King Thai Restaurant

Uitmuntend
9,3
MissNLK .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Dit is echt Thais! Geen vernederlandste onzin.
Het eten was heerlijk en de bediening erg attent ondanks dat het op een donderdagavond onverwachts druk werd.
De groene curry (met stoofvlees) en de fijngehakte varkenshaas met Thaise basilicum waren beide erg goed. Overigens betekent pittig bij King Thai ook echt pittig, dus Hollanders opgelet.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ik was heel benieuwd, want ik ben een echte liefhebber van Thais eten. Ook om het zelf te maken, waardoor mijn vrouw nooit mee wil naar een Thaus restaurant. We hebben hier echt zalig gegeten. Een overheerlijk menu op traditionele Thaise wijze zonder tegemoet te komen aan westerse eisen. Een topper en dus voor 100% een aanrader!
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een van de beste Thais in Nederland. Fijne gerechten, veel verschillende smaken, heerlijk gekruid, flinke porties, prima huiswijn, leuk ingericht, plezierige, rustige achtergrondmuziek, frisse toiletten, lekkere stoelen en een geweldige bediening: gastvrij, vriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig, weten waar ze 't over hebben. Al met al een topervaring ! Ook al liggen ze iets buiten het centrum: meer dan de moeite waard een stukje extra te lopen of te rijden.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijke gerechten, voortreffelijke wijn en ze houden rekening met jouw wensen. Wel of niet pittig, minder kokos het kan allemaal. Voeg daar een goede bediening aan toe en een bezoek aan dit restaurant is een garantie voor een gezellige avond lekker eten.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Verse knapperige groenten, heerlijke authentieke Thaise gerechten voor een hele redelijke prijs. Bediening heel vriendelijk. Het verrassingsmenu is een grote aanrader. Je kunt daarbij bijvoorbeeld wel aangegeven of je van mild/pittig/welk soort vlees je houdt. Dan houden ze daar rekening mee. Echt zelden zo'n goede kwaliteit ergens gegeten voor deze prijsklasse!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Nu voor de tweede keer gegeten bij King Thai, wat een heerlijk eten, met recht een top restaurant tegen een lage prijs. vriendelijke bediening, sfeervol restaurant, lekker eten en drinken, Thais biertje erbij. echt top!! Hier ga ik nog vaak komen gezien ze echt om de hoek zitten bij mij :-)
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij komen al sinds de opening van King Thai met grote regelmaat terug om van het heerlijke eten te genieten. Nog nooit een slechte ervaring gehad; het personeel probeert een huiselijke en persoonlijke sfeer te creëren en weet veel van de gerechten en geeft daardoor goed advies. De gerechten smaken authentiek Thais. Het viergangen verrassingsmenu is een grote aanrader, je krijgt zoveel lekker eten voor een kleine prijs! Wij blijven terugkomen!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten. Als voorgerecht had ik de pittige Thom Yam soep, die ondanks dat het pittig was goed smaakte. Mijn hoofdgerecht was rode curry met kip, wat een prima gerecht was.
De bediening was ook uitstekend, ik kom hier zeker terug!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Met z'n viertjes het 4 gangen menu gehad. Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrije bediening in een no nonsens omgeving.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Deze keer gekozen voor het 3gangen menu. Als men hier hete soep besteld krijg je ook echt gepeperde soep, een heerlijk begin deze klassieker uit de thaise keuken. Daarna diverse lekkere kleine hapjes als tweede gang. En als hoofdgerecht een krakend verse roerbakcurry. Vooral de topkwaliteit superverse groenten maken hier indruk. Gewoon nette bediening in een omgeving die net te rumoerig is door mindere geluidsisolatie. Dit minpuntje daargelaten, bij het beste thaifood dat je in eindhoven gaat vinden voor een redelijke prijs.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om het te proberen. Het restaurant is niet echt gezellig maar het lekkere eten en de gastvrijheid maken alles goed.
spardam .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Een weekend gepland met 4 zussen in Eindhoven.
Onze keuze voor dit restaurant was een goede keuze.
Het eten was zeer smakelijk tot overheerlijk.
Van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert super. Het beviel ons zo goed dat we de volgende dag er weer zijn gaan eten. Een aanrader voor iedereen om er een keer of meer te gaan. Service is vriendelijk.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lekker en niet duur! Echt Thaise koks en een menukaart die niet te vol met gerechten staat.
Ik zou wel een salade lusten die niet zo heet is :)
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Gisteren weer heerlijk gegeten bij King Thai. We gingen voor het deluxe-menu, vier gangen met lekkere Thaise specialiteiten. Onder andere zelf gemaakte pindasaus, loempia's, viskoekjes, kip in kokosmelk en een heerlijke kokossoep. De bediening is vriendelijk en vertelt het een en ander over de gerechten. De inrichting is basic maar gezellig. Als klap op de vuurpijl kregen we de leftovers mee naar huis. Dus we hebben vandaag weer heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer terug!!
Ronald1982 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
net even in het restaurant geweest om eten mee te nemen.
ik had van het hoofdgerecht de biefstuk, en de fried rice.
de biefstuk was taai en de groenten die er bij hoorden waren nog kei hard.
keertje snel in de wok gegooid en hoppa in een bakje.
de fried rice was smakeloos en rook heel erg muf.
ik heb de biefstuk er maar tussenuit gevist en opgegeten en de rest heb ik weggegooid.
en dat alles voor maar €17,50. (veel te duur als je ziet wat je er voor krijgt)
als je bij de chinees op het gerardusplein een maandmenu voor 2 personen gaat halen ben je goedkoper uit, hebt 5 verschillende vleesgerechten en nasi/bami of witte rijst naar keuze.
en daar krijg je zo veel dat je er met zn 4e van kan eten.
en smaakt 10 keer beter dan bij King Thai.

mij zal je hier niet meer zien.

040 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Zaterdag met 20 man bij King Thai gegeten. Ontvangst was hartelijk, eten gevarieerd en lekker en geweldige service zodat wij het eten konden combineren met het kijken naar de voetbalwedstrijd.
Echt heerlijk gegeten en ik ben er van overtuigd dat een aantal van ons zeker terugkomen met hun eigen vrienden of gezin.
196203 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Als grote liefhebber van thais eten was ik zeer benieuwd naar dit restaurant. Prettige sfeer en leuk ingericht, niet heel groot. We hadden een keuze van verschilkende curry's genomen om wat uit te proberen. Snelle bediening. Het eten zelf vond ik erg tegenvallen. De authentieke Thaise smaak ontbrak wat mij betreft. Te grof, te weinig groente, niet de verfijnde Thaise smaak die ik hoopte

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Drie negens. Aten hier afgelopen woensdag met z'n vieren. Zit wel wat uit het centrum. Hadden de zalm, vegetarische kip, de kip met cashewnoten en de tohfu. Een grote schotel met groentes complementeerde het geheel.
Alles mooi opgemaakt, zeer smakelijk. Mooie porties. Bediening ook erg vriendelijk. Decor spartaans, maar passend.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Gisteren voor het eerst afgehaald bij king thai. Super lekker en vers. Wij komen zeker terug! Echt een aanrader!!! De noedels met kip was ook prima voor de kids, niet te heet en erg smaakvol. Het vlees was super mals.
dennuh .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wederom heerlijk gegeten (2e bezoek). Smaakvolle authentieke thaise gerechten en een vriendelijke bediening voor een schappelijke prijs. Gaan zeker weer terug!