Kimchi (Rabbijn Maarsenplein)

Rabbijn Maarsenplein 22 2512 HJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kimchi (Rabbijn Maarsenplein)

7,1
Sarah99 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Helaas geen Koreaanse eten maar een mix van iets Chineesig! Kip bestelt met rijst kip was so fijn gesneden dat ik op gegeven moment twijfelde aan t vleessoort wat ik maar binnen werkte! Had ook een hele rare kleur smaak was heel naar uit beleefdheid geen reactie gegeven aan de bediening toen ze vroeg of wij hadden genoten. Ik heb eerder Koreaans gegeten en dit was echt ver zoeken naar bekende smaken. Ik weet t niet meer bediening en Keuken spraken mandarijn zegt volgens mij voldoende. Wel mooi ingericht mag wel Een doekje extra overheen tijdens het schoonmaken
Siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Aantal dagen geleden met een aantal vrienden. Aardige mevrouw die ons bediende. Het eten was niet erg speciaal. De kbbq was er lekker maar de rest viel het best tegen, omdat het naar mijn smaak niet heel erg traditioneel koreaans was. De black bean noodles vielen wel in de smaak. Maar de ricecake vond ik persoonlijk niet heel lekker, wat wel jammer was. Wel een gezellige avond gehad verder. Ik ga misschien wel een keertje terug, maar puur voor de bbq.
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuk druk restaurant.Eten van goede kwaliteit,maar de bereiding doe je zelf aan tafel met de grill,zodat je het precies zo krijgt als je zelf wilt.Bediening correct en beleefd en decor gezellig.
Prijs kwaliteit prima in orde voor de locatie.