Kimono

Kampstraat 35-41 1211 GD Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Kimono

Het sushikasteel

Japanse specialiteiten van de plaat of zo aan tafel bereid. Verse vis, sojasaus en wasabi in de vorm van verschillende menu's zoals de ume, mizi en osaka. Kimono verzorgd ook met plezier een sushifeest op eigen locatie. Of leer zelf de vaardigheden en het genot van een perfecte rol. Met rijstkorrels sushi kastelen bouwen? Japanse meesters kunnen het!

Meer informatie over restaurant Kimono

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
B G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Kimono. Lekkere sushi en lekkere vis en vleesgerechten! De kok maakt er een waar feestje van! Klein minpuntje was dat het binnen wat aan de frisse kant was.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goede sfeer, heerlijke menu's en heel erg vriendelijk personeel. Je kunt ook apart zitten aan een tafel, als je niet bij de grote bakplaat wilt zitten. Een aanrader als je lekker Japans wilt eten, en niet in zo'n massale "all you can eat" restaurant wilt zitten.
Annekee H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Kimono. Helemaal super! Lekker eten, goede ambiance en personeel weet het de gasten enorm naar de zin te maken. Echt een aanrader! Ik kom zeker terug.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben gegeten vanavond bij kimono!!! We waren met z'n 5en, maar aan onze bakplaat zaten nog 6 mensen! Super lekker gegeten en t was vreselijk gezellig!!!! Assing hadden we als kok en in de bediening liep Julia. Hebben vreselijk gelachen en nogmaals heurlijk gegeten!!! Dank jullie wel Assing en Julia TOP!!!
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, Julia is ondanks haar leeftijd een super gastvrouw! Ze ziet alles en reageert snel! Assing (hopelijk goed gespeld) is erg vriendelijk, kookt lekker en is gezellig en op zijn manier leuk communicatief! er was ook een goochelaar die het bijzonder leuk deed.
Wij komen hier binnenkort zeker weer! Een aanrader!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima diner gehad. Ossenhaas en kip waren goed op smaak en goed gegaard.
Leuke inrichting en de pasteitjes waren ook lekker.

1 minpuntje, het ijs was een beetje chemisch vonden wij persoonlijk, maar voor de rest prima.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb hier 's avonds gegeten met een vriendin, we kozen allebei voor hetzelfde menu à 34,50. Omdat ik allergisch ben voor avocado, kon ik het eerste gerecht de maki (met avocado, komkommer en krab) niet eten. Voor mij werden nieuwe rollen gemaakt, maar alleen met komkommer. Jammer, het was écht goede service geweest als hier ook een stukje krab in had gezeten. De kok had het tempo er goed in. Ons ene gerecht was nog niet op, of ons volgende gerecht werd alweer voor ons neus gezet. Helaas was de kwaliteit allemaal niet zo best. De zalm was helemaal doorbakken, de varkenshaas was ronduit taai. De vleesgerechten waren niet lekker op smaak. Ik greep zelfs naar de sausjes (goed gekruid vlees heeft dat in mijn beleving niet nodig), maar die pasten qua smaak niet bij de gerechten. Het sojasausje was zuur en dan hadden we ook nog een waterig soort knoflooksausje. De ossenhaas was wel goed op smaak, maar wel te rauw voor een medium besteld exemplaar. De salade bestond uit ijsbergsla, één stukje tomaat en twee plakjes komkommer en een sesamdressing. Het dessert uit één klein bolletje sesamijs met een evenzo klein toefje slagroom. O ja, en een chocolaatje. Geen waar voor mijn geld dus. Ik kom hier niet meer terug.
Goedenavond, ik begrijp dat u een allergie voor avocado heeft. Dit is niet doorgegeven tijden het opnemen van de menu's. Er Is aangeboden een komkommer rol te maken waar u mee akkoord ging. Bij het afhalen van de bordjes word altijd gevraagd of het heeft gesmaakt daar is ja op gezegd, als u door had gegeven dat het niet lekker was waren de gerechten gelijk opnieuw voor u gemaakt. Op het einde is weer gevraagd of alles naar wens is gegaan hier is alleen gezegd dat het te snel is en op geantwoord dat het altijd rustiger kan als u dat wilt. Jammer dat u de ervaring zo bij ons heeft beleefd maar, als er op dat moment niks word gezegd kunnen wij het op dat moment ook niet oplossen.
Dat u het deze weg aan ons wil
Laten weten schrokken we van omdat u zei dat alles naar wens was. Gr romee

Reactie van proever:

