Kingsway

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
leuk restaurant vriendelijk personeel en volt eten was erg lekker ik beveel één ding aan je moet er wel van houden dat is de peking eend ti pan heerlijk en een goed parkeer gelegenheid vlak bij de deur
Ronald19740 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een hele tijd niet geweest te zijn omdat de nieuwe eigenaar de oude eigenaar niet kon evenaren is het restaurant weer op de goede weg. Lekker gegeten vriendelijke bediening. Helaas nog wel heel veel lege tafels maar als ze zo blijven koken zal dat spoedig veranderen.

Wij hadden de ti pan biefstuk, biefstuk in tomatensaus, peking duck en een ei gerecht en ze waren allemaal smakelijk bereid.