King’s Inn Brasserie

Koningsstraat 6 1811 LV Alkmaar Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant King’s Inn Brasserie

In hartje centrum ligt King's Inn Alkmaar. Het gezelligste hostel / hotel / brasserie van Alkmaar. Een knus huiskamer gevoel is bij ons de sfeer waar wij van houden. Gezellig tafelen en ongedwongen sfeer. Lekker eten voor een betaalbare prijs.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant King’s Inn Brasserie

• : Er zijn diverse parkeer gelegenheden in de buurt, parkeergarage (karperton), straat, overstad

Wij zijn dagelijks geopend van 07:30 - 00:00.
Wij serveren van maandag t/m woensdag 17.00 - 21.00 alleen de daghap
Van donderdag t/m zondag 17.00 - 21.30 serveren wij het á la carte menu

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant King’s Inn Brasserie

Remco J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een verborgen, nieuwe eetgelegenheid in de binnenstad. Verwacht geen restaurant, maar een leuke eetgelegenheid, met live muziek, waar je tegen een lage prijs, goed kan eten. Een uitstekende Prijs-Kwaliteitsverhouding dus. Het is gelegen bij / in een Hotel, dus het standaard restaurant publiek, kom je er ook niet tegen, wat het juist weer anders maakt.
karin T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke tent. Allerlei leeftijden aanwezig. Het is ook een soort hotel voor jongeren. Sfeervol!
Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie!

Met vriendelijke groet,

Team King's Inn
Jonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima eten voor een vriendelijke prijs, boven verwachting. Chef die door z’n open keuken goed weet wat z’n klanten willen, en duidelijk plezier heeft in z’n werk. Kunnen veel keukens een voorbeeld aan nemen.
John R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
In de King's Inn kan je een goede maaltijd krijgen voor een schappelijke prijs. Gebruikmakend van de AH-restaurantactie togen we naar de King's Inn, niet wetende wat ons te wachten stond. Maar na afloop waren we aangenaam verrast, heerlijk gedineerd in een ongedwongen sfeer.
Als voorgerecht hadden we de dagsoep (knoflookaardappelsoep) en nachos met pulled pork, tomaat, rode ui en kaas. 2 heerlijke gerechtjes die goed op smaak waren gebracht.
Als hoofdgerecht namen we zalmmoot en varkenssaté.
De zalmmoot (met krokant pestojasje) werd geserveerd met aardappelmouseline, verse groente en een beurre blancsaus. De zalm was precies goed bereidt en door de pesto goed op smaak. Zelfs de groente waren knapperig en niet te gaar.
De varkenssaté was lekker op smaak gebacht met een goede marinade en werd geserveerd met satésaus, kroepoek, atjar en friet. Kortom, dat was lekker.
Als nagerecht namen we het Grand Dessert, een plank met allerlei kleine lekkere nagerechtjes. Heerlijk.

Voordeel van dineren bij de King's Inn is dat je kan kijken hoe de chefkok (een jongedame) de gerechten bereidt. en ik moed eerlijk zeggen dat ze het in haar eentje heel goed in de vingers heeft. Heerlijke gerechten serveert ze uit, mijn complimenten.
We hebben er heerlijk gegeten en zullen dit adresje zeker nog eens bezoeken.
MenA379 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op een vrijdagavond heerlijk gegeten bij King's Inn. We hadden een verrassingsmenu, dus wisten niet wat we zouden krijgen. Het voorgerecht met carpaccio en een broodje pulled pork was heerlijk.
Het hoofdgerecht van varkenshaas met groente was iets minder. De varkenshaas was net te ver door gebakken. De patatjes die erbij zaten waren wel lekker.
Het toetje was iets te veel van het goede. Wel onwijs lekker en lekker zoet.
Al met al een heerlijke avond.
Jammer genoeg niet kunnen blijven tot de liveband kwam optreden.