King of India

Kortestraat 8 6811 EN Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant King of India

Krokante papadums, pittige curry's en grote stukken naan om met je handen (of je tanden?) af te scheuren: er zijn dagen waarop je simpelweg smacht naar Indiaas eten. Mocht zo'n bui je overvallen in de buurt van Arnhem, dan is King of India een goed adres. Vriendelijke bediening, kundig bereid eten, een sfeervol decor en de mogelijkheid om met mooi weer buiten te zitten.

Menuprijzen

Cora N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening, we kregen een fijn plekje in een hoek (niet in een looproute), bediening was vlot. Omdat we hebben gegeten met vouchers viel de rekening erg mee maar op bijvoorbeeld donderdag kun je voor 16,95 eten van het buffet, dat is echt niet duur!
zandnet .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De attente bediening maakte het tot een mooie ervaring en de kwaliteit van het eten was goed en fijn gekruid. De soep werd lauw opgediend en dat is jammer.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was erg druk en het personeel kon dat zichtbaar niet helemaal aan en gaven ook aan dat gezien de drukje je alle 3 de gangen (Albert Heijn Actie) in een keer moest bestellen en het toetjes niet aan het einde meer kon bestellen. Het personeel was erg vriendelijk maar door hun gehaastheid kwam het wat minder vriendelijk over en was de oplettendheid matig. Na heel lang wachten om te kunnen betalen maar net als de merendeel van de bezoekers maar naar de kassa gelopen.
Het eten viel tegen. De meeste gerechten waren erg flauw van smaak. De pittige curry bleek totaal niet pittig muv een peper die er bij zat, maar gezien deze hard was was hij er vermoedelijk pas op het laatst bijgedaan dus kan zijn pittigheid niet aan de rest van het eten geven. Alleen het toetjes, Badam Kheer, was echt geweldig van smaak. Jammer dat het een kleine portie was.
Gezien de prijs (Albert Heijn actie) was de prijs -kwaliteit verhouding okay maar voor de volle prijs zal ik hier zeker niet terug komen. Daarvoor viel de smaak van het eten teveel tegen en moest ik teveel mijn best doen om iets te drinken te bestellen of te kunnen afrekenen. Ook waren de porties aan de kleine kant dus niet geschikt voor de grote eter zeker niet als ze naast jouw tafel het normale "all you can eat" arrangement krijgen.
Daniël J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het lijkt erop dat de gerechten niet vers zijn (gemaakt). De portie(s) waren aan de kleine kant (voor de mannelijke gasten was het (net) niet genoeg). De prijzen van de drankjes waren aan de hoge kant.
Carlos K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke,prettige en vriendelijke bediening. We hadden een tafel voor 2 via de AH-actie gereserveerd. Mijn gerecht was goed en smaakvol. Die van mijn vrouw (vis) was aan de flauwe kant. Over het geheel gezellige en goede avond gehad. Zeker een aanrader.
Thea N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten, via de AH actie. Super! De heerlijke geuren komen je tegemoet. Het personeel maakt het helemaal af. Deze mensen luisteren echt naar je en willen het je helemaal naar de zin maken!! Dus veel lof over dit restaurant. Daarom tot de volgende keer!!
Hallo J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk eten, echte smaken en super vriendelijk personeel. Soms duurt het iets langer maar dat is omdat alles vers wordt gemaakt en dat is te proeven! Ze besteden aandacht aan de gasten en ik heb zelf jarenlang in de horeca gewerkt. Dit zie je nog maar zelden... echt top!
Elsje K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie. Voldoende keus aan gerechten en prima porties. Interieur ziet er gezellig uit en het personeel was super vriendelijk!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ben zelf een fervent curry kok en ben erg kritisch maar heerlijk gegeten! Lekker pittige soep en smakelijke curry. Je voelt je erg welkom in dit restaurant, de service is echt goed, we hadden gereserveerd en kwamen later, hadden even gebeld maar was allemaal geen probleem. We mochten een mooi plaatsje uitzoeken en zaten in een hoekje op de lounchebanken maar ondanks dat we in een hoekje zaten kwam de bediening steeds kijken of alles naar wens was. Aan het einde van de avond kwam de eigenaar nog even vragen of alles naar wens was. Ja daar kan ik echt van genieten, lekker eten en gastvrijheid :-) André & Sonja Smal
