King's Spareribs

Meer informatie over restaurant King's Spareribs

6,8
yvonneeee .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Spareribs is lekker, maar je krijgt in 1 keer erg veel op je bord. Wel tenenkrommend, want bij onbeperkt spareribs krijg je alleen 1.5 uur de tijd en als je bij de 1e ronde al zo erg veel krijgt, dan red je het niet om de 2e ronde op te krijgen en moet je een boete betalen.
Toilet is erg vies en geen zeep aanwezig. Hierover een melding gedaan, maar na een uur was er nog steeds geen zeep. De gang naar het toilet kijkt uit naar de tuin waar kratten en pannen staan. Erg vies om te zien.
De service is gespannen en geforceerd aardig. Klandizie is niet van Wassenaar, Marlot of Bezuidenhout.
Marami .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De spareribs waren lekker. Wij hebben hier gegeten met een Groupon. Was zeer goed qua prijs-kwaliteit, met stokbrood, friet, saladebar en onbeperkt spareribs. De bediening deed erg goed zijn best. Ondanks dat het restaurant vol zat werden we vriendelijk en snel geholpen.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijkste spareribs die ik ooit heb gegeten ! Dit mag gerust de sparerib koning genoemd worden ! De service is prima, het eten is goed, de porties groot en je hebt het snel op tafel. Ik raad dit restaurant idereen aan.