King of Italy

Huibevendreef 22 5043 EW Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant King of Italy

Italiaans Tilburg

De naam zegt genoeg. Dit is de koning van de Italiaanse keuken. Niet in het verre Italië maar in het even zo romantische Tilburg. Aan de buitenrand van centrum Tilburg kun je hier van pizza smullen en je laten verwennen door de sympathieke bediening. Geniet van Italiaans Tilburg bij de échte King of Italy.

Meer informatie over restaurant King of Italy

9,1

Jouw recensie over het restaurant King of Italy

Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer fantastisch gegeten. De pizza’s van de maand (de ene met pompoen en de ander met paddestoelen) waren weer erg lekker. Lekker slow pizza ( all you can eat maar zonder dat het een vreetfestijn is) voor een avond gezellig tafelen!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij "wachttijd" had ook goed moeten staan. The King of Italy is een "slow food" restaurant en ze doen hun naam echt eer aan. Geweldig eten in een heerlijk gemoedelijke sfeer. We komen er graag en zeker nog veel vaker
Tona E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben een heerlijke gezellige avond gehad. Lekker eten, goede service en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaljng vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kortom amazing. Smaakte goed alleen de kaaspizza was niet mijn ding. Ook is het erg leuk om hier te zitten. Goede voorbereiding.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Beste pizza's van Tilburg (uit echte houtoven) en veel verse ingredienten uit eigen tuin. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Aanrader, helemaal bij mooi weer in de tuin!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Doordeweekse avond, erg rustig helaas, maar wel goed!
Aardige bediening en heerlijke pizza's!
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goede service! Goed eten voor een zeer redelijke prijs. Aanrader!
ing A.A.M V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ga zo door en het wordt zeker drukker.Ontspannen sfeer nette bediening.Tafels wat ordelijker maken en het is perfect.Komen zeker terug en bevelen het aan
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten maar het duurde wel erg lang. In totaal 2,5u gezeten voor 1 pizza en de rekening. En dat terwijl we juist vroeg hadden gereserveerd ivm kleine kinderen. Jammer want het is een erg leuk restaurant met veel potentieel! Leuke tuin waar je heerlijk rustig kan zitten.
vennarenate .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke pizza's uit de houtovens gegeten; dit proef je! De groenten, kruiden en specerijen uit eigen tuin maken niet alleen de pizza's maar ook de antipasti erg lekker. Bij dit restaurant kun je gratis parkeren, binnen, buiten in tuin of op 't terras zitten en hebben ze de goedkope Italiaanse prijzen. We kregen een heerlijke amuse en huisgemaakte limoncello van 't huis. Bediening is erg gezellig. Wij komen terug!
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Top restaurant!
Prijs kwaliteit uitstekend en leuke medewerkers daar.
Kortom enkel lof, voor jong en oud een aanrader.
Wij gaan graag vaker.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na ons erg verheugd te hebben op een restaurant waar ze veganistische opties aanboden, hebben we een reservering gemaakt. Wij hebben na aanvang erg lang moeten wachten tot er iemand naar onze tafel kwam om drinken op te nemen en kaarten te brengen. Daarnaast was het een restaurant waar de bediening echt matig was, de etiquette zat er totaal niet in bij onze serveerster, en heb ik niet één, maar twee haren op ons bord gevonden. Al met al niet echt een succes en wij zullen niet snel meer terug komen, nadat ze vrij onbeschoft hebben gereageerd.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De vraag over de wachttijd klopt niet helemaal, ik vind dat gezien het image van het restaurant, de wachttijd prima was. (Redelijk is goed!!)
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en de sfeer heerlijk relaxed. Afgelopen winter is er hard gewerkt om de terrastuin verder aan te leggen en dat is geweldig gelukt. De veranda is ook prachtig geworden. Met andere woorden, een heerlijke plek om lekker te eten.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuke en lekkere originele pizzatent met ingrediënten uit eigen tuin en zelfgemaakt ijs. Mooi groot terras om te zitten en persoonlijke bediening. komen we zeker nog terug
Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fantastisch eten voor een zeer redelijke prijs. Groente en kruiden uit eigen tuin, geplukt waar je bij zit. Verser kan niet toch?
Inventief qua pizza. Fantastisch huisgemaakt ijs toe. Echt een aanrader!!!
Demy D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten was er heerlijk, onbeperkt pizza gegeten samen met een vriendin. Gezellig bijgepraat waar de gelegenheid voor was doordat het een rustige plek is met een relaxete sfeer. Veel zelf geproduceerde producten wat het eten toch allemaal net iets beter maakt. En afgesloten met een heerlijk zelfgemaakt bolletje ijs en een vers geplukte munt thee. Erg bedankt ik kom zeker terug ;)
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijke gerechten, in een gezellige en sfeervolle locatie. Prima bediening, Menukaart was zeer uitgebreid en in elke prijsklasse.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten (al meerdere keren) maar de bediening is soms wat traag. De kwaliteit van het eten maakt dat ruimschoots goed, het is niet voor niets "slow food" :D
Dag Rosalia,
dank voor je beoordeling, we zullen de bediening nog vaker drillen. graag tot ziens!
brendavanierland .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Pizza was enorm lekker, ook het toetje was top! Bediening is netjes en de tuin is heel gezellig om te zitten! Zeker voor herhaling vatbaar
Dag Brenda, dank voor je lovende recensie,
altijd fijn om weer nieuwe gezichten te zien
en wat leuk om te lezen dat ook onze tuin in de smaak valt daar is deze zomer hard in gewerkt.
nogmaals dank
en graag tot ziens
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Italiaans restaurant in/op het terrein van een vroegere tennisclub, nog volop in ontwikkeling. Leuk om te zien hoe de natuur terrein terugwint op de ooit tribunes. Kruiden, sla en groenten nu al uit eigen tuin, en dat gaat steeds meer worden. Ingrediënten van het seizoen, zoals in het huisgemaakte ijs en ook hun creatieve pizza's! Een spectaculaire amuse, waarin het zo verfoeide 'onkruid' zevenblad verwerkt is. De nog jonge bediening moet nog aangestuurd worden (graag nieuw bestek na het voorgerecht!) , maar dat corrigeerde de enthousiaste en bevlogen eigenaar uitstekend. Een heerlijke schaal anti-pasta, prima kip, gul aangevulde pasta en frites, en dan dat heerlijke ijs! Glas huiswijn kost €3,50. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Ik zal hier graag terug komen en ben o zo benieuwd hoe het hier over een jaar uitziet!
leuke uitgebreide recentie Paul, deze kan ik ook gebruiken bij de opleiding van het personeel. natuurlijk is het eten om je vingers bij af te likken maar dat wil niet zeggen dat je geen nieuw bestek zou krijgen bij het hoofdgerecht ;-) . Trouwens wist je dat zevenblad ooit door de Italianen of beter gezegd door de Romeinen in Nederland werd geïntroduceerd zij namen het overal mee naartoe omdat het een erg voedzaam gewas is dat bijna het hele jaar geplukt kon worden.