Cynthia T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij King of India met de AH restaurantactie. Het eten werd snel geserveerd en we kregen voor het voorgerecht nog als starter twee papadums met twee dipsausjes. Deze waren erg lekker! Hierna dus de 3 gangen, ook allemaal erg lekker! Het hoofdgerecht vond ik echt een grote portie en werd ook nog geserveerd met rijst, naan, salade en wat bijgerechtjes. Ze houden ook goed rekening met dieetwensen en konden precies vertellen welke gerechten vegan waren of vroegen dit na in de keuken. Zeker een restaurant waar ik nog eens terug wil komen!
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd - echt een favoriet geworden. Zelfs met 6 man en een vol restaurant was de service nog uitstekend. Dit keer beginnend personeel dat erg zijn best deed. Eten erg lekker, goede kwaliteit, goede porties. Voor het eerst in het restaurant gezeten, er mag misschien op de deur gelet worden, als die naar het terras opengaat, toch het erg koud.
Gérard F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier op vrijdagavond geweest via de AH actie. De bediening liet lang op zich wachten. Uiteindelijk het eten besteld. Het voorgerecht met kip kerry was te makkelijk van smaak voor inda's restaurant. Ik had meer smaak verwacht. Bij het hoofdgerecht was een klein portie groenten en kikkererwten voor 1 persoon terwijl we met zijn tweeën zijn. Het toetje was rijstpudding met veel klonten. Ik ken betere India restaurants.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Via de AH restaurantactie kwamen we eens bij een ander Indiaas restaurant uit dan gebruikelijk. We hadden vroeg gereserveerd, om vijf uur, vanwege een afspraak om half negen. Om half zes was nog niet aan ons gevraagd wat we wilden eten. Onze vraag of de kinderen iets Indiaas konden eten in plaats van friet met nuggets, friet met frikandel of friet met vissticks omdat ze van Indiaas eten houden werd met ongeloof aangehoord. Er zat heus van alles bij de friet hoor, groente en zo... Uiteindelijk konden ze 1 van de voorgerechten krijgen, ze vonden het erg lekker. Wel werd het als voorgerecht geserveerd: ze kregen geen rijst, naan of iets anders qua zetmeel of groenten. Jammer. De Dalsoep die ik zelf had was nogal dun. Het hoofdgerecht van de volwassenen, de mixed grill voor twee personen, was aan de karige kant en met name het lam was nogal doorbakken. Het schaaltje groenten dat triomfantelijk als bijgerecht werd aangeprezen was niet eens genoeg voor 1 persoon geweest: vier kleine stronkjes bloemkool, in vier happen weg. Hierna begon het lange wachten. We hebben drie kwartier gewacht tot we het voor elkaar hadden dat we voor de kinderen een dessert konden bestellen. Vervolgens duurde het nog bijna drie kwartier voor we het dessert op tafel hadden staan. Dat van mijn man arriveerde zelfs pas toen iedereen alles al op had. Overigens werd al die tijd niet aan ons gevraagd of we nog iets wilden drinken. Op mijn klacht over de enorm trage bediening werd aanvankelijk gereageerd met alleen halve excuses voor het vertraagd leveren van de lassie van mijn man, terwijl álles te laat was na het hoofdgerecht. Het maken van een toetje hoeft toch geen 1,5 uur te duren? De ober die we spraken beloofde het de volgende keer beter te doen... Maar die volgende keer komt er niet, er zijn genoeg betere Indiase restaurants in Arnhem. We hebben uiteindelijk 2.5 uur in het restaurant gezeten voor een driegangen keuze menu, met 1 drankje.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben dinsdag hier voortreffelijk gegeten. Heerlijk op het buiten terras.
Het eten was echt Indiaas .Leuke en goede bediening.
We komen zeker nog een keertje terug.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Veel gluten vrije gerechten.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was werkelijk super lekker. Ook meer dan genoeg. Bediening was netjes. We hebben ervan genoten. De restaurant zag er netjes uit en voldoende tafeltjes. Zeker een aanrader om er nog eens te eten.
Rachelle P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op zondagmiddag nog snel via de AH restaurantactie gereserveerd en er was nog plek. Restaurant zat uiteindelijk bomvol, wat we niet hadden verwacht. Heerlijk gegeten met leuke, vriendelijke bediening ondanks de drukte. Eten was echt lekker! Na het afrekenen bleek dat er twee drankjes onterecht op onze rekening stonden en dit is meteen in orde gemaakt met excuses. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!