King's Palace

Anthony van Diemenstraat 3 4104 AD Culemborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant King's Palace

Rakers .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We hebben alleen afgehaald. De nasi smaakt naar niks, de babi pangang was de meest fletse, smakeloze brei die ik ooit heb gezien. Koe loe yuk zat een taai stuk vlees in. Niet voor herhaling vatbaar, terwijl dit restaurant vroeger wel goed was. Jammer!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Eten was gewoon lekker, niks speciaals. Wel een ruime keuze op de menukaart! Personeel was vriendelijk maar kwam wat gehaast over (al zaten er maar 3tafels vol). Decor was typisch zoals 'de chinees'; boompjes, glas, bloemetjes, typisch tafelkleed. Redelijk sfeervol.
Jolie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
De beste Chinees in tijden geproefd. Schoon en netjes, zeer vriendelijke bediening. Sommige gerechten zijn overheerlijk -maar je moet ze kennen. De specialiteiten zijn over het algemeen lekker. We halen er heel vaak loempia's, heerlijk!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Voor een snelle hap op zondagavond na acht uur zijn er niet veel mogelijkheden in Culemborg, vandaar dat we bij King's Palace terecht kwamen. Ze lieten net de enige gasten uit, dus we zaten in een leeg restaurant. Om wat van de kunde van de kok te kunnen proeven bestelde ik de nasi rames. Wellicht een vergissing in een Chinees Restaurant, maar ik heb er - elders - goede ervaringen mee. Het kan een mooi bord zijn dat smaakt als een kleine rijsttafel. Er werd bij ons een bord met (niet veel) gebakken rijst gereserveerd (overigens tegen een meerprijs, anders had er witte rijst onder gelegen). Daarop wat zurig smakend rundvlees, een stokje saté, een ei, wat gesudderde kool en het geheel was afgemaakt met muffige seroendeng en atjar. Met wat thee erbij heb je dan niet lekker gegeten voor ruim veertig euro met twee personen. De prijs-kwaliteitsverhouding was hier zeker zoek. Wij gaan de volgende keer als we haast hebben wel ergens een frietje eten!