King's Spareribs

Jouw recensie over het restaurant King's Spareribs

S. T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vestiging Maassluis Social Deal All-You-Can-Eat spareribs 1,5 uur:

Gisteravond met mijn man en kind daar gegeten en viel ons zwaar tegen. Na de eerste ronde werd ons medegedeeld dat de kipribs op waren aangezien wij geen varkensvlees eten werd ons de kalfsribs voorgesteld waarmee wij akkoord gingen. Maar ze kwamen hierop terug op want kalfsribs zit niet in de Social Deal, toen opperde ze drumsticks maar we moesten wel aangeven hoeveel drumsticks wij wilden eten. Wij hebben voor 1 zakje ketchup moeten betalen en bij andere tafels werd een knijpfles ketchup neergezet.
Toen ik om de verrassing vroeg, bij een kindermenu inbegrepen, werd ik verschrikt aangekeken, er werd oreoijs gebracht maar je kwam met je lepel er niet doorheen zo hard was het ijs.
Toen ik mijn bon thuis nog eens nakeek merkte ik op dat ze 1x drank, wat bij de prijs van een kindermenu is inbegrepen, in rekening hebben gebracht.
Conclusie: niet voor herhaling vatbaar!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten met 8 vrienden via Groupon, fantastische bediening van 2 dames, omdat 1 ervan de andere dag jarig was kregen we met de hele groep ( Gratis ) een heel groot bord met diverse desserts, waar vind je dat nog ???, kortom een aanrader.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Onbeperkt spareribs zomaar afgeschaft (behalve op donderdag). Onbegrijpelijk want daar komen de mensen voor. Een succesformule ga je toch niet zomaar overboord gooien ? Jullie dus wel.... ik was erg tevreden tot voor kort. Wat ik vanavond kreeg waren drie armetierige stukjes spanrib die een overdadige kruidnagel smaak hadden. 12,95 was dit absoluut niet waard. Helaas, ik was een vaste klant maar mij zien ze voorlopig niet meer. Jammer....
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Raar dat het zo onpopulair op Iens is. Spareribs zijn hier heerlijk! Vlees is mals en druipt er als het ware van af, zoals het hoort!
yvonneeee .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Spareribs is lekker, maar je krijgt in 1 keer erg veel op je bord. Wel tenenkrommend, want bij onbeperkt spareribs krijg je alleen 1.5 uur de tijd en als je bij de 1e ronde al zo erg veel krijgt, dan red je het niet om de 2e ronde op te krijgen en moet je een boete betalen.
Toilet is erg vies en geen zeep aanwezig. Hierover een melding gedaan, maar na een uur was er nog steeds geen zeep. De gang naar het toilet kijkt uit naar de tuin waar kratten en pannen staan. Erg vies om te zien.
De service is gespannen en geforceerd aardig. Klandizie is niet van Wassenaar, Marlot of Bezuidenhout.
R. F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De spareribs waren lekker. Wij hebben hier gegeten met een Groupon. Was zeer goed qua prijs-kwaliteit, met stokbrood, friet, saladebar en onbeperkt spareribs. De bediening deed erg goed zijn best. Ondanks dat het restaurant vol zat werden we vriendelijk en snel geholpen.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijkste spareribs die ik ooit heb gegeten ! Dit mag gerust de sparerib koning genoemd worden ! De service is prima, het eten is goed, de porties groot en je hebt het snel op tafel. Ik raad dit restaurant idereen aan.