Kimono

Kampstraat 35-41 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Kimono

Het sushikasteel

Japanse specialiteiten van de plaat of zo aan tafel bereid. Verse vis, sojasaus en wasabi in de vorm van verschillende menu's zoals de ume, mizi en osaka. Kimono verzorgd ook met plezier een sushifeest op eigen locatie. Of leer zelf de vaardigheden en het genot van een perfecte rol. Met rijstkorrels sushi kastelen bouwen? Japanse meesters kunnen het!

Meer informatie over restaurant Kimono

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Kimono

Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en het was super lekker. Ook de bediening was erg aardig en behulpzaam. Kortom een aanrader. Ook de koks in het midden van de zaak was top
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super gegeten gister en ga er zeker nog een keer heen. Super goede en lieve bediening en prijs kwaliteit ook heel goed!!
jo D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
heerlijk gegeten zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten

prijs verhouding bediening zeer goed

echt een aanrader voor een gezellig avondje uit eten
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor het eerst Japans met het gezin. We hebben genoten, wat een aardige mensen? Op een goede manier hielden ze alles in de gaten, zeer attent.
Erg lekker gegeten. Een ontspannen avond uit!
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Het restaurant is mooi opgeknapt en het enige minpunt is dat de kok niet de kinderen bij het koken betrok, maar dat moet je net treffen.
Vivian D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hele aardige kok en bediening, servicegericht, voor kinderen wat extra's -> een eitje gooien, een bakje yakitori en een ijsje, terwijl we maar 2 complete menu's hadden met z'n vieren, goede sfeer!
mvdbt V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Na jaren te zijn weggeweest weer eens naar Kimono, het eten is nog steeds voortreffelijk en de bediening prima.
Mis alleen de kimono s
chantaldecker .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Fantastische ontvangst. Super vriendelijk. Het eten was boven verwachting ontzettend goed. De beste sushi die ik heb gegeten tot nu toe, aldus dochterlief. Onze zoon was jarig en daar werd extra aandacht aan besteed. Hij kreeg zelfs een cadeautje. Er waren twee andere jarigen en ook zij werden in het zonnetje gezet! Een dikke 10!!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is geweldig eten, gezellige sfeer, een belevenis! Een aanrader voor een avondje uit! Vriendelijke en enthousiaste bedoening.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een goede tent is dit! Hier zouden veel meer klanten moeten zitten op vrijdagavond. Goed concept met verschillende menu's, heerlijk eten en bier en wijn tegen een redelijke prijs. Een echte aanrader!
Ireen V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten bij Kimono was echt een belevenis, met de kok die vlakbij je de gerechten bereidt. Erg leuk om te zien en alles was even lekker. Een aanrader!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bediening was ze vriendelijk en eten redelijk maar niet wat ik gewend was hier. Zeer teleurstellend en ik kom hier niet meer
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de kok was erg bekwaam! Dit was erg leuk!
De bediening liet te wensen over helaas, meerdere keren naar de bar moeten lopen om drinken te gaan halen... ook duurde het soms erg lang voordat we de volgende gang kregen.
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij waren hier voor het eerst. We voelden ons direct welkom door de hartelijke ontvangst en het smaakvolle interieur! We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg attent en aardig. We werden ook nog verrast door een goochelaar aan tafel! Prima avond en we komen zeker terug.
Lucia C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Onze eerste keer bij Kimono en het was top!!! De bediening was heel prettig en correct. De kok stond er alleen voor maar maakte het zijn taak om het alle gasten naar de zin te maken. Geslaagd! De aanwezige kinderen kregen ook alle aandacht en werden betrokken bij de bereidingen van het eten. De AH actie werd keurig uitgelegd. Top deal trouwens gelet op de kwaliteit en hoeveelheid van het eten. Wij komen zeker terug!
Thorin E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bediening was onduidelijk. Er werd geen uitleg gegeven over het menu en over hoe de AH actie bij hen werkt. Erg veel tijd tussen de gangen en op de bon werd voor een menu teveel berekend. Ook de AH korting was niet verrekend.
Alessandro B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Bagni stupendi. Vale la pena andarci solo per quelli.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het vernieuwde Kimono is fantastisch verbeterd. De keuken is heerlijk, service fantastisch, enig punt van kritiek: de porties zijn wat groot. Een absolute favoriet en we blijven hier komen. Vooral met de kinderen.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Geweldig en vriendelijke personeel.zeer te vrede.leuk om te zien hoe de gerechten worden voorbereikt.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De communicatie tussen het personeel laat te wensen over, als je een vleesmenu besteld dan moet je geen vis voorgeschoteld krijgen of een verkeerd tussengerecht.