Kinoko

7,1
5,5
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Tijdens weekendje weg in Winterswijk bij dit restaurant terecht gekomen. Zoals in eerdere recensies al opgemerkt: de frituurwalm maakt het verblijf hier minder aangenaam. Doe a.u.b. wat aan die afzuiginstallatie. Kleding kon na bezoek aan dit restaurant meteen in de was. Sushi's en andere gerechten goed en vers bereid. Sushi's met nog iets lauwe rijst vinden wij prima smaken. Dat is in ieder geval een indicatie dat ze vers zijn bereid en beter dan de vooraf klaargemaakte sushi's uit de koeling die we elders aten.
Hagm .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Op basis van recensies hier uit eten gegaan; dit viel erg tegen. Producten waren vers, maar sushi had bijzonder weinig smaak. Erg veel rijst, weinig vis van slechte kwaliteit. We voelden ons absoluut niet welkom. De mevrouw (eigenaresse?) die ons bediende was kortaf. Als blikken konden doden...iedere keer dat we een bestelling plaatsten (all-in concept). Gebakken champignons = een bord met ui-bosui-gekookte champignonsoep. Eendenborst = varkensvlees..? Drankjes goedkoop, eten niet duur maar wel voor de kwaliteit (€20,- all-in).
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij komen niet uit deze omgeving maar zijn op vakantie in Groenlo. Dol op sushi dus via Iens gezocht naar een goed Sushi restaurant in de buurt. Via de recensies hier terecht gekomen. Ik kan er kort over zijn: wat een domper!!
Bij binnenkomst kwam de enorme frituurlucht je al tegemoet. Personeel was vriendelijk en behulpzaam; daarover geen kwaad woord.
De sushi echter was echt de slechtste die wij ooit gegeten hebben. Nog warme, veel te kleffe rijst. Ook veel te veel rijst in verhouding met de vis. Na de eerste ronde zijn we snel overgestapt op de frituur/wokgerechtjes. De frituurlucht was op sommige momenten zo overheersend dat de hele zaak blauw stond en het gewoon op de ademhaling sloeg.
Het decor was vreselijk, maar daar zul je me normaal niet over horen als het eten gewoon goed is.
Een helaas teleurstellende ervaring....
Alcamene .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Eerlijk gezegd nog nooit zulke lekkere sushi gegeten. De aankleding van de zaak was van geheel ondergeschikt belang. Het zag er netjes uit en ook schoon. Belangrijkste: superlekker gegeten. Aardige bediening. Groot assortiment om uit te kiezen. Heerlijke temaki handroll, inktvis, crispy maki. En alles verder ook.
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het eten is lekker!
De ambiance is echter niet best en dan zeg ik het nog netjes, dit mag dus wel een opknapbeurtje gebruiken.
Het personeel is echter vriendelijk en ook de afhaalmogelijkheid is ideaal.
Ik zou dan ook vooral het afhalen aanraden!
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Het concept voor €20 onbeperkt sushi en ander Japanse (?) gerechtjes eten in 3 uur is leuk en nodigt uit tot experimenteren en teveel eten.
De kwaliteit van de sushi is redelijk en van de meeste andere gerechten prima.
De bediening is adequaat en de inrichting is zoals je mag verwachten.
Moet je zeker een keer doen!
RMenJGK .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Kennis gemaakt met Kinoko zo'n 2 à 3 jaar geleden via Groupon. We hebben nauwelijks vergelijkingsmateriaal, maar het eten vonden we heerlijk! Aardige bediening, het restaurant ziet er niet gezellig uit en kan wel een flinke een opknapbeurt gebruiken.
We hebben regelmatig afgehaald; altijd van tevoren telefonisch besteld, meestal konden we het na 45-60 minuten ophalen (soms korter).
De sushi die wij hier gegeten hebben zijn de california roll, crispy roll, maki zalm, maki tonijn, maki avocado & zalm en een rol met gefrituurde garnaal. Van de tempura hebben we de calamari, varkensvlees en kip gehad. Alles vaker besteld en altijd gesmuld!
Jammer dat we het moeten missen nu we verhuisd zijn!
