Kir Royal

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op de terugweg van vakantie belandden wij bij toeval in dit restaurant. Niet helemaal wat we zochten, en dat werd bevestigd door de combinatie van hoge prijzen, een eetcafé-achtige uitstraling en een sterk van met de persoon wisselende service. We kozen voor coquilles met spek als voorgerecht; de coquilles waren dik in orde, de spek smaakte nergens naar. Het hoofdgerecht, mosselen en een warm/koude vissalade waren konden er goed mee door, de espresso als besluit minder. Al met al niet slecht gegeten, maar de pretenties die spreken uit de prijsstelling werden wat ons betreft niet waargemaakt.
Helma51 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Hightea prima verzorgd, mooie tussen tijden. Bediening slecht, werd niet gevraagd of je iets anders wilde drinken, meerdere personen hebben hier 3 x om gevraagd. De overvolle afval schaaltjes werden pas omgeruild na vragen. De soep werd geserveerd maar er was geen plaats voor werd zo tussen het vuile servies ingeschoven. Na het uitserveren van de soep werd het vuile servies afgeruimd moet toch andersom.
Criemfriesh .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Leuk terras in mooie omgeving. Zeker na wandelen/fietsen. Prijs kwaliteit is goed. Kaart en gerechten zijn op orde; goede kwalitiet. Bediening is super. Met kinderen gegeten daar en dat is prima bevallen. Een aanrader.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Genoten in en ongedwongen sfeer, de gastheer was correct en de gerechten waren af en op smaak. Een aanrader voor deze klasse en zeker voor rokers, dit om hun rokers ruimte waar je ook kunt dineren. De afzuiging is perfect. Ga gerust!
KarinBelgie .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Super fijn restaurant, fijne vriendelijke bediening. Eten lekker smaakvol en echt oostenrijkse soep. Kaart wordt elke keer aangepast en met mooi weer, zalig vertoeven op het terras. Honden mogen mee en krijgen een bakje water. Echt een aanrader!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Gisteren met twee vriendinnen gegeten bij Kir Royal. Het was een drukbezette zaterdagavond. We werden vriendelijk ontvangen en al snel kregen broodjes met heerlijke dipjes. De ingeschonken rode wijn was wat karig. Het bestelde glaasje water bij de wijn werd 3 keer over een flesje aqua panne.
De kabeljauw was goed op smaak, jammer dat het het malse stukje vis op het dragon sausje lag. Je kon er niet omheen. Bij de zeetong werd de saus er wel apart bij geserveerd. Al met al zeker een aanbeveling.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Mooi terras, beetje dicht op de weg, maar daar is het niet druk. Gerookte rib-eye vooraf leek veel op de carpaccio van mijn tafelgenoten, alleen waren de plakjes wat groter; iets heel anders dan ik verwacht had, maar smaakte prima, verse salade erbij. Kabeljouwfilet op de huid gebakken als hoofdgerecht was prima, standaard frites erbij en aanbod van gebruik saladebar binnen, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Citroentaartje na was hard en uitgedroogd, goed citroenijs erbij, maar er had wel een beitel en een beschermbril bij gemogen. Koffie was wel weer OK. Met twee frisdrankjes bijna 50 euro p.p. vond ik aan de prijs, alles in overweging nemend.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Gisteren gelunched op m'n favoriete plekje.
Ik was bang dat het wat stil zou zijn op een doordeweekse dag, maar niets was minder waar: een gezellige drukte.
We hebben heerlijk gegeten.
Mijn tafelgenoot had dikke sneden donkerboerenbrood met kipfilet, spekjes en knoflooktomaatjes. Ze heeft ervan gesmuld, maar kreeg de grote portie niet op.
Ik had een salade met gebakken scampi en knoflooksaus,ruime portie maar ik had er graag wat meer scampi's in gezien.
Knapperig stokbrood met roomboter en kruidenboter, erbij een glas perfecte witte wijn.
Wij hebben genoten!
Oh ja, ook nu weer een geweldige bediening!
Waar halen ze ze toch vandaan!
Het lijkt wel of de allervriendelijkste serveersters van Brabant allemaal bij Kir werken!