Kimono

Kampstraat 35-41 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Kimono

Met Kerst verwelkomen we u graag bij Kimono, wij serveren 1e en 2e kerstdag ons speciale Kerstmenu.

Het sushikasteel

Japanse specialiteiten van de plaat of zo aan tafel bereid. Verse vis, sojasaus en wasabi in de vorm van verschillende menu's zoals de ume, mizi en osaka. Kimono verzorgd ook met plezier een sushifeest op eigen locatie. Of leer zelf de vaardigheden en het genot van een perfecte rol. Met rijstkorrels sushi kastelen bouwen? Japanse meesters kunnen het!

Meer informatie over restaurant Kimono

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Kimono

ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was lekker behalve het vlees was niet goed, taai. Ik heb dit gemeld bij de ober maar er werd niets aan gedaan. Erg jammer
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het was wel lekker maar niet zo geweldig als de vorige keer, ook de kok was een stuk saaier en de lamskoteletjes waren dit keer taai erg jammer want daar keek ik naar uit.
Iva S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker gegeten, het was niet heel druk dit waarschijnlijk door het mooie weer want helaas is er geen terras aanwezig. De bediening was prima en het was binnen gelukkig niet te warm.
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Was lekker. Toetje kan beter
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was prima Heb zelf een seniorenmenu genomen wat eigenlijk nog teveel was voor mij als 83 jarige.
Heb een gezellige avond gehad.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Weer heerlijk Japans gegeten. Mag iets meer tijd genomen worden tussen de gerechtjes. Dat ging voor de gangen die wij hadden vrij snel.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het enige wat ik storend vond,was de te harde muziek.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker eten, wel erg rustig voor de vrijdagavond. Bediening was erg vriendelijk wel hoog tempo.
Nikky H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk en vermakelijk aan de teppanyakiplaat!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Waardeloze service
Jorien M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellig bij de bakplaat gegeten, blijft een leuke ervaring. Attente en snelle bediening, lekker eten en zeer nette prijs-kwaliteit verhouding. Een menu'tje is echt een hele royale hoeveelheid! Komen zeker nog eens terug.
margot B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten van twee verschillende menu's. Het was een beetje stil op zondag, wel snelle service maar duurde lang voor we een tweede drankje konden bestellen.
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, we hebben menu 4 genomen en dat is een aanrader al zag 6 er nog lekkerder uit met halve Kreeft en cogines. Maar alles was heerlijk voorbereid en het blijft leuk als ze voor je neus koken. De Sushi's waren ook 10x beter dan bij Sumo
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
voor ons kimoNO.
bij binnenkomst werd ons verteld dat er personeelsproblemen waren. zelden hebben we zon matige service gehad. we hebben lang gewacht tot we konden bestellen, bij het bestellen moesten we zelf aangeven dat we ook best iets wilde drinken. nadien 45 minuten gewacht tot de eerste gang, tweemaal bestelling van andere tafel geserveerd krijgen en wederom geen mogelijkheid tot bestellen van drankjes. Ook de iens korting werd bij het afrekenen niet automatisch verekend. de kwaliteit van de gerechten viel ook tegen. zout voert de boventoon. hier komen wij zeker niet terug.
Stanley M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goede, complete menu's. Goede kwaliteit. Vriendelijke bediening. Lounge muziek zorgt voor relaxte sfeer. Topper!
Angonita H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten en aardige bediening.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
De gerechten waren superlekker en aantrekkelijk geserveerd. Personeel is zeer service-minded. We kozen a la carte, omdat we weinig tijd hadden. Begonnen met sushi & sashimi: Top. Daarna o.a. kip die buitengewoon lekker is, een aanrader. Fijn dat er een garderobe is en je jas niet over je stoel hangt. Keuze om aan de bakplaat te zitten, of aan een tafeltje. Belangrijk om de gerechten in goede volgorde te serveren. Een fijne verrassing. We komen terug.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk maar het ging te snel achter elkaar. Hopelijk de volgende keer wat meer tijd tussen de gerechten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer goede bediening, behulpzaam en aardig in de omgang.
Ik ben blij verrast!
Rutger R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten bij kimono voordat wij naar Ee bioscoop gingen. De bediening was uitstekend en de privé kok bij de teppan yaki ook, Het enige minpuntje is het smerige rookhok naast de toiletten waar je niet omheen kunt. Dit past echt niet in vergelijking met het verder uitstekende restaurant en lekkere eten.