King of Italy

Huibevendreef 22 5043 EW Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant King of Italy

Italiaans Tilburg

De naam zegt genoeg. Dit is de koning van de Italiaanse keuken. Niet in het verre Italië maar in het even zo romantische Tilburg. Aan de buitenrand van centrum Tilburg kun je hier van pizza smullen en je laten verwennen door de sympathieke bediening. Geniet van Italiaans Tilburg bij de échte King of Italy.

Meer informatie over restaurant King of Italy

9,1

Jouw recensie over het restaurant King of Italy

huibvanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een heerlijke tuin om in te zitten, niet te dicht op elkaar, superverse groenten, netgeplukt, vriendelijke bediening en lekker eten. Vooral de amuse was subliem. En heerlijke rosé!

Het enige minpuntje vonden wij de schortjes van het personeel. Deze moesten nodig in de was.

Maar wij komen zeker nog eens terug!
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima restaurant om af en toe een pizza te eten. We zaten in de tuin, zag er best gezellig uit.bediening zou wat enthousiaster mogen zijn
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten, heel vriendelijke maar chaotische bediening. Eten kwam niet tegelijkertijd, drankjes werden vergeten. Voorgerechten matig, hoofdgerechten heerlijk.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Er is geen betere in heel Brabant, de eigenaar verbouwt alles zelf en vertelt daar enthousiast over, de houtovens maken de smaak nog lekkerder.
Ben geen pizza fan maar door de partner hier mee naar toe genomen en overstag gegaan. Voor mij alleen maar pizza van Bram.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
het was een aangename beleving echt op ons rust dus gewoon genieten en lekker eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Floor T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten. Juiste prijs/kwaliteit verhouding
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke en gemoedelijke bediening en het belangrijkste: super lekkere maaltijden, top!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed eten aangename plek en vlotte bediening
marie-louise R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prima restaurant en goede prijs kwaliteit verhouding
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Bediening was niet professioneel. Je serveert geen drinken met je vingers op de rand van een kopje of glas.
Daarentegen was de bediening wel erg vriendelijk.
rikie M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Via het Iens festival gereserveerd met 50% op de rekening. Een mooie gelegenheid om kennis te maken met restaurant. Omdat het onverwachts druk was duurde het wat langer voordat we wat te drinken kregen. Het personeel was echter heel vriendelijk ondanks de drukte. Het eten was heerlijk en zeer vriendelijk geprijsd. Jammer dat de ambiance iets minder sfeervol is. Met een likje verf en wat leuke accesoires is dit te verhelpen. ook buiten lijkt het me in de zomer goed toeven tussen de bloemen. Wij komen iig zeker terug.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hele goede pizza's uit de houtoven. Zeker het zelfgemaakte ijs en/of limoncello proberen. Mogen wat vaker drankjes verkopen. Mooie ligging naast reeshofbos.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Dit is echt een aanrader.
Lekker eten, prima prijzen.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Dit keer gekozen voor de antipasti, kleine italiaanse hapjes. Als een kleurrijk palletje opgemaakt op een schaal . Daarna gekozen voor de tagliatelle ruim voorzien met met spek en een heerlijke bechamelsaus. Een heerlijke biologische rode wijn er bij en afgesloten met eigengemaakte limoncello. Het was weer genieten. Zomaar op een donderdag avond. Bram , Rico en overig personeel bedankt!
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Via de Iens app geboekt mede omdat er de 50% korting op gold
Zeer vriendelijk personeel
Voorgerechten was lekker, grote pizza s en zo ook de pasta.
Mijn pasta met kip in rozemarijn was wel iets minder lekker dan gedacht maar goed.Dochter had pasta biologe ze en kreeg dr bord niet leeg
Ambiance wat oud-Hollandse maar wel knus,spelletjes voor de kids en er was nu ook een paas ei wedstrijd.
Niets bijzonders maar wel leuk voor de kids.
De rekening was het leukste met die 50% korting voor 4 * een 3 ganen menu Het volle pond was het dan net niet helemaal waard .
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vanavond hier gegeten.
Zijn er al 5 jaar aan voorbij gegaan.
Vraag is waarom!
Wat waren we positief verrast. Gezellige, warme inrichting. Heerlijk eten (pizza's nog echt houtgestookt!) en heel vriendelijk personeel.
Wij zullen hier zeker terugkomen. ????
J.v.Rosmalen
Marlie V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ook bediening was erg vriendelijk.
Alleen de uitstraling van het restaurant viel wel tegen.
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de kids ook weer dik tevreden! Huiselijke sfeer en spelletjes erbij dus we hebben ons prima vermaakt!