King's Palace

Dorpsstraat 53 6681 BL Bemmel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant King's Palace

Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Ik heb twee favoriete Chinese en deze is er 1 van. Het smaakt goed altijd ruim voldoende en lekker vers. Hele aardige mensen praten goed Nederlands en vriendelijk. Dit is een goede Chinees met heerlijke verse gerechten!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Hier nu twee keer afgehaald. Beide keren Mihoen Singapore (met veel varkensvlees en garnalen) en een smakelijke Sateh. Vers, veel smaak en niet te zout. Beiden heerlijk. Ruime porties voor een schappelijk bedrag. Efficiente en vriendelijke bediening.
Karin71 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Leuke lokale Chinees restaurant met goede Chinees-Indische gerechten. Echter, de ook meer authentieke Chinese gerechten waren te verkrijgen en die waren voortreffelijk. Bediening zeer vriendelijk. Kortom een leuk restaurant in een dorpje