Kip'sones

Oostzanddijk 12 3221 AL Hellevoetsluis Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Kip'sones

Maandag t/m donderdag 11.00 – 22:00 uur
Vrijdag, t/,m zondag 11.00 – 00:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Kip'sones

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
We hebben hier met onze kinderen gegeten en het was top. Gerechten waren smakelijk. Prima prijs kwailiteit. We waren hier door de AH restaurant actie gekomen. Sommige restaraunt hebben dan aangepaste ( kleinere) porties. Hier gewoon van de kaart bestellen. top ! Zeker nog een keer terug. Top avond gehad.
Marily D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het was niet alleen kip op de menukaart.Het eten was goed en voordelig inrichting gezellig.Bediening goed en normale snelheid.Leuke nieuwe zaak
Robert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten.
J.S. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een voor ons nieuw restaurant.
De bediening was soepel, wij hadden alle tijd om rustig te kunnen eten en we vinden een open keuken bij de entree heel.bijzonder!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waren hier met de ah actie.
Konden gewoon van de kaart kiezen en eten was van goede kwaliteit.
Alles vers gemaakt.Hier komen we zeker terug!
Ida J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leeg restaurant, hoofdgerecht slecht
Kora B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goed gegeten. Sfeer is leuk in het restaurant. De menukaart van het restaurant week of van de internet versie, waardoor de keus uit gerechten mee viel maar wat ons erg tegenviel was dat er nauwelijks keuze was in desserts (alleen B&J ijs).
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
koude zaak en on vriendelijk personeel,sommige dingen op de kaart zijn niet voorradig.
eten op zich goed en voldoen,groente soep is slechts een paar stukjes peen,veel kip en vermecelli
leuke hippe tent,genoeg ruimte om te zitten en schoon
keuken oogt rommelig en manlief zat thuis op de wc met buikkramp,al met al leuk concept
maar denk niet dat we nog een keer gaan.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De bediening was aardig maar onervaren en niet goed op elkaar ingespeeld. Maar we hebben wel heel lekker gegeten dus je hoort mij niet klagen.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Door de AH actie hier terecht gekomen en als je van heerlijke kip houdt moet je hier zijn. Simpel, super smakelijk en ook nog op een gezellige locatie!!
Burdy V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet Nederlandse sprekend personeel waardoor de nodige verwarring over onze bestelling. Moesten erg lang wachten op ons eten terwijl we met maar een paar gasten waren. Vraag me af hoe lang t duurt als t echt druk is. Eten kwam zonder saus en van de soep waren de, volgens de kaart bijbehorende ingredienten nergens te bekennen. Heel jammer maar wij gaan hier niet meer eten.
T S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Duurde erg lang voordat het eten er was maar het was wel lekker
Monika B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Na drie kwartier gevraagd of het eten nog zou komen, het zou eraan komen! Na nog een kwartier bleek ons eten naar een andere tafel gegaan te zijn. Toen hebben we besloten weg te gaan. Voor ons de eerste en de laatste keer bij Kipsones!
Patricis R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Bij aankomst werden we niet opgemerkt. We moesten ontzettend lang wachten op het voorgerecht. De appelmoes en de frites ontbrak bij de kindermenu`s, hier zijn we zelf om gegaan. De borden van het voorgerecht werden niet uitgehaald en we werden niet meer opgemerkt. We zijn zelf de lege glazen en flesjes op de volle bar gaan zetten. Het duurde zo lang, het geduld raakte op, ook bij de kinderen. Er waren binnen nog 2 tafels bezet en die werden ook bijna niet geholpen, de bestelling werd niet opgenomen, het 2e drankje werd niet geserveerd, borden werden niet uitgehaald etc. Er liep jong personeel, die het niet met elkaar eens was, er was geen duidelijke werkwijze en taakverdeling en er was geen leidinggevende aanwezig. Om 18.30 uur waren we binnen en om 20.30 uur zijn we af gaan rekenen, zonder hoofdgerecht te hebben gebruikt. Ze probeerden het niet eens recht te zetten, laat staan excuses aan te bieden, hij presenteerde domweg de rekening. Een foutje kan gebeuren, maar in dit bedrijf ging wel heel wat fout...
Irmgard D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Via AH actie hier gegeten. Veel voor weinig. Kwaliteit prima!
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Eten was uitstekend.
Bediening kan wel wat beter. We moesten zelf om drinken vragen en 2 x om bestek. Jonge bediening die niks ziet, zonde!
Wessel G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Vanavond hier gereserveerd en gegeten, bij aankomst was de zaak leeg en op het terras zaten een handje vol mensen wat ons erg heeft verbaasd rond deze tijd ( was 18:00 uur) en prachtig weer was.Het bedienend personeel had het erg druk met hun eigen maaltijd welke aan diverse tafels genuttigd werd. Na door een keurig Engels sprekende dame de kaart te hebben ontvangen en in het Engels onze bestelling te hebben doorgegeven kwam onze tweede verbazing, de bestelde kipnuggets en kipburger werd van achter uit het restaurant uit de diepvriezer getoverd en in het zicht richting de keuken gebracht, welke zich aan de voorkant van de zaak bevind.Zelf had ik kip van het spit wat erg smakelijk was, de rest het hierboven genoemde en de Pulled chicken was erg slecht.De huisgemaakte frites en mayo waren erg smakelijk. Helaas voor ons de eerste en laatste keer,
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bijzonder dat het personeel engels spreekt. Kan lastig zijn. Personeel is erg vriendelijk. Wachttijd wat lang door grote drukte. Eten was erg lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuk terras niet on de zaak geweest bediening sprak alleen Engels paar woordjes Nederlands