Kim-On

Nieuweweg 60 3765 GE Soest Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kim-On

John H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Chinees afhaalrestaurant: Bestelling voor grote groep verliep vlekkeloos. Gerechten waren exact op de afgesproken tijd gereed. Heerlijke gerechten, royale porties, goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Afgelopen week hier twee maal Indonesische rijsttafel gehaald, twee keer blij verrast. Net ontdekt, en nu al een blijvertje. Goed gekruide maaltijden, smeuïg en veel keus. Echt een aanrader dus!
Eenenzestig .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Haal altijd afhaal bij Kim On, was altijd prima maar de laatste keer gehaald voor een groot gezelschap en de bami was niet lekker, niet warm en smaakte als 2 maal opgewarmt ,ook het vlees was erg droog , jammer! was altijd erg goed , komt misschien omdat er nu ook een patat zaak bij in zit?