King of Italy

Huibevendreef 22 5043 EW Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant King of Italy

Italiaans Tilburg

De naam zegt genoeg. Dit is de koning van de Italiaanse keuken. Niet in het verre Italië maar in het even zo romantische Tilburg. Aan de buitenrand van centrum Tilburg kun je hier van pizza smullen en je laten verwennen door de sympathieke bediening. Geniet van Italiaans Tilburg bij de échte King of Italy.

Meer informatie over restaurant King of Italy

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00
- Lunch vanaf 13:00

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten maar het duurde wel erg lang. In totaal 2,5u gezeten voor 1 pizza en de rekening. En dat terwijl we juist vroeg hadden gereserveerd ivm kleine kinderen. Jammer want het is een erg leuk restaurant met veel potentieel! Leuke tuin waar je heerlijk rustig kan zitten.
vennarenate .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke pizza's uit de houtovens gegeten; dit proef je! De groenten, kruiden en specerijen uit eigen tuin maken niet alleen de pizza's maar ook de antipasti erg lekker. Bij dit restaurant kun je gratis parkeren, binnen, buiten in tuin of op 't terras zitten en hebben ze de goedkope Italiaanse prijzen. We kregen een heerlijke amuse en huisgemaakte limoncello van 't huis. Bediening is erg gezellig. Wij komen terug!
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Top restaurant!
Prijs kwaliteit uitstekend en leuke medewerkers daar.
Kortom enkel lof, voor jong en oud een aanrader.
Wij gaan graag vaker.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na ons erg verheugd te hebben op een restaurant waar ze veganistische opties aanboden, hebben we een reservering gemaakt. Wij hebben na aanvang erg lang moeten wachten tot er iemand naar onze tafel kwam om drinken op te nemen en kaarten te brengen. Daarnaast was het een restaurant waar de bediening echt matig was, de etiquette zat er totaal niet in bij onze serveerster, en heb ik niet één, maar twee haren op ons bord gevonden. Al met al niet echt een succes en wij zullen niet snel meer terug komen, nadat ze vrij onbeschoft hebben gereageerd.
Rosalia L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De vraag over de wachttijd klopt niet helemaal, ik vind dat gezien het image van het restaurant, de wachttijd prima was. (Redelijk is goed!!)
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en de sfeer heerlijk relaxed. Afgelopen winter is er hard gewerkt om de terrastuin verder aan te leggen en dat is geweldig gelukt. De veranda is ook prachtig geworden. Met andere woorden, een heerlijke plek om lekker te eten.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuke en lekkere originele pizzatent met ingrediënten uit eigen tuin en zelfgemaakt ijs. Mooi groot terras om te zitten en persoonlijke bediening. komen we zeker nog terug
Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fantastisch eten voor een zeer redelijke prijs. Groente en kruiden uit eigen tuin, geplukt waar je bij zit. Verser kan niet toch?
Inventief qua pizza. Fantastisch huisgemaakt ijs toe. Echt een aanrader!!!
Demy D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten was er heerlijk, onbeperkt pizza gegeten samen met een vriendin. Gezellig bijgepraat waar de gelegenheid voor was doordat het een rustige plek is met een relaxete sfeer. Veel zelf geproduceerde producten wat het eten toch allemaal net iets beter maakt. En afgesloten met een heerlijk zelfgemaakt bolletje ijs en een vers geplukte munt thee. Erg bedankt ik kom zeker terug ;)
