Kippevel

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Kippevel

Geroosterde kip naar Spaans recept

Het grillen van kip in de rotisserie is hier een ware kunst. Het vlees moet sappig zijn, de buitenkant knapperig bruin. Neem daar een goede portie frites bij en huisgemaakte appelmoes en je bent voor altijd verkocht.

Meer informatie over restaurant Kippevel

7,2

Jouw recensie over het restaurant Kippevel

marc S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Kip was mals en het vel lekker pititg gekruid. Bijna net zo goed als de echte in pals ???? De frietjes iets te zout maar het portie meer dan voldoende.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Muziek te hard
Lea M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een supersnelle bediening. Eten was goed heet en precies mooi voor twee personen.
Bediening correct en niet opdringerig. We hadden gekozen voor een eenvoudig menu met een kwart kippetje en patat, maar hebben heerlijk gesmuld.
Leroy O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
erg gezellig ,lekker malse kip die je thuis niet zo maken kan !
ga er zeker vaker eten met familie of vrienden.
zo kom ik toch nog eens de zoveel tijd terug in mijn geboortestad Leiden voor wat gezelligheid.
Francoise J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Restaurant zag er gezellig uit. Tafels staan wel dicht bij elkaar wat het lastig maakt om van je zitplaats af te komen. Het eten smaakt goed. De kip is lekker mals en valt zo van het bot.
berry31 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hoofd gerecht was wat aan de zoute kant. Jammer dat wij geen ander nagerecht mochten kiezen zonder verrekening dus moesten wij bij betalen omdat wij koffie wilden i.p.v. het na gerecht.
Leroy O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellige tent !
lekker malse kip!
leuk met familie of vrienden .
iets om naar Leiden voor te komen en daarna door voor een biertje in de stad!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Beslist geen aanrader. Voorafje leek nergens op en toetje miserabel. Kip en frietjes prima...................................................
Burcu B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De salade was niet zo smakelijk met de keuze van een normale salade en het hoofdingrediënt (voor vriendin een carppacio en voor mij tonijn) was in het midden serveert.

Wachten op de hoofdgang duurde veels te lang (ongeveer 30-40 minuten) en andere gasten die na ons binnenkwamen hadden veel eerder iets te eten. De kip was het enige wat lekker was. De patat (die je als hoofdgang moest delen) was voor 1/3 veel te hard gefrituurd en niet eetbaar. Een klein schaaltje saus moest gedeeld worden (en hiervoor betaal je normaal 60 euro? Belachelijk).

Het 'hazelnoot' ijs smaakte niet als hazelnoot, maar tenminste duurde het niet te lang voordat het geserveert werd.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Echt een gezellige zaak,En het eten,super!!!
Niet duur,meer dan genoeg eten,1 portie friet voor 2,En dan is er nog over.
Leuk personeel.En dan die kip he,
Wat is die toch lekker!!!
TOT RESTAURANT
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Beste allen. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Je eet bijna je vingers op. ????
De inrichting gezellig. De omgevingsfactoren doelend op de temperatuur is koud. De deur staat op voor de grill en hiermee het personeel. Dit maakt het voor de gasten (wij in ieder geval) minder aangenaam. De jas/dikke sjaal was voor ons noodzakelijk aangezien het niet verandert kon worden. Grtjs As & Lin
alavangaalen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, patat lekker knapperig. Kip is fantatisch. Enige nadeel dat er veel herrie is van de keuken/afwas, veel gekletter.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed restaurant en vriendelijk personeel. We hebben lekker gegeten.
Door B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Leuke ambiance!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Tafel was niet schoon. Tonijn carpaccio was/werd tonijn uit blik salade. Citroencake met limoncello werd 2 cm ijsblok met slagroom. Kip was lekker. Vriendelijke bediening. Weinig sfeer!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening en een leuke aankleding. De voorgerechten en toetjes waren wat simpel, maar de kip was absoluut heerlijk! Maakte het dubbel en dwars goed. Zeker een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Stokbrood werd warm geserveerd, de halve kip smaakte goed, de patat paste er goed bij en de heerlijke salade maakte het diner heel compleet.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de 3e keer bij Kippevel en weer was het genieten. De speciale kruiden maken de kip zoooo lekker. Frietjes, stoofperen en mais erbij, erg lekker. Als toetje bevelen we de crème catalana van harte aan.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
de caramelpeertjes waren eerst vergeten en daarna kregen we ze en ze waren erg slijmerig en vreselijk zoet en dat kan wat minder. In de patat zaten heel veel kleine stukjes
Jolande N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bi het hoofdgerecht (kortingsbon AH) werden stoofpeertje geserveerd. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als er een andere groente bij wordt geserveerd. Hierbij valt te denken aan doperwtjes en/of worteltjes.