Dank voor het reageren. Ik ben het niet met u eens, maar gelukkig leven we in een vrij land waar dag mag! Uw reactie zegt voor mij voldoende. Vriendelijke groet, BMLL
Rocelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We hebben hier gegeten met Vakantieveilingen. Het eten was echt top, alles was heerlijk en vooral datgene van de grill was perfect! De kok heeft onze avond echt gemaakt, wat een entertainer! De prijzen van de reguliere kaart vond ik aan de dure kant, met de voucher was het nog te doen. Zeker een aanrader!
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hadden allemaal een ander Teppanyaki menu uitgekozen. Wel allemaal een mix van vis en vlees. Zowel de bediening en de kok die ons eten op de plaat bereidde waren allemaal super vriendelijk. We hebben lekker gegeten, al waren sommige gerechten erg zout.
Emin K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten is lekker en vers! Bediening vriendelijk en chefkok maakt een showtje van! Ook is er een goochelaar die tussen de drukte de bezoekers vermaakt! Kortom, kimono is een beleving!
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisteravond met een groep van 8 personen heerlijk gegeten. Prachtige parkeerplaatsen waren voor ons geregeld in de parkeergarage. De service was uitstekend. Vriendelijk ontvangst en de hele avond goed verzorgd. Niet opdringerig en toch attend. Het eten werd op een voortreffelijke wijze voor ons klaar gemaakt door een gezellige kok. Zowel de vis als het vlees was vers en werd op een heerlijke manier op smaak gebracht. Alles werd goed gecommuniceerd wat je te eten kreeg en niets was te veel. Ook een half uurtje pauze werd aangegeven. Dit half uurtje werd op een hele enthousiaste wijze ingevuld door een goochelaar. De mensen aan tafel konden er maar geen genoeg van krijgen en baalde ervan dat ze niet konden achterhalen op welke wijze hij het deed. Van iedere gast aan tafel hoorde ik later dat men zeer tevreden waren over alles en er werd geen punt van kritiek genoemd. Een ieder gaf aan dat het voor herhaling vatbaar was. Dus personeel van Kimono hartelijk dank voor de gezellige avond die mede met jullie ondersteuning is ervaren.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We zijn gisteren wezen eten bij Kimono. Het was helaas een rustige avond. Aanvankelijk slechts wij en nog een koppel. Maar daar hadden we een klik mee dus heel leuke gesprekken gehad. Het personeel was zeer vriendelijk en voorkomend. Hadden er echt zin in hun gasten een leuke avond te bezorgen.
We hadden gekozen voor het Iens-menu. En waren daar zeer over te spreken. Alles werd smakelijk klaar gemaakt.
Aanradertje!
Bas0001 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Hallo,

Wij zijn gisteren via VakantieVeilingen.nl bij Kimono geweest (dat doen ze niet meer ivm met nieuwe eigenaar maar ze gaan wel met de reeds geboden veilingen door.. TOP!).

Wij zijn super ontvangen.. alles werd duidelijk uitgelegd... we hebben heerlijk gegeven en de kinderen hebben genoten .. ook van het vuur op de plaat..

Het feit dat we dus goedkoper via VV binnen kwamen heeft geen enkele invloed gehad op de service en het lekkere eten.. echt Top..
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Genoten van het 9 gangen 'Iens' menu. Voor elk wat wils. Vlees, vis, sushi en nog veel meer. De show aan tafel maakt het af. Aanrader. Ook met kinderen.
Sonjaoverman .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
het eten is prima je ziet het voor je neus bereid worden natuurlijk aan de tepanyaki plaat. we hadden de iensdeal geboekt met 9 gerechtjes dat voor een normale eter voldoende is , mijn man heeft wat groter eetlust en dat was niet echt genoeg. wij vroegen om het menu te kunnen uitbreiden van a la carte voor 2 van ons zodat de andere extra schoteltjes van het menu had maar dat begreep de bediening niet . ze paste het menu wel aan voor de vegatarier voor zelfde prijs dat was netjes maar voor hun gemiste kans want eigenlijk waren we bereid meer geld uit te geven . en de goochelaar die bij het toetje aan tafel komt mogen ze buiten laten wat een afknapper
Goedemorgen,