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijke gerechten, in een gezellige en sfeervolle locatie. Prima bediening, Menukaart was zeer uitgebreid en in elke prijsklasse.
Rosalia L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten (al meerdere keren) maar de bediening is soms wat traag. De kwaliteit van het eten maakt dat ruimschoots goed, het is niet voor niets "slow food" :D
Dag Rosalia,
dank voor je beoordeling, we zullen de bediening nog vaker drillen. graag tot ziens!
brendavanierland .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Pizza was enorm lekker, ook het toetje was top! Bediening is netjes en de tuin is heel gezellig om te zitten! Zeker voor herhaling vatbaar
Dag Brenda, dank voor je lovende recensie,
altijd fijn om weer nieuwe gezichten te zien
en wat leuk om te lezen dat ook onze tuin in de smaak valt daar is deze zomer hard in gewerkt.
nogmaals dank
en graag tot ziens
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Italiaans restaurant in/op het terrein van een vroegere tennisclub, nog volop in ontwikkeling. Leuk om te zien hoe de natuur terrein terugwint op de ooit tribunes. Kruiden, sla en groenten nu al uit eigen tuin, en dat gaat steeds meer worden. Ingrediënten van het seizoen, zoals in het huisgemaakte ijs en ook hun creatieve pizza's! Een spectaculaire amuse, waarin het zo verfoeide 'onkruid' zevenblad verwerkt is. De nog jonge bediening moet nog aangestuurd worden (graag nieuw bestek na het voorgerecht!) , maar dat corrigeerde de enthousiaste en bevlogen eigenaar uitstekend. Een heerlijke schaal anti-pasta, prima kip, gul aangevulde pasta en frites, en dan dat heerlijke ijs! Glas huiswijn kost €3,50. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Ik zal hier graag terug komen en ben o zo benieuwd hoe het hier over een jaar uitziet!
leuke uitgebreide recentie Paul, deze kan ik ook gebruiken bij de opleiding van het personeel. natuurlijk is het eten om je vingers bij af te likken maar dat wil niet zeggen dat je geen nieuw bestek zou krijgen bij het hoofdgerecht ;-) . Trouwens wist je dat zevenblad ooit door de Italianen of beter gezegd door de Romeinen in Nederland werd geïntroduceerd zij namen het overal mee naartoe omdat het een erg voedzaam gewas is dat bijna het hele jaar geplukt kon worden.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het personeel kan nog iets beter geïnstrueerd worden, maar het eten is heel goed. De buitentuin/terras is super gezellig tussen de appelboompjes en kruiden/groente tuintjes die vers gebruikt worden in de maaltijden.
Dank voor je bericht, gisteren hadden we inderdaad nog een jonge stagaire rondlopen die nog veel moet leren. Hopelijk kunnen onze gasten deze zomer nog veel in de tuin zitten over een paar weken hebben we hopelijk ook een mooie overkapping. graag tot ziens
Bram van Beurden
melanie2811 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten was heerlijk, en daar voor komen we zeker terug.
We moesten wel erg lang wachten ondanks dat er weinig gasten waren
oei dat is vervelend, ik was er zelf niet bij deze keer dus goed dat u het meld dan kan ik het bespreken. Ik ben echter nog wel nieuwsgierig wat we aan het decor kunnen doen voor uw volgende bezoek. Zou u daar iets meer over kunnen zeggen?

