Kiprestaurant Piri Piri

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten. Vooraf hadden we de rundercarpaccio en de mosterdsoep. De carpaccio was lekker maar niet speciaal. De mosterdsoep was goed op smaak met lekkere spekjes. Als hoofdgerecht hadden we de specialiteit Piri Piri en de kippendijen met kerriesaus. De Piri Piri was goed op smaak gebracht met pepers. De kippendijen waren mals maar de kerriesaus viel tegen. Hier zat geen sterke kerriesmaak aan en was te overheersend. De schuim van de cappuccino was wat slap. Het decor was erg leuk met kippengaas tussen de tafels zodat het kippenhokken leken. Vooral een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Cornel S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na jaren weer bij de Piri piri wezen eten. Maar wat viel dat tegen vroeger kreeg je lekker knapperige kip lekker pittig en mals. Nu was het vel van de kip slap wel pittig en het vlees droog.
Jammer hoor dat de koks meer van praten houden dan van eten koken.
De netheid was ook wel iets om wat van te zeggen handen wassen deed de kok niet dat veegde hij wel aan zijn broek af.
Jammer dat z'n goeie tent zo slecht geworden is.
Nougie71 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellig familie restaurant. Vriendelijke bediening. Eten simpel maar lekker. Wat heel leuk is dat de kinderen onbeperkt eitjes mogen koken
Dientje G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
De bediening deed het leuk en loste onze klachten goed op, maar dat neemt niet weg dat alles wat zelfgemaakt was geen smaak had of veel te zout was. Echt alles uit balans en ik kreeg zwarte bijna vloeibare sla op mijn bord bij een voorgerechten van 7,50 dat bestond uit drie kleine kipvleugeltjes(droog) en wat van die sla zonder dressing. Echt om te huilen zo kansloos. En dan te bedenken dat er goede koks thuis zitten zonder werk. Echt zonde dit.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Nadat we ons tripje in de Veluwen hadden afgerond kwamen we op het idee om hier heen te gaan. Mijn vriendin was er vroeger al eens geweest en had het er toevallig weer over. Ik ben gek op kip en natuurlijk sta ik hier helemaal voor open.

Het decor was erg leuk aangekleed en de bediening was erg vriendelijk. Mijn vriendin nam een wrap en ik koos voor onbeperkt kip kluiven. De eerste ronde ging erg vlot maar op de tweede moest ik te lang wachten. Gelukkig werd dit heel snel opgelost en de derde was er ook in no-time. Prima gedaan, heerlijk gegeten en ook de garnituur was voldoende aanwezig.

Wat ik wel een beetje jammer vond, en ik denk even namens andere mensen, is dat er teveel knoflook op de kip ondanks dat er gezegd was dat het reuze mee viel. Van mij part mag er juist extra knoflook want dat vind ik gewoon lekker maar de volgende dag komt er natuurlijk een nare geur uit je maag waar mijn vriendin absoluut niet tegen kan.

Al met al kom ik graag een weer terug.
Cor G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Lekkere voor gerecht.Kip was lekker pittig.We hebben leuk in het kippe hok gezeten.Mag wel wat meer groente bij.Volgende keer zijn we er weer te vinden
Barry En Corina F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heerlijk onbeperkt piri piri gegeten met z'n vieren in een goede sfeer en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog en keer terug om ook de andere gerechten te proberen.
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
We hadden, na de doorstart van dit restaurant, toch wel iets beters verwacht.
Coq au Vin, wat niet meer was dan gegrilde stukken kip met een wijn sausje en wat koolsalade die voor knapperige groente moest doorgaan.
Het personeel was wel buitengewoon vriendelijk en de bediening vlot.
Voor ons geen herhaling.
Barmanerick .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Prachtige kiprestaurant leuke sfeer en leuke bediening. Heerlijke eten, ik had mn eten binnen 15 minuten klaar terwijl het best druk was. de bediening is heel gezellig waardoor je gelijk ook een leuk sfeertje hebt.
Spelde1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Lange wachttijd tussen bestelling en serveren; 1 uur! Ook nog fout, maar goed; die hoefden we dan niet te betalen. Aankleding is oud en donker, tapijt op de vloer, lekker fris! Prijzige hoofdgerechten met kip in diverse variaties van een bedroevende kwaliteit. Coq au vin; heeft er niets mee te maken (knapperige groenten --> nee "papperige" groenten bedoelen ze natuurlijk... Onbeperkt piri-piri eten laat je wel uit je hoofd; droog droog droog. En bij de kindermenu's natuurlijk geen groente. Niet heen gaan dus
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Leuk kiporestaurant met gezellige inrichting, gelegen langs de snelweg. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De Kip Piri Piri is heerlijk (en heet van smaak!). De bediening is vriendelijk. Kortom : een aanrader voor onderweg.
AadvLoo .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Druk restaurant vol met kinderen. Wij kwamen terug uit giethoorn en zagen dit restaurant langs de snelweg. Kindvriendelijk restaurant met aardige bediening. Kwaliteit van eten is weer een ander verhaal, maar de kids waren blij.
Queedy .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Onderweg naar Drente hier gegeten. Het decor is simpel, maar grappig opgezet en het personeel is vriendelijk. Ik had een halve kip. Deze was lekker makkelijk te kluiven. Grappig is dat je een schaaltje appelcompote erbij krijgt. Lekker Hollands. Wil je een keer ergens langs de snelweg eten, maar je hebt geen trek in de standaard restaurants dan is dit zeker een aanrader.
Corvd .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
1 Van ons had zin in goede kip. We besloten om in rouveen langs de piri piri te gaan. We namen de kip piri piri (onbeperkt pittige kip). Ondanks de honger en het feit dat we vanavond niet te kritisch waren, viel het dusdanig tegen, dat ik de moeite neem om hier wat te vertellen over onze ervaring. Droge, gekookte kip. Het lekkere van kip (vinden wij) is een krokant gebakken velletje, maar die was in geen velden of wegen te bekennen. De kip was zo zout, dat ik vier keer wakker ben geworden van de dorst. In 1 woord: bedroevend. Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen.
Morits D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Niet het mooiste en/of meest sfeervolle restaurant van Nederland. Als alternatief voor de fastfood restaurants echter wel de moeite van het omrijden naar Rouveen waard. Als je geen zin hebt om uitgebreid en lang te tafelen is kiprestaurant De Piri Piri een goed/redelijk alternatief. Elke keer als ik op de A28 langs dit restaurant kom denk ik met plezier terug aan onze vakanties in Portugal. Met name aan de Algarve is ‘frango’ (kip) Piri Piri een begrip. Smaakt de Pri Piri in Rouveen ook zoals in Portugal? Nee…. Maar de Portugese wijn smaakt na terugkomst in Nederland ook anders. Hetgeen in Rouveen, op vriendelijke wijze, geserveerd wordt is beslist geen slecht alternatief. Gisteren voor 2 personen het Piri Piri menu, bestaande uit, per persoon, een kop heldere kippensoep, Kip Piri Piri met salade, groente, appelmoes en frietjes en als dessert een ijsje van het ijsbuffet. Dit alles vergezeld van een karaf wijn. Dit alles voor nog geen € 60,--. Voor een heel schappelijk bedrag even terug naar Portugal.