Kimono

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kimono

Met Kerst verwelkomen we u graag bij Kimono, wij serveren 1e en 2e kerstdag ons speciale Kerstmenu.

Het sushikasteel

Japanse specialiteiten van de plaat of zo aan tafel bereid. Verse vis, sojasaus en wasabi in de vorm van verschillende menu's zoals de ume, mizi en osaka. Kimono verzorgd ook met plezier een sushifeest op eigen locatie. Of leer zelf de vaardigheden en het genot van een perfecte rol. Met rijstkorrels sushi kastelen bouwen? Japanse meesters kunnen het!

Meer informatie over restaurant Kimono

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Kimono

martin260 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een verjaardagsdiner en ik ben heel wat Japans gewend. Onze chef Yam uit Singapore maakte van het maal een feest. Kundig en met aandacht werd ons Tokyo menu geserveerd. Met een passende Viognier een feestje op zich.
Spekkoek had voor mij niet gehoeven. Wellicht nog een knipoog naar Ai Bamboe?
Wij komen zeker nog terug. Dan wel parkeren in de eigen parkeer garage.
Ingrid en Martin
Jake F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten was heerlijk en het was een plezier om te zien hoe de voorbereiding op/aan tafel ging. Beetje jammer dat het bedienend personeel weinig ervaring had en niet veel advies kon geven over de gerechten.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten is lekker. Het menu is variërend. Kleine verschillende gerechten die goed klaargemaakt worden en waar je niet lang op hoeft te wachten. Interieur is goed maar het was nogal koud binnen. Vriendelijke personeel. Je mag zitten waar je wil bediening is vlot en keurig. Kortom de moeite waard nog een keer te komen eten.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten ???? maar was een beetje aan de frisse kant.
nikky H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk en voor een hele nette prijs!
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed eten en entertaining met vriendelijke koks die indrukwekkende vlammen maken op de bakplaten.
Royale porties in ons ‘menu 1’.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Direct opgevangen bij binnekomst en konden kiezen of we aan een eigen tafel of van de plaat wilden eten. Eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk en meedenkend, niet opjagend. Voor herhaling vatbaar!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige avond gehad. Persoonlijk vind ik t wat onrustig dat de verschillende "gezelschappen" aan 1 bakplaat op verschillende momenten beginnen met eten.
En aan zo'n bakplaat is het niet heel gezellig "kletsen" als je op een rijtje zit....
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aangenaam restaurant, goede service en prima kwaliteit en porties eten. Wij arriveerden op een rustig tijdstip begin van de avond, daardoor verliep alles vlotjes. De gasten die later binnenkwamen moesten aanmerkelijk langer wachten. Maar alles bij elkaar een prima restaurant.
ecmvdvlugt .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne embiance en de kunsten van de kok niet te evenaren.
Kortom een fijne en leuke ervaring, die ik iedereen zou willen aanraden.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met het AH menu. Gezellige sfeer en prima bediening. Leuk dat dit restaurant ook meedoet met de actie. We komen zeker nog een keer terug.
Orsella V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke en correcte bediening, lekker en gevarieerd menu, geluidsnivo achtergrondmuziek precies goed, kortom prettige en smakelijke avond gehad
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima restaurant heerlijk eten goede bediening en de koks maken er een show van.
Echt een aanrader om een keer lekker uit eten te gaan. Er is geen haast je bent gezellig een avond uit eten.
Anky M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Moesten wel wat lang wachten, waarschijnlijk drukste moment van de week. Soepje was vergeten, maar daarvoor gecompenseerd met twee drankjes van de rekening af. Netjes.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en het was super lekker. Ook de bediening was erg aardig en behulpzaam. Kortom een aanrader. Ook de koks in het midden van de zaak was top
jo D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
heerlijk gegeten zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten

prijs verhouding bediening zeer goed

echt een aanrader voor een gezellig avondje uit eten
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super gegeten gister en ga er zeker nog een keer heen. Super goede en lieve bediening en prijs kwaliteit ook heel goed!!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor het eerst Japans met het gezin. We hebben genoten, wat een aardige mensen? Op een goede manier hielden ze alles in de gaten, zeer attent.
Erg lekker gegeten. Een ontspannen avond uit!
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Het restaurant is mooi opgeknapt en het enige minpunt is dat de kok niet de kinderen bij het koken betrok, maar dat moet je net treffen.
Vivian D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hele aardige kok en bediening, servicegericht, voor kinderen wat extra's -> een eitje gooien, een bakje yakitori en een ijsje, terwijl we maar 2 complete menu's hadden met z'n vieren, goede sfeer!