King's Palace

Meyenhage 300-304 3085 CH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant King's Palace

Aardbei1970 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Flauw eten. Kwam lauw op tafel. Personeel kan grote groepen niet aan. Mini loempia's waren deegrollen zinder vulling.
Laat maar.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Al vele jaren maken wij regelmatig gebruik van deze locale chinees. De familie/eigenaar zijn altijd zeer aardig en verwelkomen alle gasten van harte. Het eten is nog steeds van goede kwaliteit. En de ti-pan gerechten zijn de specialiteit van het huis. Gratis parkeren, een leuk barretje bij de entrée. Voor een gezellig etentje zit je altijd goed bij King's Palace aan de Meijenhage.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was niet slecht, maar onderscheid zich te weinig. Dat is wel het probleem. Veilig eten. Bami-Pangang was wel lekker. Interieur is echt verouderd, maar het had wel een mooi aquarium. Dat je naar binnen loopt via de afhaalbalie kost 1 punt voor het interieur. De bediening was standaar, niet slecht, maar niet bijzonder.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Dit is een ouderwets (in de positieve zin) chinees restaurant. Geen all-you-can-eat of wok gebeuren. Ruime keuze van de kaart.

Wellicht saai koos ik de Babi Pangang (een luxe variant) met veel groenten erin. Zeer smakelijk, loeiheet van temperatuur met heerlijke mihoen. De schaal ging helemaal leeg.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Prima restaurant. Uiterst vriendelijk bediening. Prijs/kwaliteit goed. Mooi ingerichte zaak.
Heerlijk eten. Gefrituurde garnalen als voorgerecht-heerlijk. Alles is bespreekbaar.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Komen al jaren bij Kings Palace, keuken is (teveel) aangepast aan clientele (vlak van smaak). Jammer, was altijd uitstekend chinees restaurant.