Kingstreet Restaurant

Koningstraat 7 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Kingstreet Restaurant

Een culinaire verrassing

Zin om je culinair te laten verrassen? Laat dat maar over aan de chef van De Keizerskroon! Het enige wat je hier hoeft te doen is aangeven welke producten je niet wil eten, en ze koken een heerlijk menu voor je. Ze werken hier met kwalitatief hoogstaande, regionale en verse producten uit het seizoen. Alleen het beste van het beste, en dat proef je meteen terug in de sublieme gerechten.

Meer informatie over restaurant Kingstreet Restaurant

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten! Aanrader
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontvangst prima! Eten mede door hoge verwachting vanuit recensies beetje tegenvallend, zeker niet slecht maar weinig verrassend. Ook plek was niet ideaal omdat we erg dicht op 2 andere tafels zaten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten, goede service en fijne inrichting met voldoende ruimte tussen de tafels.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening die meedenkt in je wensen. De pastrami was wat vlak van smaak. Het hoofdgerecht met everzwijn en hert was heel mooi van smaak. De door de bediening uitgezochte Malbec combineerde heel fraai.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Onverwacht goed, Zeer goed opgeleid personeel die de kaart goed kennen en je niet onnodig komen storen terwijl je een gesprek hebt. Echt een restaurant die service en goed gastheerschap (op een gezonde manier in de watten leggen). gesprek met de klant niet omdat het moet maar omdat het kan! ook een prima locatie om te eten als je niet verblijft in het hotel.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij binnenkomst werd een vraag van ons goed verwerkt. De rest van het diner verliep redelijk snel. Het gerecht was eenvoudig en een beetje vlak van opmaak. De prijs was dan ook laag. Bij een iets hogere prijs en een beetje meer aandacht aan de samenstelling is er veel te halen. Het gegeven dat er veel personeel aanwezig was gaf het geheel een gehaaste indruk. Personeel stond open voor feedback.
LydiaM .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben een geweldige avond gehad met fantastisch eten. De chef kwam aan tafel uitleg geven en dacht echt 'out of the box' voor optimale beleving. Het heeft ons echt verrast hoe goed het eten was in verhouding met de prijs, bijzonder gunstig en absoluut een aanrader!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hele goede keuken, alleen jammer dat de keuze zeer beperkt is. Bediening keurig, vriendelijk en zeer professioneel. Mooie inrichting, alleen jammer dat sommige tafeltjes aan één kant een bank hebben. Bij een diner voor twee, krijg je toch het gevoel dat je samen met de buren aan tafel zit. Dit kan gezellig zijn, maar ook heel storend.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd prima rekening gehouden met dieeten.
Hele vriendelijke bediening.
Het eten kwam snel prima porties. Niet te veel en niet te weinig.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een heerlijke kaart en fantastisch eten! We hebben twee nachten mogen verblijven in het hotel en ook twee avonden gedineerd hier.

Ontzettend lekker gegeten, leuke sfeer. De kinderen mochten de tweede avond zelf hun ijsje klaarmaken. De bediening is super vriendelijk, heel erg behulpzaam. Ik kan gewoon niets negatiefs bedenken, dit is het eerste restaurant wat van mij een dik verdiende 10 krijgt!
Marcelle H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
vanavond weer teruggegaan naar restaurant Kingstreet in hotel De Keizerskroon.

Ook vanavond weer culinair genoten van een heerlijk hoofdgerecht van de lava grill ... runderentrecote met een tomaat-dragonsaus en geroosterde paprika.

En dan een toetje ... om je vingers bij af te likken. Een grandioos grand dessert met diverse verrassende combinaties.

Echt een aanrader: culinair verwend worden in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel met kennis van zaken.
Marcelle H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Culinair genoten van een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnen. Top bediening, met kennis van zaken!!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten met man en kinderen. Bediening was erg flexibel ivm op bed leggen van de kinderen. Na een heerlijke borrel op het terras genoten van een uitstekend diner. Alles klopte!
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het bleek de moeite waard om op zoek te gaan naar restaurant King Street in Apeldoorn. Het ligt wat verstopt in het hotel De Keizerskroon, dus het was even speuren voor ons als niet-hotel-gasten. Wij hebben enorm genoten van de lekkere gerechten, met zorg bereid, en van de goede kwaliteit van de producten zoals vlees en vis. Complimenten voor de treffende wijnsuggesties bij de gerechten. Wat een verrassing. Ideaal in combinatie met een bezoekje aan paleis Het Loo, want het ligt om de hoek. Een aanrader!
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een heerlijke avond gehad, tot in de puntjes verzorgd: mooie gerechten, prettige bedieningen en heerlijke bijpassende wijnen. Het hoogtepunt? Een kijkje in de keuken op uitnodiging van de chef!
E H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond, prettige sfeer, prima bediening. Prijs/kwaliteit van het eten goed.
De wijn was behoorlijk aan de prijs.
Astridculinair .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en vlotte, kundige bediening met oog voor detail. Het leek eerst wat stijfjes maar na een praatje aan tafel werd de sfeer wat losser. Het voorgerecht (sharing plate met diverse hapjes) was mooi gevarieerd en verfijnd. Bij het hoofdgerecht zat een ruime portie groenten, dat vonden wij erg verrassend en heerlijk. Wijnen waren tongstrelend. Redelijk prijzig maar wel goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij komen graag terug!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Héérlijk gegeten in dit restaurant (onderdeel van Bilderberghotel De Keizerskroon). Direct na aankomst kregen we twee kleine gerechtjes van het huis, die heel goed smaakten net zoals de overige gerechten die wij hadden gekozen. Bediening (Imke) was vriendelijk, rustig en ontspannen.
Klein minpunt is dat op sommige plekken in dit restaurant de tafels dicht bij elkaar staan maar dit zal ons er niet van weerhouden nogmaals naar Kingstreet toe te gaan want de kwaliteit van het eten is super, echt een aanrader!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Paar dagen geleden met mijn oma daar wezen eten, en het was geweldig. De bediening was gezellig en het eten was heerlijk. Het is egt een aanrader om hier is te eten.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gereserveerd voor het aspergemenu. Meer dan voortreffelijk in een aangename ambiance, sfeervolle avond en de dame van de bediening schonk prima aandacht bij het het serveren van de gerechten met een leuke toelichting. Jammer dat de stagiair (niet de dame) nog moest leren dat het nagerecht ook een toelichting mag hebben. Dan wordt de bediening de volgende keer een 10.