King of the Ribs

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,8
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Sinds de opening ben ik al een regelmatige bezoeker. Ik vind de prijs heel goed voor de kwaliteit en hoeveelheid eten die je krijgt. Het menu is zodanig groot dat er voor iedereen wel wat wils is. Spareribs zijn altijd mals en friet goed gekruid. Het heeft wat weg van een snackbar binnen, maar ik denk dat je er ook niet meer van moet verwachten.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Goed concept met goeie producten voor een uitstekende prijs.

Sinds de opening al vaste klanten, voornamelijk van de Ribs en de Kingmenu's. Het kingmenu is een echte aanrader. Spotgoedkoop maar zo lekker! De ribs zijn ook heerlijk, af en toe iets te heet, maar meestal verrukkelijk.

Sinds de verbouwing ziet het restaurant er veel mooier uit, en ook de nieuwe kaart mag der wezen. Met de burgers slaan ze helaas wel de plank mis naar mijn mening, doet me toch iets teveel aan de kwaliteit van een fastfoodrestaurant denken. Jammer! Zeker als je de andere grandioze gerechten ziet.

Kortom een aanrader, maar kies de juiste producten! (Naar mijn mening dus de Kingknaller of de Ribs)
Lisannebijl .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het king menu is prima, ookal is de prijs iets verhoogd. De patat is lekker gekruid, ook het vlees is prima. Helaas is het decor achteruit gegaan. Het is wel schoon, maar een bank had allemaal scheuren, die vervolgens waren dicht gemaakt met tape. De scheur leek opzettelijke beschadiging dus ik hoop dat dit wordt vervangen.
QQ2010 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Weer een keer hier gegeten, wij waren hele tijd fan geweest voor de king deal van 3 euro, maar nu is het iets duurder geworden, in principe vinden wij het niet erg dat paar dubbeltjes extra moeten betalen, maar de vlees was ook veel minder geworden vinden we, of was dat puur een toeval? Patat kan altijd beter worden, wij laten het elke keer staan, is wel beetje jammer, maar de vlees was altijd lekker. Volgende keer gaan we proberen voor de spare ribs!
VanAnaarA .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Prima bezorgservice van Spareribs die goed van smaak zijn. Ook de bijgerechten zijn prima, maar uiteindelijk gaan we toch voor het vlees. Ik kan niets zeggen over het decor.
Dossantoskevin .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het king menu van drie euro is het beste en de spareribs! Wel jammer dat het nu bijna vier euro is. service is ook goed maar ze moeten wat minder personeel hebben en het decor is goed maar sommige meubels zijn al stuk gegaan!