Reactie van proever:

niet perse het decor, want dat is wel ouderwets gezellig. maa misschien buiten wat opruimen? het speeltoestel in orde maken ? mss nog iets extra voor kids doen?

anf 2e reactie van restaurant:

ah dat is mooi want daar waren we gisteren juist mee bezig daarom was het iets rommeliger dan anders
Urbann B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Tjonge het begint echt iets te worden. Afgelopen weekend wilden we hier pizza komen eten maar ze zaten vol en we hadden niet gereserveerd dat was natuurlijk onze eigenschuld maar toch kregen we een tegoedbon mee voor een volgende keer. Die gingen we meteen verzilveren met Pinksteren. Het zat weer bommetje vol maar we hadden geluk er was nog plek. Wij hebben het nog nooit zo druk gezien en zo te zien ook het personeel nog niet ze wisten niet wat ze overkwam maar toch hebben we niet lang hoeven wachten en ze kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. En dat was het! We hebben ons over laten halen om de pizza’s van de maand te proberen. Die zijn echt te gek en anders dan anders. Pizza’s met zalm, asperges en erwtenscheuten uit eigen tuin en de lente pizza met zevenbladpesto en ricotta, hoe verzin je het? We kunnen niet wachten tot we in de tuin kunnen zitten die wordt ook elk jaar mooier. We vinden het wel jammer dat we voortaan moeten reserveren maar ja het is jullie onderhand wel gegund.
Beste Urbann, Dank voor je mooie recensie het is fijn om te horen dat men juist dat waardeert wat wij anders doen. Pinksteren was voor ons inderdaad een recordweekend, of het in de zomer zo blijft is natuurlijk afwachten we vinden het altijd leuk als jullie spontaan binnen komen wandelen maar reserveren is altijd handig. Dat kan makkelijk via deze site of via 0135902363
Tot de volgende keer
The King of Italy

Reactie van proever:

Ik moet er bij zeggen dat ik eigenlijk geen 10 wilde geven voor het decor want jullie moeten echt iets doen aan het entree, mijn vrienden krijgen het niet gevonden of raken gedemotiveerd door de uitstraling vanaf de weg. Ze zien wel spandoeken maar geen restaurant. Ik vond wel dat jullie tienen verdienden omdat je kunt zien dat jullie er iets van willen maken en omdat sommige mensen gewoon te lage cijfers geven ;-)
stevenadia .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
hoewel wij een reservatie hadden voor 4 personen op 14 mei en hier via iens een bevestiging voor hadden ontvangen waren ze in het restaurant niet op de hoogte van ons komen.Restaurant bleek volboekt.
Dan maar reserveren voor 15 mei. De bestelling werd opgenomen door een nieuwe dienster, geen probleem maar deze kende geen enkel gerecht. Pasta of pizza met witte saus of rode saus was haar enige kennis.
De pizza's waren verbrand en niet uitgebakken( verbrande bodem en nog zeer zachte korsten)
De pasta was met diepvries garnituur klaargemaakt en had geen smaak.
Dit is een restaurant onwaardig.
het spijt ons heel erg dat u een slechte ervaring heeft gehad, normaliter neemt een nieuwe dienster geen bestellingen aan. Het was voor ons een bovengemiddeld druk weekend, we betreuren het dat uw tafel hiervan de nadelen heeft moeten ondervinden dat hebben we zelf ook geconstateerd en daarvoor hebben we uw tafel ook willen compenseren. Maar u gaf aan desondanks lekker te hebben gegeten. Dat u nu pas blijk geeft van het tegenovergestelde vinden wij jammer om te lezen. Desalniettemin erkennen wij wederom onze fout en zullen op korte termijn meer en bekwamer personeel in gaan schakelen.
helena5005 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij hebben er nu 2 keer gegeten en dat er pure ingredienten gebruikt worden kan je zeker wel proeven. Het eten en de sfeer is geweldig en we zullen zeker terug komen.
dank je fijn als mensen het waarderen, tot ziens!
thirzaherweijer .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Jammer dat het er wat ouderwets uitzag. Uitgekozen via internet maar zeker geen spijt van gehad
Dank je, we werken nog aan de look het wordt elk jaar weer iets opgepimpt ;-)
Besttasteres .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Supergoede pizza gegeten hier, het si misschien niet de mooiste zaak op aarde maar ze werken hier echt ambachtelijk en met heerlijke verse producten. wijnen ook uitstekend en bediening snel en alert
Dank je we doen wat we kunnen, als we weer genoeg pizza's hebben verkocht kunnen we weer iets verbouwen zodat het steeds mer op een restaurant gaat lijken ipv een oud tennispaviljoen.
Coni .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De pizza 's waren heerlijk en ruim belegd met groente en vlees,
de bediening vriendelijk en netjes,
rustige eigenaar zeer vriendelijk
Dank je Coni,
suggesties voor het decor zijn welkom ;-)