Kiosk De Lange Duinen

5,6
Lang
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij gingen hier vanmiddag wat eten na een lange wandeling. Toen we aankwamen werden we vriendelijk geholpen door een jong meisje. Nadat ze onze bestelling had opgenomen ging ze naar binnen en kwam ze zenuwachtig terug en vroeg ze ons om "Direct te betalen". Op zich vond ik dat niet vreemd, omdat ik dat weleens vaker moet op een terras. Dus ik betaalde en gaf een flinke fooi. Op een gegeven moment werd het steeds drukker om ons heen en niemand hoefde direct te betalen na het bestellen, ik hoorde zelfs mensen vragen naar de rekening. Na 45 minuten daar te hebben gezeten viel het ons steeds meer op dat de rest niet meteen hoefde te betalen na het bestellen en vroegen ze aan de anderen met honden of ze niet een bakje water wilden voor de honden (heel klantvriendelijk, maar ons negeerde ze de hele tijd en vroegen ze dat niet aan ons terwijl we twee honden bij ons hadden). Ik weet niet of het is, omdat wij de donkerste van het terras waren of omdat wij jonger waren dan de gemiddelde terrasbezoeker daar, maar de volgende keer sla ik deze tent over. Overigens heb ik dit nog nooit in mijn leven meegemaakt, vandaar dat ik er eerst niets van dacht en gewoon direct betaalde met een dikke fooi (20%). Achteraf stom van me!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gisteren hier gegeten. Stond netjes in de rij om aan het raam wat te bestellen. Nadat ik na 20 minuten eindelijk aan de beurt was werd er ijskoud gezegd dat ik op het terras moest gaan zitten. Na 20 minuten kwam eindelijk iemand onze bestelling opnemen. Mijn vriendin wilde een broodje kroket. Op de kaart broodjes en kroketten. Maar een broodje kroket was niet mogelijk. Daarna duurde het 20 minuten voordat we onze bestelling kregen. Onder tussen werd het terras al opgeruimd. Niet echt heel gezellig. Eten was matig van kwaliteit en veel te duur.
Het is heel zonde dat op deze mooie locatie zo slecht service wordt aangeboden. Personeel was niet echt vriendelijk en ging bij meerdere klanten de discussie aan. Deze horecaondernemer wil kennelijk geen geld verdienen. Zonde, wij komen niet meer terug.
Koekvaneigendeeg .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na een lange wandeling besloten we afgelopen zondag wat te eten en drinken bij De Lange Duinen, dat in theorie tot 17 uur open is. De omgeving is prachtig en op een dag als zondag kan het heel veel potentieel hebben. Echter, om 16.10 uur begonnen ze al het hele terras en de parasols op te ruimen, volgens hen in opdracht van de baas! De bitterballen waren heel oke, en we hadden graag nog meer besteld, maar de keuken was toen ook al dicht! Dit stond nergens vermeld. Al snel zaten we op een leeg terras, nog een half uur voor sluitingstijd. Toen we hier wat van zeiden, kregen we geen professionele reactie terug van de eigenaar. Dit alles komt niet gastvrij over, terwijl deze zaak in combinatie met de omgeving veel potentie heeft. Jammer.
CharlotteMD .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
De ligging is mooi maar de rest is beneden alle peil: de tosti van de kaart wordt niet geleverd want "dan wordt het te warm in de keuken", de poffertjes die middels een poster worden aanbevolen worden in juli niet geleverd en vervolgens wordt onze parasol (geen overbodige luxe met dit weer) bij ons weggehaald en naar een andere tafel verplaatst, en als we bezwaar maken haalt de betreffende werknemer zijn schouders op en zegt 'orders van de baas'....