Kimchi (Rabbijn Maarsenplein)

Rabbijn Maarsenplein 22 2512 HJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kimchi (Rabbijn Maarsenplein)

Jouw recensie over het restaurant Kimchi (Rabbijn Maarsenplein)

Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Totaal niet tevreden. Het eten viel nog mee, maar de medewerkers en eigenaar die daar ons probeerden te bieden konden er niks van. Waren heel erg grof ook was de systeem heel erg vreemd, we moesten nummers opschrijven en inleveren nou dat deden we, met conclussie dat je 5 van de 10 dingen niet mee kreeg? En als je er om vroeg zeiden ze sorry bon is kwijt vraag maar volgende ronde. Endan over hygiene dat was ver te zoeken met als resultaat dat mijn vriend een uur na dat wij daar aten een koortslip kreeg. Kimchi house voor mij nooit meer.
Chivany V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De laatste 3 keren dat ik er ben geweest, was de bediening echt vrij onbeschoft naar ons toe. Ik dacht steeds "Misschien hebben ze gewoon een slechte dag." maar blijkbaar hebben ze gewoon elke dag een slechte dag, want ik hoor het ook van mijn vrienden die er de laatste tijd zijn geweest. Ze negeren de klant bij vragen of als ze willen dat hun bestelling wordt opgehaald (want ze komen dus niet zo vaak naar je tafel en daarnaast is je bestelling vaak incompleet - als je dan nog vraagt of je de resterende gerechten kunt krijgen, doen ze daar vaak heel moeilijk over). Daarnaast wordt er vrij niet subtiel geuit als ze geïrriteerd zijn en je weg willen hebben. Ik heb een paar keer mensen meegenomen die nog nooit Korean BBQ op hadden en ik dacht Kimchi House is de perfecte plek om ze eraan te introduceren. Het eten vonden ze lekker, maar ze willen niet meer terug komen en ik neem het ze totaal niet kwalijk, want als dat mijn eerste ervaring zou zijn.. Blergh. De laatste keer was ik met een vriendin geweest en ver van tevoren had ik een reservering geplaatst voor op een bepaald tijdstip. Worden we in het laatste half uur van onze tijd zó erg de deur uitgekeken omdat hun, hun reserveringen niet goed hadden gepland en dus was de volgende partij alweer aan de deur. In die tijd hoorden we de bediening ook gewoon dingen zeggen als "Zijn ze nou nog niet klaar?!" Nou onze eetlust was meteen weg, dus we hebben ze dat plezier gedaan en zijn maar weg gegaan. Echt walgelijk. Ze mogen echt heel erg gaan werken aan hun klantvriendelijkheid, want het is belabberd. Gelukkig is er nu in mijn eigen stad een Korean BBQ geopend waar de bediening absoluut geweldig is naast dat het eten ook geweldig is (Seoul Sista - Rotterdam), dus ik en vele anderen gaan sowieso niet meer terug totdat ze wat gaan doen aan hun gedrag.
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Super restaurant! Je grilled het eten op een plaat die in de tafel zit. Ik heb het wel een aantal keren laten aanbranden, maar het eten is erg lekker! Ook tof dat je zelf onbeperkt drinken kan pakken, dat scheelt de wachttijd met het drinken. Ik zou het graag vaker willen eten!
Patrice A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant en goede uitvoering van het "all you can eat" concept. De drank is niet duur en dat is bij sommige all you can eat restaurants wel het geval. Attente bediening en ook leuk dat je zelf je eten moet grillen op de plaat. Je haar en kleding moeten erna wel de was in, maar dat mag de pret niet drukken!
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
All you can eat for 28€, incl (fris)drank in flesjes, voor alcoholische drankje betaal je €1.20 erbij. Prima concept zo, lekkere kimchi, goede ribeye.
Alleen jammer dat er geen heel goede afzuigkap is, dus de kleren konden erna in de was.
Zeker aan te bevelen.
Sarah99 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Helaas geen Koreaanse eten maar een mix van iets Chineesig! Kip bestelt met rijst kip was so fijn gesneden dat ik op gegeven moment twijfelde aan t vleessoort wat ik maar binnen werkte! Had ook een hele rare kleur smaak was heel naar uit beleefdheid geen reactie gegeven aan de bediening toen ze vroeg of wij hadden genoten. Ik heb eerder Koreaans gegeten en dit was echt ver zoeken naar bekende smaken. Ik weet t niet meer bediening en Keuken spraken mandarijn zegt volgens mij voldoende. Wel mooi ingericht mag wel Een doekje extra overheen tijdens het schoonmaken
siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Aantal dagen geleden met een aantal vrienden. Aardige mevrouw die ons bediende. Het eten was niet erg speciaal. De kbbq was er lekker maar de rest viel het best tegen, omdat het naar mijn smaak niet heel erg traditioneel koreaans was. De black bean noodles vielen wel in de smaak. Maar de ricecake vond ik persoonlijk niet heel lekker, wat wel jammer was. Wel een gezellige avond gehad verder. Ik ga misschien wel een keertje terug, maar puur voor de bbq.
patron65 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuk druk restaurant.Eten van goede kwaliteit,maar de bereiding doe je zelf aan tafel met de grill,zodat je het precies zo krijgt als je zelf wilt.Bediening correct en beleefd en decor gezellig.
Prijs kwaliteit prima in orde voor de locatie.