King of India

Kortestraat 8 6811 EN Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant King of India

Krokante papadums, pittige curry's en grote stukken naan om met je handen (of je tanden?) af te scheuren: er zijn dagen waarop je simpelweg smacht naar Indiaas eten. Mocht zo'n bui je overvallen in de buurt van Arnhem, dan is King of India een goed adres. Vriendelijke bediening, kundig bereid eten, een sfeervol decor en de mogelijkheid om met mooi weer buiten te zitten.

Menuprijzen

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant King of India

jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Je kan voor het -all you can eat'-menu kiezen, maar dat is niet onbeperkt: 3x hoofdgerecht en daarbij 1 bijgerecht. Salade kon volgens mij wel nog als extra bij (wel kleine portie). Je mag maar 1x voorgerecht kiezen, wel jammer want daar zaten ook interessante gerechtjes tussen. Je krijgt overigens wel een volwaardig hoofdgerecht - geen tapasformaat. Ik moet zeggen: de tandoori kipgerechten smaakten goed. De salade was niet zo spectaculair. Teleurstellend was de wachttijd: personeel dat niet oplette en waarvan sommigen schoonmaken als prioriteit hadden. We hebben al met al ruim 1:20 minuten op het hoofdgerecht gewacht (na 1 uur kwam ons voorgerecht pas). Verder werden er wel een hele rits bezorgbestellingen uitgeleverd terwijl wij maar zaten te wachten als restaurant-klant.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
In één woord gezegd. Fantastisch!!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben op iedere actie (opnemen van de bestelling, bereiden van de keuze, ophalen extra servetten) erg lang moeten wachten. De menukaart zegt dat er overvloedig rijst en salade zal zijn en dat er wordt bijgevuld indien de schaaltjes leeg zijn. Dit gebeurde niet. In de tweede ronde waren de schaaltjes ook minder gevuld.
Brood werd iedere keer pas na een minuut of 10 uitgeserveerd. Vreemd.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super lekker gegeten echt een aanrader
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De Shahi Kurma was flauw. Het eten was snel bezorgd maar we kregen de verkeerde bestelling, dit werd wel snel opgelost. De tikka masala was daarentegen wel lekker. Al met al zou ik hier helaas niet snel weer bestellen.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijkr gegeten.. verrassende pittige gerechten, ev meer dan genoeg om van alles te proeven.
Bediening vriendelijk
We werden gebeld in de middag met de mededeling dat her restaurant erg vol zat en het beter was een half uurtje later te komen, zodat we niet te lang hoefde te wachten. Vonden we erg netjes van ze.
We gaan zeker terug!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben met 4 personen gegeten. Het eten vonden we allemaal smakeloos, zelfs de cappucino was een slappe bak. Het was bijzonder weinig, bijgerechten minimaal (bijv 1 klein rvs schaaltje rijst voor 4 pers). Het eten werd bij de verkeerde tafel uitgeserveerd waardoor die mensen al aan ons brood waren begonnen. Het mandje werd gewoon verplaatst naar onze tafel, daar moesten we het mee doen. De ober beloofde een nieuwe mandje brood, wat ik wel zo fris en netjes vond, maar we hebben er niets van gezien. Ons dessert moesten we bij het opnemen van het eten al doorgeven, maar dat was mis gegaan. Na een half uur wachten maar aangegeven dat het erg lang duurde.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar, zeer slecht.
Dora R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ondanks de drukte was de bediening ook prima in orde. Een herhaling zit er dan ook zeker in. Tot spoedig ziens!
a-neleman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten tegen een aantrekkelijke prijs omdat we gebruikmaakten van de AH actie. Reguliere prijzen zijn ook niet hoog, maar voor het gebodene zou de prijs-kwaliteitverhouding dan niet zo gunstig zijn. Jammer vonden we dat de typisch Indiaase smaken niet erg aanwezig waren in de gerechten. Het had wat uitgesprokener mogen zijn, maar al met al hebben wij een prima avond gehad.
Katharina V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten, bediening en entourage is voor ons zeker een reden om hier weer terug te komen, prijzen zijn ook goed.
Marcel en Katharina
erik3705 R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We kwamen hier nu voor de vierde keer en elke keer is het weer een feestje met die heerlijke gerechten. Aanrader in een gezellige ambiance met vriendelijke mensen.
peterenwil .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel met duidelijke uitleg over mijn glutenvrije dieet. Zeer smakelijk eten. Lekker dichtbij het station.
b.vries7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant met een goede kok: weinig concessies qua smaak, pittigheid, kruiden, enz m.b.t. echte Indiaas t,b,v, westerse eters. Zeer vriendelijke bediening. Alle gangen smaakten erg lekker. Een restaurant om -vaker- weer naar toe te gaan.
Twee verbeterpunten wat mij betreft: 1. portie rijst voor 2 personen is karig/te weinig en 2. uitserveer-tempo is té hoog: gasten zijn úit-eten, willen relaxed tafelen! Het moet geen koppelkoers worden.
A.W.M. M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er is goed rekening gehouden met dieetwensen. Het bedienend personeel was vriendelijk en gaf je het gevoel dat je welkom was.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben vegetarisch gegeten en dat is goed bevallen, de ontvangst en bediening was bijzonder vriendelijk, de wachttijd tussen de 3 gangen precies goed
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Dit restaurant heeft heerlijk eten en de bediening is heel vriendelijk. We zouden hier in de toekomst zeker weer naartoe gaan.
els G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuk restaurant, zeer vriendelijke en attente bediening,heerlijk gegeten! Ruime keuze uit voor-hoofd -en nagerechten. Gezellige ,ongedwongen sfeer. Absoluut voor herhaling vatbaar!!
winja H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten met AH actie . Binnen kan het een flinke opknapbeurt gebruiken. Eten compenseert het.
Toch zullen we wel nog eens gaan
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten en ontzettend lieve bediening. Ondanks dat het erg druk was en we even moesten wachten op een tafeltje bleef de bediening heel aardig en kregen we vlot ons eten. Alles smaakte echt heerlijk! Wij zouden het restaurant zeker aanraden bij kennissen en familie.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima Indiaas restaurant met, voor wie nog nooit Indiaas heeft gegeten, een leuke gelegenheid/aanbieding: AH restaurant actie. Gelegen aan een toegangsweg winkelstraat centrum en vlak bij parkeergelegenheid. Wij waren vroeg, rond 17.00, waarmee de bedieningstijd prima was, maar het zou zeker veel drukker worden verzekerde men ons. Leuk contact met de bediening. Chicken vindaloo was ook mogelijk ook al stond deze niet op de AH kaart. Die wordt overigens weinig uitgeserveerd want zou zo pittig zijn: goed te doen, zeker met een Veltins tapbiertje.
Een van beiden, geen toetjes liefhebber en bijna altijd voor safe gaand op de koffie, nam de Badam Kheer (rijstpudding); op zich lekker met toch wel een aparte nasmaak, mintachtig. Bij navraag blijkt dit een lichte toets van rozenwater te zijn.
Wij komen er zeker terug!