King's Palace

Meer informatie over restaurant King's Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,4
7,1
7,2
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Ajam Pangang besteld en gekregen maar echt oneetbaar.
Laatste keer dat ik daar heb gegeten.
Het was weliswaar afhalen maar het was eigenlijk meer een weggooi maaltijd.
Anjoan .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Na lang zoeken op internet naar een goede chinees was onze keus gevallen op King's Palace in Oud Beyerland. We besloten deze keer om het wokken weer eens te proberen. Dat was weer een verkeerde gok. De Babi Pangang, het spek en de Foe Yong Hai was goed bereid. Sushi, gebakken aardappeltjes en frites waren uitgedroogd. De gerookte zalm te warm bewaard. De gewokte gerechten weer veel te vet. Je moet niet na 7 uur komen want dan vind je de hond in de pot, de bakken worden niet aangevuld. Om bestek en slagroom moest gevraagd worden. Bij de afhaal was het ontzettend druk. De tafel naast ons hebben meer dan een uur op hun bestelling moeten wachten. Bezuinigen op personeel is niet handig.
De twee jonge serveersters deden het geweldig, vriendelijk en goede service. Mijn advies luidt, het restaurant niet draaiende houden op 3 zeer jonge mensen. Ook al is het zondag.
Lie K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Afgelopen paar jaar een paar keer hier gegeten. De Wok en tepanyaki zijn super en alles wordt vers bereid. Gisteren chinees gegeten van de kaart (chinese rijsttafel o.a.). Die kwaliteit vond ik erg slecht. Het eten was vet en er zat weinig smaak aan. Vroeg mij af wanneer dit vers gemaakt was. Het leek op opgewarmd in de magnetron eerlijk gezegd. De cijfers zijn dus daarop gebaseerd. Om te gaan wokken dus een prima tent, maar verder niet voor herhaling vatbaar wat betreft "ala carte".
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We zoeken al een tijdje naar de Oerhollandse Chinees-Indische keuken.
Verdwenen door de invasie van keukens uit andere landen.
De laatste Chinesen zijn overgegaan tot een All-you-can-Wok .
De kok in de keuken staat nu voor je en wokt wat je maar wilt.
Waar de kok wist wat met elkaar combineert en in welke hoeveelheden om tot een goed gerecht te komen ontbreekt dat inzicht vaak bij het zelf samen stellen van vlees, groenten en saus.

Maar nu ons afhaalmenu :
- Babi Pangang : goed van smaak, krokante buitenkant en mals varkensvlees met een niet te zoete saus - prima !
- Foe Yong Hai : luchtige eieren met kipfilet , champignons en tomatensaus
- Ngau Ting : ossehaas met groenten en cashewnoten. De noten er op het laatste moment los bovenop zodat ze niet zacht worden - lekker !

Ons Chinees paleis gevonden , hier gaan we terug

Nb dit restaurant doet ook aan wokken maar heeft ook een oude uitgebreide kaart en afhaal.

En hoe herken je een echte Chinees ? ja Sambal bij ook hier

Fbockstael .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Voor het eerst sinds lange tijd hier weer eens gegeten. Het traditionele restaurant dat we kenden had plaats gemaakt en de wok had zijn intrede gedaan. Het aanbod aan wok- en tepan producten was voldoende. Producten waren vers en werden snel en vakkundig bereid. De smaak was prima. Het restaurant beschikt over goed zittende stoelen en is redelijk traditioneel ingericht. Om niet onze woonplaats uit te hoeven om af en toe een te kunnen wokken is King's Palace een uitstekend alternatief. De prijzen zijn conform andere wok-restaurants, dus goed betaalbaar.
Taartje11 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gisteren, Zondag 8 september 2013 samen met mijn vrouw bij King's Palace geweest. Voordat wij plaats namen in het restaurant hebben wij aan de bar iets gedronken en werd er door eigenaresse. mevrouw Jin, een stokje Saté Ha (garnalen) aangeboden. Dit was echt verrassend lekker, daarna nog andere lekkere gerechten gegeten.
Taartje11 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Vanavond samen met mij echtgenote heerlijk gegeten bij King's Palace in Oud-Beijerland.Enkele weken geleden hebben wij een tie-pan ossenhaaspuntjes genomen, ronduit heerlijk. Deze keer hebben wij gewokt en dit werd voortreffelijk bereid door de kok. Volop keus, tongfilet, roodbaars, ossehaaspuntjes, kipfilet, garnalen,diverse soorten groenten en nog veel meer.
Soep vooraf met stokbrood en en achteraf vers fruit en ijs met slagroom.
De bediening was uitermate vriendelijk. Echt een restaurant om terug te komen.
Wat betreft de recencies van 2009 en 2010 betreft, die hier geschreven zijn, die zijn volledig achterhaald. De temperatuur in het restaurant was gewoon lekker. Echt een topper.