Winterswijker .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wanneer je wat af wil halen dan trek er maar een uur (niet overdreven!) voor uit. De keuken kon de drukte duidelijk niet aan, hoewel het niet eens vol zat. Na 55 minuten zijn we maar eens gaan vragen hoe lang de bestelling nog op zich zou laten wachten. De reactie was dat we maar hadden moeten bellen vooraf en gingen ze de discussie aan over de tijd. Toen het eten klaar was werd het zonder ook maar sorry te zeggen overhandigd, duidelijk geïrriteerd dat we maar klaagden dat het een uur had geduurd. Kortom de organisatie en service laten te wensen over.
De kwaliteit van het eten is overigens wel goed. Hoewel nu duidelijk de tijdsdruk speelde. De rijst van de sushi was nog niet afgekoeld bij thuiskomst.
Arjan En Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
We komen nu al ruim 3 jaar eten en het is gewoon goed. Uitstekend. Ik eet graag vegetarisch en dat is er voldoende..... de crispyrol als iemand het woord zegt heb ik al trek. Doordat ze weten dat ik vegetarische sushi eet ...maken ze ook wel eens een special voor me. Echte service.
Ik snap dat iedereen zijn dag eens niet heeft maar de bediening is goed en heel heel aardig. De aankleding had anders gekund maar vergeet niet dat het jonge mensen zijn die uit de stad naar hier gekomen zijn om het te proberen ... en ze maken het waar....het is heerlijk.
En onbeperkt eten voor 20 euro ...wie klaagt daar nu over, de drankjes hebben een vriendelijke prijs dus voor een uitje een aanrader.
Fieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Jammer om hier (en op andere sites) te lezen over de vervelende ervaringen met Groupon. Ik heb daar zelf gelukkig nooit gebruik van gemaakt en ben zeer positief over het restaurant. Het eten is super, zowel de sushi als de bijgerechten. De bediening is vriendelijk en ook als het druk is, hoef je niet te lang op je eten te wachten. Bij afhalen is het eten overigens net zo lekker. Enige minpunt is dat het gebouw waarin dit restaurant is gevestigd oud is, en dat zie je er vanaf. Dit houdt mij echter niet tegen om hier toch regelmatig te komen eten, kan het iedereen aanraden.
Michiel E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Dit Japanse restaurant in Winterswijk verdient een eervolle vermelding. Het is er gemoedelijk (niet echt Japans vrees ik) en het eten is er goed. Uitgebreid kiezen uit de vele gerechtjes, een drankje erbij en dan voor 20,- p.p? Het ziet er allemaal netjes uit en het wordt in rap tempo geserveerd. Prima gelegenheid om met vrienden te smullen van deze keuken die in Nederland meestal stevig aan de prijs is.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
We hadden met 6 personen een Groupon voor onbeperkt sushi eten voor 49 euro.
We hadden van te voren gereserveerd. We kregen een tafel toegewezen en daar lag het menu.
Dit menu hebben we doorgekeken en het zag er goed uit.
Even later kregen we een andere kaart. Volgens de serveerster mochten we volgens de kleine letters op de Groupon uit een beperkt aantal gerechten uitkiezen. We hebben gekeken maar hebben tot nu toe nergens beperkingen kunnen vinden.
Het eten werd echter uiterst beperkt tot ongeveer de helft van de gerechten (grotendeels alleen sushi) en we mochten 2 uurtjes eten in plaats van 3. Dit is nooit ergens aangegeven en we hebben dit nooit ergens gelezen (zowel op de site als in het mailtje niet). Toen wij hier aanspraak op deden, was het excuus dat het wel op de site moest staan en dat ze anders verlies zouden lijden als ze het menu niet zouden beperken. Ik zou dan zeggen: stel dan geen groupon ter beschikking voor zo'n lage prijs als jullie verlies zouden lijden.
Ze komen trouwens wel vaak vragen of er genoeg te drinken is.
Voor de volgende keer heb ik tegen de rest gezegd: 1 glas drinken bij een Groupon.
We kunnen ergens anders wel indrinken of na de tijd in een ander café.

Ook al hadden we flinke korting, het was het alsnog niet waard om zo'n slechte sushi te eten.
Wij zijn hier op 16 maart geweest.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
We hebben hier het sushimenu gehad en het was echt prima. De bediening was snel en vriendelijk. Voor mijn zoon werd even een handrol met alleen komkommer gemaakt die eigenlijk niet op het menu stond. De sushi waren echt heel lekker, vooral die met tempuragarnaal erin! Als je aankomt, ziet het er niet heel uitdagend uit maar binnen is het in orde. Een aanrader om eens langs te gaan!