Kimono

Kampstraat 35-41 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Kimono

Het sushikasteel

Japanse specialiteiten van de plaat of zo aan tafel bereid. Verse vis, sojasaus en wasabi in de vorm van verschillende menu's zoals de ume, mizi en osaka. Kimono verzorgd ook met plezier een sushifeest op eigen locatie. Of leer zelf de vaardigheden en het genot van een perfecte rol. Met rijstkorrels sushi kastelen bouwen? Japanse meesters kunnen het!

Meer informatie over restaurant Kimono

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij waren hier voor het eerst. We voelden ons direct welkom door de hartelijke ontvangst en het smaakvolle interieur! We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg attent en aardig. We werden ook nog verrast door een goochelaar aan tafel! Prima avond en we komen zeker terug.
Lucia C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Onze eerste keer bij Kimono en het was top!!! De bediening was heel prettig en correct. De kok stond er alleen voor maar maakte het zijn taak om het alle gasten naar de zin te maken. Geslaagd! De aanwezige kinderen kregen ook alle aandacht en werden betrokken bij de bereidingen van het eten. De AH actie werd keurig uitgelegd. Top deal trouwens gelet op de kwaliteit en hoeveelheid van het eten. Wij komen zeker terug!
Thorin E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bediening was onduidelijk. Er werd geen uitleg gegeven over het menu en over hoe de AH actie bij hen werkt. Erg veel tijd tussen de gangen en op de bon werd voor een menu teveel berekend. Ook de AH korting was niet verrekend.
Alessandro B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Bagni stupendi. Vale la pena andarci solo per quelli.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het vernieuwde Kimono is fantastisch verbeterd. De keuken is heerlijk, service fantastisch, enig punt van kritiek: de porties zijn wat groot. Een absolute favoriet en we blijven hier komen. Vooral met de kinderen.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Geweldig en vriendelijke personeel.zeer te vrede.leuk om te zien hoe de gerechten worden voorbereikt.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De communicatie tussen het personeel laat te wensen over, als je een vleesmenu besteld dan moet je geen vis voorgeschoteld krijgen of een verkeerd tussengerecht.
AnnekeBodaar .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was een heerlijke avond in een ontspannen sfeer met heel prettige attente bediening die alles goed in de gaten hield. Een echte aanrader!
Edgar Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooie locatie, goed eten, redelijke prijs.
De kok was behoorlijk ervaren.
Alleen jammer dat de kimono's beetje klein waren.
b G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Kimono. Lekkere sushi en lekkere vis en vleesgerechten! De kok maakt er een waar feestje van! Klein minpuntje was dat het binnen wat aan de frisse kant was.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goede sfeer, heerlijke menu's en heel erg vriendelijk personeel. Je kunt ook apart zitten aan een tafel, als je niet bij de grote bakplaat wilt zitten. Een aanrader als je lekker Japans wilt eten, en niet in zo'n massale "all you can eat" restaurant wilt zitten.
Annekee H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Kimono. Helemaal super! Lekker eten, goede ambiance en personeel weet het de gasten enorm naar de zin te maken. Echt een aanrader! Ik kom zeker terug.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben gegeten vanavond bij kimono!!! We waren met z'n 5en, maar aan onze bakplaat zaten nog 6 mensen! Super lekker gegeten en t was vreselijk gezellig!!!! Assing hadden we als kok en in de bediening liep Julia. Hebben vreselijk gelachen en nogmaals heurlijk gegeten!!! Dank jullie wel Assing en Julia TOP!!!
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, Julia is ondanks haar leeftijd een super gastvrouw! Ze ziet alles en reageert snel! Assing (hopelijk goed gespeld) is erg vriendelijk, kookt lekker en is gezellig en op zijn manier leuk communicatief! er was ook een goochelaar die het bijzonder leuk deed.
Wij komen hier binnenkort zeker weer! Een aanrader!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima diner gehad. Ossenhaas en kip waren goed op smaak en goed gegaard.
Leuke inrichting en de pasteitjes waren ook lekker.

