Kimchi

Meer informatie over restaurant Kimchi

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren
6,8

Jouw recensie over het restaurant Kimchi

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
wederom heerlijk gegeten, een restaurant waar de Koreanen ook zelf komen eten. Altijd druk dus wel aan te raden om te reserveren. Het AYCE concept werkt hier prima en inclusief drankjes, alcohol zoals wijn en bier betaal je 1.20 per glas bij. Het vlees en vis voor op de bakplaat is vers en goed gemarineerd. De spiesje kip en lam zijn zeer smakelijk net zoals de pannekoekjes en de pasteitjes. Een aanrader dit restaurant!
Choi P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Je waant je even terug in Korea. De eigenaresse was zeer vriendelijk. De rest van de bediening was een beetje gehaast maar het was dan ook erg druk. Een hele gezellige avond gehad!
Odile V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik ben regelmatig wezen eten bij Kimchi op hun vorige locatie. Daar was ik altijd erg tevreden over. Dat kan ik nu helaas niet meer zeggen. We gingen zitten en er werd niets uitgelegd over hoe en wat. We kwamen er dus later achter dat we de kookplaat uit moesten zetten als er geen vlees op lag. De kookplaat was zwart geworden en moest vervangen worden. Ik zag dit bij alle andere gasten rondom ons ook gebeuren. Kleine moeite om dit aan het begin uit te leggen, lijkt me. De bediening was onvriendelijk, het duurde lang voordat ze bestellingen opnamen en we moesten ZELF ons drinken pakken - dat vind ik redelijk schandalig voor een prijs van 28,50 euro per persoon. Service is zo simpel en je kan er zo veel mee winnen. Ik kan niet genieten van mijn maaltijd als er steeds een onvriendelijke serveerster aan mijn tafel staat. Ik heb geen fooi gegeven en kom dus ook niet meer terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij waren hier al jaren vaste klant eerst nog op de oude locatie in de Korte Molenstraat, altijd goede service en goed eten. Nu werden we een beetje huiverig over de slechte recensies zeker omdat we al een tijdje niet waren geweest. Toch maar weer eens geprobeerd en daar hebben wij geen spijt van hoor! Nog steeds dezelfde goede kwaliteit van de gerechten zoals de carpaccio van beef en de kipspiesje maar ook de pannekoekjes zijn heerlijk. De gerechten voor op de bakplaat allen lekker gekruid en smaakvol, ook geen gezeur over dat de bakplaat niet hoog genoeg zou staan alles wordt netjes maar nauwlettend in de gaten gehouden en na 2x keer bakken wordt de plaat gewisseld voor een schone. De eigenaresse heeft ons nog even de hand geschud en was blij verrast dat wij er weer eens waren wat resulteerde in een drankje van het "huis" en een ijsje toe! Goede producten en goede service, echt niets op aan te merken!!! Wat ook zeer opmerkelijk is dat de Koreanen hier zelf ook komen eten dus mogen we toch ook wel aannemen dat de kwaliteit goed. Echt een aanrader dit restaurant!
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik heb hier nu al hèèl vaak gegeten met mijn moeder, want we zijn van Koreaanse kom af. Het concept van dit restaurant is all you can eat €25 voor eten en onbeperkt drinken. Bier of wijn kost maar €1. Wij hebben het altijd erg naar ons zin en eten iedere keer even lekker. Het enige waar je altijd rekening mee moet houden is dat er weinig tot geen ventilatie is waardoor je dus na het eten naar eten ruikt.
nico R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Toen ik nadacht over wat im als volgende zou bestellen, werd me gevraagd of ik al klaar was, want de tafel was nodig. Ik was er toen net 3 kwartier, en omdat de bedinening erg traag was had ik maar weinig kunnen bestellen. Zulke slechte bediening heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik kom niet meer terug.
In-hee C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De eigenaresse is niet vriendelijk of gastvrij. De vleesgerechten en sidedishes zijn goed, maar de andere gerechten op de kaart vallen erg tegen.
Wij hadden een "luxe" menu genomen met onbeperkte drank, maar na het tweede biertje van mijn man werd gezegd dat hij er al twee op had.... "Ja?" Verder mochten we de kookplaat inderdaad niet hoger dan een de medium temperatuur zetten. Waarschijnlijk om de reden, zoals eerder benoemd.
Eten: Voldoende
Service: Slecht, zelden zulke slechte service meegemaakt.
Vivian L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Het eten bij Kimchi House was goed, vooral de gemarineerde vlees gerechten zijn erg lekker. Maar je mag de grillplaat maar op medium vuur houden, omdat zij dan minder grillplaten schoon hoeven te maken/te verwisselen. Uitermate slechte service; het vuur mag je niet hoger zetten om je beef goed te grillen, in hun ogen mag je ze alleen laag sudderen tot gekookt vlees. Dit allemaal omdat ze niks willen schoonmaken of wisselen. Naar mijn mening moet je dan geen Koreaanse grillrestaurant openen maar gewoon een afhaalchinees :) Niet aan te raden.
