Kinko

Meer informatie over restaurant Kinko

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Roti .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Onlangs gegeten bij dit restaurant, maar ondanks goede berichten uit de omgeving viel dit zwaar tegen. Het eten is van minimale kwaliteit en ook aan de bediening mag wel eens wat gedaan worden. We waren er om 19.30 (gereserveerd)en het bestel briefje voor de eerste ronde werd na 3 kwartier bij de tafel opgehaald. Als het heel druk is kan ik me dit voorstellen, maar de total bezetting was +/- 8 tafels voor vijf mensen in de bediening. Ook het servies plastic schaaltjes om van te eten komt ook niet erg goed over. Ook ligt het bestek en servies zo op tafel (niet erg fris) kan toch on zijn minst een placemat (papier) onder gelegd worden. Dus voor ons geen "KLIKO" meer.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op mijn verjaardag weer wezen eten bij Kinko en als je jarig bent hoef je voor de jarige niet te betalen! Bij binnenkomst werd ik netjes gefeliciteerd en uiteraard is even mijn paspoort nagekeken, want iedereen kan wel zeggen dat hij/zij jarig is..
Net zoals vorige keer weer heerlijk gegeten, alles vers klaargemaakt en zeer smakelijk. Het eten staat snel op tafel, vriendelijke medewerkers en omdat tafels niet zo op elkaar gepropt staan voel je je lekker vrij.
Wij komen hier zeker terug!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit nieuwe restaurant ziet er erg fris en uitnodigend uit. Nadat we onze gerechtjes ingevuld hadden op de lijst, kwamen de eerste schaaltjes op tafel. Het eten is redelijk. Niet alles proeft vers en carpaccio was nog niet helemaal ontdooid toen het bij op tafel geknald werd. Het hele jonge personeel doet zijn best maar bij ons werden soms de gerechten echt op tafel gegooid.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het interieur van deze nieuwe horeca gelegenheid, op de in het algemeen trieste boulevard, is ruim, rustig en toch erg sfeervol. De buitenkant/terras moet nog even verfraaid worden!
Verder hebben mijn dochter en ik echt heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Ik ga hier (als rasechte IJmuidenaar) echt nog wel terugkomen.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, goed van smaak, vriendelijke bediening en snelle levering van gerechten, kortom een TOP zaak met hoofdletters
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor het eerst geweest bij dit nieuwe restaurant in IJmuiden. Was een drukke zaterdag avond. Had niet gereserveerd maar we werden aardig ontvangen en er was ruimte. Het bestellingsproces liep behoorlijk chaotisch. De hapjes kwamen druppelsgewijs binnen, sommige gerechten ontbraken en het ijs aan het einde was op. Kregen diverse bestellingen verkeerd.... Maar de bediening op zich is wel erg aardig verontschuldigde zich etc..... Over de kwaliteit het volgende: ik vond met name de gefrituurde hapjes niet echt lekker. ossehaas was wel lekker en alle sushi's op zich ook, maar het voelde niet kakelvers zeg maar. Als je dan afrekent en toch nog 125 euro kwijt bent voor 2 volwassenen en 2 kids die echt op een portie bitterballen en friet na niets hebben gegeten blijft het toch best duur. prijs kwaliteit beoordeel ik hier niet positief.