Kinnaree Thai Cuisine

Maandag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 22:30

Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier. Mooi gelegen in de Jordaan met vriendelijke no-nonsens bediening. Viskoekjes en loempia's waren heerlijk, net als de eend. Netjes en intiem ingericht, gaan we zeker terugkomen.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Alweer een tijd geleden dat we onze favoriete Thai bezochten en het was wederom super, het is en blijft wat ons betreft de beste Thai uit de buurt. Altijd zeer vriendelijke bediening, een fijne en rustige sfeer en heerlijk eten. Onze aanraders: Mix Kinnaree, Tom Yam Koeng, Massaman Kai, Hertenfilet met zwarte pepersaus en flensjes met ijs toe. Tot snel...
ToddHess .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De heerlijkste garnalenkoekjes en rode curry met geroosteerd eend en rambutan die we ooit hebben geproefd. Een rustige, elegante sfeer. Een perfecte avond uit tegen tegen een zeer redelijke prijs.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bij toeval hier terecht gekomen. Verrassend lekker gegeten. Amuse was heerlijk en verrassend. Mix van voorgerechten lekker maar wel veel frituur. Hoofdgerecht kip cashewnoten was prima. Keurige bediening.
Goede ervaring!
Caatje44 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
De koudste Koningsdag ever afsluiten met het lekkere Thaise eten in Kinnaree. Top locatie met een bijzonder goede keuken. Heerlijk de Tod Man Pla, maar ook de andere starters zijn goed. Mijn hoofdgerecht Pad Prik Thai Dam was sneller op dan mij lief was, niet omdat het portie te klein was, maar omdat het zo lekker was. Complimenten ook voor de bediening en de keuken, ondanks de drukte,waren ze vriendelijk en betrokken. Kijk nu al uit naar een volgende keer, want terug komen ga ik zeker.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Prima eten, maar om de volgende rede, zullen ze mij als nieuwe klant niet terug zien.
Met een klein gezelschap hebben we genoten van de voorgerechten. Ik had als hoofdmaaltijd de gebakken dorade besteld met het verzoek mild gekruid. Helaas kreeg ik een geen milde, maar scherpe gekruide vis. Geen probleem, ze zouden een milde schotel brengen. Ik kreeg mijn visschotel terug en het zag er onsmakelijk uit met een koude vis. De serveerster zei, dat de vis altijd koud werd geserveerd. Dit klopte niet de vis was de eerste keer gewoon warm. Ik zei dat ik de vis op deze manier echt niet meer hoefde en een andere serveerster nam het mee.
Inmiddels had ik meegegeten met de schotels van mijn tafelgenoten en tot mijn mijn verbazing kwam na ruim een kwartier mijn vis terug en nu warm gemaakt. Ik had al eerder aangegeven dat ik de vis niet meer hoefde en nu ook niet. Zeker niet toen iedereen al bijna uitgegeten was.
Niet bepaald klantvriendelijk stond de volle prijs van de vis gewoon op de rekening.
Dom beleid, om zo een potentiële klant te verliezen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Meer dan voortreffelijk gegeten bij Kinnaree. Als entree een schotel met verschillende kleine hapjes: sate, gamba's in tempoeora deeg, viskoekjes etc. Buitengewoon smakelijk. Als hoofdgerecht gekozen wij drie verschillende gerechten , een curry, een pittig rundvlees gerecht en een gerecht met hert. Pittig en heel goed. Als begeleiding een Thais biertje en chardonnay. Eeen heel plezierige en attente bediening. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond. We komen zeker terug
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Klein gezellig restaurant in de Jordaan.
Gerechten zijn zeer smakelijk , vooraf had ik een mix van voorgerechten .
Als hoofdgerecht had ik massaman kai deze was heel lekker.
Genoeg keuze op de kaart en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na een dagje kou lijden in Amsterdam hebben we heerlijk gegeten bij Kinnaree. Wat een feestje! Heerlijke voorgerechten en mooie curries. Absolute aanrader, wij gaan zeker terug!
Proever-48 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten,de papaya salade erg lekker en ook de groene currie smaakt goed. Vriendelijke bediening. Leuke moderne Thaise restaurant in Jordaan. Aanrader!
