Over het restaurant Kingstreet Restaurant

Een bijzonder concept gebaseerd op locale producten, slow food en grillbereidingen. Op veler verzoek zijn de beroemde Keizerskroon in Apeldoorn grill gerechten weer terug in de Keizerskroon. Wel in een nieuw jasje gestoken want je stelt je eigen gerecht samen.

De Slow Food gerechten zijn traditionele gerechten met lokale producten en traditionele bereidingswijzen. Slow duidt op de vaak lange bereidingstijd van het gerecht en de term Slow staat voor de tegenhanger van Fast food.

Gecombineerd met mooie passende wijnen, een gezellige en huiselijke ambiance staat het nieuwe Kingstreet restaurant garant voor een avond genieten! Reserveer bij De Keizerskroon in Apeldoorn en kom proeven.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

- Lunch vanaf 12:00

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Kingstreet Restaurant

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima gegeten van het 4 gangen menu.
Foutje in bestelling (we wilden geen vis) is snel en zonder probleem rechtgezet, inclusief gratis 2 glazen wijn.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Net weer thuis en maar gelijk de moeite genomen om een review te schrijven want dat is meer dan verdient. Fantastisch gedineerd. Het verrassingsmenu 5 gangen gekozen en elke gang was heerlijk. Geen sneu soepje tussendoor maar zeer smakelijke volwaardige gerechten waarin de wensen van mijn vriendin en mijzelf werden gehonoreerd hetgeen resulteerde in soms verschillende gerechten, dus alle moeite werd genomen. Het personeel had veel kennis van zaken en hadden echt plezier in hun werk. Alles werd uit de kast getrokken om ons een fijne avond te bezorgen. Ook de wijnen die ons werden geadviseerd vielen bij ons zeer in de smaak. Kortom, ik vind het een aanrader. Dank jullie wel allemaal. Marga van Os (Marga's Kitchen)
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hele leuke avond gehad. Heerlijk gedineerd. Personeel met plezier in het werk en kennis van zaken. Goede wijnadviezen. Een verrassende aanrader. Marga van Os (Marga's Kitchen)
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Genoten!!! Het eten was echt heerlijk en onze gastvrouw Iris heeft ons prima bedient, ze wist ook veel te vertellen over onze wijnen. Het was echt gezellig. Wij komen graag weer terug!
Marcelle H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie en eerlijke gerechten. Heerlijke hoofdgerechten en verrassende desserts. Vriendelijk en kundig personeel aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
vond het eten en de (goede) bijpassende wijnen van uitstekende kwaliteit; stoelen vond ik iets minder prettig zitten en de muziek niet passend (popmuziek), bediening was vriendelijk maar kan wat professioneler ('hebt u iets lekkers kunnen vinden?' werd gevraagd bij het opnemen van de bestelling)
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima restaurant, vriendelijk personeel.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een tijdje terug hier lekker gegeten met vriendinnen. Goede porties, niet teveel en niet te weinig. Ook goede bediening, behulpzaam en vriendelijk.
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Complimenten voor de sommelier; leuke wijnen bij ons wildmenu.
Rick *.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een gezellige en welkome sfeer waar je gewoon goede porties krijgt die echt lekker smaken! Veel groenten, goed gegrild vlees en prettig en meedenkend personeel.
Luuk N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en professionele bediening, kortom een perfect totaal plaatje. Daniël bedankt voor de top service!!
J.T. T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima 5-gangen Gourmet menu. Opmerkelijk genoeg kent men geen "BOB" wijnarrangement.
Het bedienend personeel (met name de wel erg jonge dames) kan wel wat training gebruiken. Uitleg gerechten vrij summier, glazen niet afruimen, wel heet water voor de thee neerzetten maar geen thee brengen, uitschenken wijn behoeft ook nog wat oefening. Dat de verwarming was uitgevallen rekenen we het restaurant niet aan, dit werd in de loop van de avond keurig opgelost. Laatste tip: neem ook het toilet mee in de verbouwing...
erik R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten! Aanrader
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontvangst prima! Eten mede door hoge verwachting vanuit recensies beetje tegenvallend, zeker niet slecht maar weinig verrassend. Ook plek was niet ideaal omdat we erg dicht op 2 andere tafels zaten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten, goede service en fijne inrichting met voldoende ruimte tussen de tafels.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening die meedenkt in je wensen. De pastrami was wat vlak van smaak. Het hoofdgerecht met everzwijn en hert was heel mooi van smaak. De door de bediening uitgezochte Malbec combineerde heel fraai.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Onverwacht goed, Zeer goed opgeleid personeel die de kaart goed kennen en je niet onnodig komen storen terwijl je een gesprek hebt. Echt een restaurant die service en goed gastheerschap (op een gezonde manier in de watten leggen). gesprek met de klant niet omdat het moet maar omdat het kan! ook een prima locatie om te eten als je niet verblijft in het hotel.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij binnenkomst werd een vraag van ons goed verwerkt. De rest van het diner verliep redelijk snel. Het gerecht was eenvoudig en een beetje vlak van opmaak. De prijs was dan ook laag. Bij een iets hogere prijs en een beetje meer aandacht aan de samenstelling is er veel te halen. Het gegeven dat er veel personeel aanwezig was gaf het geheel een gehaaste indruk. Personeel stond open voor feedback.
LydiaM .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben een geweldige avond gehad met fantastisch eten. De chef kwam aan tafel uitleg geven en dacht echt 'out of the box' voor optimale beleving. Het heeft ons echt verrast hoe goed het eten was in verhouding met de prijs, bijzonder gunstig en absoluut een aanrader!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd prima rekening gehouden met dieeten.
Hele vriendelijke bediening.
Het eten kwam snel prima porties. Niet te veel en niet te weinig.