smaakvolle gerechtjes. Wij hadden de makreel in allerlei soorten met een bietjes ding erbij, vlees en kleine stukjes ananas (ingelegd?), een schuimig paprikasoepje en vis op risotto. Allemaal heel vers en smaakvol. Ruime keuze aan goede wijnen. We gingen daarna naar het theater en hadden gekozen voor het theaterarrangement. De 4 gangen hadden wij binnen het uur op zonder een gehaast gevoel! Complimenten aan het personeel. Tip: zorg dat je op de site van Ins Blau (= het theater) terecht komt, want dit is een perfecte uitvalsbasis
Nienke W.
heerlijk gegeten binnen een uur, zodat we op tijd waren voor onze theater voorstelling. Top service
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prima service!
Gera L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vanavond kennis gemaakt met Kitch& en het was echt een verrassing om dit restaurant te ontdekken. Met mijn ervaring bij de top 10 van Lekker-restaurants overal in Nederland kun je rustig zeggen dat ik wat gewend ben. Bij Kitch& was het een ware verrassing om te ontdekken wat er allemaal geboden werd aan superkwaliteit. Hoe speciaal is dit eten, het begon al met de keuze van gerechten. We namen beiden het verrassingsmenu van 5 gangen. Volop kansen om allerlei lekkers te proeven, het zag er allemaal even mooi uit, en smaakte ook nog bijzonder. De bediening was top, de entourage, het eten, allemaal perfect. Mensen die zeuren dat het te duur is, weten niet te waarderen wat er neergezet worden door topkoks, die moeten voortaan maar even naar de zaak met de gele M. Of naar de Librije in Zwolle en dan kwaliteit en rekening vergelijken.
Dit etentje was 100% de moeite waard, een bijna overvloed aan lekkere hapjes en er zijn maar weinig restaurants van deze prijsklasse in Leiden die dit kunnen verbeteren en waar je dan ook met een gevuld gevoel de deur verlaat.