King's Garden

Meer informatie over restaurant King's Garden

• Airconditioning
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na een lange week en drukke avonden besloten we deze vrijdagavond elkaar mee uit eten te nemen, dus binnen gelopen bij Chinees-Mongools Restaurant King's Garden. Groot restaurant met goede bereikbaarheid op de Stadsbrink van Wageningen. Opvallend was de grote drukte op vrijdagavond. Niet gereserveerd, maar met wat schuiven van tafels werd nog net een 2-tje gerealiseerd. Vrijdag bleek tapas avond, kleinere gerechten met kleinere prijzen, zodat je meer variatie kunt beleven. Gezien de drukte werkt de formule goed. Zelf vind ik een tapas formule niet zo nodig bij een Chinees, waar toch altijd al een variatie aanwezig is bij de keuze voor een gerecht. Uiteindelijk ben je met gemiddelde honger ook niet goedkoper uit (3 gerechten van gemiddeld € 7,-) maar de tapas formule sluit wel beter aan bij je eigen wensen en eetlust. Kwaliteit -vergeleken met andere Chinees restaurants- , is meer dan gemiddeld goed, dus 8. Erg vriendelijke ontvangst, maar obers te druk in de weer om attent te zijn, dus teveel wachttijd, maximaal 7 voor service. Decor zoals te verwachten, maar bijzonder mooi zee aquarium, dus 7 voor decor. Prima plek om nog eens over te doen, maar niet meer op een drukke vrijdagavond ;-)
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Goed Chinees eten, wij kozen deze keer met z'n vieren voor de Chinese tapas en dat was een prima keuze. Allemaal verfijnde, smakelijke gerechtjes en leuk gepresenteerd. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Bediening is vriendelijk, voorkomend en snel, maken ook echt contact met je. Het interieur is niet wat je van de standaard Chinees gewend bent maar redelijk nieuw en strak, netjes schoon en comfortabele dikke stoelen. Een zeer goede Chinese ervaring hier.
A M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Op een rustige maandagavond hier gegeten. De Mongoolse Specialiteitenschotel was compleet, zag er heel mooi uit en het smaakte zoals het er uitzag. De vis was iets minder maar dat mocht de pret niet drukken. Erg vriendelijke bediening, we komen hier zeker nog een keer terug.
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Na een paar jaar hier weer eens gegeten en we werden niet teleurgesteld! Dikke prima. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, inrichting is van deze tijd! Oftewel: we komen snel weer terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wij komen hier al zo'n 20 jaar en iedere keer weer smullen. Echt het beste chinees restaurant in Wageningen en omgeving. Vooral de tapa's op vrijdag zijn een aanrader. De soep Kings Garden en de knoflook garnalen zijn niet te versmaden. De bediening altijd opgeruimd en attent.
Ik hoop er nog 20 jaar te komen!!
Henk Voerman .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Vandaag het maandmenu of het weekmenu genomen. Ribeye met pepersaus, visfilet met zoutzure saus, kipsate en bami. Het was echt heel erg slecht, het meeste gewoon weggegooid. Zonde van het geld:
De ribeye was vooral vet en zeen. Net te snijden en zeker niet te eten. De pepersaus was een soort ondefinieerbaar zwarte smurrie. Ook weggegooid. De visfilets lagen er vast al heel erg lang. vooral teveel paneermeel en verder smakeloos. Ook weggegooid.
De kipsate was redelijk, maar vooral in heel veel matige pindasaus. Tot slot was de bami heel erg gaar, ook vrij smakeloos. Ik ga hier nooit meer heen.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
De smaak van het gerecht Ma Lak Ngau, € 19,50, stukjes biefstuk in pepersaus viel erg tegen, niet in balans en te weinig zout. De bami was ook al zonder smaak. De portie was zeer groot, maar veel is niet altijd beter.
Bediening vriendelijk.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Met vier personen even gezellig wat eten. King's Garden heeft op vrijdag 'tapa's'. Het komt er op neer dat je na elkaar wat kleinere gerechten kiest van een beperkte kaart. We kozen voor grote garnalen gekruid met knoflook en rode peper. De relatief zachte smaak van de garnaal werd vergezeld van een scherpe toets van de groenten met rode peper. Mooi gedaan. De Char Sieuw was goed, zoet gelakt, gekruid vlees en mals spek. De nasi en bami waren niet lekker, de mihoen was goed gewokt. Ook de Mongoolse ossenhaas was smakelijk. Het `zijn geen verrassende gerechten, maar ze zijn wel goed bereid. Mijn indruk is dat er eerlijk gekookt wordt, met goede en verse ingrediënten. Het personeel is vriendelijk en voorkomend. En de prijs is alleszins redelijk.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben hier gegeten met 13 personen. We bestelden 2 grote rijsttafels; een Mongoolse grill en een Chinese rijsttafel. Er waren veel verschillende gerechten, allemaal erg lekker en voor elk wat wils. De bediening was prima, ze kwamen regelmatig kijken of er moest worden bijgeschonken, niet te vaak, precies goed. De ruimte is mooi, voldoende ruimte tussen de tafels en geschikt voor een groot gezelschap zoals het onze.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Regelmatig gegeten , altijd top ! Vriendelijke medewerkers . De gerechten zijn stuk voor stuk van hoog niveau , al, met al een top Chinees restaurant .met vriendelijke prijslijst .
Ruurd1976 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Mooi opgezet alleen lang wachten op bediening. Standaard chinees eten weinig variatie. Personeel is vriendelijk. Drinkglazen waren niet echt schoon.
Vinbero .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Een mooi sfeervol restaurant, Bij de entree een vijver met koikarpers en in het midden van het restaurant een prachtig tropisch aquarium met exotische vissen en zeeplanten. Het personeel is zeer vriendelijk, opgeruimd en spreekt zeer goed Nederlands. Niet alleen dat, maar ze kennen je bij naam en komen altijd even kort praten en hebben ook gevoel voor humor. Een zeer persoonlijke benadering.

