King of India

Kortestraat 8 6811 EN Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant King of India

Krokante papadums, pittige curry's en grote stukken naan om met je handen (of je tanden?) af te scheuren: er zijn dagen waarop je simpelweg smacht naar Indiaas eten. Mocht zo'n bui je overvallen in de buurt van Arnhem, dan is King of India een goed adres. Vriendelijke bediening, kundig bereid eten, een sfeervol decor en de mogelijkheid om met mooi weer buiten te zitten.

Menuprijzen

Toon V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
PLONIA .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten van een 3 gangendiner voor maar 21.50. Door de AHactie was het 2e 3 gangendiner gratis. Duidelijke uitleg en goede ontvangst. Komen hier zeker terug als wij weer in Arnhem zijn.
Hanne O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik had dit restaurant puur naar aanleiding van recensies gekozen omdat het voor ons de eerste keer zou zijn dat we Indiaas zouden eten. En het was boven Verwachting!! We deelden met z'n allen diverse menu's en hebben zo van alles wat geproeft! Lekker pittige gerechten, smakelijk bereid en leuke bediening, top Avond! We komen zeker nog een keer terug, een echte Aanrader!
Samira E.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We hebben daar vandaag echt fantastisch gegeten. Het vlees smelt als het ware in jouw mond. Erg vriendelijke bediening. Wij zijn met een grote grijns vertrokken.
Kar O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Vanavond hebben wij hier heerlijk gegeten! We zijn enorm vriendelijk ontvangen en mede door de medewerkers een hele fijne avond gehad. Het all you can eat concept is super als je ziet wat je hier allemaal voor krijgt, een voorgerecht en meer hoofd- en bijgerechten dan wij op kregen. We gaan snel weer terug om meer van de kaart te proeven.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hadden van vrienden een Gift for You Card gekregen , maar gezien de enorme keuze van de menukaart hadden we gevraagd of we met bijbetalen voor het all you can eat concept konden gaan, dat was geen probleem. Het wasecht super lekker, zeer vriendelijke bediening.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heel goed eten, en super aardige bediening. Echt een aanrader, en wij gaan er sowieso vaker eten. Als je naar binnen loopt lijkt het klein, maar achter is nog veel meer plaats.
Jose & Joep A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij zijn nu 3 keer hier wezen eten. Altijd even vriendelijk. Altijd even gastvrij. Jammer dat de porties net iets te groot zijn. Wil nog zoveel meer proeven van de menukaart. Wij komen graag terug voor een vierde keer.
Christopher G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk eten, snel geholpen en achterin het restaurant gezeten in een knus leuk hoekje!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het was erg lekker! Ondanks dat er wat minder veganistische opties waren dan ik gehoopt had, heb ik erg lekker gegeten, en de rest van het gezelschap was ook erg tevreden. We komen zeker nog vaker!
Marko J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
ik ben vandaag met mijn vriendin wezen eten bij King of India i.v.m Valentijnsdag en 5 jarig samen zijn, het was echt fantastisch, ze hebben het allemaal heel leuk versierd met kaarsen in hartvorm en allemaal hartjes overal en ballonen in hart vorm. we hebben ook de meest speciale en mooiste plek in het restaurant gekregen en de bediening en de keuken waren echt vriendelijk en echt heel erg leuk, het eten was perfect en super lekker ! we hebben een dag gehad om nooit meer te vergeten en we zijn zeer tevreden! het was zelfs beter dan mijn verwachting!
zeker een aanrader en we komen zeker weten terug!
als ik meer dan 10 sterren kon geven als waardering hadden zij deze zeker gehad!
arnhemse .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondagavond, druk - maar toch drukte dat de pret niet. We werden heel vriendelijk geholpen en behoorlijk snel, ook al was het druk.
Het eten was erg lekker!
Eetkunstenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Veel keuze uit het menu. Gezellig en prima personeel! We komen zeker een keer terug.
Harmen F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten, snel geserveerd ondanks een vol restaurant. Komen zeker nog een keer hier terug. Het lamsvlees was heerlijk mals met daarbij een lekkere niet te scherpe saus.
mthjg .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Hoewel het druk was, hadden we ons eten snel en konden we ook nog rustig natafelen. We waren er met de AH-restaurantactie. Geen fouten in de bon of in de bediening. Een echte aanrader!
LJG .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier kom ik nog eens terug! Ook zonder AH restaurantactiezegels.
Rappe bediening.
Goede smakelijke gerechten, op de (goede) spekkoek van het dessert na authentiek Indiaas.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 3e keer hier wezen eten. Dit is 1 van onze favoriete restaurants. Je kunt pittig eten, maar ook voor de minder pittige eter is er genoeg keus. Leuke, zeer vriendelijke bediening. Eten geweldig lekker. En als je extra brood of rijst wil dan word dat gelijk gebracht.
hcrs .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We maakten gebruik van de zegelactie van Albert Heijn en er was een speciaal meerkeuze menu samengesteld. Jammer dat je niet kan aangeven hoe pittig je het wilde hebben. Dat kon a la carte wel. Personeel was attent, behulpzaam en deskundig. Zin in Indiaas eten? In de KoI kun je goed terecht.
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was erg druk maar toch kwamen de gerechten op tijd. Kwaliteit is goed; niet geweldig maar voor de prijs is het netjes. Bediening ook heel netjes.