Jammer dat u het niet een fijne ervaring heeft gehad.
En het menu kan natuurlijk uitgebreid worden.
Had u dan niet beter zelf een menu kunnen uit kunnen kiezen i.p.v. iens diner deal?
En tot nu toe vind iedereen de goochelaar leuk.
Excuus dat u het niet leuk ervaren heeft en zal doorgeven dat de goochelaar via de bediening vraagt of de gasten het leuk vinden vooral de kinderen vinden het altijd leuk.
Het is voor ons een extra entertainment als service die wij aanbieden.
Hoop dat jullie een keer terug komen en het anders zullen gaan ervaren.
Bartvansanten .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Goed eten, met leuk personeel
Met een IensDeal is de prijs kwaliteit verhouding prima, de reguliere kaart is echter vrij duur.
Goedemorgen,
De menukaart is gebaseerd op de inkoopprijzen van vlees en vis de ossenhaas die wij serveren en de vis word dagelijks vers aangeleverd dat betekent kwaliteit en 9 gangen menu vanaf 24,95
en oplopend tot aan ringkrab en kreeft etc.
Menu keuze voor verschillende doelgroepen hebben we op gerekend.
En het eten word aan de typen kaki bereid en we zijn geen wok restaurant waar het eten gehaald moet worden.

Jamones .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hadden het IENS 9 gangen menu genomen voor €21 pp wat echt een goede prijs is.
Echter de sushi was smakeloos en de gember ontbrak (was op...)
Eten was verder goed maar niet bijzonder. De kok deed zijn best om nog wat sfeer te brengen in het vrij lege restaurant. Hij was daarbij soms wel heel erg aanwezig.
Verder was de bediening attent.
Uiteindelijk was de rekening toch nog aardig opgelopen omdat de drankjes niet écht goedkoop zijn.
Goedemorgen,

Doordeweeks is het inderdaad rustiger dan op een zaterdag.
ik zal aan de koks vragen wat er met de sushi rijst is en de gember hoort niet op te zijn.
En betreft de sfeer in de zaak de zaak is overgenomen door nieuwe eigenaar.
in de zomer gaan we verder met verbouwen andere lichten en gedeelte zaal word veranderd in zitjes en de kaart word aangepast en de keuken word open keuken wat betreft decor wat ik zie bij elke recensie klopt het is vrij leeg.
ook de ingang word veranderd omdat bij binnenkomst gelijk de rookruimte in komt is niet fris.
Hoop dat u de volgend keer komt en in een gezellige bezet en natuurlijk komt genieten van onze nieuw kaart en inrichting.
Carina101 D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hadde via Iens geboekt voor 4 pers. Later kwam er nog 1 bij en die nam ossehaasmet rijst en ook mijn kleinzoon wilde nog een bakje rijst met ossehaas. We hebben daarbij bier, bitterlemmon en sprite gedronken en 2 koffie. Mijn dochter rekende af en moest 175 euro betalen. Die prijs viel erg tegen. Vandaag ga ik daar over opbellen, want volgens mij hebben ze zich vergist. Het eten was heerlijk.
Goedemorgen,
Ik kreeg deze melding binnen en las dat jullie de rekening te hoog vinden.
Ik heb na gevraagd en jullie hebben japanse bier gedronken en ala carte gegeten als jullie los ossehaas bestellen is duurder dan dat u menu besteld.
Mijn collega had ook aangegeven hoe duur de ossehaas is en had een halve portie genomen begreep ik en de rekening is 166 euro jullie hadden er 175 euro van gemaakt.
Als u nog vragen heeft kunt u mij altijd bellen of mailen.
Mvg kimono team

Reactie van proever:

LS,
Bedankt voor het snelle reageren, dus nu hoef ik niet meer tebellen. We hadden gewoon even naar de prijs van het bier moeten vragen. Vriendelijke groeten van Carina Dorresteijn.
Cees.schipper49 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Het was niet druk - onbegrijpelijk - want dit is ontzettend leuk en lekker. We hadden een tafel met leuke mensen. Het eten was heerlijk. En de kok en een collega hebben ons met hun show goed ven raakt. Bovenal een compliment je voor de jonge charmante manager Else. Wij komen zeker terug. Ook met vrienden.

C.S.
Goedemorgen,
Leuk om te horen dat jullie leuke ervaring hebben gehad.
Graag tot snel.

M.v.g. Kimono Team!!!
Eric.beerhorst .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
30-3-16 gegeten aan de Tepanyaki bij Kimono. De dames in de bediening waren erg vriendelijk en gastvrij. De kok was een ware sensatie. Hij maakte er een bijzondere avond van. En .... hij maakte ook nog eens prima eten klaar! We komen zeker terug!
Goedemorgen!
Leuk om te horen dat jullie een leuke ervaring hebben gehad.
Tot snel!

Gr Chantal Yip