Kingstreet Restaurant

Koningstraat 7 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Kingstreet Restaurant

Een culinaire verrassing

Zin om je culinair te laten verrassen? Laat dat maar over aan de chef van De Keizerskroon! Het enige wat je hier hoeft te doen is aangeven welke producten je niet wil eten, en ze koken een heerlijk menu voor je. Ze werken hier met kwalitatief hoogstaande, regionale en verse producten uit het seizoen. Alleen het beste van het beste, en dat proef je meteen terug in de sublieme gerechten.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een heerlijke avond gehad, tot in de puntjes verzorgd: mooie gerechten, prettige bedieningen en heerlijke bijpassende wijnen. Het hoogtepunt? Een kijkje in de keuken op uitnodiging van de chef!
E H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond, prettige sfeer, prima bediening. Prijs/kwaliteit van het eten goed.
De wijn was behoorlijk aan de prijs.
Astridculinair .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en vlotte, kundige bediening met oog voor detail. Het leek eerst wat stijfjes maar na een praatje aan tafel werd de sfeer wat losser. Het voorgerecht (sharing plate met diverse hapjes) was mooi gevarieerd en verfijnd. Bij het hoofdgerecht zat een ruime portie groenten, dat vonden wij erg verrassend en heerlijk. Wijnen waren tongstrelend. Redelijk prijzig maar wel goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij komen graag terug!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Héérlijk gegeten in dit restaurant (onderdeel van Bilderberghotel De Keizerskroon). Direct na aankomst kregen we twee kleine gerechtjes van het huis, die heel goed smaakten net zoals de overige gerechten die wij hadden gekozen. Bediening (Imke) was vriendelijk, rustig en ontspannen.
Klein minpunt is dat op sommige plekken in dit restaurant de tafels dicht bij elkaar staan maar dit zal ons er niet van weerhouden nogmaals naar Kingstreet toe te gaan want de kwaliteit van het eten is super, echt een aanrader!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Paar dagen geleden met mijn oma daar wezen eten, en het was geweldig. De bediening was gezellig en het eten was heerlijk. Het is egt een aanrader om hier is te eten.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gereserveerd voor het aspergemenu. Meer dan voortreffelijk in een aangename ambiance, sfeervolle avond en de dame van de bediening schonk prima aandacht bij het het serveren van de gerechten met een leuke toelichting. Jammer dat de stagiair (niet de dame) nog moest leren dat het nagerecht ook een toelichting mag hebben. Dan wordt de bediening de volgende keer een 10.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het Kingstreet Restaurant heeft een geweldige nieuwe sfeervolle ambiance. Modern, maar nog steeds gezellig. Eten is fantastisch en het verhaal achter de gerechten en de attente bediening maken de hele avond compleet. Een aanrader om te gaan dineren.
LydiaM .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij hebben hier gegeten ter ere van een verjaardag. Er is uitstekend rekening gehouden met de jarige, extra aandacht. Prima rekening gehouden met zwangere en allergieën. De sfeer was gezellig, bediening top maar het eten was nog het allerbeste! Echt een aanrader.
Francien85 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hebben hier afgelopen zaterdag uitstekend gegeten.
We kregen het verrassingsmenu. Dit was allemaal bijzonder smaakvol en we aten dingen die we zelf nooit uitgekozen zouden hebben.
Ook de bediening was uiterst professioneel door zowel dhr Huis in 't veld als mevrouw Kie, beiden brachten ons hierdoor een fantastische avond.
We vonden het geweldig en raadde dit restaurant iedereen aan.
Hartelijk dank.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vanavond een heerlijke avond gehad! De verbouwing is zeer geslaagd en het eten was voortreffelijk! Zeer goede bediening met kennis van producten en kunnen advies geven in bijpassende wijnen. Wij kunnen niet wachten tot ons volgende bezoek. Op alle fronten scoren jullie een dikke 10!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op de kamer bestelden we roomservice; een kingstreetproeverij. Verschillende kazen en charcuterie en boord met dips geserveerd op een plank. Niet zo lekker als we hadden verwacht. Brood was oud. Wijn was lekker, maar dat mag ook wel voor die prijs (6,5 europer glas). De bediening was ook niet erg voorkomend.
Ontbijt was ok, maar ook niet meer dan dat.
Homerus L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gisteren hier gegeten, vind de prijs/kwaliteitverhouding volslagen uit balans: ik was eur 30,- kwijt maar ik schat de waarde van wat ik gegeten heb op de helft. Daarom ben ik toch wel verbaasd over alle lovende recencies hieronder.... zeker mijn hoofdmaaltijd ( een soort warme noedel cq pastasalade ) was echt van snackbarniveau, daar mag je gewoon niet dit soort bedragen voor vragen. Maar goed, mischien was het een incidentele misstap of zo...
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Prachtig gelegen hotel dichtbij het centrum van Apeldoorn. Voorafgaand aan het diner een aperitief met hapjesplateau in de lounge. Het eten wat verrassend en zeer smakelijk, de bediening correct en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
We hebben twee dagen gelogeerd én gedineerd in de Keizerskroon, allebei met groot plezier. Mooie variatie van gerechten op de niet al te grote kaart, van dim sum van kikkererwten tot aan hert met rode kool. Gewoon uitstekend klaargemaakt, en vrolijk opgemaakt, mét aandacht voor wat lekkere gevarieerde groente op het bord. Ook de vegetarische pompoenrisotto was overheerlijk.

