Kip'sones

Maandag t/m donderdag 11.00 – 22:00 uur
Vrijdag, t/,m zondag 11.00 – 00:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Kip'sones

Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Erg lekker gegeten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alleen maar kipgerechten, leuk idee. Lekkere kippensoep en een halve kip gegeten. Goede porties. Helaas weinig toetjes.. Er was verder niemand die kwam eten. En dat voor een zaterdagavond, is niet best.
Dannik B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Even een rondje gemaakt op iens.nl voor nieuwe restaurants en Ik kwam daar kipsones tegen en werd nieuwsgierig. Afgelopen zaterdag even een late lunch gepakt met de familie. Omdat het een late lunch was vermoed ik daarom het restaurant helaas leeg was. Bij binnenkomst rook het al heerlijk en liep het water ons in de mond. We hadden de kipburger, wrap met pulled chicken en voor de kids knapperige kip op een sandwich. Helaas had ik overal van geproefd en heb ik omdat alles zo lekker was de wrap nogmaals besteld. Ik kan kipsones kwa eten echt aanbevelen, enigste minpunt vonden we dat het er koud was.