Max-j .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten, op een prachtige locatie. Chilli paste met rund is een absolute aanrader. Bediening goed en vriendelijk, behalve als het gaat om drinken. Dit mag eerder, vaker en sneller. Een fles bestellen is naar mijn mening aan te bevelen, de pinot grigio prima
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Dit blijft onze favoriete Thai. Het eten is goed, de service is goed en altijd een warme gezellige sfeer. Mix Kinnaree vooraf, doet het altijd goed. Als hoofdgerecht rund met zwarte pepersaus en kip met groene curry, heerlijk! En flensjes als dessert. Tot snel!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Werden zeer gastvry ontvangen, fyne bediening, heerlijk eten, mooi reserveert, kortom super en voor herhaling vatbaar.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We kozen dit restaurant omdat het 'topper 2016' wordt genoemd. Het zou romantisch moeten zijn, maar naar mijn idee is dit restaurant aan vernieuwing toe. Het ziet er wat armoedig uit en heeft geen uitstraling.
We kregen een tafel vlak bij de deur en zaten op de kou. Gelukkig kregen we later een tafel die wat verder van de deur af was.
Na wat teleurstellende voorgerechten hebben we bij een andere thai ons hoofdgerecht genomen. De gerechten brachten mij niet de authentieke smaken van Thailand die ik ken.
Jammer, maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar.
Blarikom .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij kwamen hier toevallig langs op zoek naar iets waar we al vroeg (17.30 uur) lekker konden eten. Dat kwam goed uit want hierdoor hadden we het enige niet- gereserveerde tafeltje. Voor ons waren alle gerechten nieuw en we besloten het verrassingsmenu te nemen. We vonden alles lekker! De gerechten werden allemaal mooi toegelicht maar dat heb ik niet zo goed onthouden. Het was precies zo spicy (mild) als we van te voren hadden gezegd dat we lekker vonden. Zeer attente bediening steeds op tijd en absoluut niet opdringerig. Het dessert vonden we niet zo bij de rest van het eten passen (te nederlands) en de serveerster legde uit dat er eigen nauwelijks desserts in de Thaise keuken waren. We kregen daarom nog gratis koffie. Wat ons betreft vragen we de volgende keer om een verrassingsmenu zonder dessert.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten, 3 gangen met een ruime keuze ook vega is hier fantastisch, pure smaken , goed formaat gerechten en vriendelijk personeel.prijs kwaliteit is super!!
Sonjareuser .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Aanrader! Per toeval terecht gekomen in dit restaurant op 19 september 2015 ( 2 december ingevoerd, verder terug lukte niet) en dat was een zeer aangename verrassing! We hebben werkelijk verrukkelijk gegeten. Curry met groenten. Absoluut voor herhaling vatbaar! Gelukkig heb ik nu naam en adres van dit juweeltje achterhaald dus ik ga er zeker nog eens naar toe als ik in de stad ben.
Ystar T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Leuke huiskamer sfeer, super vriendelijke en vlotte bediening, die de professionaliteit bezit om zelf regelmatig drankjes en rijst aan te vullen, zonder te vragen, wat een heerlijkheid. Gerechten niet te pittig (konden we zelf eventueel pittiger maken), toptoptop! Enige nadeel klein/lawaaierig.
Irvin B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Slenterend door de Jordaan op zoek naar lekker eten, terecht gekomen bij Kinnaree. Gelukkig nog net een tafeltje vrij want veel was gereserveerd. Na een lekkere en leuke amuse op een citrusblad namen we vooraf de Tod Man Pla (viskoekjes) en de Pangsit Kai/Koeng (pangsit kip en garnalen). Heerlijk vers en uitstekend van smaak. We waren meteen in Thaise sferen. Als hoofdgerechten de Keang Pa Pla (zeewolf) op advies van de serveerster iets minder pittig gemaakt en de Pad Bai Kraprao met eend (Thaise basilicum en chilisaus) heerlijk pittig. Ook dit super vers en erg goed van smaak.
Toch maar een dessert om wat te blussen; de pannenkoek met vanille en grand marnier en het gefrituurde ijs. Ook beide heerlijk. Super de luxe bediening; goede uitleg, het flesje Thais bier volgde keurig nadat de wijn op was, zoals beloofd. Echt erg attent. Warm handdoekje na het hoofdgerecht, allemaal top! Aanrader!!!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Mijn favoriete restaurant. Als je van de Thaise keuken houdt, moet je bij Kinnaree zijn. Zoals je de viskoekjes en kip in pandan hier eet, eet je het nergens. De Massaman curry voor het hoofdgerecht is mijn aanrader. Altijd reserveren want anders heb je geheid geen plek hier. Afhalen kan altijd. En wie dit prijzig durft te noemen eet duidelijk niet vaak genoeg in Amsterdam. Amsterdamse horeca is over het algemeen prijzig, maar Kinnaree valt daarbij echt mee.