De bediening is zorgzaam en informeel. We aten er in de herfstvakantie, en er waren nogal wat kinderen te gast. Die konden ook een pannenkoek of een hamburger eten. Fijn huiselijk, prima zo!

Petra1935 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Op 14 juni heb ik mijn 80ste verjaardag mogen vieren in de Keizerskroon.
Wij hadden een receptie in de Veluwezaal.
Het gebak, de royale hapjes en de drankjes waren heerlijk!
Zeer genoten en ook de genodigden waren zeer tevreden.
We zaten in een mooie warm aangeklede zaal en tevens konden we ook gebruik maken van het terras.
Het personeel was ook erg vriendelijk.
Kortom...het was in alle opzichten een zeer geslaagde receptie!
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Met een groep collega's hier gegeten. De binnenkomst in de restaurantzaal viel tegen, omdat deze geen zicht op buiten geeft en volhangt met "kunst" van mensen die zich hadden laten inspireren door Van Gogh. Maar we kwamen voor het eten en dat was echt meer dan goed.
Kennelijk had een van ons afgesproken dat we voor het verrassingsmenu gingen en ieder van ons kon een voorkeur voor vis, vlees, vegatarisch of een combinatie ervan aangeven en melden wat niet gewenst werd.
As voorgerecht had ik een zeer mooi gemaakte terrine van zalm en paling. De smaak was erg goed. Dat kan ik ook zeggen van het hoofdgerecht van verschillende soorten lamsvlees. Het nagerecht vond ik wat te zoet van smaak.
Wij hadden met onze groep nogal wat verschillende wensen, maar dat was geen enkel probleem voor de bediening en de keuken. De gangen werden in het juiste tempo geserveerd met mooie bijpassende wijnen. Ik vond het een prima restaurant, dat eigenlijk op een andere plek in het hotel zou moeten liggen.
Frans_V .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
In dit restaurant mag je hoge verwachtingen hebben en gelukkig werd daaraan voldaan. We hebben er heerlijk gegeten, met klasse service in een aangename ambiance. Alles klopte.
Jannyne .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Helaas moesten wij het doen met een verrassingsmenu i.h.k.v. de AH-actie. Waarbij je wel kon aangeven waar je absoluut niet van houdt. Maar ja, bedenk maar eens even ter plekke, welke dingen je allemaal liever niet eet. De prijzen zijn verder aan de hoge kant. De bediening is redelijk. Het eten vonden wij een zeven waard. Het was oké, maar niet súper lekker. Heel weinig groente verder. Je moest het doen met de hoeveelheid die op je bord lag. (Wij zijn toch meer gewend aan restaurants die een schaaltje groente serveren, met dan ook nog de mogelijkheid om bij te bestellen).
Moderator .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Een perfect totaalmenu, maar de eendenborst sprong eruit. Mooie ambiance, fijne en alerte bediening. Een aanrader dus en een bewijs dat een restaurant van een hotel minstens zo goed kan zijn als een restaurant op zichzelf.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Het voor en hoofdgerecht en de amuse vond ik het lekkerst, het toetje was erg machtig. Alles werd prachtig geserveerd, de bediening was goed. Een aanrader als je van kwaliteit houdt. Alleen het restaurant mag wel wat meer sfeer krijgen. Er hangen grote mooie schilderijen van het koningshuis, maar de rest is vrij zakelijk ingericht ala hotel. De indeling van de tafels is wel mooi gedaan, de ruimte is fijn.