Kingstreet Restaurant

Koningstraat 7 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Kingstreet Restaurant

Een bijzonder concept gebaseerd op locale producten, slow food en grillbereidingen. Op veler verzoek zijn de beroemde Keizerskroon in Apeldoorn grill gerechten weer terug in de Keizerskroon. Wel in een nieuw jasje gestoken want je stelt je eigen gerecht samen.

De Slow Food gerechten zijn traditionele gerechten met lokale producten en traditionele bereidingswijzen. Slow duidt op de vaak lange bereidingstijd van het gerecht en de term Slow staat voor de tegenhanger van Fast food.

Gecombineerd met mooie passende wijnen, een gezellige en huiselijke ambiance staat het nieuwe Kingstreet restaurant garant voor een avond genieten! Reserveer bij De Keizerskroon in Apeldoorn en kom proeven.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

- Lunch vanaf 12:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Kingstreet Restaurant

Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ongezellig,
geen ramen. Opgesloten in een hotel. Kom niet weer.
Hartelijk dank voor uw review, wat jammer dat de ambiance van het restaurant niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen. Het is namelijk ons doel iedereen een mooie avond te bieden. Fijn dat we hier telefonisch over hebben gesproken en dat de service en gerechten naar wens zijn geweest. Dank voor het gesprek en graag tot ziens.
Carla Maessen, General Manager
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening door Emiel Verhagen maakte, dat alles nog lekkerder smaakte. Mede dankzij Emiel hadden we een fantastische avond
Hartelijk dank voor uw mooie compliment voor Emiel en de geserveerde gerechten! Een echte kroon op het werk van het Kingstreet team. Graag zien we u snel weer!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Top restaurant.. Heerlijk eten, gezellige sfeer en uitermate vriendelijke bediening. Al jaren klant en elke keer weer zeer tevreden.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ontvangst en service waren vriendelijk en attent waardoor wij een feestelijk gevoel hebben gekregen bij het 3-gangen diner van de chef. De gangen waren zeer smakelijk en verzorgd met een heerlijke fles witte wijn erbij, op advies van de gastheer.
Edward S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima gegeten! Alle diners waren met veel zorg klaar gemaakt. Bediening / service was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een fantastisch restaurant, goede kwaliteit en leuke goede bediening (Iris).
Zowel het voorgerecht als het hoofd- en nagerecht waren geweldig. Als specialiteit klaargemaakt en geserveerd
Zeker voor herhaling vatbaar
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima ontvangst. Goede prijs kwaliteit. De gerechten waren heerlijk. Keurige bediening. Kortom, mijn vrouw en ik gaan ze hier vaker zien.
An O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik dacht ik probeer weer iets nieuws, misschien een nieuwe plek voor onze zakelijke diners, maar helaas zeer teleurstellend! We hadden een 3 -gangen Gourmand menu besteld. De kwaliteit van de voor- en hoofdgerechten die op het bord lagen waren goed (op de nog te rauwe bloemkool na). Het probleem was echter dat er, zelfs voor een luxe menu, wel heel weinig eten op het bord lag. Ook geen amuses. Het dessert was een onvoldoende en weinig smaakvariatie. We waren binnen een uur klaar met een 3-gangen. Ik vond het erg zonde van mijn 37 euro. We hadden nog veel trek bij het verlaten van het restuarant. Onze ober was wel erg attent, maar dan toch....Kijk verder naar Sizzles (in Michelin gids en ook 37 euro voor een 3 gangen!), Spicebrush of Wilde Pieters voor een uitgebreid avondje uit met voldoende mooie gerechten op het bord!
Het is jammer dat uw eerste ervaring met ons restaurant niet is verlopen zoals wij die graag willen zien, onze welgemeende excuses. Het is namelijk ons doel iedere gast met een goed gevoel naar huis te zien gaan. Fijn dat we hier telefonisch over hebben kunnen spreken, dank hiervoor. Uw reactie bespreken wij intern en we kijken ernaar uit u de volgende keer te mogen ontvangen.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het was prima. Inrichting warm, wat donker! Mag wat frisser!
Eten goed, zal wel vragen bij amuses of gasten wel van paddestoelen houden!
Bediening zeer vriendelijk!
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassend goed en gezellig.
Ga er zeker vaker eten.
Vriendelijke bediening
Rustige omgeving om gezellig met veienden te eten en bij te praten.
Heerlijk eten en mooi opgemaakte borden
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima gegeten van het 4 gangen menu.
Foutje in bestelling (we wilden geen vis) is snel en zonder probleem rechtgezet, inclusief gratis 2 glazen wijn.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Net weer thuis en maar gelijk de moeite genomen om een review te schrijven want dat is meer dan verdient. Fantastisch gedineerd. Het verrassingsmenu 5 gangen gekozen en elke gang was heerlijk. Geen sneu soepje tussendoor maar zeer smakelijke volwaardige gerechten waarin de wensen van mijn vriendin en mijzelf werden gehonoreerd hetgeen resulteerde in soms verschillende gerechten, dus alle moeite werd genomen. Het personeel had veel kennis van zaken en hadden echt plezier in hun werk. Alles werd uit de kast getrokken om ons een fijne avond te bezorgen. Ook de wijnen die ons werden geadviseerd vielen bij ons zeer in de smaak. Kortom, ik vind het een aanrader. Dank jullie wel allemaal. Marga van Os (Marga's Kitchen)
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hele leuke avond gehad. Heerlijk gedineerd. Personeel met plezier in het werk en kennis van zaken. Goede wijnadviezen. Een verrassende aanrader. Marga van Os (Marga's Kitchen)
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Genoten!!! Het eten was echt heerlijk en onze gastvrouw Iris heeft ons prima bedient, ze wist ook veel te vertellen over onze wijnen. Het was echt gezellig. Wij komen graag weer terug!
Marcelle H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie en eerlijke gerechten. Heerlijke hoofdgerechten en verrassende desserts. Vriendelijk en kundig personeel aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
vond het eten en de (goede) bijpassende wijnen van uitstekende kwaliteit; stoelen vond ik iets minder prettig zitten en de muziek niet passend (popmuziek), bediening was vriendelijk maar kan wat professioneler ('hebt u iets lekkers kunnen vinden?' werd gevraagd bij het opnemen van de bestelling)
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant, vriendelijk personeel.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een tijdje terug hier lekker gegeten met vriendinnen. Goede porties, niet teveel en niet te weinig. Ook goede bediening, behulpzaam en vriendelijk.
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Complimenten voor de sommelier; leuke wijnen bij ons wildmenu.
Rick *.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een gezellige en welkome sfeer waar je gewoon goede porties krijgt die echt lekker smaken! Veel groenten, goed gegrild vlees en prettig en meedenkend personeel.