Kippevel

Kort Rapenburg 17 2311 GC Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kippevel

Geroosterde kip naar Spaans recept

Het grillen van kip in de rotisserie is hier een ware kunst. Het vlees moet sappig zijn, de buitenkant knapperig bruin. Neem daar een goede portie frites bij en huisgemaakte appelmoes en je bent voor altijd verkocht.

Meer informatie over restaurant Kippevel

Jouw recensie over het restaurant Kippevel

John V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten kip was lekker met kruiden erop. Salade was minder beetje ouderwets. Toetje was ook lekker.
Patat had wat lekkerder mogen wezen . We hadden truffelmayo gevraagd maar kregen de simpele.
Verder tevreden over het eten.
Leuke inrichting .
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
vriendelijke ontvangst, goede service, maar moesten 3 kwartier wachten voordat we onze bestelling kregen, in tegenstelling van klanten die (veel) later binnenkwamen en tegelijkertijd met ons het gerecht kregen
mariska F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
we zijn al een paar keer geweest ,we blijven het lekker vinden
alleen bij de drie gangen menu via ticketveiling zit er een dessert bij ,wat niet iedereen lust ,misschien een idee om daar een keuze in te maken tussen Crema Catalana en ijsje
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gewoon lekker kip eten. Alle bijgerechten ook prima.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig restaurantje. Kip was heerlijk.. Niet droog. Alleen patat was soms te hard gebakken. Bediening was erg vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik had 4 kaarten van Social Deal, van 4x€12,- =€48,-
Ik moest nog €42 bij betalen, dan vind ik voor een halve kip met patat €90,- en wat drinken toch wel behoorlijk veel geld.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Kip was lekker mals en goed gekruid, vriendelijke bediening, eten werd vlot geserveerd. Al met al een prima avondje uit eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Was een erg leuk en lekker restaurant. Zo'n restaurant waar je ook met je kinderen terecht kunt. Eten in een leuke sfeer voor een mooie prijs.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten, zeer vriendelijk en
Adequaat personeel alleen naar het toilet gaan is een hele onderneming ivm trap en laag plafond
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer teleurgesteld. Wij kwamen eten met zeven personen waarvan twee kinderen. Ik heb de bediening om 6x een halve kip gevraagd omdat mijn kinderen zeker geen halve kip op kunnen en gevraagd of 1 kip in tweeën kon. De bediening vroeg mij of ze twee kwart kip van kon maken (niet op de kaart). Een halve kip kost 9,50. Twee keer een kwart kip(dus een halve) kost 13,-. Toen ik de bediening erop attendeerde dat ik het zeer slecht vond dat er 3,5 euro gerekend werd voor letterlijk een knip van de schaar van de kok werd mij vertelt dat de baas "dit eenmaal zo wil". Te triest voor woorden. Het eten is goed alleen de eigenaar wilt blijkbaar alleen geroemd worden om z'n kwaliteit van het eten en niet van z'n service.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk
John S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuke bediening en lekker gegeten.
Ties G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Top
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Als je lekkere kip wil eten dan zit je hier goed. Het is duidelijk een kiprestaurant, leuk ingericht. Puntje van aandacht is voor de bediening. Na ons kwamen twee stellen die eerder werden bediend, we dachten echt dat we vergeten waren. Het tocht een beetje in de zaak, dit komt omdat de deur open staat en er vaak door bezorgers heen en weer wordt gelopen. We hadden 50% korting via Iens maar als we deze niet hadden is het wel een beetje duur. De volgende keer bestellen online want we willen zeker nog eens heerlijke kip eten!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De kip was niet goudbruin maar erg licht van kleur. De bijgwrechten waren veel lekkerder.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hadden besteld. Binnen 5 minuten stond het eten op rafel. We kwamen om 6 uur binnen en om 7 uur stonden we weer buiten. Het was binnen erg koud. Er zaten mensen met een jas aan te eten????????.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten voor een schappelijke prijs!
marc S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Kip was mals en het vel lekker pititg gekruid. Bijna net zo goed als de echte in pals ???? De frietjes iets te zout maar het portie meer dan voldoende.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Muziek te hard
Lea M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een supersnelle bediening. Eten was goed heet en precies mooi voor twee personen.
Bediening correct en niet opdringerig. We hadden gekozen voor een eenvoudig menu met een kwart kippetje en patat, maar hebben heerlijk gesmuld.