King Wah

Faunastraat 50 1531 WH Wormer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant King Wah

John S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We komen nu al heel wat jaren bij dit restaurant. Meestal als er iets te vieren valt. Soms met een grote groep, soms met zijn viertjes. Al die jaren eten we hier prima. De kwaliteit is zeer constant. De gerechten voor iedereen is er iets te kiezen. De oudere in onze familie eten graag de bekende Chinese gerechten en de jongeren kiezen onbekende gerechten. Alles is smaakvol en vers. Kies je een gerecht met groenten dan krijg je dat ook. Vers en knapperig en met een mooie saus. Vlees en vis ook zeer smaakvol. De bediening is al jaren meer dan hartelijk en zeer professioneel.
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Zaterdagavond 5 december met een groep van 15 personen hier gegeten. Niet a la carte gegeten, maar van te voren was reeds bepaald wat de geserveerde voorgerechten en hoofdgerechten zouden zijn.

King Wah is een traditionele chinees; de bediening is uiterst service gericht en bijzonder vriendelijk. De kaart is natuurlijk zo dik als een halve Bijbel en de gerechten worden (nog steeds) uitgeserveerd op een traditioneel rijdend karretje, je hoort deze al van verre aankomen.
De gerechten zijn voor dit type restaurant prima maar uiteraard niet verrassend.
De inrichting is exact wat je verwacht en volgens mij nog hetzelfde als 30 jaar terug, en dat is dan ook wel weer leuk.

Wanneer je trek hebt in traditioneel chinees eten dan kan ik King Wah van harte aanbevelen.
M-D .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vriend. Het eten was verrukkelijk en heel mooi geserveerd. Het was verrassend mooi binnen en alles was schoon en netjes. De eigenaar zelf is ook aardig en kan goed met de klanten omgaan. we komen zeker terug!