Kiprestaurant Piri Piri

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Kiprestaurant Piri Piri

Wilhelm V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Met gezin hier gegeten. Als je buiten zit, zit je wel in het geruis van het verkeer. Bediening was vriendelijk en efficiënt. Wachttijd was kort. Ambiance is dat van een plek waar je snel en veel kunt eten. Omdat IENS enkele hele negatieve recensies bevat, waren we dus reuze benieuwd naar de gerechten. De onbeperkt kip Piri Piri uit de Green Egg was werkelijk voortreffelijk! Goed gekruid, lekker sappig vlees dat gemakkelijk los kwam van de botten. En tevens proefde je de lekkere barbecue smaak van de Green Egg. Mijn vrouw en dochter hadden de Wings. Op zich goed van smaak, maar prijs/kwaliteit niet naar verhouding. 7 wings voor 17,95 is echt teveel geld. Mijn zoon had de Wings en Ribs , die waren wel weer voortreffelijk.
Mans B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Net wezen eten . Prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit. RFC wings komt met verder niks. 7 wings voor 18 euro.
Salade stelt weinig voor met aangebrande aardappeltjes. Overal gewoon matig.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
in november wezen eten, lekkere goeie krokante kip en bijgerechten en veel ook, service was goed en de sfeer ook!
zeker een aanrader!
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten. Vooraf hadden we de rundercarpaccio en de mosterdsoep. De carpaccio was lekker maar niet speciaal. De mosterdsoep was goed op smaak met lekkere spekjes. Als hoofdgerecht hadden we de specialiteit Piri Piri en de kippendijen met kerriesaus. De Piri Piri was goed op smaak gebracht met pepers. De kippendijen waren mals maar de kerriesaus viel tegen. Hier zat geen sterke kerriesmaak aan en was te overheersend. De schuim van de cappuccino was wat slap. Het decor was erg leuk met kippengaas tussen de tafels zodat het kippenhokken leken. Vooral een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Cornel S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na jaren weer bij de Piri piri wezen eten. Maar wat viel dat tegen vroeger kreeg je lekker knapperige kip lekker pittig en mals. Nu was het vel van de kip slap wel pittig en het vlees droog.
Jammer hoor dat de koks meer van praten houden dan van eten koken.
De netheid was ook wel iets om wat van te zeggen handen wassen deed de kok niet dat veegde hij wel aan zijn broek af.
Jammer dat z'n goeie tent zo slecht geworden is.
Nougie71 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellig familie restaurant. Vriendelijke bediening. Eten simpel maar lekker. Wat heel leuk is dat de kinderen onbeperkt eitjes mogen koken
Dientje G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
De bediening deed het leuk en loste onze klachten goed op, maar dat neemt niet weg dat alles wat zelfgemaakt was geen smaak had of veel te zout was. Echt alles uit balans en ik kreeg zwarte bijna vloeibare sla op mijn bord bij een voorgerechten van 7,50 dat bestond uit drie kleine kipvleugeltjes(droog) en wat van die sla zonder dressing. Echt om te huilen zo kansloos. En dan te bedenken dat er goede koks thuis zitten zonder werk. Echt zonde dit.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Nadat we ons tripje in de Veluwen hadden afgerond kwamen we op het idee om hier heen te gaan. Mijn vriendin was er vroeger al eens geweest en had het er toevallig weer over. Ik ben gek op kip en natuurlijk sta ik hier helemaal voor open.

Het decor was erg leuk aangekleed en de bediening was erg vriendelijk. Mijn vriendin nam een wrap en ik koos voor onbeperkt kip kluiven. De eerste ronde ging erg vlot maar op de tweede moest ik te lang wachten. Gelukkig werd dit heel snel opgelost en de derde was er ook in no-time. Prima gedaan, heerlijk gegeten en ook de garnituur was voldoende aanwezig.

Wat ik wel een beetje jammer vond, en ik denk even namens andere mensen, is dat er teveel knoflook op de kip ondanks dat er gezegd was dat het reuze mee viel. Van mij part mag er juist extra knoflook want dat vind ik gewoon lekker maar de volgende dag komt er natuurlijk een nare geur uit je maag waar mijn vriendin absoluut niet tegen kan.

Al met al kom ik graag een weer terug.
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
We hadden, na de doorstart van dit restaurant, toch wel iets beters verwacht.
Coq au Vin, wat niet meer was dan gegrilde stukken kip met een wijn sausje en wat koolsalade die voor knapperige groente moest doorgaan.
Het personeel was wel buitengewoon vriendelijk en de bediening vlot.
Voor ons geen herhaling.
spelde1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Lange wachttijd tussen bestelling en serveren; 1 uur! Ook nog fout, maar goed; die hoefden we dan niet te betalen. Aankleding is oud en donker, tapijt op de vloer, lekker fris! Prijzige hoofdgerechten met kip in diverse variaties van een bedroevende kwaliteit. Coq au vin; heeft er niets mee te maken (knapperige groenten --> nee "papperige" groenten bedoelen ze natuurlijk... Onbeperkt piri-piri eten laat je wel uit je hoofd; droog droog droog. En bij de kindermenu's natuurlijk geen groente. Niet heen gaan dus
AadvLoo .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Druk restaurant vol met kinderen. Wij kwamen terug uit giethoorn en zagen dit restaurant langs de snelweg. Kindvriendelijk restaurant met aardige bediening. Kwaliteit van eten is weer een ander verhaal, maar de kids waren blij.
Morits D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Niet het mooiste en/of meest sfeervolle restaurant van Nederland. Als alternatief voor de fastfood restaurants echter wel de moeite van het omrijden naar Rouveen waard. Als je geen zin hebt om uitgebreid en lang te tafelen is kiprestaurant De Piri Piri een goed/redelijk alternatief. Elke keer als ik op de A28 langs dit restaurant kom denk ik met plezier terug aan onze vakanties in Portugal. Met name aan de Algarve is ‘frango’ (kip) Piri Piri een begrip. Smaakt de Pri Piri in Rouveen ook zoals in Portugal? Nee…. Maar de Portugese wijn smaakt na terugkomst in Nederland ook anders. Hetgeen in Rouveen, op vriendelijke wijze, geserveerd wordt is beslist geen slecht alternatief. Gisteren voor 2 personen het Piri Piri menu, bestaande uit, per persoon, een kop heldere kippensoep, Kip Piri Piri met salade, groente, appelmoes en frietjes en als dessert een ijsje van het ijsbuffet. Dit alles vergezeld van een karaf wijn. Dit alles voor nog geen € 60,--. Voor een heel schappelijk bedrag even terug naar Portugal.