King Falafel

Vlamingstraat 37 2511 BA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant King Falafel

Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Echt heerlijke falafel. Goed broodje, lekkere sauzen, sla bar etc.
De zaak is het idee van een snackbar! Maar wel schoon dus prima.
DolceVita24 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vandaag bij King Falafel wezen eten met een vriendin. Het was voor een vrijdagavond heel erg rustig in de zaak, maar dat vonden we prima want zo was er tenminste plek om ergens te zitten. Er werkten die avond drie mensen, een man en twee dames. We hadden twee gepofte aardappels besteld en wat te drinken. Het eten was redelijk, de saus was royaal op de gepofte aardappel gedaan. Dat was naar mijn mening weer iets teveel van het goede, want ik proefde haast niets van de aardappel zelf en dat vond ik wel jammer. Waar ik echt op ben afgeknapt is het meisje dat achter de toonbank stond, ze was zeer onvriendelijk en zeer ongeïnteresseerd naar de klanten toe. Het leek dan ook alsof ze haar werk met grote tegenzin deed. Er kon toen ik betaald had blijkbaar ook niet eens een vriendelijk 'tot ziens of fijne avond' vanaf. Toen ik zelf maar 'fijne avond' zei, mompelde het meisje achter de toonbank duidelijk met tegenzin en een arrogante blik 'fijne avond' terug. Ik heb zo'n manier van doen nog niet eerder meegemaakt en ik dacht dat ze misschien haar dag niet had want op deze manier ga je normaal gesproken niet met klanten om. Maar de vriendin waarmee ik die avond bij King Falafel had gegeten vertelde me dat ze de vorige keer ook erg onvriendelijk tegen haar had gedaan en dat ze dat van nog meer mensen had gehoord. Het is voor deze dame blijkbaar een normale gang van zaken om op deze manier met klanten om te gaan. Als ik dit eerder had geweten had ik hier sowieso niet gegeten, een vriendelijke bediening stel ik zeer op prijs anders moet je niet in de horeca gaan werken als je je klanten met een zuur gezicht behandeld. Zoals u waarschijnlijk wel hebt begrepen ben ik dan ook erg afgeknapt op de 'klantvriendelijkheid' bij King Falafel en mij zie je hier ook niet meer terug, jammer!
Zeszeszes .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Zeer onvriendelijke bediening voor pinnen moet je 15 cent bij betalen. Je kunt niet eens een extra bakje voor de saus krijgen. Ik loop er voortaan met een grote boog omheen. Oh ja de salad en saus bar open aan de straatzijde : echt smerig.
Alexandra P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Ik kom er al sinds 1990,1992? Er stond vaak een man in met wat zwart achterover gekamt haar, die was altijd erg aardig, dan vaak nog een jongen en een meisje of vrouw, niet heel spraakzaam, maar ook niet onaardig. Ik ben er een tijd niet geweest,weet niet of er een inmiddels een andere eigenaar in staat, maar kan iemand mij vertellen waarom de uitleg in het Hebreeuws weg is gehaald?
Valinor .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Een van de betere falafels die ik tot op heden heb gegeten.
Perfect om even snel een broodje te eten. Wel klein van binnen en kan soms druk zijn waardoor je geen zitplek hebt.
Ga niet uit van een restaurant, maar zie het meer als een gezonde 'snackbar' waar de snacks niet uit de diepvries komen maar vers bereid zijn. Het decor is dus ook niet fantastisch, je zit namelijk op barkrukken.
Kom hier al 6 jaar sws wel 2x per maand en de falafel smaakt nog net zo lekker en vers als de eerste dag dat ik er binnen stapte. Gepofte aardappel ook geprobeerd en deze smaakte erg lekker, maar voor mij toch liever de falafel.
Zowel de aardappel, als de falafel kosten 4,50.
Ze rekenen wel 15 cent transactiekosten voor het pinnen, dus neem contant geld mee.
Meenemen is mogelijk, maar ik raad je aan het broodje direct te nuttigen. Smaakt vele malen beter als je het gelijk op eet.
Staf is ok, niet mega vriendelijk maar ook niet onbeleefd.
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Beste falafel die ik so far heb gegeten. Heel fijn dat ze ook volkoren pita's hebben. De prijs is ook top: 4,50 voor een pita falafel die je zelf kunt vullen met salade en sauzen bij de saladebar. Ik vond de bediening erg vriendelijk. Niet de meest gezellige plek voor een romantisch diner, maar prima om even een broodje te eten. Aanrader!
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Op zich een lekker broodje falafel. Het zeer ongeinteresseerde (lees onvriendelijke) meisje achter de counter pakt het ook nog voor je in als je het mee wilt nemen, ter plekke opeten is geen optie in deze sfeerloze lokatie, wat mij betreft. Pech voor jou dat als je thuiskomt het pitabroodje zwartgeblakerd blijkt te zijn. Extra saus kost 50 cent. En ook voor een pinbetaling wordt er 50 cent gerekend (pinkosten; mag dat nog?) Daar zit dan 40 cent fooi bij voor de 'goede ?! 'service........
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Heerlijke falafel en pofaardappels! Ter plekke eten is wat armoedig maar voor een snelle hap tussendoor perfect. Vlakbij het Paard van Troje dus erg handig! Zeker voor vegetariers die zich vaak moeten behelpen om een lekkere snelle snack te vinden.
Sas_ .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
uitstekende falafel, volkoren broodjes, knapperige verse rauwkost. ook de aardappels zijn heerlijk (groot). Ga voor afhaal want je zit hier echt ongezellig, op de tocht, etc...