Kim’s Kitchen Zaltbommel

Omhoeken 1 5301 BD Zaltbommel Nederland Kaart

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Kim’s Kitchen Zaltbommel

Jouw recensie over het restaurant Kim’s Kitchen Zaltbommel

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk vers gemaakte gerechten. Daardoor uiteraard een iets langere wachttijd, maar het wachten meer dan waard! Komen er zeker terug
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Een heerlijk en eerlijk restaurant, de eigenaren zijn enthousiast over hun gerechten en dat proef je.
Kortom... fantastisch thais gegeten.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Je kunt hier prima eten, hoewel de loempia's vooraf nog koud waren. Verse ingrediënten en ieder gerecht op maat bereid. De Thaise kokkin weet wat ze doet. De entourage is echter voor verbetering vatbaar. Kille verlichting en treinzittingen als meubilair. De bediening is kneuterig maar oprecht. Als afhaalrestaurant zeer aan te bevelen maar voor een avondje uit niet zo geschikt.
Bircan Y.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een knus restaurant in hartje Zaltbommel. Zeer vriendelijke eigenaren (Kim en Bert) die je het gevoel geven dat je even in Thailand bent. Verse gerechten die je naar wens kan bijstellen. We gaan er zeker vaker terug. Bedankt Kim en Bert. :)
Pien S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, aanrader in Zaltbommel! gratis parkeren s avonds om de hoek. enige puntje is de wat felle verlichting
Marischka K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Supervriendelijk, veel keuze. Alles wordt vers gemaakt dus wel even wachten.
Harriette C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
De bediening was geweldig de kok was super geweldig gegeten echt een aanrader!!!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Tijdens een korte vakantie in Zaltbommel impulsief het restaurant binnengegaan. Bepaald geen verkeerde keuze geweest. Vriendelijke ontvangst door attente bediening. Goede advisering, ook met betrekking tot de wijn. De aandacht voor ons verslapte niet en ook de kokkin kwam persoonlijk informeren of alles naar wens was en of er nog iets te wensen was. Ons antwoord: het is verrukkelijk (en daar was geen woord van gelogen). Als we weer in de buurt zijn rijden we er beslist een stukje voor om. Klasse!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten en lekker nagerecht gehad.
Fieke A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten: verse ingrediënten, perfecte smaak, mogelijkheid tot aanpassing naar eigen wens (bijv. meer of minder pittig). Uitgebreide keuze en daarnaast ook nieuwe gerechten die (nog) niet op de kaart staan. Prima wijn. Ontzettend lieve, hartelijke en betrokken mensen, met een warme ontvangst.
Inrichting en sfeer heeft iets weg van een fastfoodrestaurant, wel in warme kleuren. Het upgraden van de entourage is mijn enige aandachtspuntje.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het eten is werkelijk top alleen de bediening is wat amateuristisch en het duurt echt veel te lang we moesten ruin een uur wachten op ons eten maar de eigenaren zijn heel aardig en enthousiast maar ze hebben wel wat hulp nodig om alles goed te laten verlopen.
Maar dit alles in aanmerking genomen ik ga er beslist nog eens heen want het eten is werkelijk heerlijk.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk Thais gegeten. Menukaart op een A4-tje afgedrukt, kan beter. Inrichting met de stoelen en banken is prima, decoratie kan beter. Fijn dat je ook in de keuken kan kijken.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was prima, maar niet echt speciaal.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten top!
Wat wel jammer was de erg lange wachttijd en de wat onprofessionele bediening.
Maar dat alles in aanmerking genomen ik ga er beslist nog eens heen.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Personeel vriendelijk en kalm. Het eten was heerlijk.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Pluspunten:
Netjes en schoon. Heerlijk eten door de verse ingrediënten.
Goede prijs/kwaliteit

Minpunten: lange wachttijden en bediening wat minder professioneel
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Vriendelijk personeel, we hebben lekker gegeten, maar we moesten er wel lang op wachten. Misschien kwam dit door de warmte of door de vakantieperiode, maar het kan allemaal wel wat sneller.
Henricus L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijke echte Thaise gerechten. Probeer vooral de koude gerechten en het heerlijke ijs.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Voldoende keuze. Eten zelf heerlijk. Service kan beter.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Alle gerechten zijn gemaakt van verse producten en dat proef je. Geweldige keuken en we hebben echt genoten van de heerlijke Thaise smaken. Omdat alles vers bereid wordt kan de wachttijd wat langer zijn dan bij andere restaurants. Wij hebben hier niets van gemerkt. Voor ons een topper waar we zeker nog eens terugkomen.