Kingstreet Restaurant

Koningstraat 7 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Kingstreet Restaurant

Een bijzonder concept gebaseerd op locale producten, slow food en grillbereidingen. Op veler verzoek zijn de beroemde Keizerskroon in Apeldoorn grill gerechten weer terug in de Keizerskroon. Wel in een nieuw jasje gestoken want je stelt je eigen gerecht samen.

De Slow Food gerechten zijn traditionele gerechten met lokale producten en traditionele bereidingswijzen. Slow duidt op de vaak lange bereidingstijd van het gerecht en de term Slow staat voor de tegenhanger van Fast food.

Gecombineerd met mooie passende wijnen, een gezellige en huiselijke ambiance staat het nieuwe Kingstreet restaurant garant voor een avond genieten! Reserveer bij De Keizerskroon in Apeldoorn en kom proeven.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Kingstreet Restaurant

Aaik G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
je was weer klant dit gevoel ontbreekt bij vele bedrijven !!
M R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Tot nu toe een van mijn favoriete restaurant in Apeldoorn. Mooie gerechten en erg mooie wijnen! Daarnaast erg vriendelijke bediend door de Aziatische gastvrouw. Hier gaan wij naar toe voor een leuke avond ...
Hartelijk dank voor uw mooie review op TheFork. Wat een prachtig compliment dat u het Kingstreet Restaurant als favoriete restaurant beschouwd! Ik deel uw compliment over de bediening graag met mijn collega Yuen-Kie. Het is ons een genoegen om u als gast te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij Kingstreet! De ontvangst, bij de hotelreceptie, was heel vriendelijk en we konden snel aan tafel. Het aperitief was lekker en we besloten met ons gezelschap voor het verrassingsmenu te gaan. Dat bleek een prima keus te zijn! De wijnen waren bijpassend en goed, de gerechten waren klassiek, maar met verrassende elementen. De inhoudelijke kennis van de bediening was uitstekend en ze waren erg oplettend. Het is misschien een wat onbekende naam in Apeldoorn, maar hoort volgens mij bij de toppers hier. Wij waren met 4 personen een kleine € 400,- kwijt, wat prima in verhouding stond met het eten en de beleving!
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verrassingsmenu in ons restaurant! Uw complimenten over mijn collega’s deel ik graag met ze. Gastvrijheid en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel, daarom zijn wij erg blij met reviews zoals die van u, hier doen wij het namelijk voor. Wij ontvangen u graag opnieuw in het Kingstreet Restaurant, graag tot ziens.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten mooie ambiance personeel heel vriendelijk komen zeker weer terug
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw diner in het Kingstreet Restaurant! Wij verwelkomen u graag opnieuw.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima eten in een ruimte zonder daglicht toetreding. A room without a view.
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw diner in ons Kingstreet Restaurant. Jammer dat u ramen heeft gemist, mijn excuses hiervoor. Een deel van het restaurant is inderdaad gesitueerd op een plek waar weinig daglicht binnenvalt. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons restaurant.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Een heerlijke avond gehad in de Keizerskroon met een compliment voor zowel de keuken als de bediening!
Als oud werknemer doet het goed wanneer je ziet dat het aan kwaliteit totaal niet heeft ingeboet! Vooral leuk dat je onverwacht nog een oud-leerling aantreft in de keuken!
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw diner in het Kingstreet Restaurant. Een mooi compliment om te vernemen dat de kwaliteit nog steeds naar wens is door de jaren heen. Leuk om u als gast te hebben mogen verwelkomen! Graag tot ziens.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We kregen het verrassingsmenu met wijnarrangement geserveerd en het was perfect op elkaar afgestemd. De bediening was zeer professioneel en gastvrij.
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verrassingsmenu! Wij zijn erg blij dat het allemaal naar wens is geweest. Graag tot ziens!
S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Kingstreet is een plek waar je heerlijk kunt genieten van je diner. De nieuwe gast vrouw heeft veel kenning van de wijnen en zorgt voor een mooie brug tussen het drinken en eten.
De afzonderlijke gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaken zijn verrassend en zijn goed gekozen.
Kingstreet is een restaurant waar we zeker vaker naar toe zullen gaan voor een mooie avond. Laat u verrassen door te kiezen voor het verrassingsmenu.
