Kinnaree Thai Cuisine

Eerste Anjeliersdwarsstraat 14 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-206277153

Over het restaurant Kinnaree Thai Cuisine

Wij staan voor u klaar om uw avond tot een feestje te maken! Vanuit onze keuken in hartje Jordaan serveren wij authentieke Thaise specialiteiten, waarvan u kunt genieten in een sfeervol en modern vormgegeven restaurant.

Kinnaree gaat voor topkwaliteit, zodat het u bij het diner met familie of vrienden aan niets ontbreekt. Wij kunnen gerechten dus ook aanpassen aan uw smaak, mocht u bijvoorbeeld minder pittig eten of juist van extra pittig houden. Laat het ons gewoon even weten.

Meer informatie over restaurant Kinnaree Thai Cuisine

• Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Kinnaree Thai Cuisine

Marja K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten en uitstekende bediening!
H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fijn Thais restaurant in de Jordaan, mooie zaak, goed personeel en heerlijk eten, we blijven met enige regelmaat terugkeren naar deze leuke zaak. Voor ons een van de betere Thaise restaurants.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Fijne subtiele smaken. De amuse was heerlijk!
Christa M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Service kan qua klantvriendelijkheid beter, zeker bij vertrek van het restaurant. Het voelt een beetje alsof je met een gemaakte service omdat het moet te doen hebt. Het eten is echt van zeer goede kwaliteit!
Ellis G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne bediening. Kom zeker terug...............heeeeeeeeeeeeel...vervelend 120 tekens vervelend 120 tekens vervelens 120 tekens
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker eerlijke keuken, reserveren is aangeraden
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Amuse vooraf en knusse zithoekjes bij het raam. Dat maakt deze Thai bijzonder. Eten, bediening en sfeer is verder prima.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier. Mooi gelegen in de Jordaan met vriendelijke no-nonsens bediening. Viskoekjes en loempia's waren heerlijk, net als de eend. Netjes en intiem ingericht, gaan we zeker terugkomen.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Alweer een tijd geleden dat we onze favoriete Thai bezochten en het was wederom super, het is en blijft wat ons betreft de beste Thai uit de buurt. Altijd zeer vriendelijke bediening, een fijne en rustige sfeer en heerlijk eten. Onze aanraders: Mix Kinnaree, Tom Yam Koeng, Massaman Kai, Hertenfilet met zwarte pepersaus en flensjes met ijs toe. Tot snel...
ToddHess .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De heerlijkste garnalenkoekjes en rode curry met geroosteerd eend en rambutan die we ooit hebben geproefd. Een rustige, elegante sfeer. Een perfecte avond uit tegen tegen een zeer redelijke prijs.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bij toeval hier terecht gekomen. Verrassend lekker gegeten. Amuse was heerlijk en verrassend. Mix van voorgerechten lekker maar wel veel frituur. Hoofdgerecht kip cashewnoten was prima. Keurige bediening.
Goede ervaring!
Caatje44 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
De koudste Koningsdag ever afsluiten met het lekkere Thaise eten in Kinnaree. Top locatie met een bijzonder goede keuken. Heerlijk de Tod Man Pla, maar ook de andere starters zijn goed. Mijn hoofdgerecht Pad Prik Thai Dam was sneller op dan mij lief was, niet omdat het portie te klein was, maar omdat het zo lekker was. Complimenten ook voor de bediening en de keuken, ondanks de drukte,waren ze vriendelijk en betrokken. Kijk nu al uit naar een volgende keer, want terug komen ga ik zeker.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Prima eten, maar om de volgende rede, zullen ze mij als nieuwe klant niet terug zien.
Met een klein gezelschap hebben we genoten van de voorgerechten. Ik had als hoofdmaaltijd de gebakken dorade besteld met het verzoek mild gekruid. Helaas kreeg ik een geen milde, maar scherpe gekruide vis. Geen probleem, ze zouden een milde schotel brengen. Ik kreeg mijn visschotel terug en het zag er onsmakelijk uit met een koude vis. De serveerster zei, dat de vis altijd koud werd geserveerd. Dit klopte niet de vis was de eerste keer gewoon warm. Ik zei dat ik de vis op deze manier echt niet meer hoefde en een andere serveerster nam het mee.
Inmiddels had ik meegegeten met de schotels van mijn tafelgenoten en tot mijn mijn verbazing kwam na ruim een kwartier mijn vis terug en nu warm gemaakt. Ik had al eerder aangegeven dat ik de vis niet meer hoefde en nu ook niet. Zeker niet toen iedereen al bijna uitgegeten was.
Niet bepaald klantvriendelijk stond de volle prijs van de vis gewoon op de rekening.
Dom beleid, om zo een potentiële klant te verliezen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Meer dan voortreffelijk gegeten bij Kinnaree. Als entree een schotel met verschillende kleine hapjes: sate, gamba's in tempoeora deeg, viskoekjes etc. Buitengewoon smakelijk. Als hoofdgerecht gekozen wij drie verschillende gerechten , een curry, een pittig rundvlees gerecht en een gerecht met hert. Pittig en heel goed. Als begeleiding een Thais biertje en chardonnay. Eeen heel plezierige en attente bediening. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond. We komen zeker terug
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Klein gezellig restaurant in de Jordaan.
Gerechten zijn zeer smakelijk , vooraf had ik een mix van voorgerechten .
Als hoofdgerecht had ik massaman kai deze was heel lekker.
Genoeg keuze op de kaart en de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na een dagje kou lijden in Amsterdam hebben we heerlijk gegeten bij Kinnaree. Wat een feestje! Heerlijke voorgerechten en mooie curries. Absolute aanrader, wij gaan zeker terug!
Proever-48 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten,de papaya salade erg lekker en ook de groene currie smaakt goed. Vriendelijke bediening. Leuke moderne Thaise restaurant in Jordaan. Aanrader!
max-j .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten, op een prachtige locatie. Chilli paste met rund is een absolute aanrader. Bediening goed en vriendelijk, behalve als het gaat om drinken. Dit mag eerder, vaker en sneller. Een fles bestellen is naar mijn mening aan te bevelen, de pinot grigio prima
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Dit blijft onze favoriete Thai. Het eten is goed, de service is goed en altijd een warme gezellige sfeer. Mix Kinnaree vooraf, doet het altijd goed. Als hoofdgerecht rund met zwarte pepersaus en kip met groene curry, heerlijk! En flensjes als dessert. Tot snel!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Werden zeer gastvry ontvangen, fyne bediening, heerlijk eten, mooi reserveert, kortom super en voor herhaling vatbaar.