King of India

Kortestraat 8 6811 EN Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant King of India

Krokante papadums, pittige curry's en grote stukken naan om met je handen (of je tanden?) af te scheuren: er zijn dagen waarop je simpelweg smacht naar Indiaas eten. Mocht zo'n bui je overvallen in de buurt van Arnhem, dan is King of India een goed adres. Vriendelijke bediening, kundig bereid eten, een sfeervol decor en de mogelijkheid om met mooi weer buiten te zitten.

Menuprijzen

Dagelijks 17.00 - 22.30 uur

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Meryan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de derde keer hier gegeten. Eten is vers en goed. Nu met AH actie. Bespottelijk goedkoop gewoon. Service altijd vriendelijk en meedenkend, ongeacht of je met AH actie eet. Wij komen zeker terug!
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
In de binnentuin heerlijk zitten dineren. Het eten is voortreffelijk en de heerlijke geuren komen je tegemoet. Alweer opnieuw gereserveerd voor het tafelbuffet op de donderdagen. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Jochem L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg vriendelijke en efficiënte service. Het eten was prima maar let wel op dat sommige curry's erg pittig kunnen zijn; alleen voor de liefhebbers dus! Verder erg grote porties, ook het dessert. Zorg er dus voor dat je vroeg en licht luncht!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prettig restaurant met lekkere gerechten. Bediening die niet meteen weer bij je tafel staat om meer te verkopen. Kortom fijne avond gehad.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben op het terras gezeten en geconstateerd dat het onderhoud nogal te wensen overlaat. Ook het restaurant binnen kan wel een flinke opfrisbeurt gebruiken.
Trudi H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Aardig mensen, leuk ingericht en mooi buiten terras, Maar: moesten erg lang wachten op eerste drankje, op menu opnemen en op het eten ( er werd excuses aangeboden). We vonden het eten zeer middelmatig, lijkt allemaal meer op Indiaas fastfood. Lamsgehakt vooraf is duidelijk prefab en hoofdgerecht kipfilet met een sausje ipv een curry... hebben echt beter Indiaas gegeten dan hier ;-(
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
ABSOLUTE AFRADER!!!
Veel te lang wachten (3 uur voor een drie-gangen diner) op eten van een matige kwaliteit.
Alleen de nan en pappadum waren echt lekker. Het eten zelf werd lauw geserveerd.
m S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed restaurant, zeer lekker gegeten. Ik kom zeker nog een keertje lang deze zomer voor een fijne avond in Arnhem. Toetje van ijs was ook erg lekker
Manolita D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk ingericht restaurant, vriendelijke bediening.
Eten wat weinig en onze grill mix was echt flauw van smaak, wat ons verrastte voor een Indiaas restaurant.
Mijn partner vroeg om peper en zout en dat vergaten ze te komen brengen.
Als excuses kreeg we daarvoor koffie in de plaats en meerdere malen hun excuses.
Ze legde uit dat ze de gerechten niet te pittig maken omdat de klanten dat meestal niet fijn vinden.
Dus wij waren toch tevreden en na 3 gangen van de AH actie was onze buik ook goed gevuld.
marinus M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mensen naast ons hadden hetzelfde besteld en ook AH actie, maar kregen andere hoeveelheid, de ene gerecht wij meer, andere deel wij minder. Ook gebruik van borden en schaaltjes verschilde, bij hetzelfde gerecht. Eten van verschillende gerechten leek heel veel op elkaar, en weinig smaak verschil. De kok doet maar wat is onze mening.
Inrichting vervallen, gaten in wand en vloer vuil, plakte en glad, zelfs de ober gleed uit! Geen aanrader voor een volgende keer.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voor het eerst bij een Indiaas restaurant geweest, met de AH actie. Thuis wel eens een gerechtje gemaakt en moet zeggen dat deze net wat lekkerder was. Maar het eten hier was ook zeker niet verkeerd. De mixed kebab als voorgerecht was al erg veel. Bij het hoofdgerecht kreeg je nog best veel bijgerechten. De curry met lam was goed gekruid. Al met al hadden we lekker gegeten en was het meer dan genoeg. Wij waren op een vrijdagavond en het was om 17:00 nog erg rustig, dus wij hoefden in ieder geval niet lang te wachten op het eten.
Mascha G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier vaker gegeten, all you can eat. Dit 3 gangen menu is dan erg beperkt en de gerechten die wij juist lekker vinden staan er niet op, jammer. We komen wel weer, maar ik zou dit menu nooit meer kiezen.
sander D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg aardig personeel, goede sfeer en overheerlijk eten. Veel keuze en prijs kwaliteit is erg goed. Weer eens wat anders dan all you can eat sushi of tapas. Zeker een aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was helemaal geweldig. We kwamen voor de Ah spaaractie. ik vroeg of het mogelijk was om ipv lam de Chicken Massala te krijgen. Ik was blij verrast dat het kon. En het was erg lekker. Dikke pluim. we komen hier zeker terug.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, leuk buitenterras, heerlijk gegeten van de AH-restaurantactie. Vooral de kokosdream maakte zijn naam erg waar!
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben samen genoten van de heerlijke gerechten.
Porties waren ruim voldoende, wij komen zeker een keer terug!
erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
HET ETEN IS LEKKER EN DE BEDIENING IS VRIENDELIJK. JE ZIT ER GEZELLIG EN MEN HEEFT EEN MOOI BUITENTERRAS. HET RESTAURANT IS EEN AANRADER.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding voor het all you can eat concept. Alle gerechten die we hadden besteld werden snel geserveerd en waren goed op smaak. Zeker een terugkomertje!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij hadden een 3 gangenmenu met de AH kaart en vonden het eten redelijk. De echte lekker smaken die we hadden verwacht waren niet aanwezig
Adie D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima eetgelegenheid, heerlijk tuinterras, vriendelijk personeel.
Goede keuze van gerechten.
Meer kan ik er niet over zeggen.