idelfonsa .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Zojuist lekker en gezellig gegeten in dit restaurant. De bediening was zeer attent en het eten was goed verzorgd met verschillende koreaanse bijgerechten. Het vlees voor op de bbq was van goede kwaliteit. Je moet natuurlijk wel ff opletten als je het vlees zelf bereid anders wordt het taai of droog. Verder kun je zelf onbeperkt allerlei soorten frisdrank halen bij de bar.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eten is goed. Service is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt in een restaurant in Den Haag. Of zelfs Nederland! De serveerster had geen uitleg over hoe we de pan moesten gebruiken, we moesten meerdere malen naar de serveerders wuiven / roepen om hun aandacht te trekken ze waren alleen maar bezig met hunzelf. Daarna brandde onze pan aan, en daarna werd de serveerster boos op ons, en daarna ging ze het semi uitleggen hoe het werkte. Andere klanten waren ook erg ongeduldig omdat ze maar niet geholpen werden en dit maakte een wat grimmige en onaangename sfeer in het restaurant. Ga hier niet naartoe voor een rustig avondje eten.
Sorry!!!! ik ga oplet services. Bedankt zeker verbeter
loempialover .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten bij Kimchi is lekker smaakvol! Een leuk concept dat je zelf je vlees op de barbecue moet zetten. We hadden de deluxe menu gekozen, dat houdt in: onbeperkt eten en drinken. Het eten dat je wilde bestellen moest je op een papiertje schrijven en dat werd dan opgehaald. Drinken pak je zelf, net als de sla. Ook werd er uitgelegd hoe het te werk maar ik kon het soms niet begrijpen door gebrekkig taalgebruik. €27.50 voor onbeperkt eten en drinken is super goedkoop! Er zit wel een tijdslimiet aan van 2.5 uur maar na 1.5 uur zit je wel goed vol. Top! Ik kom zeker terug.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wij hebben hier lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
De service was echt heel slecht! (Voorgaande keren was het beter)
Een nieuw meisje in de bediening denk ik. Bij binnenkomst al geen groet. Eenmaal aan tafel komt ze als een robot onze kleine gerechten brengen. Wij zitten met 4 personen aan tafel, ze kan dus makkelijk bij de tafel. Echter moeten wij ELK gerecht, zelf op tafel neerleggen. Zonder iets te zeggen loopt ze weer weg.
Het was erg koud naast het raam, misschien kunnen ze hier iets aan doen?
Het eten was voor de rest prima, maar voor de service moet je hier echt niet komen.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gekozen voor het Deluxe menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Incl. drankjes. Zeer gevarieerde kaart. Verse producten ter plaatse op de tafel barbecuen. Leuk concept. Zeer vriendelijke bediening!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De eerste keer in een Koreaans restaurant. Het is een all you can eat concept. De gefermenteerde groenten die je vooraf krijgt zijn heerlijk, de kimchi, aardappel en kool zijn echt heerlijk. De zaak ruikt wel helemaal naar BBQ, er is niet echt een afzuigkap oid. Na afloop voel je je ook vettig..Eten brandt snel aan op de plaat. De serveerster was enorm geïrriteerd hierover, en met veel bombarie werd er een nieuwe plaat in de BBQ geinstalleerd. Voor het eten is het prima, maar over de sfeer niet echt om naar huis te schrijven.
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Kimchie heeft een all you can eat, and all you can drink concept. We hebben lekker gegeten, de kaart is afwisselend en de kwaliteit van de producten is erg goed en vers. Iets minder was dit keer de bediening. Erg vriendelijk maar door de drukte zijn er twee gerechtjes vergeten. Niets ernstigs natuurlijk en het werd ook snel hersteld.
reshreshresh .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We waren met een grote groep. Het personeel wist niet zo goed hoe ze dit moesten aanpakken en reageerde hierdoor niet al te vriendelijk naar ons toe. Eten is prima, ook niet heel erg bijzonder, maar het is leuk om dit eens in de zoveel tijd te doen met vrienden, familie of collega's.
Stoeltje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat een teleurstelling. Vroeger konden wij hier best lekker eten. Nu op nieuwe locatie. Eigenlijk viel alles tegen, jammer en sonde van het geld. Wij komen nabsoluut niet meer terug.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Ongeveer 8 jaar geleden heb ik bij het oude Kimchi gegeten, daar had ik goede herinneringen aan over gehouden. Vandaag, na al die tijd, ben ik er weer gaan eten. Het restaurant is verhuisd naar China town en heeft nu ook een all you can eat concept. Wat viel het eten tegen:( Er zat weinig smaak aan de gerechten en de sfeer was ver te zoeken. Enkele gerechten waren wel lekker, dat waren lamspiesjes met komijn en de eendenborst. Hier zullen wij niet heel snel meer terugkomen.
Justin C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vroeger was ik een erg tevreden gast van Kimchi in Den Haag. Een gevarieerd menu met veel keuze en fijne smaken. Laatst na een tijd wederom naar Den Haag gekomen om hiervan te kunnen genieten, tevergeefs niet de ervaring die ik mij herriner.

