Kingfisher

Meer informatie over restaurant Kingfisher

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De lunch bij Kingfisher was boven verwachting, vooral na een aantal teleurstellingen in de voorafgaande weken elders. De inrichting van de zaak is eenvoudig en weinig origineel en de jongen in de bediening kwam een beetje slaperig over maar het eten was goed. Ik had de soep van wortel en venkel en het pitabroodje met kip tandoori met sla, komkommer, ui en tahin. De soep was lekker al had ie iets meer op smaak mogen zijn. Venkel zat er wel in maar was eigenlijk niet te proeven. Wel heel blij werd ik van het heerlijke warme brood met gezouten boter dat erbij geserveerd werd. Het pitabroodje met de kip tandoori was erg lekker. Ook wat de prijzen betreft is Kingfisher een aanrader.
Jooshie J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gemoedelijk café met een ontspannen sfeer. Meer een borrelplek maar ook prima om te eten. De pita's zijn heerlijk, we hadden met kaas en met kip, aanraders! Ook de bitterballen en de humus zijn heerlijk.
Henk234 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ik kom al jaren voor een biertje bij Kingfisher. Laatst voor het eerst gegeten en ik was zeer tevreden. Ze hebben elke dag een vlees, vis en een vega op de kaart voor een zeer schappelijk prijsje. Het zijn geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een goed bord eten met een ruime portionering. De service is hier snel, correct en vriendelijk en de muziek is ook altijd top!
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Ik kom regelmatig bij Kingfisher. Het eten is er altijd goed en de bediening altijd vriendelijk. Ik vind ook de prijzen erg goed. Het is echt een eet cafe waar je onder het genot van een wijntje lekker kan eten.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Leuk tentje! Hier snel een broodje gegeten en een lekkere kop koffie gedronken. We hadden trek in een broodje en fietsen spontaan langs dit tentje. Het was er erg druk maar gelukkig konden we net een tafeltje krijgen. We gingen allebei voor de volkoren bol met tonijnsalade. Ik vond het flinke porties en de tonijnsalade was erg lekker en werd geserveerd met wat groen. De bediening was heel relaxed en vriendelijk en het café heeft een leuke uitstraling. Prima prijs kwaliteit! Ik kom hier graag terug om nog eens een pita broodje met humus en zhouk te proberen! ;-)
Ricksblue .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
te leuke plek, maar niet doorvertellen...;-) daarom gewoon geen tips en tricks...
fijne lunch, fijn eten, fijne bediening, ... alles fijn...
Cbronker .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Eet zelden zo goed in een eetcafé, de kwaliteit is "restaurant waardig" en bovendien fijn geprijsd. De prijs, toegankelijkheid en het lekkere eten maken het een plek waar je meer dan 1x id week met de pot mee wil eten. Ze werken met een wisselend menu en een kleine vaste kaart, de kroketjes zijn een aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Kingfisher heeft geen vast menu maar een aantal "daghappen". Ik heb hier inmiddels een stuk of 10 keer gegeten en ben nog nooit teleurgesteld. Gerechten zijn altijd met buitengewoon veel zorg samengesteld en scoren door de schappelijke prijs uitstekend op prijs/kwaliteit verhouding. Ook de huisgemaakte taarten zijn super met de cheesecake als favoriet. Deze is wel vrij zwaar dus deel ik m meestal.
De bediening is ongedwongen en attent. Het komt vaak voor dat er niet meteen bij binnenkomst een tafel vrij is. Als je zegt dat je komt eten kan je eerst wat aan de bar drinken en wanneer er een tafel vrijkomt spotten ze deze direct en kan je gaan zitten.
Het interieur is heel basic maar verzorgd. Er zit voldoende ruimte tussen de tafels, waardoor je lekker ruim kan zitten.
Kingfisher is meer café dan restaurant, maar het is mooi om te zien dat het eten er niet maar een beetje bij gedaan wordt maar dat er echt aandacht aan besteed wordt.
JuliusvM .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Heerlijke forel op het terras, en vlotte, uiterst vriendelijke bediening. Voor de meesten eerder café dan restaurant, maar toch zulk lekker eten!
Navneffloe .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Kingfisher is in eerste instantie meer cafe en bar dan restaurant maar hoe dan ook is het 1 van mijn favoriete horeca plekken in A'dam. Top service: vriendelijk, attent, relaxed (maken altijd gelijk een rekening voor je aan) en op een mooie lokatie en met erg goed eten voor een zeer redelijke prijs. En dat al vele jaren lang. Niks dan lof.