Kingstreet Restaurant

Koningstraat 7 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Kingstreet Restaurant

Een bijzonder concept gebaseerd op locale producten, slow food en grillbereidingen. Op veler verzoek zijn de beroemde Keizerskroon in Apeldoorn grill gerechten weer terug in de Keizerskroon. Wel in een nieuw jasje gestoken want je stelt je eigen gerecht samen.

De Slow Food gerechten zijn traditionele gerechten met lokale producten en traditionele bereidingswijzen. Slow duidt op de vaak lange bereidingstijd van het gerecht en de term Slow staat voor de tegenhanger van Fast food.

Gecombineerd met mooie passende wijnen, een gezellige en huiselijke ambiance staat het nieuwe Kingstreet restaurant garant voor een avond genieten! Reserveer bij De Keizerskroon in Apeldoorn en kom proeven.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Kingstreet Restaurant

Nana T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk een vijf gangen menu gegeten op 17-11-2018.
Elk bord was met zorg bereid en mooi gegarneerd. Bij elk gerecht een passende wijn gedronken op advies van een zeer servicegerichte medewerkster.
Persoonlijke interesse en aandacht was ook ruim voldoende aanwezig op een prettige manier. Bedankt Yuenkie.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Twee dagen achter elkaar in het restaurant gegeten. Beide keren het 3 gangen verrassingsmenu besteld. Het eten was top. Veel variatie. De smaak is echt. Je geniet bij iedere hap. De service is geweldig. Professioneel personeel. Ze weten waar ze over praten. Ze houden rekening met elke wens en zorgen voor een onvergetelijke avond van culinaire hoogstandjes.
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij om van u te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw diner! Wat mooi dat u zo genoten heeft, dit is waar wij het als team voor doen. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in het Kingstreet restaurant, graag tot ziens!
Jo A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Goed eten lekkere wijn goed personeel
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw diner. Graag tot ziens in restaurant Kingstreet!
Wes G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, verrassende gerechten in combinatie met passende wijnen.
en goed toegelicht.
Voor ons was het feit dat het restaurant deel van een hotel is in de eerste instantie een belemmering, maar de kwaliteit van eea maakte dat meer dan goed.
Hartelijk dank voor uw review. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw diner in ons restaurant. Al is het restaurant een onderdeel van het hotel, ook gasten van buiten het hotel zijn altijd welkom! Wij verwelkomen u graag opnieuw in het Kingstreet Restaurant.
Arend Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Restaurant heeft een prettige ambiance met goed en comfortabel meubilair. Het personeel is kundig en vriendelijk. Alles wordt netjes en correct uitgelegd. Voedsel en wijnen zijn van hoge kwaliteit en wordt zeer correct uitgeserveerd. Dus kortom een geslaagde avond.
Hartelijk dank voor uw complimenten! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een geslaagde avond heeft gehad in het King Street Restaurant. We verwelkomen u graag opnieuw.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten. Bediening probeert de gerechten uit te leggen maar is meer een opzegging uit het hoofd.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten. Excuses voor de onpersoonlijke service, dit hebben wij intern besproken en zullen hierop letten. Dank voor uw feedback, we kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Eten was erg lekker, vriendelijke bediening
Juliëtte D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Alles was top behalve de stoeltjes. Die zitten niet lekker. Je kunt niet ontspannen achterover gaan zitten. Verder eten, drinken en bediening super.
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg over de geschonken wijnen. Heerlijk eten.
Emy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Weer genoten van de heerlijke, verse gerechten met bijpassende wijnen en de goede bediening! We komen zeker gauw weer gezellig eten!
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder prettig, persoonlijk en gezellig bediend door Emiel. Wij komen graag nog een keer terug.
Heer en mevrouw Bal.
en prachtig compliment voor onze Emiel; hartelijk dank! We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen ontvangen.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Spijs/wijncombinaties heel goed, verrassend en zeer smaakvol gourmandmenu, uitmuntende bediening met gastvrijheid hoog in het vaandel
Wij zijn erg blij met uw prachtige beoordeling! Hartelijk dank voor uw complimenten voor de wijn-spijscombinaties en het gourmandmenu, met de gastvrijheid van ons team als kers op de taart.
We verwelkomen u graag snel weer eens!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Teleurstellend; eten was niet zoals gevraagd medium maar zeer well done en dat was niet alleen bij ons. Na hierop gewezen te hebben is dit financieel wel gecompenseerd.
De keuken kon het op zaterdagavond echt niet bijhouden. Misschien door de grote groepen die duidelijk meer prioriteit hadden. Wij hebben 2 1/2 uur gedaan over wat absoluut niet aan de verwachting voldeed.
De prijzen zijn zeer hoog.
Erg jammer dat uw avond dineren niet naar wens is geweest, onze excuses. Deze avond is niet naar onze wens verlopen, dit is niet waar wij voor staan. We hopen in de toekomst in de herkansing te mogen, zodat wij u de culinaire avond kunnen geven die u van ons mag verwachten. Graag tot ziens.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker gegeten maar service wat minder, aangezien we gevraagd hadden of het mogelijk was buiten te eten en daar eeb bevestiging op kregen maar toen we eenmaal naar buiten gingen,was er geen tafel gedekt en gereserveerd. Het eten was echt goed!
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van de geserveerde gerechten. Onze excuses dat de plaats van het diner niet goed met gecommuniceerd is met u. Wij bespreken dit intern verder, dank dat u dit heeft gedeeld. Graag tot een volgende keer!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ontzettend genoten van ons diner vorige week zaterdag 21-4. Een persoonlijk ontvangst en vriendelijke bediening met veel kennis van de producten en wijnen. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Wij komen snel weer een keer terug.
Hartelijk dank voor uw prachtige cijfer: een 10! Hier zijn we als team erg blij mee. Graag verwelkomen wij u snel weer!
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ongezellig,
geen ramen. Opgesloten in een hotel. Kom niet weer.
Hartelijk dank voor uw review, wat jammer dat de ambiance van het restaurant niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen. Het is namelijk ons doel iedereen een mooie avond te bieden. Fijn dat we hier telefonisch over hebben gesproken en dat de service en gerechten naar wens zijn geweest. Dank voor het gesprek en graag tot ziens.
Carla Maessen, General Manager
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening door Emiel Verhagen maakte, dat alles nog lekkerder smaakte. Mede dankzij Emiel hadden we een fantastische avond
Hartelijk dank voor uw mooie compliment voor Emiel en de geserveerde gerechten! Een echte kroon op het werk van het Kingstreet team. Graag zien we u snel weer!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Top restaurant.. Heerlijk eten, gezellige sfeer en uitermate vriendelijke bediening. Al jaren klant en elke keer weer zeer tevreden.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ontvangst en service waren vriendelijk en attent waardoor wij een feestelijk gevoel hebben gekregen bij het 3-gangen diner van de chef. De gangen waren zeer smakelijk en verzorgd met een heerlijke fles witte wijn erbij, op advies van de gastheer.