Kip'sones

Oostzanddijk 12 3221 AL Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Kip'sones

Maandag t/m donderdag 11.00 – 22:00 uur
Vrijdag, t/,m zondag 11.00 – 00:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Kip'sones

Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuk terras niet on de zaak geweest bediening sprak alleen Engels paar woordjes Nederlands
Suzan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij hebben last minute via de restaurantactie van AH gereserveerd. Bij aankomst zaten er weinig mensen, waardoor er enige twijfel was over de kwaliteit. Dat associeer je toch met een vol restaurant.. Wat een verrassing toen de salades die wij als voorgerecht hadden besteld proefden, oh wat lekker en een grote porties. Daarna de halve kip BBQ gegeten en ook dat was erg smakelijk. We hebben afgesloten met koffie omdat het eten meer dan voldoende was. We snappen nu echt niet waarom niet meer mensen hier van willen genieten!
Crien S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, kan er niet meer van maken :-):-!
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Erg lekker gegeten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alleen maar kipgerechten, leuk idee. Lekkere kippensoep en een halve kip gegeten. Goede porties. Helaas weinig toetjes.. Er was verder niemand die kwam eten. En dat voor een zaterdagavond, is niet best.
Dannik B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Even een rondje gemaakt op iens.nl voor nieuwe restaurants en Ik kwam daar kipsones tegen en werd nieuwsgierig. Afgelopen zaterdag even een late lunch gepakt met de familie. Omdat het een late lunch was vermoed ik daarom het restaurant helaas leeg was. Bij binnenkomst rook het al heerlijk en liep het water ons in de mond. We hadden de kipburger, wrap met pulled chicken en voor de kids knapperige kip op een sandwich. Helaas had ik overal van geproefd en heb ik omdat alles zo lekker was de wrap nogmaals besteld. Ik kan kipsones kwa eten echt aanbevelen, enigste minpunt vonden we dat het er koud was.