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw diner in het Kingstreet restaurant! Wat een mooi compliment voor mijn collega, dit deel ik graag met haar. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen ontvangen.
Johannes R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Prima eten, goed verzorgd en vriendelijke, professionele bediening!
Aanrader!
Waarom 120 tekens als ik het met minder afkan?
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten tijdens uw diner! Wat leuk dat u ons aanraadt, dit waarderen wij enorm. Graag verwelkomen wij u opnieuw in ons Kingstreet Restaurant.
Nana T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk een vijf gangen menu gegeten op 17-11-2018.
Elk bord was met zorg bereid en mooi gegarneerd. Bij elk gerecht een passende wijn gedronken op advies van een zeer servicegerichte medewerkster.
Persoonlijke interesse en aandacht was ook ruim voldoende aanwezig op een prettige manier. Bedankt Yuenkie.
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat u zo genoten heeft tijdens uw diner! Hier doen wij het voor. Ik zal uw complimenten delen met mijn collega’s, hartelijk dank. Graag tot ziens in ons Kingstreet Restaurant!
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het hotel is keurig opgeknapt, zij het een beetje saai en neutraal. Jammer dat de fraaie schilderingen van de leden van het Kon. huis op Máxima na zijn verdwenen. De kwaliteit van de keuken is prima, de bediening moet leren als zij de eetzaal binnenkomen om rond te kijken, zodat ik niet naar hen moet toelopen om iets te bestellen. En die rare manier van afrekenen past niet.
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u van uw maaltijd genoten heeft. Ik zal uw feedback over de bediening delen met mijn collega’s, dank hiervoor. Wij begrijpen dat deze manier vervelend voor u is, onze excuses hiervoor. Wij verwelkomen u graag opnieuw in het Kingstreet Restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Twee dagen achter elkaar in het restaurant gegeten. Beide keren het 3 gangen verrassingsmenu besteld. Het eten was top. Veel variatie. De smaak is echt. Je geniet bij iedere hap. De service is geweldig. Professioneel personeel. Ze weten waar ze over praten. Ze houden rekening met elke wens en zorgen voor een onvergetelijke avond van culinaire hoogstandjes.
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn erg blij om van u te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw diner! Wat mooi dat u zo genoten heeft, dit is waar wij het als team voor doen. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in het Kingstreet restaurant, graag tot ziens!
Jo A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Goed eten lekkere wijn goed personeel
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw diner. Graag tot ziens in restaurant Kingstreet!
Wes G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, verrassende gerechten in combinatie met passende wijnen.
en goed toegelicht.
Voor ons was het feit dat het restaurant deel van een hotel is in de eerste instantie een belemmering, maar de kwaliteit van eea maakte dat meer dan goed.
Hartelijk dank voor uw review. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw diner in ons restaurant. Al is het restaurant een onderdeel van het hotel, ook gasten van buiten het hotel zijn altijd welkom! Wij verwelkomen u graag opnieuw in het Kingstreet Restaurant.
Arend Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Restaurant heeft een prettige ambiance met goed en comfortabel meubilair. Het personeel is kundig en vriendelijk. Alles wordt netjes en correct uitgelegd. Voedsel en wijnen zijn van hoge kwaliteit en wordt zeer correct uitgeserveerd. Dus kortom een geslaagde avond.
Hartelijk dank voor uw complimenten! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een geslaagde avond heeft gehad in het King Street Restaurant. We verwelkomen u graag opnieuw.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten. Bediening probeert de gerechten uit te leggen maar is meer een opzegging uit het hoofd.
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten. Excuses voor de onpersoonlijke service, dit hebben wij intern besproken en zullen hierop letten. Dank voor uw feedback, we kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Eten was erg lekker, vriendelijke bediening
Juliëtte D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Alles was top behalve de stoeltjes. Die zitten niet lekker. Je kunt niet ontspannen achterover gaan zitten. Verder eten, drinken en bediening super.
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg over de geschonken wijnen. Heerlijk eten.
Emy W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Weer genoten van de heerlijke, verse gerechten met bijpassende wijnen en de goede bediening! We komen zeker gauw weer gezellig eten!