Kinnaree Thai Cuisine

Eerste Anjeliersdwarsstraat 14 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-206277153

Over het restaurant Kinnaree Thai Cuisine

Wij staan voor u klaar om uw avond tot een feestje te maken! Vanuit onze keuken in hartje Jordaan serveren wij authentieke Thaise specialiteiten, waarvan u kunt genieten in een sfeervol en modern vormgegeven restaurant.

Kinnaree gaat voor topkwaliteit, zodat het u bij het diner met familie of vrienden aan niets ontbreekt. Wij kunnen gerechten dus ook aanpassen aan uw smaak, mocht u bijvoorbeeld minder pittig eten of juist van extra pittig houden. Laat het ons gewoon even weten.

Meer informatie over restaurant Kinnaree Thai Cuisine

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kinnaree Thai Cuisine

Teus E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voorgerecht en entree uitstekend hoofdgerecht redelijk en Teus Ebing zout, bediening matig
Marguerite J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
als er een grote groep komt moet de persoon die de reservering aanneemt alles uitleggen over het menu en hoe het in mekaar zit en de wensen van de restaurant en de klant.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het eten in Kinnaree is altijd fantastisch en de bediening ook. De keuken wordt bestierd door dames met liefde voor eten. Echt een aanrader.
Jasmien E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke gegeten! Dit is zeker de allerbeste Thai die ik ken in Amsterdam. Ook is het personeel super vriendelijk en is het restaurant erg mooi ingericht.
Alfred J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zeker een van de beste thai-restaurants in Amsterdam.
Ayşegül D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Wij zijn er geweest voor de verjaardag van mijn partner. Ik had doorgegeven dat het voor zijn verjaardag was, en hij is verrast met een kaarsje op zijn dessert! We hebben wel even moeten wachten voor het eten, maar kregen er een geweldige maaltijd voor terug. En ook in de tussentijd kregen we een specialiteit van het restaurant als voorproefje! De prijzen zijn in vergelijking met wat je krijgt wel goed te doen, maar wat aan de hoge kant voor een dagelijks diner. Het jammere was dat er veel touristen waren, maar de sfeer is ondanks wel goed.
Zeker een aanrader!!
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Delicious
J. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het is hier altijd gezellig en druk.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten, het delen van een gerecht (onder andere de mix, heerlijk) is mogelijk, de prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Top!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer goede constante kwaliteiten ; voor ons beste Thai in Nederland......en we hebben er veel bezocht. Smaak en scherpte precies goed. Van de beroemde viskoekjes, via de jungle saus met zeewolf of beef tot garnalen in zwarte saus een waar genot voor de zintuigen
Don V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Als liefhebber van Thais eten kom ik graag bij Kinnaree. Het eten is heerlijk, de smaken zijn zo verfijnd, er wordt met veel passie gekookt. Daarnaast is de ambiance goed.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De soepen mogen best wat pittiger en de koffie drinkt men beter elders, maar verder is het eten grote klasse. De bediening is vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Eten echt spot on Thais! Volle bak was het dat wij er aten, dan moet je wat meer geduld hebben als je een nieuw drankje wenst want de dames in de bediening kijken wat meer zuinig om zich heen.
Ouri H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Good food
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was nu bij Kinnaree voor de tweede keer binnen een week dus, behalve dat alles weer prima was, weet ik verder niets meer te melden. Het is gewoon een toprestaurant, met prima service en bediening!
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het was wederom fantastisch! Dit is een echte aanrader!! Tot nu toe ben ik er steeds met verschillende mensen geweest en zij waren allemaal net zo enthousiast als ik.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een hele leuke tent met erg goed eten. Veel specialiteiten die je niet snel bij een andere Thai zal treffen. En de inrichting is ook veel gezelliger dan de gemiddelde Thai. Kortom: zeer de moeite waard!
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben genoten van de bediening, de sevice en de kwaliteit van het eten dus geen opmerkingen waar jullie wat mee zouden kunnen doen. Het enige is: “Ga zo door!” Ik kom zeker terug!!
Christein V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Niet voor het eerst bij Kinnaree. Altijd goede ontvangst, eten prima kwaliteit en snelle service.
Prijs kwaliteit is prima.