Vandaag een Mongoolse grill rijsttafel voor 4 personen.
Als voorgerecht ossenhaassaté met oestersaus-achtig sausje. Tweede gang een bouillon met shii-take reepjes. Daarna diverse gerechten geserveerd op gloeiend hete gietijzeren schaaltjes en aan tafel overgoten met de diverse sauzen, wat een leuk sissend geluid geeft en veel stoom: babi pangang met gembersaus, peking eend met hoisinsaus, ossenhaas met balisaus, garnalen met tausiesaus, visfilet met citroensaus en lamskroon met zwarte pepersaus. Alle gerechten hebben ui als ondergrond als bescherming tegen de (te) hete schaaltjes, die later deel uitmaakt van de saus. Als afsluiting koffie of thee met een bonbon.

De saté van ossenhaas is echt verrukkelijk! Vreselijk mals vlees met een heerlijk sausje. De soep was niet erg bijzonder, wel lekker. De lamskroon was heerlijk mals met een lekker peperig sausje. De biefstuk ook weer erg mals met een zacht jus-achtig sausje. De gepaneerde vis in citroensaus is goddelijk, de eend in hoisinsaus al langer één van mijn favorieten. De gepaneerde garnalen met saus en de babi pangang waren ook lekker.

Na het eten krijg je een warm vochtig doekje aangereikt met een lekker geurtje om je handen en gezicht mee af te vegen. Na een afsluitend kopje koffie met bonbon verlieten we voldaan het pand. Ik had bijna een 8 voor het eten gegeven, omdat ik vind dat er weinig variatie in de groenten zit, maar het vlees en de rest wordt zo goed bereid dat ik toch een 9 heb gegeven.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Dit is echt een van de beste Chinese restaurants!! Het interieur is pas gemoderniseerd en is veel eigentijdser geworden. Eten is heerlijk en er werken Chinezen met humor! Het enige minpunt is dat het eten wel erg snel op tafel staat, soms binnen tien minuten. De eigenaren moeten zich wel realiseren dat mensen een avondje uti zijn en niet persee binnen een uur op straat hoeven te staan!
Kritischefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Eten en service: Prima keuken, goede bediening en vriendelijk personeel. Ik eet hier regelmatig en mijn (zakelijke) tafelgenoten zijn ook altijd enthousiast. De porties zijn goed, niet te veel en niet te weinig. Chinese Bami is echt een aanrader en heeft overigens weinig weg van gewone "dikke" Bami. Tau Sie Ngau is een van mijn favoriete gerechten. Wel behoorlijk pittig. Ik ben niet altijd liefhebber van heet/scherp eten. Gewoon even aangeven dat je het minder scherp wil.

Decor: ze hebben sinds kort de zaak verbouwd. Het was altijd al een chinees die ook qua interieur ruim boven de gemiddelde chinees uitstak. Het resultaat van de recente verbouwing is een smaakvol modern restaurant dat je eerder zou verwachten in wereldstad (in plaats van in een provinciestad als Wageningen): een strak interieur, fatsoenlijk tafellinnen, niet zo'n flut papieren servetje, beschaafd uniform gekleed personeel.
TRvD .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Altijd lekker eten. (Kind)vriendelijke en beleefde bediening. We kijken uit naar de aanstaande verbouwing.Het interieur is wel keurig en verzorgd, maar nu wel aan een update toe.