Kimchi Bar

Schiedamsedijk 1 3011 EB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Kimchi Bar

Koreaanse trots in Rotterdam

In het kloppende stadshart van Rotterdam kun je voortreffelijk eten bij Kimchi Bar. Combineer een dagje in deze heerlijke stad met een avond boordevol Koreaanse delicatessen. Het wordt nog moeilijk kiezen, want ze hebben een zeer uitgebreide kaart. Zet je smaakpapillen op scherp en maak je klaar voor een heerlijke ervaring!

Meer informatie over restaurant Kimchi Bar

7,1
6,2
5,9
Bonita E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
wezen eten met een grote groep vrienden
tafel indeling was niet optimaal en veel dingen die we besteld hadden hebben we niet gekregen.
te weinig personeel op een drukkere avond waardoor je lang kon wachten. eten was niet verkeerd maar ook niet echt speciaal. had rib eye besteld en kreeg een entrecote dus ja....
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik ben hier vaker geweest en zoals elke keer was het weer heerlijk.
Je hebt veel keus uit veel verschillende hapjes.
Ook voor mijn vegetarische eet genoot was er genoeg keuze.
Ook ben ik blij dat ze het nu echt onbeperkt er van gemaakt hebben ipv hier voor wat niet echt onbeperkt was.
Ik moet toegeven dat de vorige keer de zaak er minder mooi uit zag en dat ze dat nu ook een stuk mooier uit.
De bediening lijkt een beetje verlegen te lijken maar is ook netjes
VUrki .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Kimchibar!
Inderdaad de bediening was niet erg oplettend, maar wel vriendelijk.
We moesten een beetje lachen om het notitieblokje voor de bestellingen,
maar echt ALLES wat we geserveerd kregen, smaakte heerlijk!
Dat is een groot compliment van drie kritische eters!
En voor die naar het eten ruikende kleren hebben wij een wasmachine.
Bedankt Kimchibar, we komen graag nog een keer!
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vanwege de AH-deal was de keuze beperkt het Menu B'. Hierin was echter genoeg variatie; 4 voorafjes en keuze uit 5-6 vleessoorten voor het hoofdgerecht (waar we er 2 mochten uitkiezen).
Ze zijn erg behulpzaam met voedselallergien; zo mag ik geen ui, bamboescheuten, enz (ivm sulfiet allergie). Helaas zat het in de marinade, maar er is altijd de optie om ongemarineerd vlees te nemen. Verder werd er bij de sauzen erbij verteld welke wat bevat; zodat ik wist welke ik kon nemen en wat mijn tafelgenoot dus helemaal alleen mocht opeten.
Al met al erg lekker gegeten; en wanneer er een dag van tevoren wordt doorgegeven dat ik zou komen en mijn bestelling doorgeef; dan kunnen ze zelfs de gerechten aanpassen voor je. Dus super :)
Kirsten_vanzelst .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het eten was lekker, zeker de bulgogi beef. jammer dat het alleen in de keuken werd klaargemaakt en niet op de bbq die op het tafeltje stond...

Je kleding ruikt zeker nog naar de bbq de volgende dag...

