Kippevel

Kort Rapenburg 17 2311 GC Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kippevel

Geroosterde kip naar Spaans recept

Het grillen van kip in de rotisserie is hier een ware kunst. Het vlees moet sappig zijn, de buitenkant knapperig bruin. Neem daar een goede portie frites bij en huisgemaakte appelmoes en je bent voor altijd verkocht.

Meer informatie over restaurant Kippevel

7,1

Jouw recensie over het restaurant Kippevel

Door B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Leuke ambiance!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Tafel was niet schoon. Tonijn carpaccio was/werd tonijn uit blik salade. Citroencake met limoncello werd 2 cm ijsblok met slagroom. Kip was lekker. Vriendelijke bediening. Weinig sfeer!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en een leuke aankleding. De voorgerechten en toetjes waren wat simpel, maar de kip was absoluut heerlijk! Maakte het dubbel en dwars goed. Zeker een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Stokbrood werd warm geserveerd, de halve kip smaakte goed, de patat paste er goed bij en de heerlijke salade maakte het diner heel compleet.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de 3e keer bij Kippevel en weer was het genieten. De speciale kruiden maken de kip zoooo lekker. Frietjes, stoofperen en mais erbij, erg lekker. Als toetje bevelen we de crème catalana van harte aan.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
de caramelpeertjes waren eerst vergeten en daarna kregen we ze en ze waren erg slijmerig en vreselijk zoet en dat kan wat minder. In de patat zaten heel veel kleine stukjes
Jolande N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bi het hoofdgerecht (kortingsbon AH) werden stoofpeertje geserveerd. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als er een andere groente bij wordt geserveerd. Hierbij valt te denken aan doperwtjes en/of worteltjes.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk en knus restaurantje met prima eten! Leuk ingericht met hippe banken en veel kippen accessoires. Ook een paar buitenplaatsen, waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Benden moet je wel flink bukken als je naar de wc's gaat.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Een heerlijk kippetje van het spit met een frisse salade en huisgemaakte frietjes en appel compote voorafgegaan door een kippensoepje en als dessert een limoencello met een lekker stukje gebak hebben van deze social deal een leuke afsluiting op een gezellig dagje Leiden gemaakt.
Alle lof voor de vriendelijke en gezellige bediening.
Voor wie van kip houdt zeker een aanrader!!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,alles was erg lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
De bediening was fantastisch en prettig naar de klanten toe
A. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geen
Fren_D .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten bij Kippetje is altijd lekker. De ambiance heeft wat weg van een fastfoodrestaurant, maar dat weet ik - dus daar hou ik rekening mee. Hier kan je lekker snel eten of juist iets langer tafelen. Het personeel is altijd ontzettend aardig. Qua prijs-kwaliteitsverhouding vind ik het oke. Ik ga zeker nog eens een kip van 't spit halen :)
Tjeerd P.M. W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Echt perfect ontvangen en bediend.
Bediening zag alles ,we konden buiten en binnen eten zelfs zo dat we toen het wat kouder werd konden we heel makkelijk naar binnen.
Wat ik ook top vond was het gekoelde glas voor het biertje.
Airco was ook top.
Eten gewoon goed.
martinacs .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke bediening! Locatie goed gelegen in centrum van Leiden.
Interieur goed aangepast aan de naam Kippenvel.
Gegrilde kip heerlijk zacht.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Je krijgt waar voor je geld. Echte zachte goed gekruide hete malse heerlijke kip met een typische Kippevel klantenservice
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles was uitstekend
een echte aanrader
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke kip en bijgerechten, aardige voor- en nagerechten. Bediening informeel, zonder poespas, vriendelijk. Kleine ruimte, wat rustiek ingericht. Vrij harde muziek. Menu voor 25 euro.
Lieverleids D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuk restaurant, midden in het centrum van Leiden. Heerlijk malse en sappige kip met stoofpeertjes en goede dikke frieten. Ideaal voor snelle trek. Ook een lekker nagerecht met drankje on te site!
Celineb .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij kippevel! Malse kip met een lekker gekruid knapperig velletje. Personeel kundig en vriendelijk. Zijn hier nu voor de 11e keer geweest maar komen ook graag weer terug
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Veel te weinig friet bij die studiedeal. Vroeger toen ze die oude bakjes nog hadden kreeg je tenminste waar voor je geld. Nu eet ik een snickers na het eten omdat ik honger heb. Voor mij de laatste keer!