Kinko

Meer informatie over restaurant Kinko

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben heel wat gerechten geprobeerd en ze smaakten allemaal goed.
Voor ieder wat wils: japans/chinees /nederlands. Van heerlijke wokgerechten, sushi en grillgerechten tot zelfs patat en frikandellen voor de erg moeilijke eters.
Het eten werd steeds binnen 5 a 10 minuten na het doorgeven van de bestelling naar de tafel gebracht.
Service goed, zeer attente snelle vriendelijke bediening. Lege schaaltjes werden snel afgeruimd.
Restaurant ziet er keurig uit, schoon en modern.
Volgende keer voor ons geen Sumo maar Kinko!
David B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We zijn al bij aardig wat all you can eat japanners geweest, maar dit was met afstand de beste. Een keurige zaak met smaakvolle moderne aankleding. Gelegen op de kop van de boulevard in IJmuiden. Attent personeel: Jassen worden aangenomen, je wordt naar een goede tafel begeleid. Vrolijke en vlotte bediening. Smakelijke gerechten, die er aantrekkelijk uitzien. Goede porties, redelijk vers. Wij eten ook graag bij de betere / authentieke Japanse restaurants, waar je makkelijk drie maal dit bedrag uitgeeft. Natuurlijk is er een kwaliteitsverschil, qua versheid, smaak en textuur van de sushi. Toch hebben we hier heerlijk gegeten dus de prijs kwaliteit is dik in orde. Ook belangrijk: geen frituurluchtjes. Met twee volwassenen en twee kinderen, ieder twee drankjes erbij, waren we 110 Euro kwijt. We hebben het erg naar ons zin gehad en genoten van het eten. Parkeren was gratis (maximaal 4 uur). Wij komen zeker nog eens terug.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en mochten we zelf kiezen waar we wilden zitten.
We werden snel bediend en de bediening was ook vriendelijk.
De bestellingen die we deden werden allemaal correct geserveerd. De sushi was niet bijzonder, maar wel lekker.
Het toilet zag er netjes uit. Wij raden dit restaurant aan.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Deze week voor de eerste keer gegeten bij Kinko. Het eten was prima. De porties zijn wat kleiner (2 stuks i.p.v. 3) maar aangezien het een all you can eat principe is maakt dat eigenlijk niet uit. We hadden het eten elke ronde vrij snel op tafel. De bediening was vriendelijk en het restaurant ziet er keurig en modern uit. Ik zou hier gerust nog eens gaan eten.
Roti .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Onlangs gegeten bij dit restaurant, maar ondanks goede berichten uit de omgeving viel dit zwaar tegen. Het eten is van minimale kwaliteit en ook aan de bediening mag wel eens wat gedaan worden. We waren er om 19.30 (gereserveerd)en het bestel briefje voor de eerste ronde werd na 3 kwartier bij de tafel opgehaald. Als het heel druk is kan ik me dit voorstellen, maar de total bezetting was +/- 8 tafels voor vijf mensen in de bediening. Ook het servies plastic schaaltjes om van te eten komt ook niet erg goed over. Ook ligt het bestek en servies zo op tafel (niet erg fris) kan toch on zijn minst een placemat (papier) onder gelegd worden. Dus voor ons geen "KLIKO" meer.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op mijn verjaardag weer wezen eten bij Kinko en als je jarig bent hoef je voor de jarige niet te betalen! Bij binnenkomst werd ik netjes gefeliciteerd en uiteraard is even mijn paspoort nagekeken, want iedereen kan wel zeggen dat hij/zij jarig is..
Net zoals vorige keer weer heerlijk gegeten, alles vers klaargemaakt en zeer smakelijk. Het eten staat snel op tafel, vriendelijke medewerkers en omdat tafels niet zo op elkaar gepropt staan voel je je lekker vrij.
Wij komen hier zeker terug!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit nieuwe restaurant ziet er erg fris en uitnodigend uit. Nadat we onze gerechtjes ingevuld hadden op de lijst, kwamen de eerste schaaltjes op tafel. Het eten is redelijk. Niet alles proeft vers en carpaccio was nog niet helemaal ontdooid toen het bij op tafel geknald werd. Het hele jonge personeel doet zijn best maar bij ons werden soms de gerechten echt op tafel gegooid.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het interieur van deze nieuwe horeca gelegenheid, op de in het algemeen trieste boulevard, is ruim, rustig en toch erg sfeervol. De buitenkant/terras moet nog even verfraaid worden!
Verder hebben mijn dochter en ik echt heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Ik ga hier (als rasechte IJmuidenaar) echt nog wel terugkomen.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, goed van smaak, vriendelijke bediening en snelle levering van gerechten, kortom een TOP zaak met hoofdletters
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor het eerst geweest bij dit nieuwe restaurant in IJmuiden. Was een drukke zaterdag avond. Had niet gereserveerd maar we werden aardig ontvangen en er was ruimte. Het bestellingsproces liep behoorlijk chaotisch. De hapjes kwamen druppelsgewijs binnen, sommige gerechten ontbraken en het ijs aan het einde was op. Kregen diverse bestellingen verkeerd.... Maar de bediening op zich is wel erg aardig verontschuldigde zich etc..... Over de kwaliteit het volgende: ik vond met name de gefrituurde hapjes niet echt lekker. ossehaas was wel lekker en alle sushi's op zich ook, maar het voelde niet kakelvers zeg maar. Als je dan afrekent en toch nog 125 euro kwijt bent voor 2 volwassenen en 2 kids die echt op een portie bitterballen en friet na niets hebben gegeten blijft het toch best duur. prijs kwaliteit beoordeel ik hier niet positief.