Zeker de moeite waard !!
Emiliano D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hadden er denk ik te veel van verwacht. Het eten was niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Decor is wat kaal en oogt nog kaler als de tent leeg is. Bediening is onervaren, maar wel vriendelijk.
Jennifer M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
bijzonder, weer eens wat anders maar service & klantgerichtheid kon beter.
personeel praat beperkt nederlands en engels en dat maakt het soms lastig communiceren.
lekker gegeten.
Susan1951 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
De buitenkant van de zaak geeft een heel ander beeld dan de werkelijkheid binnen. Een strakke moderne inrichting en een warme begroeting. We worden snel naar onze tafel gebracht en de bediening is optimaal en efficiënt. We krijgen hulp bij het kiezen van de menu's van de kaart en de bestellingen komen snel. Zowel voorgerecht en hoofdgerecht zijn uitstekend en de sausjes en bijgerechten maken het geheel af. Onze eerste ervaring met de Koreaanse keuken en wij komen hier zeker terug. De kok komt ook regelmatig even bij de tafels kijken.
Dit is een aanrader.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ik heb hier gegeten met AH restaurantzegels. Je zou verwachten dat ze dan winst willen maken op drank, maar we hebben 20-25 minuten gewacht voordat iemand ons kwam vragen of we wat wilden drinken. Het eten was verder erg lekker, en de bediening die het vervolgens overnam was ook beter, maar toch een jammere start.
Rvo1983 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het eten was Lekker , de bediening was langzaam of snapte het niet moesten lang wachten op onderdelen van het menu , zonde want als alles goed liep kun je er genieten
Yvet S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We zijn er met de ah bonnen gaan eten en het was niet vies hoor maar niet iets bijzonders. Er werken veel jongen knullen die je niet uitleggen wat je gaat eten en als je iets vroeg moesten ze het gaan vragen. Over de kip vlees garnalen en inktvis zat het zelfde kruidenmengsel. De rijst kwam pas toen al het vlees bijna op was. De afbuiging was erg slecht dus toen we vertrokken plakten we niet allen met onze schoenen aan de vloer maar rook onze kleding ook vettig....al met al voor het bedrag wat we hebben betaald met de ah bonnen een redelijke avond gehad maar we gaan er niet nog eens heen.
Mcwindmeijer .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eten is heerlijk. Bediening zeer bedeesd. Het ontbreekt het restaurant aan een goed klimaatsysteem. Het is leuk als er aan je tafel wordt gebraden, maar om daarna al je kleren dagenlang te moeten luchten om de vette dampen er uit te krijgen is echt een minpunt.
Leogou .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De gerechten waren lekker,een nieuwe ervaring om met je handen te mogen eten.
De bediening mag wel een beetje aktiever zijn.
De verwarming stond niet al te hoog, ik had koude voeten
Delicatemint .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Lekker gegeten bij Kimchi Bar! Verschillende hapjes kunnen proberen als voorgerecht en als hoofdgerecht hadden we Korean BBQ. Voor dessert hadden we Mochi ijs genomen, heerlijk!
RoMaJu .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Lekker gegeten, maar we vonden het weinig vernieuwend of bijzonder. ....................................................
Hjbongaarts .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het voor gerecht was prima, maar de verschillende soorten vlees bij het hoofdgerecht hadden allemaal dezelfde marinade. Waardoor het totaal niet heel spannend was. Het was niet vies, maar ook niets bijzonders.

De service was awkward. Vermoeddelijk koreaanen die niet goed nederlands spreke. En daardoor onhandig overkomen. Als je iets wilt zoals een nieuw drankje moet je daar zelf echt actie op ondernemen, want de bediening zal het je niet vragen.

MrJiong .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Erg lekker gegeten bij de Kimchi bar. Leuke kaart en goede kwaliteit gerechten.De bediening had iets beter en sneller gekund.
Wimkroef .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
vooraf kleine loempia's en pittige soep, allebei lekker. Dan pittige kip en pittig spek (je begrijpt dat we van pittig houden). Aan tafel bereid en zeer smakelijk. Als dessert een sorbet en zoete pannenkoek met ijs, prima. Bediening was zeer vriendelijk, een eetgelegenheid om te onthouden en aan te bevelen.
LotS .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
We hadden per internet gereserveerd, maar stonden niet in de agenda. Uiteindelijk was erg nog een tafeltje in de hoek vrij.
Het eten was prima, maar het duurde erg lang qua bediening. Het eten werd zo ongeveer op tafel gesmeten. Een uur moeten wachten per gang. Ook kregen we zonder dat we er om vroegen al de rekening voordat we de laatste gang hadden en er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken tijdens het eten.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Het voorgerecht was erg lekker, hoofdgerecht vooral heel veel vlees met weinig groente. Service had een stuk beter gekund.