1 minpuntje, het ijs was een beetje chemisch vonden wij persoonlijk, maar voor de rest prima.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb hier 's avonds gegeten met een vriendin, we kozen allebei voor hetzelfde menu à 34,50. Omdat ik allergisch ben voor avocado, kon ik het eerste gerecht de maki (met avocado, komkommer en krab) niet eten. Voor mij werden nieuwe rollen gemaakt, maar alleen met komkommer. Jammer, het was écht goede service geweest als hier ook een stukje krab in had gezeten. De kok had het tempo er goed in. Ons ene gerecht was nog niet op, of ons volgende gerecht werd alweer voor ons neus gezet. Helaas was de kwaliteit allemaal niet zo best. De zalm was helemaal doorbakken, de varkenshaas was ronduit taai. De vleesgerechten waren niet lekker op smaak. Ik greep zelfs naar de sausjes (goed gekruid vlees heeft dat in mijn beleving niet nodig), maar die pasten qua smaak niet bij de gerechten. Het sojasausje was zuur en dan hadden we ook nog een waterig soort knoflooksausje. De ossenhaas was wel goed op smaak, maar wel te rauw voor een medium besteld exemplaar. De salade bestond uit ijsbergsla, één stukje tomaat en twee plakjes komkommer en een sesamdressing. Het dessert uit één klein bolletje sesamijs met een evenzo klein toefje slagroom. O ja, en een chocolaatje. Geen waar voor mijn geld dus. Ik kom hier niet meer terug.
Goedenavond, ik begrijp dat u een allergie voor avocado heeft. Dit is niet doorgegeven tijden het opnemen van de menu's. Er Is aangeboden een komkommer rol te maken waar u mee akkoord ging. Bij het afhalen van de bordjes word altijd gevraagd of het heeft gesmaakt daar is ja op gezegd, als u door had gegeven dat het niet lekker was waren de gerechten gelijk opnieuw voor u gemaakt. Op het einde is weer gevraagd of alles naar wens is gegaan hier is alleen gezegd dat het te snel is en op geantwoord dat het altijd rustiger kan als u dat wilt. Jammer dat u de ervaring zo bij ons heeft beleefd maar, als er op dat moment niks word gezegd kunnen wij het op dat moment ook niet oplossen.
Dat u het deze weg aan ons wil
Laten weten schrokken we van omdat u zei dat alles naar wens was. Gr romee

Reactie van proever:

Dank voor het reageren. Ik ben het niet met u eens, maar gelukkig leven we in een vrij land waar dag mag! Uw reactie zegt voor mij voldoende. Vriendelijke groet, BMLL
Rocelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We hebben hier gegeten met Vakantieveilingen. Het eten was echt top, alles was heerlijk en vooral datgene van de grill was perfect! De kok heeft onze avond echt gemaakt, wat een entertainer! De prijzen van de reguliere kaart vond ik aan de dure kant, met de voucher was het nog te doen. Zeker een aanrader!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hadden allemaal een ander Teppanyaki menu uitgekozen. Wel allemaal een mix van vis en vlees. Zowel de bediening en de kok die ons eten op de plaat bereidde waren allemaal super vriendelijk. We hebben lekker gegeten, al waren sommige gerechten erg zout.
Emin K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten is lekker en vers! Bediening vriendelijk en chefkok maakt een showtje van! Ook is er een goochelaar die tussen de drukte de bezoekers vermaakt! Kortom, kimono is een beleving!
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisteravond met een groep van 8 personen heerlijk gegeten. Prachtige parkeerplaatsen waren voor ons geregeld in de parkeergarage. De service was uitstekend. Vriendelijk ontvangst en de hele avond goed verzorgd. Niet opdringerig en toch attend. Het eten werd op een voortreffelijke wijze voor ons klaar gemaakt door een gezellige kok. Zowel de vis als het vlees was vers en werd op een heerlijke manier op smaak gebracht. Alles werd goed gecommuniceerd wat je te eten kreeg en niets was te veel. Ook een half uurtje pauze werd aangegeven. Dit half uurtje werd op een hele enthousiaste wijze ingevuld door een goochelaar. De mensen aan tafel konden er maar geen genoeg van krijgen en baalde ervan dat ze niet konden achterhalen op welke wijze hij het deed. Van iedere gast aan tafel hoorde ik later dat men zeer tevreden waren over alles en er werd geen punt van kritiek genoemd. Een ieder gaf aan dat het voor herhaling vatbaar was. Dus personeel van Kimono hartelijk dank voor de gezellige avond die mede met jullie ondersteuning is ervaren.