Kings & Queens

Erg duur
Erg lang
Nell M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
14 dagen geleden werd ik door mijn lieve dochter uitgenodigd voor een high tea in Kings & Queens. De ontvangst was redelijk, maar de kwaliteit van het arrangement , de thee die geserveerd werd (zonder keuze hierin), was gewoon slecht. Alleen de quiche was smakelijk, die we vooraf kregen. ZEKER GEEN AANRADER!!!!!
Frans J. A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We hebben op 24 februari met een ,,gift for you" bon ter waarde van €35 hier geluncht.
Na reservering werden we bij aankomst aan een ongezellig tafeltje tegen een blinde muur geparkeerd, en werd als eerste onze lunchbon ingenomen.
Zonder uitleg over het arrangement kregen we een heldere groentesoep geserveerd. Vervolgens kregen we ongevraagd naar onze voorkeur of mogelijke allergieën een bordje met vier dun besmeerde sandwiches.
Toen ik bij vertrek opmerkte dat dit wel een zeer karige lunch was voor dit bedrag, zei de eigenaar dat we er ook nog wel 2 glazen wijn bij hadden kunnen krijg. Dit had ik dan wel graag vooraf geweten en niet bij vertrek.
Kortom een zeer karige lunch, in een ongezellige setting, enen matig service en bedienings niveau.
Beslist geen aanrader.
Yann2015 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij hadden gereserveerd met tegoedbon voor twee personen. Zijn uiteindelijk met 4 personen geweest. Bij aankomst kon men niet vertellen wat we konden krijgen met bon, koffie,thee,cappucino ed. welk gebak zelf uit te kiezen? Niets van dit alles het was "gewoon"koffie met die dag aardbeiengebak (niet echt lekker teveel gelatine, vraag me af of het vers was?). éé'n persoon wilde thee, werd niet gevraagd welke thee en werd bepaald dat zekaneelthee serveerden. persoon had liever keuze gehad in theesoort. zou je verwachten van plaats die adverteerd met high-tea. Al met al geen reden om terug te gaan.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We hebben op vrijdagmiddag 10 Juli met een high tea bon een bezoek gebracht bij Kings and Queens. Heerlijk ontspannen in de tuin gezeten samen met onze kinderen. Prima service, lekkere hapjes. Besloten om op onze trouwdag terug te komen met ouders en schoonouders, dit was op 12 juli. Wederom erg goede service, nog steeds een leuke inrichting, maar nu vanwege het weer binnen gezeten. Als enige minpunt misschien de prijs.
Rietje K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Vandaag geluncht bij Kings & Queens te Leende. Dit was voor mijn dochter en mij de eerste keer dat we daar kwamen. Wij werden zeer gastvrij ontvangen door een van de gastheren die ons vervolgens een keuze uit een van de tafeltjes liet maken. Verder duurde het wel even voordat wij plaatsnamen omdat er zoveel te zien is vanwege de leuke nostalgische inrichting en daardoor ogen te kort kwamen. De lunch was goed verzorgd en ook kwalitatief niets op aan te merken. Wij gaan zeker terug om deze zomer ook op het terras te kunnen genieten van wat de gastheren te bieden hebben. Hou je van een warme gastvrije ambiance, dan is dit zeker een aanrader.
Rietje Klawer-Straetmans