Het restaurant zelf heeft een mooie locatie in Den Haag, in Chinatown dichtbij het centrum (vlak achter de bijenkorf) erg makkelijk te komen met het openbaar vervoer, en veel parkeergelegenheid (wel duur!!). Het restaurant is makkelijk te vinden op het pleintje samen met een aantal andere restuarants.

Bij binnenkomst worden we vriendelijk welkom geheten, zonder reservering konden we makkelijk plaats nemen (was niet druk). Eenmaal plaats genomen duurde het even voordat er om wat te drinken gevraagd werd, niet erg, ondertussen de eerste ronde al uitgekozen en het briefje mee gegeven aan de bediening.

Het duurde niet lang totdat we de eerste gerechten kregen, alhoewel, het vlees is rouw, hoort ook niet zo lang te duren dan. De bief was van erg matige kwaliteit, erg vettig en best taai. Jammer, was vroeger een van mijn favorieten. De garnalen waren niet goed schoon gemaakt en de pastijtjes waren flauw van smaak. Kwalitatief is het eten erg achteruit gegaan, en dit merkten we bij elke ronde, bij alle gerechten. De Kimchi soep was erg zout, en had weinig smaak. De gebakken rijst daaraantegen was redelijk op smaak (waarschijnlijk het lekkerste wat ze hebben).

De bediening was alles behalve service gericht. Alles werd op tafel neergezet zonder een woord te zeggen, en binnen no-time waren ze weer weg. Het concept heeft "all you can drink" inbegrepen in de prijs. Na het eerste drankje daarantegen zijn ze nooit meer langs geweest voor een tweede drankje. Het personeel kwam nooit langs voor drinken en wanneer ze de lege glazen zagen word er ook niet naar gevraagd. Vind het niet gek dat ze dan all you can drink doen aangezien mensen niet de mogelijkheid krijgen om extra drankjes te bestellen. Na veel moeite kregen we pas iemand van de bediening aan tafel die ons wilde helpen voor het drinken (ookal liep ze zowat al weg voordat iedereen een drankje had kunnen bestellen).

Het decor van het restaurant is simpel, niets speciaal. Elk tafel heeft zijn eigen bbq/grill na een tijdje word het erg warm en muffing in het restaurant. Gebrek aan ventilatie is er zeker weten, daarnaast ook zeker gebrek aan sfeer. Het was erg rustig maar iets van muziek was er niet te vinden in het restaurant, geeft een beetje "dood" gevoel aan.

Al met al erg jammer, vroeger was ik zeer tevreden met het restaurant, de kwaliteit en het personeel. Dit is verder alleen niet terug te vinden. Zelf zal ik hier niet snel meer terug komen. Er zijn meerdere andere betere alternatieven mits er graag koreaans gegeten word.
Sannydejong .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Afgelopen zondag bij Kimchi gegeten en ik heb helaas een vervelende ervaring gehad. Bediening en eten was kwalitatief uitermate slecht. Maar dat was te verklaren, want de zaak wordt nu door een aantal mensen gerunt dat zelf nog nooit de gerechten heeft gegeten en eigenlijk ook niet weten wat de traditionele ingrediënten zijn. Dit gaven zij zelf toe. Ik ben zelf koreaanse en was diep beledigd. Helaas moest ik ook nog de volle mep betalen. Ik kom hier nooit meer terug.